PDA

View Full Version : Въпрос към вещите колеги Роби и Янис



vaskoni
15-05-2009, 18:01
Става въпрос за сеат толедо 99г 2.3 5цил. с по два клапана
на цилиндър 150к.с.,мотора го има и на голф,пасат и бора. Удачен ли е за газифициране и фобос - ги подходящ ли е за него?Че му се чудя на бартер и ако е
възможно да си направя някаква равносметка.

Друго което не ми дава мира е:моя ГИ ланди ренцо - омегас (така пише на екуто) със дюзи матрикс - (целокупните в един блок)
може ли да се сложи на това толедо като само се сменят
дюзите понеже ще трябват пет на брой и да се използва
останалото оборудване от моят ГИ?

Благодаря ви предварително защото знам че вие винаги
отговаряте компетентно и всеки е получил верни насоки
от вас!

robygas
18-05-2009, 08:43
От Фобоса нямам впечатления защото не работя с него ,да не кажа ,че не ми е и попадал даже да го видя/не ,че има какво да се гледа/. За Ренцото мнението ми е ,че е много добра у-ба само дето това което го мислиш няма как да стане! Няма как да качиш 4-ри цилиндрова у-ба на 5-цилиндров мотор. По точно има как ,само ,че освен рейката с дюзите трябва да смениш и компа за газта, което ще ти струва около 1000лв. като части!!! Като сложиш и около 400лв. труд по сваляне и нов монтаж....Иначе Омегаз е класи над Фобос.

vaskoni
19-05-2009, 18:48
От Фобоса нямам впечатления защото не работя с него ,да не кажа ,че не ми е и попадал даже да го видя/не ,че има какво да се гледа/. За Ренцото мнението ми е ,че е много добра у-ба само дето това което го мислиш няма как да стане! Няма как да качиш 4-ри цилиндрова у-ба на 5-цилиндров мотор. По точно има как ,само ,че освен рейката с дюзите трябва да смениш и компа за газта, което ще ти струва около 1000лв. като части!!! Като сложиш и около 400лв. труд по сваляне и нов монтаж....Иначе Омегаз е класи над Фобос.

Благодаря за огтовора, много си прав тази хамалогия е безмислена и финансово неизгодна - както и аз предполагах, но исках все пак да чуя и специалист.

Пиша ти и едно Л.С.