PDA

View Full Version : Стържене от пред в ляво при пълен десен



oem
30-05-2009, 09:58
Колеги. От доста време като дам пълен десен и нещо присъргва от пред в ляво. Чува се само вътре в купето като че ли. Ако волана е завъртян малко преди пълен десен не се чува нищо.

Звука се мени с оборотите на въртене на колелото. Колкото по бързо върви колата толкова по често пристъргва. Гледах да не опира нещо подкалник или други части. Няма. Имам счупена лява пружина от пред. Ама ми се струва, че от не такива звуци не може да има. Карето по принцип щрака ако е то. А звука е все едно нещо опира някъде на метал и стърже. Мислих да не е лагер на макферсона горе... да е разбит и на пълен десен да се мъчи нещо... не знам. Ако някой е има този проблем да ме насочи какво е било при него.

svetlastf
30-05-2009, 10:19
Колеги. От доста време като дам пълен десен и нещо присъргва от пред в ляво. Чува се само вътре в купето като че ли. Ако волана е завъртян малко преди пълен десен не се чува нищо.

Звука се мени с оборотите на въртене на колелото. Колкото по бързо върви колата толкова по често пристъргва. Гледах да не опира нещо подкалник или други части. Няма. Имам счупена лява пружина от пред. Ама ми се струва, че от не такива звуци не може да има. Карето по принцип щрака ако е то. А звука е все едно нещо опира някъде на метал и стърже. Мислих да не е лагер на макферсона горе... да е разбит и на пълен десен да се мъчи нещо... не знам. Ако някой е има този проблем да ме насочи какво е било при него.
Имах същия проблем. Като смених гумите с зимни / железни джанти / изчезна. Сега съм пак с летните / ляти и по големи/ на които обаче им смених местата и правих баланс. Стърженето изчезна и си мисля, че може би оловна тежест е опирала някъде :dunno:

oem
30-05-2009, 10:22
Имах същия проблем. Като смених гумите с зимни / железни джанти / изчезна. Сега съм пак с летните / ляти и по големи/ на които обаче им смених местата и правих баланс. Стърженето изчезна и си мисля, че може би оловна тежест е опирала някъде :dunno:

Бе никъде не опира джантата. Гледах я вече 100 пъти.

lubo_red
30-05-2009, 16:04
Бе никъде не опира джантата. Гледах я вече 100 пъти.
Ипри мене беше така и се оказа,че тежеста на баланса опира леко в носача и се забелязва само при свалена гума
Дано да е от това,че е най-ефтино
успех:shocking:

oem
30-05-2009, 17:29
Ипри мене беше така и се оказа,че тежеста на баланса опира леко в носача и се забелязва само при свалена гума
Дано да е от това,че е най-ефтино
успех:shocking:

Къде в носача и в кой носач ти е опирало?

AlfaMan
30-05-2009, 17:35
Предполагам е малка вероятността, ама все пак да го кажа - да не си разглобявал окачването по наякакъв повод и после без да искаш при сглобяването да си завъртял на 90 градуса държача на спирачния маркуч и кабелите, че лесно може да се обърка. Като се обърне и започва да стърже в джантата при крайно навит волан.

oem
30-05-2009, 17:39
Предполагам е малка вероятността, ама все пак да го кажа - да не си разглобявал окачването по наякакъв повод и после без да искаш при сглобяването да си завъртял на 90 градуса държача на спирачния маркуч и кабелите, че лесно може да се обърка. Като се обърне и започва да стърже в джантата при крайно навит волан.

Че смених цялото окачване смених го. Ама монтирах всичко както си беше а и това стържене е отдавна. От една година може би. Но беше поспряло като, че ли. Сега от скоро почна пак. Май след като смених тампонтие на стабилизиращата шанга. Два дни след това пак започна да се обажда. Иначе в продължение на няколко месеца се беше посреляло. Но ми се струва, че гледах джантите от вътре нямаха надрано.

spe4elist
30-05-2009, 17:43
Предполагам е малка вероятността, ама все пак да го кажа - да не си разглобявал окачването по наякакъв повод и после без да искаш при сглобяването да си завъртял на 90 градуса държача на спирачния маркуч и кабелите, че лесно може да се обърка. Като се обърне и започва да стърже в джантата при крайно навит волан.

