View Full Version : ABS
Здравеите на всички маниаци ! С колата нямам никакви проблеми но ме мъчи един въпрос. Колата трябва да има ABS но когато дам на контакт не светва лампа за ABS също когато трябва да пречука педала на лед или друго екстремо спиране,няма никакви показатели,че има ABS. Дали може ниакои да сподели този модел има ли ABS ? Колата е 155 1.8 T.S. 8V S.Stone 1994
Благодаря предварително.
ми отвори капака и виж дали има бе колега :wink:
И ако има а не работи провери бушона или някой от датчиците да не е дал фира :wink: :wink:
И ако има а не работи провери бушона или някой от датчиците да не е дал фира :wink: :wink:
Ако има АБС ще му свети лампата дори и двигателя и помпата и всичко да е дало фира. А иначе послушай търтея :wink: и ако има откеии после какъв му е проблема и виж дали някой не е шунтирал лампата :wink:
При контакт не ми свети никаква лампа za АБС а , но само да натисна на заледено, хлъзгаво и почва да досажда.
Kostadin
02-02-2006, 20:52
Колата трябва да има ABS но когато дам на контакт не светва лампа за ABS
При контакт не ми свети никаква лампа za АБС а , но само да натисна на заледено, хлъзгаво и почва да досажда.
както каза търтея лесно се установява дали има абс с отварянето на предния капак, ако има такова налично устройство, начи най-вероятно са ви изгоряли лампите на таблото :wink:
ато дам на контакт не свети. Но рядко понякога в движение светва. Ако загася колата и пак стартирам загасва и не светва повече.
Гледах схемата за АБС но не откривам това което трябва да има под капака. Вероятно нямам АБС ,което ми се срува глупаво ,за автомобил с толква ексри и конски сили.
Благодаря на всички които дадоха мнение.
Dodo 155
04-02-2006, 14:18
Гледах схемата за АБС но не откривам това което трябва да има под капака. Вероятно нямам АБС ,което ми се срува глупаво ,за автомобил с толква ексри и конски сили.
Благодаря на всички които дадоха мнение.
Няма как да го пропуснеш, доста е голяма курубата на ABS-а и е с доста тръбички отгоре :wink: Явно нямаш и това да не те натъжава :wink:
Възможно е колата да има толкова екстри и да няма ABS :idea:
И мойта нямаше 8) При 155 се слага заводски след 95' (поправете ме ако греша :roll: ).
Има много други марки коли (няма да споменаван, Вие си ги знаете) които нямат климатици и централно, а са 97-ма и на горе :lol: :lol: :lol:
Възможно е колата да има толкова екстри и да няма ABS
така е, особено ако колата е купена от Италия, а не от Германия примерно...
Kostadin
04-02-2006, 15:48
При 155 се слага заводски след 95' (поправете ме ако греша :roll: ).
след 94г. :wink:
street_fighter
04-02-2006, 21:12
Гледах схемата за АБС но не откривам това което трябва да има под капака. Вероятно нямам АБС ,което ми се срува глупаво ,за автомобил с толква ексри и конски сили.
Благодаря на всички които дадоха мнение.
аз също нямам а е същата като твойта ама ако питаш мен без него спира доста по добре без да ти играе педала
Dodo 155
05-02-2006, 09:10
Гледах схемата за АБС но не откривам това което трябва да има под капака. Вероятно нямам АБС ,което ми се срува глупаво ,за автомобил с толква ексри и конски сили.
Благодаря на всички които дадоха мнение.
аз също нямам а е същата като твойта ама ако питаш мен без него спира доста по добре без да ти играе педала
Колега ако спираше по-добре без ABS дали щяха да го вграждат заводски в почти всички коли вече :?:
Не се излагай :wink: Че е пъти по-добре с ABS си е вярно :wink: Че и на 155 спирачките и без ABS са добри също не е лъжа, ама на черното бяло не мога да кажа :wink:
Всичките системи в автомобилите, които се монтират са за да коригират човешката грешка на пътя :!: Ако ти на хлъзгав участък натиснеш спирачка, защото не си усетил, че е хлъзгаво и продължавайки да натискаш спирачката (човешки инстинк) ще се въртиш като пумпал :lol: :lol: :lol: С ABS няма да се случи това, няма да ти позволи или максимално ще намали риска от завъртане, защото той много преди теб разбира, че ще става мазало :wink: :lol: :lol:
Не подценявай такива благинки :wink: Доста по-умни чутури от нас са ги мислили :idea:
АБС е несъмнено по добре да има колата при нормално шофиране за нормални шофъори. Но ако си владееш колата и спирачките са ти ок, имам предвид да не задържа повече едната гума от другата и т.н, без АБС е по добре. Но тъй като 90% от шоферите не са от можещите вече се слага абс подпомаган и от още системи за по голяма сигурност. Аз поне така мисля.
