PDA

View Full Version : как изведнъж губи ток



gelepz
28-05-2009, 18:50
как изведнъж губи ток та единия ден пали на другия не иска идеи и как се сваля волана на 164 след като отвием голямата гайка

life style
28-05-2009, 20:53
как изведнъж губи ток та единия ден пали на другия не иска идеи и как се сваля волана на 164 след като отвием голямата гайка

и моята губеше, просто си стегнах клемата на плюса и се оправи :smile:

anton.mudev
28-05-2009, 23:32
или на минуса

Sunny
29-05-2009, 00:02
как изведнъж губи ток та единия ден пали на другия не иска идеи и как се сваля волана на 164 след като отвием голямата гайка
Губи в смисъл ?
Изчезват вички токове или имаш фарове и мигачи но таблото не свети и не можеш да дадеш на контакт и да запалиш ?

gelepz
29-05-2009, 08:12
таблото си свети просто примерно оставям я вечерта и на сутринта трябва да се бутаме:brickwall::brickwall::brickwall:

KirilSol
29-05-2009, 08:41
таблото си свети просто примерно оставям я вечерта и на сутринта трябва да се бутаме:brickwall::brickwall::brickwall:

и моята беше така (164-ката)...като я купих всичко си беше наред, после като си сменявах радиото открих, че още в Италия някой е прекъснал един кабел който управлява климатроника...в смисъл пази му настройките и т.н. (преди ми се налагаше всеки път да ги задавам като запаля колата)...та този кабел си беше прекъснат и изолиран (мисля че беше +12V защото май го мерих). След като го закачих на мястото му, климатроника си помнеше настройките но си зареждах акумулатора през ден....т.е. един ден ако не я карам , я бутам

Gligan
29-05-2009, 21:44
Провери си акумулатора може да има изгоряла клетка, да е сух или просто да е стар и вече да не държи ток. Последното съм го изпитал - един ден да не я паля и край, таблото свети, но не може да завърти стартера. Купих нов и няма грижи.

Boby
29-05-2009, 21:49
таблото си свети просто примерно оставям я вечерта и на сутринта трябва да се бутаме:brickwall::brickwall::brickwall:

Ми премери за отечка. Връзваш единия кабел на мултицета на клемата на + на акумулатора/НА САМАТА КЛЕМА НА АКУМУЛАТОРА/, а другия кабел НА КЛЕМАТА НА КАБЕЛА ПАК НА +.Заключваш колата,изчакваш около 1 минута да сработи алармата,натискаш бутона на капака на багажника да изгасне лампата, включваш мултицета на 10А-20А колкото му е максимума и откачваш клемата на + от акумулатора. Държиш кабелите на мултицета там където ти казах на акумулатора и на клемата.Целта е да не се прекъсне веригата!! Трябва максималния ток който ще покаже мултицета да е 30мА.:alien:

MILEN 76
29-05-2009, 22:00
Ако обърка язък за мулцитета. :rotfl: (сори за спама)

Abarth
30-05-2009, 16:27
Казах ти че с тоя акумулатор 44Ah няма как да палиш :evil:

gelepz
30-05-2009, 19:54
да вече съм с чисто нов 65 ач и така варти 4е 4ак се клати:respect::respect::respect:

life style
30-05-2009, 23:40
пффф, 65ah ? аз съм със 100 и като паля стрелката удря до 8 , идва слаб ти не знам със 65 как я палиш, много ток гълта таа кошница !

Sunny
31-05-2009, 00:07
пффф, 65ah ? аз съм със 100 и като паля стрелката удря до 8 , идва слаб ти не знам със 65 как я палиш, много ток гълта таа кошница !

Ти палиш ВМ дизел все пак а той Т.С. - аз съм със 65Аh и паля без проблем .

life style
31-05-2009, 16:54
Ти палиш ВМ дизел все пак а той Т.С. - аз съм със 65Аh и паля без проблем .

верно, при бензиновите беше друго !

Abarth
02-06-2009, 23:43
Измери колко ти зарежда алтернатора?