Вероятността не е малка. Същия проблем го имам на служебната кола. Шкода Фабия. Държача опира в колелото.

zilala
30-05-2009, 18:05
И аз имам подобен проблем на 33то нз от какво е оглеждах носачи маркучи сичко и нищо и сега от самосебеси изчезна ,да не забравяме че все пак това са алфи :)

oem
30-05-2009, 18:19
И аз имам подобен проблем на 33то нз от какво е оглеждах носачи маркучи сичко и нищо и сега от самосебеси изчезна ,да не забравяме че все пак това са алфи :)

Да не забравяме все, пак че това е кола като всяка друга кола.

spe4elist
30-05-2009, 18:34
Да не забравяме все, пак че това е кола като всяка друга кола.

Сори за спама, ама не си прав.
Алфата няма нищо общо с другите коли.

Алфата е живо същество, с душа, чувства ..., не е просто превозно средство за придвижване на лениви телеса до работното място или супермаркета...:evil:

oem
30-05-2009, 18:51
Сори за спама, ама не си прав.
Алфата няма нищо общо с другите коли.

Алфата е живо същество, с душа, чувства ..., не е просто превозно средство за придвижване на лениви телеса до работното място или супермаркета...:evil:

Сега да не гледаме от маниакалната гледна точка. Друго имах предвид.

to_lose_HEART
30-05-2009, 19:03
колега oem остава и да ни обясниш къде го видя тоя лагер на макферсона

lubo_red
30-05-2009, 19:24
Къде в носача и в кой носач ти е опирало?
Не се изразих правилно
Това" желязо",което свързва горния носач с главината.
Ако ти опира там се забелязва само при свалена гума.
При оригиналните 15ки джанти растоянието до въпросното желязо е няколко милиметрa и при крива джанта пак може да чука на завой:brickwall:

oem
30-05-2009, 19:39
колега oem остава и да ни обясниш къде го видя тоя лагер на макферсона

Горе на амортесьора как е? На втулка ли е или на лагер? Не съм гледал как е там ма мисля, че лагер трябва да има.

Novachev
30-05-2009, 19:49
Горе на амортесьора как е? На втулка ли е или на лагер? Не съм гледал как е там ма мисля, че лагер трябва да има.
Щом окачването има горен и долен носач лагер на макферсона липсва има едно гумено тампонче но не ти е от него проблема те по принцип са доста здрави.

oem
30-05-2009, 19:54
Щом окачването има горен и долен носач лагер на макферсона липсва има едно гумено тампонче но не ти е от него проблема те по принцип са доста здрави.

Мхм... е те това не се бях замислял. Ма понеже с другите момчета дето ми помагаха за окачването разсъждавахме и някой каза за лагера и аз не се замислих изобщо.

Карето не може да е. То щрака. А тук все едно стърже желязо в пластмаса... некъв такъв звук. Трябва да я двигна и за завъртя колелото на място да видя дали ще го има. Ама сега тука вали страшно и няма как... не ми се мокри.

lubo_red
30-05-2009, 20:05
Мхм... е те това не се бях замислял. Ма понеже с другите момчета дето ми помагаха за окачването разсъждавахме и някой каза за лагера и аз не се замислих изобщо.

Карето не може да е. То щрака. А тук все едно стърже желязо в пластмаса... некъв такъв звук. Трябва да я двигна и за завъртя колелото на място да видя дали ще го има. Ама сега тука вали страшно и няма как... не ми се мокри.
При мене при вдигнато колело в въздуха не се чуваше нищо-явно се освобождава малко разстояние и се чудех рейката ли е ,каре ли е,но при свалена гума веднага ми се наби на очи тежеста на баланса,не бързай и утре е ден-може да не вали а до тогава:drinking:

oem
30-05-2009, 20:07
При мене при вдигнато колело в въздуха не се чуваше нищо-явно се освобождава малко разстояние и се чудех рейката ли е ,каре ли е,но при свалена гума веднага ми се наби на очи тежеста на баланса,не бързай и утре е ден-може да не вали а до тогава:drinking:

Разбирам, но при мен не лъсва нищо. Джантата е черна от вътре и няма нищо дернато. Ще я огледам пак де.

fiore
30-05-2009, 20:10
ако внимателно се загледаш най вероятно ще установиш че ти опира гумата в колонката, която държи кората под калника и бронята. Не ти опира нито в носача нито баланс на джантата.

oem
30-05-2009, 20:15
ако внимателно се загледаш най вероятно ще установиш че ти опира гумата в колонката, която държи кората под калника и бронята. Не ти опира нито в носача нито баланс на джантата.

Не опира там. Гледахме я. Тръгвах на пред с пълен десен, другите двама гледат коелелото. И казват, че има поне 6, 7 мм разтояание от гумата до подкланика. А колонките ми са здрави, прави, подкалника е хванат за тях здраво. с 205/55/16 съм... не може да опира там. А и не се и вижда да опира.