PDA

View Full Version : Въпроси за халогени, централно и др.



Telerig
02-06-2009, 15:47
Колеги понеже септември като си купих колата (166 2.4 дизел) от Италсервиз ( на колелото на 4-ти км.) ми я продадоха без фарове за мъгла - може и така да е дошла от автовоза не знам...та трябва да си сложа така или иначе...откъде мога да купя и къде могат да ми ги монтират бихте ли ми казали, както и колко пари ще струва? Не намерих с търсачката нищо по въпроса - ще бъда благодарен за съдействие.

ACEHOB
02-06-2009, 15:50
Тук (http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=12) - пусни обява какво търсиш.

От тук (http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26) можеш да си избереш сервиз - най-добре към този (http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=51)

Linkestis
02-06-2009, 16:43
Или направо да се обадиш на Никола от Драгичево,има тема в раздел продава.Има поне три 166-ци при него всичките бяха с халогени

qpwo
03-06-2009, 17:59
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=30478 Валео халоген - 75лв. Преди време и аз бях на тази вълна но си намерих от кола за части - по 80 лв за брои...докато някои от форумните продавачи ми се присмиваха като им предлагах да купя от тях за по-малко от 120 лв..

Telerig
04-06-2009, 16:05
Благодаря за бързите отговори! От известно време не ми работи и имобилайзера - при натискане на бутона вратите се заключват и отключват, свети и едната лампа на еърбега, но до колкото четох във форума това е проблем с компютъра и се оправя с изчистване на грешките...имали ли сте подобен проблем?

Коки
04-06-2009, 17:59
... при натискане на бутона вратите се заключват и отключват...

Повредена машинка за заключване на някоя от предните врати.

Коки
04-06-2009, 18:04
... свети и едната лампа на еърбега, но до колкото четох във форума това е проблем с компютъра и се оправя с изчистване на грешките...

Не си чел каквото трябва - пак във форума пише, че трябва да провериш дали еърбега на пасажера не е изключен. Като отвориш дясната врата, отстрани на арматурното табло се вижда една ключалка. Пъхаш ключа от колата и завърташ - в едното положение еърбега е включен, а в другото - изключен. Когато е включен, лампата мига няколко пъти и угасва.

Коки
04-06-2009, 18:06
...не ми работи и имобилайзера - при натискане на бутона...

Между другото, за кой бутон говориш?

SoHm
04-06-2009, 18:08
Имаше и един вариант с буксите под седалката за "кантара", а може и просто да е грешка - поне при мен беше така.

Telerig
05-06-2009, 10:42
^^^ А не би ли могло да бъде от задната врата проблема, защото едната блокира отвреме навреме - натискам големия бутон на имобилайзера те нали са два, (голям за вратите и малък за багажника). А за еърбега знам да в нормално положение си е ключа пуснат е. Мисля да я закарам да и изчистят грешките на компютъра може да се оправи...

balev64
12-06-2009, 21:53
Имах подобен проблем със светеща лампа на еърбега,не жълтата на пасажера а червената на шофьора.наистина след изчистване на грешки лампата угасна.Въпроса е че при единия майстор не можа да се изчисти та стана при друг явно с по обновен софтуер.

bobbybg75
15-06-2009, 13:41
щом си я взел от италсервиз Владо или Пепи могат да ти намерят и да ти ги монтират халогените аз там подържам моята

Коки
17-06-2009, 14:33
^^^ А не би ли могло да бъде от задната врата проблема, защото едната блокира отвреме навреме - натискам големия бутон на имобилайзера те нали са два, (голям за вратите и малък за багажника). А за еърбега знам да в нормално положение си е ключа пуснат е. Мисля да я закарам да и изчистят грешките на компютъра може да се оправи...

Заключи задната врата като натиснеш лостчето ръчно и след това виж дали централното работи нормално.

Telerig
17-06-2009, 16:23
Привет...значи в момента независимо дали е натиснато или не копчето на задната врата централното работи само от вратата на шофьора и тази врата не реагира. От вратата на пасажера не работи централното- заключва и отключва веднага. От копчето на дистанционното по същият начин се държи. За момента я заключвам само с ключа като на задната врата ръчно натискам копчето. Значи според мен наистина тук става въпрос за блокирала машинка на задната врата и най вероятно от това идва цялата работа...ще отида да я правят...някакви идеи за цена ориентировъчна на тези машинки имате ли ако трябва да я сменям? Благодаря предварително!

ACEHOB
18-06-2009, 09:17
Цената зависи от това, какво ще излезе.

p3shku
18-06-2009, 11:09
Цената зависи от това, какво ще излезе.