Kostadin
05-02-2006, 20:10
АБС е несъмнено по добре да има колата при нормално шофиране за нормални шофъори. Но ако си владееш колата и спирачките са ти ок, имам предвид да не задържа повече едната гума от другата и т.н, без АБС е по добре. Но тъй като 90% от шоферите не са от можещите вече се слага абс подпомаган и от още системи за по голяма сигурност. Аз поне така мисля.
Абсолютно съм съгласен с гиги
:wink:
вие с гиги сте тръгнали по пътя "той москвича си е перфектен, за тия които ГО МОГАТ" !:)
тва са пълни смешки, те можещите могат и без двигател ...
Додо, както доста пъти досега, е най-разумен и прав
технологиите се развиват, и стават по-добри - всяка по неин си начин
а тия дето си седат с мисълта как истинската алфа е "трансаксъла" дето само "можещите" го могат. ... знаете доктде са го докарали :)
аз предпочитам 166ца 2005а от последните с топла и студена вода, мрамор и гранит, па вие ми говорете как спира по-добре без АБС, а един друг дето говори че последния истински АБС е BOSCH 2S :screwy:
:)
Dodo 155
05-02-2006, 23:52
АБС е несъмнено по добре да има колата при нормално шофиране за нормални шофъори. Но ако си владееш колата и спирачките са ти ок, имам предвид да не задържа повече едната гума от другата и т.н, без АБС е по добре. Но тъй като 90% от шоферите не са от можещите вече се слага абс подпомаган и от още системи за по голяма сигурност. Аз поне така мисля.
Абсолютно съм съгласен с гиги
:wink:
А Вие двамата кога ще усетите, че задно ляво колело започва да задържа (прави по-малко обороти от останалите), т.е. е попаднало на хлъзгав участък в завой :?: Когато колата ви започне да поднася :wink: И Вие какво ще направите? Ще почнете да овладявате положението :wink:
А кога една система ABS ще усети, че задно ляво колело започва да задържа :?: За хилядна от секундата :idea: И какво ще направи системата? Ще отпусне напрежението на него колело, за да предотврати поднасянето :wink: Вие ще усетите ли това - малко вероятно, може би по-леко биене в педала :roll:
Не мога да твърдя, че тази система, както и другите са ненужни на хора, които имат опит. Всеки прави в даден момент някаква грешка, важното е тази грешка да бъде максимално предотвратена :wink:
Айде как ни емнахте знаех си аз 8)
Валъо аз не казвам че АБС-то е лоша екстра напротив даже е много добра, както казвате за да я има в по новите коли значи помага.Карал съм доста коли с АБС и доста без и мога да кажа че без АБС колата спира на сухо по бързо от такава със. При мокро време, но не разкашкано само, и при натрупал сняг в права линия без АБС се спира по бързо. Обаче ако има пясък, леко е ръснал дъждец на сняг и лед, при по висока скорост особенно ако трябва да се заобиколи нещо или си във завой АБС-а много помага да не се "увъртиш" дето се вика.Ако са ти неисправни спирачките да речем на предно дясно има по голямо спирачно усилие АБС-а също помага и на прав участък да не се завъртиш. Затуй за граждански коли е по добре да има. Та иначе и аз предпочитам 166 с всичко а не със спецялна поръчка без АБС,може да е даже 2000г :D :D :wink:
Така сега за Додо, ами това със задното колело и хлъзгавото е много относително тъй като и АБС-а е няколко вида а и зависи от техническото състояние на спирачките ако си без АБС. Да речем че са ти ок спирачките и нямаш АБС на задно дясно колело ти се падат около 10% спирачно усилие ами туй не може да завърти колата освен ако не е тико или пък не караш поне със 100 което обаче пък означава че или този участък ще е за секунда под задното колело или този който кара със 100 когато е хлъзгаво от дясно ще е луд. А да речем от първите модели на АБС са доста зле т.е целия преден мост и целия заден се управляват, един вид ако с дясна предна си на чакъл то АБС-а отпуска и на двете предни а не само на дясната . А за човека и грешката си прав :D
Мисълта ми в заключение - и със и без АБС Алфата си е Алфа не е болка за умиране туй със АБС-а, колите 90г са се движели без него а сега едва ли не се чудим как тъй.
