View Full Version : Съединител
Колеги пак проблем,мамка му и Алфа,докога се питам ще я търпя,ама ми харесва...Педала на съединителя стана мн мек и зе да хваща почти най отдолу.Скоростите зеха да влизат трудно и днес,точно на едно кръстовище ме остави тя.Скоростите невлизат и колата спря ;((((
Какво ли е ,някой казват помпа ,др смяна на съединителя целиа ???
Виж първо дали имаш спирачна течност. После огледай около помпата и работния цилиндър за течове. И напиши в търсачката "помпа съединител" :)
mmm значи течност имам,течове няма огледах добре,но явно проблема е някъде вътре и я закарах днес на доктор.Утре резултата :mf_Flush:
къде ти отделяше съединителя преди аварията... горе, в средата, долу...?
ami ot gore vze da se mesti vse po nadolu dokato nai nakraq otdelq na prust ot zemqta.I mn potyvashee i ne6te6e da se vru6ta
trustworthy
27-05-2009, 13:54
Кирилица!
съжалявам,а отговор сега може ли
Cardinala
27-05-2009, 21:24
Тая помпа не може ли да се прави при вас?
При мен на боксера бяха опуснали гумичките вътре и за 2лв ги смених и вече година и повече нямам проблеми
може само със смяна на гумички,що да не може. иначе ако я сменяш цялата,търси "метели". 40-50лв трябва да е.
Тая помпа не може ли да се прави при вас?
При мен на боксера бяха опуснали гумичките вътре и за 2лв ги смених и вече година и повече нямам проблеми
колега, от къде намери гумички????
Jororacing
29-05-2009, 22:57
тоя вариянт с гумичките не го пробвай .... 4-5000 км и пак протича
тоя вариянт с гумичките не го пробвай .... 4-5000 км и пак протича
Нова помпата е около 50-55 лв.
Работата е както се спазариш. Трябва ти и 0.5л спирачна течност - тя е към 8-10 лв.
Колега защо да не смени гумичките ,щом го има като опция значи е направено да се смени ,няма смисъл да се ръси за нова част ,и да не забравяме ,че орегиналните сложени от завода чаркове са най читави и няма смисал с лека ръка да се хвърлят :)
Колега защо да не смени гумичките ,щом го има като опция значи е направено да се смени ,няма смисъл да се ръси за нова част ,и да не забравяме ,че орегиналните сложени от завода чаркове са най читави и няма смисал с лека ръка да се хвърлят :)
Защото работата по помпата струва колкото нова помпа, ако не и повече и ако трябва да я прави пак ще излезне златна. Не си струва усилията.
Помпа "метели" за 155 1.7 ТС е 62лв в Ст Загора... но си я смених сам..130лв не са ли и множко?!
jordan_kn
22-10-2009, 23:45
значи зависи.. някой майстори взимат много за работа, многи много по-малко ... Сменяха ми носач в Сф- работа 60 лв.
В Кюстендил също смених носач + 2 тампона + реглаж - работа 30лв !
Тука в Сф някой мастори се забравят просто ....
И аз от вчера имам такъв проблем. Педала остава долу понякога, мисля да сменя гумичките на помпата па дано има резултат
И аз от вчера имам такъв проблем. Педала остава долу понякога, мисля да сменя гумичките на помпата па дано има резултат
По-добре на цилиндъра долу!
Cardinala
28-10-2009, 00:49
Абе колеги каква ти много работа! При боксера цилиндъра се сваля за 15мин макс и вече сигурно 15-20к километри съм навъртял не е мръднала. Колега аз гумички си намерих тука в Плевен в магазин Зодиак. Имат всякакви и са някакви жълти стотинки.
По-добре първо виж дали не може да се ремонтира пък чак тогава давай пари за нов цилиндър. Така и така ще го свалиш
По-добре на цилиндъра долу!
:D що па цилиндъра
Щото това дето го описваш е по-скоро от цилиндъра,а не от помпата.Мнозина са се бъркали и след смяна на помпата и обезвъздушаване са се оправяли нещата,но после пак са го яли.Отвий само маркуча на помпата,за да се върне помпата в изходно положение и обезвъздуши и ще видиш,че ще се оправи,но до следващия сюрприз.
Ако забелязваш,колега,след като останалите са дали верни препоръки,аз само давам други вероятни причини.Тука случая е същия.
Щото това дето го описваш е по-скоро от цилиндъра,а не от помпата.Мнозина са се бъркали и след смяна на помпата и обезвъздушаване са се оправяли нещата,но после пак са го яли.Отвий само маркуча на помпата,за да се върне помпата в изходно положение и обезвъздуши и ще видиш,че ще се оправи,но до следващия сюрприз.
Ако забелязваш,колега,след като останалите са дали верни препоръки,аз само давам други вероятни причини.Тука случая е същия.
След смяната на помпата проблеми нямам педала си се връща
Искам да попитам тогава при мене като няма теч на спирачна течност нито отдолу при буталото нито при помпата на педала, нямам загуби на спирачна течност тогава защо като наситна педала на съединитя и след това като го отпускам отвън откъм скоростите се чува едно доста странно като изсвирване-скърцане(наподобява спирачки на влак, същото се чува и когато ти затягат накладките в диска, не е точно свирене ами по-скоро като виене) или незнам и аз как да го опиша, но се чува само при отпускане, при настискане всичко е нормално. скоростите ми влизат малко трудничко, но само през зимата и сега откакто застудя много кофти, през лятото влизат " като в масло". Съединителя ми не е за смяна, не боксува. имам чуството че тоя звук се чува откъм вилката на съединителя. незнам какво да правя ама заради тая работа нямам желание да си карам колата. не ми се ходи на майстор, защото ще започнат тряя да смениш тва, тва тва и тва и така почти цялата кола, ще излезе че ми е за смяна целия двигател и цялото шаси, ще ги смена и после след 3 дни пак е като по старо ми....дайте някви идеи знам че го можете:smartass:
а на колегата дето е пуснал темата се извинявам че му ползвам темата;)
JORDANGT
12-11-2009, 00:13
Искам да попитам тогава при мене като няма теч на спирачна течност нито отдолу при буталото нито при помпата на педала, нямам загуби на спирачна течност тогава защо като наситна педала на съединитя и след това като го отпускам отвън откъм скоростите се чува едно доста странно като изсвирване-скърцане(наподобява спирачки на влак, същото се чува и когато ти затягат накладките в диска, не е точно свирене ами по-скоро като виене) или незнам и аз как да го опиша, но се чува само при отпускане, при настискане всичко е нормално. скоростите ми влизат малко трудничко, но само през зимата и сега откакто застудя много кофти, през лятото влизат " като в масло". Съединителя ми не е за смяна, не боксува. имам чуството че тоя звук се чува откъм вилката на съединителя. незнам какво да правя ама заради тая работа нямам желание да си карам колата. не ми се ходи на майстор, защото ще започнат тряя да смениш тва, тва тва и тва и така почти цялата кола, ще излезе че ми е за смяна целия двигател и цялото шаси, ще ги смена и после след 3 дни пак е като по старо ми....дайте някви идеи знам че го можете:smartass:
а на колегата дето е пуснал темата се извинявам че му ползвам темата;)
Според описанието ми прилича на лагера,а скоро и притискателният диск ще замине(ако се е разбил лагера де).
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.