Оптимист :prescription:

Коки
19-06-2009, 10:44
Привет...значи в момента независимо дали е натиснато или не копчето на задната врата централното работи само от вратата на шофьора и тази врата не реагира. От вратата на пасажера не работи централното- заключва и отключва веднага. От копчето на дистанционното по същият начин се държи. За момента я заключвам само с ключа като на задната врата ръчно натискам копчето. Значи според мен наистина тук става въпрос за блокирала машинка на задната врата и най вероятно от това идва цялата работа...ще отида да я правят...някакви идеи за цена ориентировъчна на тези машинки имате ли ако трябва да я сменям? Благодаря предварително!

Значи все пак е от предна дясна, както ти казах. Задните врати просто спират да работят, но не бъркат централното, защото то не се включва чрез тях. Скоро сменях и задна и предна, но ми сложиха машинки втора употреба, които ако не се лъжа ми излязоха 40 лв задната и 50 лв предната + труд. Може да се купят от ТиН, но с поръчка и чакаш 1 месец. Цената на новите мисля, че е сто и нещо лева едната. Аз лично си правя колата тук:

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=9045

Най-добре се обади на Бобо, разбери се за час и иди да ти я оправи. Той ще ти изчисти и грешката на еърбега. Не е лошо да му кажеш и една диагностика да ти направи.

Telerig
21-06-2009, 21:51
Благодаря за съдействието! :cheers: Ще се обърна към него!

Telerig
22-07-2009, 19:32
Оправихме нещата - оказа се не една ами две счупени машинки предна дясна и задна лява. Бобо и Нено в Екстрийм тунинг свършиха добра работа - смениха ми и крушките в таблото и други дреболии като подкалник, кабели на левия фар и .т.н. излезе ми към 400кинта всичко ама карай да върви ...(това е блус както пее "Кръпката" )- описал съм цените в раздела за ремонти...

:cheers:

bobbybg75
23-07-2009, 08:11
определено са най големите скъпчий 400 лева само веднъж се излъгах да отида там в това гаражче няма да повторя никога повече

ACEHOB
23-07-2009, 11:27
Що бе колега, кое не ти хареса... сподели.

Telerig
23-07-2009, 12:28
Ами то повечето пари заминаха в моргата в Драгичево, 2х75 за машинките + 50 за подкалника - 200...друг е въпроса, че труда в сервиза излезе 190лв за тези интервенции - не знам как е в другите сервизи споделете. Тези момчета там си разбират от работата и са много отзивчиви иначе другият ми вариант беше да отида до Драгалевци както друг колега ме насочи ама там ми е по-далече просто.

Коки
24-07-2009, 14:10
...че труда в сервиза излезе 190лв за тези интервенции - не знам как е в другите сервизи споделете. Тези момчета там си разбират от работата и са много отзивчиви ...

Именно защото си разбират от работата, предпочитам да дам 190 лв на тях, отколкото 50 лв на някого, който ще си остави ръцете, после 50 лв на друг за да оправи кашата на първия, после 50 лв на трети и т.н. В крайна сметка, качеството си има цена.

П.П. (Off) Най-разпространения рекламен слоган в България е "Високо качество на ниски цени", но всъщност това е класически оксиморон.

Bobo
24-07-2009, 15:27
Ами то повечето пари заминаха в моргата в Драгичево, 2х75 за машинките + 50 за подкалника - 200...друг е въпроса, че труда в сервиза излезе 190лв за тези интервенции - не знам как е в другите сервизи споделете. Тези момчета там си разбират от работата и са много отзивчиви иначе другият ми вариант беше да отида до Драгалевци както друг колега ме насочи ама там ми е по-далече просто.

Така е на който не му харесва цената не е за тук;) Само да не збравяме че в тая цена влиза и оправяне на еърбега смяна на двете машинки на вратите като едната беше разглобена на място защото лостовата система беше изкривена(и това е правено) зверски и вратата беше блокирала тотално! Освен това по колата са сменени общо 11 крушки потаблото и външното осветление и е ремонтиран фар който преди това беше с лепени с тиксо кабели вътре ;) Да не забравяме и монтаж на подкалник с липсващи части и също така оправяне на казанчето на чистачките което освен че си беше на място не се държеше никъде ;) Та какво не разбрахте :D

---------- Post added at 12:27 ---------- Previous post was at 12:25 ----------


определено са най големите скъпчий 400 лева само веднъж се излъгах да отида там в това гаражче няма да повторя никога повече