А за този дето харесва BOSCH 2S повече от нашия мога да му покажа ей туй :Tease:
То май стана много офтопик и не е лошо като че ли катанеца да се щракне. :wink:
Kostadin
06-02-2006, 08:56
То май стана много офтопик и не е лошо като че ли катанеца да се щракне. :wink:
нищо нема да се щрака :idea: темата си е за АБС ни е си обсъждаме АБС-а и така......
@dodo 155 и @valjo
абе на вас някой да ви е казал, че абс-а не помага и че не е добре да го има......а?
:evil:
гиги много точно и ясно го каза, че на хлъзгаво абс-а помага много запазва се управляемостта и не дава на колата да се завърти за разлика от обикновенните спирачки, за което мисля всички сме съгласни и също така много точно и ясно каза, че ако е сухо и спирачките са ти обикновенни и са ти ОК спират по-добре от АБС-а, което е абсолютно вярно, а вие почвате да ми разтягате някакви локуми от рода задно ляво и предно дясно колело.
Dodo 155
06-02-2006, 09:31
То май стана много офтопик и не е лошо като че ли катанеца да се щракне. :wink:
нищо нема да се щрака :idea: темата си е за АБС ни е си обсъждаме АБС-а и така......
@dodo 155 и @valjo
абе на вас някой да ви е казал, че абс-а не помага и че не е добре да го има......а?
:evil:
гиги много точно и ясно го каза, че на хлъзгаво абс-а помага много запазва се управляемостта и не дава на колата да се завърти за разлика от обикновенните спирачки, за което мисля всички сме съгласни и също така много точно и ясно каза, че ако е сухо и спирачките са ти обикновенни и са ти ОК спират по-добре от АБС-а, което е абсолютно вярно, а вие почвате да ми разтягате някакви локуми от рода задно ляво и предно дясно колело.
Темата няма да се заключва, защото става интересна :wink: а и е за ABS :wink:
Много се впрегнахте с тези примери :lol: :lol: :lol: Може да ви се струват глупави, но си е точно така :!: Ако летиш с 200 и се хлъзнеш тогава и 10 ABS-а няма да ти помогнат :wink: Тука разглеждаме полезноста от едно устройство сравнено с човешките реакции :idea:
Другото, което ми се струва че няма 8-10г. кола която да е с изправни спирачки на 100%. Дали всеки един от Вас е сменил спирачните апарати и маркучите, когато е сменял дискове и накладки :?: :roll: Аз поне не познавам такъв колега :wink: А колкото и да се почистват и раздвижват цилиндрите на спирачките, винаги едното колело ще остане по-тегаво от другото :idea: Дали някой от Вас си е проверявал "кантара" на задните спирачки :?: Май почти никой :roll: Аз дори, че ги знам тези неща, не съм ги практикувал на 100% :!:
Затова със стара кола винаги човек трябва да има едно на ум :idea:
п.с. 166 и аз няма да откажа :D
Затова със стара кола винаги човек трябва да има едно на ум :idea:
така де
няма гаранция че абс-то ще е изправно :wink:
аз обаче не схващам за какво спорите?
