Log in

View Full Version : два въпроса



146_JTD
31-05-2009, 18:36
та значи въпросите ми са повече от елементарни, но все пак няма откъде да ги зная.
1. не трябва ли и на дясната предна врата стъклото да се свали/вдигне автоматично само с едно натискане на копчето, както на лявата врата или трябва да се задържа ??
2. глупаво ли ще е да махна ограничителя от долната страна на педала на газта?
:blush:

soldier
31-05-2009, 18:54
За 1вия ти въпрос и при мен е така, както и при много други автомобили. По-евтино е явно и все пак шофьора е по-добре да кара от колкото да си държи копчето и да си сваля джама, докато за спътникът му това няма значение

146_JTD
31-05-2009, 19:03
абсолютно, и аз само до този извод стигнах, тъй като беше най-логичен. но в последствие ми се стори глупаво..

146_JTD
31-05-2009, 20:06
добре, а като махна тоя ограничител (болт) под педала на газта, би трябвало да се увеличи хода му, нали? как мислите?

galinves71
31-05-2009, 20:56
та значи въпросите ми са повече от елементарни, но все пак няма откъде да ги зная.
1. не трябва ли и на дясната предна врата стъклото да се свали/вдигне автоматично само с едно натискане на копчето, както на лявата врата или трябва да се задържа ??
2. глупаво ли ще е да махна ограничителя от долната страна на педала на газта?
:blush:

НЬИЕ на 1вия и НЬИЕ на 2рия!!!!:big_wink:

trustworthy
31-05-2009, 20:59
добре, а като махна тоя ограничител (болт) под педала на газта, би трябвало да се увеличи хода му, нали? как мислите?

По първия въпрос са ти отговорили, гледам.

Ходът ще се увеличи, но е лишено от всякакъв смисъл. Няма да тръгне повече колата. Дори и да беше с жило газта, пак нямаше да има никакъв смисъл. Навремето беше много модерно да се кривят педалите на газта, че да може да ляга до пода :)
Така или иначе на жтд-то педалът управлява потенциометър, който шушне на компютъра да пуска колкото си трябва нафта ;)
Карай си и си свиркай ;)

pacho_kardana
31-05-2009, 21:00
добре, а като махна тоя ограничител (болт) под педала на газта, би трябвало да се увеличи хода му, нали? как мислите?

Колата няма да започне да върви повече като махнеш болта..само може да се прецака нещо,всичко е изчислено!Щом е направено не е декоративно..

ivan dimitrov
01-06-2009, 20:24
---

tonov
01-06-2009, 21:35
Трябва ви помощник за да разберете има ли смисъл упражнението.Ако при напълно натикнат педал дроселовата клапа не е напълно отворена то си е желателно да се регулира болтът.Помощникът е за да натиска педалът или да гледа клапата.
Бронята на жилото има един пластмасов накрайник който понякога се чупи и тогава се налага реглаж.Същото се получава и при смяна на жило.Ако клапата е отворена на макс а педалът има още ход,при по свирепо натискане стигаме до по-горното полужение(счупен накрайник).

Всичко това е вярно, ама за коли със жило. Темата обаче е за JTD. Там НЯМА жило. Моля четете по-внимателно.

ivan dimitrov
01-06-2009, 23:52
---

146_JTD
02-06-2009, 19:45
Ами уж внимавам.... .Така и не ми стана ясно как разбрахте че темата е за JTD .Изглежда ползвате жокери някакви!А-а-а-а!
Извинявам се за недоразумението!

trustworthy (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=231) спомена, че е ЖТД, тъй като знае каква е.
благодаря ви за инфото!

mordohy
03-06-2009, 01:02
Ами уж внимавам.... .Така и не ми стана ясно как разбрахте че темата е за JTD .Изглежда ползвате жокери някакви!А-а-а-а!
Извинявам се за недоразумението!
Ванка,одъртяваме и почваме да не виждаме добре,а другите си мислят,че оглупяваме!:rotfl:Но от ЕГН-то няма мърдане!
Все пак да обобщиме:Болта под педала има две функции:
първата е да не скъсаме жилото или да счупиме потенциометъра.Каквото има.
Втората е да си регулираме нивото на педала,но то винаги е придружено с корекция на жилото или потенциометъра така,че да не се повредят при пълна газ.
Мисля,че обобщих нещата или ги обърках напълно!:boo:

trustworthy
03-06-2009, 07:50
Затова е полезно да се пише модела и марката на колата в подписа.
Иначе жтд-тата се надушваме и се знаем :spiteful:

ivan dimitrov
03-06-2009, 09:02
---

yo
03-06-2009, 21:11
Е то има само една марка коли, моделът вече е друга бира.
По пушекът ли се надушвате бе!?Да не карате с фритюрниково олио ей!?Не че някой не си карат така колите вече доста години ама... да не вземат да ви линчуват тука.
mordohy то ЕГН че отскочи доста е факт, но в случая никъде не пишеше какъв е моторът.Какво съм виновен аз че съм вечно хремав(позамириса ми то ама като не вярвам на обунянието си...).А твърдението че болтът регулира полужението на педалът е малко пресилено.Регулира само полужението при напълно натиснат педал.
как да не пише бе Колега! :new_Eyecrazy:
В подписа на човека пуснал темата си пише че колата е Alfa Romeo1.9 JTD и дори има снимка на колата и че дори кара от 5 години 1 месеца и 4 дни!

soldier
04-06-2009, 00:38
как да не пише бе Колега! :new_Eyecrazy:
В подписа на човека пуснал темата си пише че колата е Alfa Romeo1.9 JTD и дори има снимка на колата и че дори кара от 5 години 1 месеца и 4 дни!

Когата е написан поста, в подписа на колегата липсваше информация за возилото му, имаше само снимка ;)

146_JTD
04-06-2009, 18:19
така беше, след смъмрянето, че няма инфо за колата, поправих липсата, но този разговор не е по темата и може да получим забележка от модератор.. :shocking:

блгадаря ви за съветите, дайте да разнищим защо тея печки при ускорение се "замислят" на 2700 оборота