PDA

View Full Version : ТУРБИНА-?



drumi1
15-05-2009, 21:14
здравейте колеги,въпроса е следния -става ли турбината на 156 -2,4 жтд 136кс за 145 -1,9 жтд 105кс?

Xtrime7
16-05-2009, 07:21
Трябва да стане.

trustworthy
16-05-2009, 08:29
То, ако става дума, и от камион ще може да се монтира все някак, но дали ще се върти, е друг въпрос.

Vlado_PK
16-05-2009, 18:43
Предварително се извинявам че ползвам темата на колегата но ме интересува колко надува турбината на 1.9 JTD 105?

drumi1
16-05-2009, 21:50
Колеги питам щото съвсем скоро се реших на ремап на ЕКУто като след въпросната манипулация колицата няма нищо общо с предишното състояние,та си мислех ако сложа "малко" по голяма турбина -та по темата- ако някой има инфо каква турбина може да стане без или с минимално преправяне на колектора, моля помагайте.Все пак любопитен съм колко е максимума на този двигател-1,9жтд 105кс

DiabL0
17-05-2009, 00:41
Аз карам на 1.2 бара :)

drumi1
19-05-2009, 18:21
GT1544H 46750783 това е животинчето ,от най малките било и след ремапа това му била силата, демек от към дебит не можела да изкара повече,ако някой може да препоръча нещо с около 30% повисоко?

trustworthy
19-05-2009, 20:11
Аз карам на 1.2 бара :)

Аз карам на малко над 2 бара някъде...не съм ходил да си проверявам гумите скоро :)
Ако си спомням правилно, наялгането, на което са заводски нашите, беше около и малко над атмосфера. На твоята как е дигнато? Щото нали са с механично управление нашите?
А смяната на турбината не е никак проста работа и не става току-така. Във фиат форума имаше писано за смяната на турбина на 1.9жтд с такава с променлива геометрия, чувал съм за бравота изтаванени до над 200 коня, но не е plug&play инсталация на по-голяма турбина само :)

DiabL0
20-05-2009, 09:42
аз Пък до колкото съм чувал, стандарт тряя бачка на 0.8 бара ?!може и да греша...

А аз лично още не съм си барал турбината.... така си е от как ти я кара...
ама мисля скоро да и побаем малко...
само да се добера до управлението да видя с кой ключ ммога да го разшавам :)

trustworthy
20-05-2009, 10:25
.... така си е от как ти я кара...


Е аз само я карах тогава и надуших чипа, не съм пипал клапана на турбината :punk:

Иначе 1.2 ти е налягането, което държи турбината ли? Или овърбууства до толкова само?

DiabL0
20-05-2009, 12:18
държи 1.15-1.2 бара... зависи в какво настроение е ....
Пиково също зависи от настроението, но се е случвало 1.4-1.5 да качва и веднага се нормализира на 1.2 :) :)

drumi1
22-05-2009, 18:01
Garrett Fiat Brava. Bravo & Marea 2000 M.724.MT.19.T
(1.9) 105 D GT1544S 701370-0001 46750783 по номерата на турвото това излезе.БРАВО на колегата Diablo -неговата върви повече, относно управлението -на моята няма вариант за намеса с ключета и др. такива или аз поне не видях ,ако някой знае дали на тази може да се вдигне налягането да сподели , или пък е по добре да се смени ???

DiabL0
23-05-2009, 01:30
колегата trustworthy обясняваше за механично управление и , че се баело по ръчеен начин...
нека той да поясни :)

trustworthy
23-05-2009, 09:30
Аз съм заложил на фактори сеттингс и нямам опит (нито намерение да пробвам) с ръчни настройки, но знам едно: това би бил най-лесния начин да скапеш нещо, ако настройките не се правят от специалист.
Чувал съм, че един от лесните начини е с байпас на клапана на турбината и кранче, откъдето да се регулира ръчно.
Пак да повторя, че е много важно да се прави от специалист тази намеса. Ако беше толкова лесно, колкото може би звучи, досега да се беше напълнило с дизели, пушещи изтаванени до 2 бара и всичко това на цената на едно ВиК кранче, и ремап на промоционална цена :)
Умната с жтд-тата, ей :grandpa:

drumi1
23-05-2009, 10:45
http://maxspeed-bg.com/index.php?page=shop.product_details&category_id=33&flypage=shop.flypage&product_id=321&option=com_virtuemart&Itemid=26 мисля с това да е,пък дано се получи.

trustworthy
23-05-2009, 10:48
Аз да ти напомня пак, че трябва да знаеш какво правиш с това кранче! ;)

DiabL0
23-05-2009, 21:23
еййй това небеше ми идвало на ума.... хах.......