Радвам се колега че си си намерил сервиза - за твое сведение цените ми са по ниски от италсервиз;) За качеството можеш да си направиш справка дори във форума :D

p3shku
24-07-2009, 20:09
Колега Telerig, твойта кола ако е тъмно сива с бяла лепенка на багажника от дясно... браво... много ме израдва белия салон... аз ходих при Бобо и те тъкмо ти оправяха машинката та жвърлих един поглед :) За Бобо само суперлативимога да кажа... Браво на момчетата... Един вид доктор Хаус на Алфите :D

Telerig
24-07-2009, 21:16
Ами същия цвят като на колегите Коки и Асенов е - абсолютно същата и годината и модела, само дето кожения салон е бял и има бяла лепенка на булдог отзад да...не знам защо ти е избило на тъмно сиво, може би заради осветлението в сервиза...салона е трепач и мен много ме кефи ама иска да му ударя едно основно почистване ...ще вида дали няма тема за това какви препарати използват колегите и ако няма ще пусна една дискусия:) Мерси за комплимента колега! :cheers:



...Един вид доктор Хаус на Алфите

Това ми е първи ремонт при тях и откъм умения и знания съм с подобно впечатление...предстои ми монтаж на халогени (като се сдобия с такива и си оправя драскотините по бронята) тъй, че се надявам да затвърдя впечатленията си:) :bg:

Ivo_V
10-01-2014, 12:03
На левия ми фар за мъгла е счупено стъклото отпред. Купих си ново (старо от ударена алфа) и търся насоки за монтажа му, понеже ми казаха, че е нужно да се сваля бронята. Та въпроса ми е, мога ли сам да се оправя или да я карам някъде?

lordliness
10-01-2014, 12:22
На левия ми фар за мъгла е счупено стъклото отпред. Купих си ново (старо от ударена алфа) и търся насоки за монтажа му, понеже ми казаха, че е нужно да се сваля бронята. Та въпроса ми е, мога ли сам да се оправя или да я карам някъде?

Не мисля, че ще трябва да се сваля броня, ако си сръчен ще се оправиш сам, доста е ниско и неудобно за работа без канал, може да я вдигнеш леко на крика и да я подпреш да не падне.

Ivo_V
10-01-2014, 12:26
Не мисля, че ще трябва да се сваля броня, ако си сръчен ще се оправиш сам, доста е ниско и неудобно за работа без канал, може да я вдигнеш леко на крика и да я подпреш да не падне.
Благодаря. Имам канал, та ще опитам да се пробвам сам. Предполагам, че отзад се държи на няколко болтчета и щипки или греша?

lordliness
10-01-2014, 12:29
Благодаря. Имам канал, та ще опитам да се пробвам сам. Предполагам, че отзад се държи на няколко болтчета и щипки или греша?

Не помня, ще го видиш, сваляш го целия, носиш си го на топло, може да ти трябва и някакъв силикон.

Linkestis
10-01-2014, 12:46
На три винта е всеки халоген,и да,може без да се сваля бронята

Ivo_V
10-01-2014, 12:51
Благодаря много. :)

Marin74
10-01-2014, 15:22
старото стъкло се сваля много трудно аз пробвах да сваля моито и го счупих много здраво е залепено трябва и да почистиш много добре преди да сложиш новото аз направо си купих друга халогенка за 30лв.

Linkestis
10-01-2014, 15:39
За това се нагрява,за да не се чупи :)

iveli
10-01-2014, 19:51
За свалянето на халогена може и да успееш без да сваляш бронята но за слагането ако успееш да сложиш винта в горната част си пускай тото Много собственици на такива алфи не слагат горният винт и се чудят защо трепти светлината

Bobiuzunov
10-01-2014, 20:42
За свалянето на халогена може и да успееш без да сваляш бронята но за слагането ако успееш да сложиш винта в горната част си пускай тото Много собственици на такива алфи не слагат горният винт и се чудят защо трепти светлината

Абсолютно е така,аз когато през 2012г. купих JTD-то левия халоген ми беше счупен и трябваше да го сменя.Стария го свалих лесно,но горния болт не успях да го завинтя и трябваше да свалям бронята за да го завия.

lordliness
10-01-2014, 21:02
Абсолютно е така,аз когато през 2012г. купих JTD-то левия халоген ми беше счупен и трябваше да го сменя.Стария го свалих лесно,но горния болт не успях да го завинтя и трябваше да свалям бронята за да го завия.

Защо? Нямате подходящ инструмент ли'

Bobiuzunov
10-01-2014, 21:44
Защо? Нямате подходящ инструмент ли'

Ами просто е наврян,да не споменава къде и реших да я свяля бронята,тъкмо си смених и крушката габарита,че при заводския ксенон си е приключение.

