Log in

View Full Version : Много проблеми на едно място(Алфа 146 1,4 ТС)



rado_thunder
22-05-2009, 11:37
Колата е на приятелката ми. Та става вапрос за:
1. Уж в Бургас са сменили вариатора=>Здраво придърпване и колата подскача като луда.
2. Проблема бил уж в ламбда сондата=> откачат и буксата=> Изгорелите газове митишат на разтопена пластмаса
3. Разхода е от типа Бургас-София 150 лева При бензин
2лева/л.
Колата вече 4 месеца седи на трупчета .
Та кажете каде в София да я закарам да и направят диагностика и да видят какъв и е проблема на тая купчина ламарина.

pr_00f
22-05-2009, 11:41
Раздел Общ технически. Избери си между:

Бобо- Екстриим сервиз
Лисан Сервиз
Ванто трейд.

galinves71
22-05-2009, 11:43
Колата е на приятелката ми. Та става вапрос за:
1. Уж в Бургас са сменили вариатора=>Здраво придърпване и колата подскача като луда.
2. Проблема бил уж в ламбда сондата=> откачат и буксата=> Изгорелите газове митишат на разтопена пластмаса
3. Разхода е от типа Бургас-София 150 лева При бензин
2лева/л.
Колата вече 4 месеца седи на трупчета .
Та кажете каде в София да я закарам да и направят диагностика и да видят какъв и е проблема на тая купчина ламарина.
Тука гледам си вмъкнал 1но УЖ,което е равно-пропорционално на АКО или(майсторът взе парите и каза ще видим).Много се пише за Бобо и Лисан, иди при тях.

rado_thunder
05-06-2009, 01:08
Та пичове малко се поразходих по майсторите. И какво стана първо ходих при братовчеда в Благоевград (Сервиз за диагностика в Еленово)и установи че имам цъфнала бобина и прецакана лула. Смени лулата и бобината почисти дроселовата клапа и моторчето на празен ход, също имах изкочил маркуч на смукателните тръби, какво стана след това колата оправи работата драстично оборотите на празен ход заспаха но заспаха на 1100 оборота. Понеже той не се занимава с алфи и няма софт. за тях ми каза да потарся сервиз в София та послушах съвета ви и отидох при Бобо та пича май ги разбира нещата ама самочувсвието му е в небесата. Та каза че високите обороти се дължът на смукане на въздух и че вариатора не бил зацепен правилно. Обаче цената която ми каза малко ме стресна 150 лв. за зацепване на вариатора и отделно за сваляне на колеторни тръби. Та за свалянето на колекторните тръби ако някой е имал такъв проблем нека сподели как го е отстранил. Мерси предварително. И само да вмъкна следващото ходене със сигурност няма да е при Бобо отношението кам клиентите му е ..........Ако имате добро мнение за Лисан пишете

detelazurno
05-06-2009, 11:14
Та пичове малко се поразходих по майсторите. И какво стана първо ходих при братовчеда в Благоевград (Сервиз за диагностика в Еленово)и установи че имам цъфнала бобина и прецакана лула. Смени лулата и бобината почисти дроселовата клапа и моторчето на празен ход, също имах изкочил маркуч на смукателните тръби, какво стана след това колата оправи работата драстично оборотите на празен ход заспаха но заспаха на 1100 оборота. Понеже той не се занимава с алфи и няма софт. за тях ми каза да потарся сервиз в София та послушах съвета ви и отидох при Бобо та пича май ги разбира нещата ама самочувсвието му е в небесата. Та каза че високите обороти се дължът на смукане на въздух и че вариатора не бил зацепен правилно. Обаче цената която ми каза малко ме стресна 150 лв. за зацепване на вариатора и отделно за сваляне на колеторни тръби. Та за свалянето на колекторните тръби ако някой е имал такъв проблем нека сподели как го е отстранил. Мерси предварително. И само да вмъкна следващото ходене със сигурност няма да е при Бобо отношението кам клиентите му е ..........Ако имате добро мнение за Лисан пишете

Всеки си има мнение относно сервизите, но ще ги намериш в темата за всеки един от тях. Иначе само ще ти дам един съвет-не си изказвай мнението толкова гласно (макар, че няма нищо лошо в това) защото тук има доста докачливи хора. Особено като видят, че си новичък може да ти скочат на веждите като слон върху мравка ;) Успех с оправянето на колата :)

Speeder
05-06-2009, 11:31
... Иначе само ще ти дам един съвет-не си изказвай мнението толкова гласно (макар, че няма нищо лошо в това) защото тук има доста докачливи хора. ....

Колега, позволи ми да не се съглася с теб.
Аз съм на мнение, че точно тук е мястото за такива коментари!!!
Та нали трябва да даваме възможно най-актуална обратна връзка за всички сервизи и магазини?!
Като някой се издъни, то той се дъни пред всички, губи клиенти , прави си изводи, евентуално си променя отношението.