Boby
11-01-2014, 12:47
Така, така. Бронята на земята. Ако не е сваляна никога ще се скъсат болтовете в кални, после разпробиване на нитгайките и сняма с нови.... отиде половин ден работа за смяна на един халоген.:angry:

lordliness
11-01-2014, 13:17
сега бях да погледна, въобще не е необходимо да се сваля бронята, има прекрасен достъп за малка тресчотка и глухо ключе

pininfarina
11-01-2014, 14:04
На 156-ца ( била тя феслифт или не ) халогените се свалят и слагат за не повече от десет минути двата!

Boby
11-01-2014, 14:06
---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:05 ----------

[/COLOR]
сега бях да погледна, въобще не е необходимо да се сваля бронята, има прекрасен достъп за малка тресчотка и глухо ключе

Болта е за кръстата отверка

lordliness
11-01-2014, 14:11
---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:05 ----------

[/COLOR]

Болта е за кръстата отверка

може не ми се ходи пак да гледам, само го пипнах и ми се стори, че е шестограм.
Какъв е проблема да се сложи подходящ накрайник на тресчотката?

Boby
11-01-2014, 16:32
Нямаш достъп да бръкнеш до болта от буфера на бронята.

lordliness
11-01-2014, 16:41
Нямаш достъп да бръкнеш до болта от буфера на бронята.
Напротив, бъркам си чудесно, обиколката на юмрука ми е 35 см.

Boby
11-01-2014, 16:53
Значи гледаш друг болт. Достъп до него има единствено отдолу на канал.

lordliness
11-01-2014, 17:01
Значи гледаш друг болт. Достъп до него има единствено отдолу на канал.

:) ти откъде знаеш какво правя и какво гледам?
колата все още си стои на канала:)
нали нямаше достъп, сега се оказа, че все пак има.

Boby
11-01-2014, 17:06
Само на канал ли седи? Не се ли движи от време на време?:grin:

Достъп да бръкнеш с отверката и да го отвиеш, но не и да го завиеш после. Затова по-нагоре колегите казаха, че някои не го слагат и халогена вибрирал.

Bobiuzunov
11-01-2014, 17:20
:) ти откъде знаеш какво правя и какво гледам?
колата все още си стои на канала:)
нали нямаше достъп, сега се оказа, че все пак има.
Аз пак се съмнявам че може да се свали халогена без да се свали бронятя или по точно да се монтира новия,ама може и да има и аз така да съм си свалял бронята.:roll:

lordliness
11-01-2014, 17:29
Ако сте обърнали внимание не пиша ей така да се намирам на работа, това което пиша е проверено.
Сигурно и задно салто не ви се отдава, но има хора, които го правят.
Щом ви е по лесно така добре, аз не бих свалил бронята за два болта, за слагането на подобни болтове (винтове) си има хитрини, използвайте си сивите клетки.

Bobiuzunov
11-01-2014, 17:45
Ако сте обърнали внимание не пиша ей така да се намирам на работа, това което пиша е проверено.
Сигурно и задно салто не ви се отдава, но има хора, които го правят.
Щом ви е по лесно така добре, аз не бих свалил бронята за два болта, за слагането на подобни болтове (винтове) си има хитрини, използвайте си сивите клетки.

Абе използваме сивите клетки ние ама ядец.Да не гледаш десния и да има разлика в свободното място?При мен по спомен беше абсурд да се завие горния болт на халогена и това при положение че колата беше на подемник,а от това по удобно здраве му кажи. :strong:

lordliness
11-01-2014, 17:55
Достъпа до десния е по лесен.

Bobiuzunov
11-01-2014, 18:51
Достъпа до десния е по лесен.

Така съм съгласен. :cheers:При мен левия беше за смяна и ме измъчи.

lordliness
11-01-2014, 19:05
Така съм съгласен. :cheers:При мен левия беше за смяна и ме измъчи.
Най- елементарния начин да се сложи винта е като се залепи с лепенка за бита и се ползва отвертка на принципа на тресчотката, фенерче за добра видимост и ако е необходимо огледало

ecotronic
11-01-2014, 19:07
Най- елементарния начин да се сложи винта е като се залепи с лепенка за бита и се ползва отвертка на принципа на тресчотката, фенерче за добра видимост и ако е необходимо огледало

С дъвка, милорд.....с дъвка :)

lordliness
11-01-2014, 19:15
С дъвка, милорд.....с дъвка :)

ние дъвки не дъвчим, те са за простолюдието :)

Bobiuzunov
11-01-2014, 20:12
ние дъвки не дъвчим, те са за простолюдието :)

Що бе,помагат за зъбките.:)

ecotronic
11-01-2014, 20:14
Що бе,помагат за зъбките.:)

Ти на майните им дай пили на грил :)