Иначе си търпим арогантното отношение ( а то е в над 90% от сервизите) и това е.

detelazurno
05-06-2009, 11:57
Колега, позволи ми да не се съглася с теб.
Аз съм на мнение, че точно тук е мястото за такива коментари!!!
Та нали трябва да даваме възможно най-актуална обратна връзка за всички сервизи и магазини?!
Като някой се издъни, то той се дъни пред всички, губи клиенти , прави си изводи, евентуално си променя отношението.

Иначе си търпим арогантното отношение ( а то е в над 90% от сервизите) и това е.

Съгласен съм с теб! Казах го просто, за да се опитаме да запазим добрия тон, защото не се знае кой ще му се скара за някоя глупост. Но както и да е. Нека да спрем да му спамим в темата

VFTI
05-06-2009, 13:00
Тук ще прочетеш много мнения и отзиви от сервиза на Лисан... Според мен само хубави..
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=54
Проблем с часовете за записване

А това е сервиза, в който аз ходя за моята италианка и за италианките на всички мои познати вече 3години...
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=53

Отноешение на топ ниво, обслужване също... Проблем с часовете за записване


Сам направи своя избор защото разликата в км. при единия и при др е 30км :):)

Но гаранция, че от двата ще останеш доволен и то най-евтино...
Успех:)

Bobo
06-06-2009, 02:32
Та пичове малко се поразходих по майсторите. И какво стана първо ходих при братовчеда в Благоевград (Сервиз за диагностика в Еленово)и установи че имам цъфнала бобина и прецакана лула. Смени лулата и бобината почисти дроселовата клапа и моторчето на празен ход, също имах изкочил маркуч на смукателните тръби, какво стана след това колата оправи работата драстично оборотите на празен ход заспаха но заспаха на 1100 оборота. Понеже той не се занимава с алфи и няма софт. за тях ми каза да потарся сервиз в София та послушах съвета ви и отидох при Бобо та пича май ги разбира нещата ама самочувсвието му е в небесата. Та каза че високите обороти се дължът на смукане на въздух и че вариатора не бил зацепен правилно. Обаче цената която ми каза малко ме стресна 150 лв. за зацепване на вариатора и отделно за сваляне на колеторни тръби. Та за свалянето на колекторните тръби ако някой е имал такъв проблем нека сподели как го е отстранил. Мерси предварително. И само да вмъкна следващото ходене със сигурност няма да е при Бобо отношението кам клиентите му е ..........Ако имате добро мнение за Лисан пишете


Виж сега приятелю радвам се че имаш мнение ма заключенията са ти на годините ;) Самочувствие си имам като нормален човек и то с покритие до колкото е възможно за разлика от много хора! и като не ти харесва избор колкото искаш при мен цената е толкова защото знем какво правим и как го правим ;) Колата ти както сам си написал от евтини майстори е на тва дередже:shocking: Само да знаеш че и колегите четат форума и ще имат едно на ум за теб като влезеш в сервиза им ;) И ако имаш лични нападки към мен моля да ги изкажеш лично на мен лице в лице ! А не пред хората без да знам ! Мисля че перфектно съм си свършил работата и съм ти казал какво и е на колата. Успех ти желая ;)

Bobo
06-06-2009, 02:34
Колега, позволи ми да не се съглася с теб.
Аз съм на мнение, че точно тук е мястото за такива коментари!!!
Та нали трябва да даваме възможно най-актуална обратна връзка за всички сервизи и магазини?!
Като някой се издъни, то той се дъни пред всички, губи клиенти , прави си изводи, евентуално си променя отношението.

Иначе си търпим арогантното отношение ( а то е в над 90% от сервизите) и това е.

И аз съм съгласен колега ма по-добре първо вижте колко струва изказващия се и после съдете хората по някакви си мнения ;)

Speeder
06-06-2009, 02:53
..по-добре първо вижте колко струва изказващия се и после съдете хората по някакви си мнения ;)

То това е най-добре.
Всеки здравомислещ си формира крайното мнение от личният контакт.

Към модераторите: Спирам със спама. Обещавам ;)

rado_thunder
06-06-2009, 20:39
Та Бобо, че работата си я сварши е така не съм казал нищо друго. Иначе за зацепване на вариатор на 2 места проверих ми искат по 80 лева, но всеки си определя цената. Иначе оборотите на празен ход си ги оправих сам. Колата не смучеше въздух от колекторните тръби или отнякой мъркуч. Проблема беше в стъпковото моторче някой си беше правил свободни съчинения и надупчил клапичката. Та сега колата държи перфектните 900 оборота на празен ход на газ 950. Мерси за помоща на всички.

BillyBoy`
07-06-2009, 10:37
rado_thunder мисля че Bobo ти е казал разумна цена да не говорим че някъде взимат и повече

stiliyan66
29-06-2009, 17:44
Опаа,АКО може да се вярва на момчето, излиза че Бобо не си е свършил работата перфектно,както твърди.Няма засмукване на въздух от колекторни тръби и неправилно зацепен вариатор.Поискал е много пари за грешна диагностика.Проблема е бил в моторчето.Така че да не говорим за високи самочувствия ами да бъдем по-коректни.