абс-то е да не блокират колелата - това никой шофер не може да го направи толкова добре
колата за сметка на това спира по-бързо ако колелата блокират (това мисля е ясно) - е няма управляемост обаче
демек - абс-то е много хубаво нещо ама като го няма не е болка за умиране
сега аз като съм се учил на кола дето няма серво дори на спирачките пък и не всички скорости имаха снихронизатор, еле абс - ко да ида да се гръмна? :wink:
колата за сметка на това спира по-бързо ако колелата блокират (това мисля е ясно)
:confused:
А за този дето харесва BOSCH 2S повече от нашия мога да му покажа ей туй :Tease:
То май стана много офтопик и не е лошо като че ли катанеца да се щракне. :wink:
Като ме биете на майсторското отворковци - тогава ще ме учите кое е по-добро :twisted: а дотогава си четете книжките и си карайте 155 щото е на газ, иначе горещо ти препоръчвам всекидневно да тренираш на сняг лед и асвалт. ако искаш да ме биеш някой ден на майстрско шофиране :wink: А м/у другото 2S е слаган на всички интегралета :wink: ма те нали не са спортни коли :roll:
А имного глупости изписахте за АБС-а ма кво да ви светкам нали сте спецове айде със здраве :twisted: :crazy:
П.П. В тая тема подкрепям Додо на 100% :wink:
Гледам тука некой от вас тестове са правили кога коя кола по-бързо спира, ако искате изключвам ви абс-а и мериме спирачен път слагам 200 кинта че ще спра по-бързо от който и да е от вас с включен АБС :idea: :!: :?:
П.П. И АБС-а е спирачна система и ако знаеш как да го ползваш може да ти даде много предимства :wink: А тия ралиджиите дето са се учили на лади и до днеска немогат да се научат на новите системи хич не ги слушайте че нещо си пречело. Утре ще кажете че карбуратора по-добре от инжекцията ... :screwy:
Абе кво да ви кажа - сега на снега ако съм без АБС - може би щях да пускам тема за добър тенекеджия :D
нидобърски
06-02-2006, 11:00
:shock:
Много се изговори, та да обобщим.
На шофера дето владее колата перфектно АБС-то не му се включва никога, защото натиска педала до границата на блокиране на колелото. Аз да ви кажа имам бая километри и имам така претенции че владея колата и на всичкото отгоре най-много обичам да шофирам на сняг и да си се въртя за кеф. Така, че от опит знам: грешки винаги са възможни и АБС-ът при такива ситуации СПАСЯВА! :idea:
Те тАва е!!
Kostadin
06-02-2006, 11:30
а дотогава си четете книжките и си карайте 155 щото е на газ
нещо против 155 ли имаш :gruebel:
Като ме биете на майсторското отворковци - тогава ще ме учите кое е по-добро :twisted: а дотогава си четете книжките и си карайте 155 щото е на газ, иначе горещо ти препоръчвам всекидневно да тренираш на сняг лед и асвалт. ако искаш да ме биеш някой ден на майстрско шофиране :wink: А м/у другото 2S е слаган на всички интегралета :wink: ма те нали не са спортни коли :roll:
А имного глупости изписахте за АБС-а ма кво да ви светкам нали сте спецове айде със здраве :twisted: :crazy:
П.П. В тая тема подкрепям Додо на 100% :wink:
Така я да видиме значи резултата е доволно 1.1 на майсторското биеш ама не е лошо да потренираш тръгване малко :wink:
Сега май е време да поспираме някой ден с тебе и ще видиме как седят нещата, обаче виж как ти е кантарчето отзад че някой път клеясва.:twisted: :D
2S си е много добър все пак ланчата е с такъв и спира супер, но да твърдиш че е по добър от новите разработки :roll: То по тая логика с интегралетата, трябваше 2S да слагат и на 156GTA ама не, просто тогава 2S е бил най новата разработка.
А между другото по добре алфа 155 на газ отколкото фиатче дизел :pfbbt:
Kostadin
06-02-2006, 12:36
обаче виж как ти е кантарчето отзад че някой път клеясва.:twisted: :D
:tooth:
Kostadin
06-02-2006, 12:39
АБС-то (както и другите системи EBD, VDC, ASR....) трябва да са с копче. И избора да си е твой.
Благодарвние на АБС съм си чупил фара, НО и съм излизал от банкета, когато задницата почваше да слиза в канавката при скорст 80-90км/ч.
1. При градски услови (малки скорости до 50км/ч) АБС за мен е ненужен , защото удължава спирачния път (за т'ва си счупих фара)
2. Извънградско препорачително
3. Лоши условия и висока скорост -задължително. запазва управлението на колата.
Това е моето мнение-"Искам копче" ;)
кратко, ясно, точно :wink:
Стана ми интересно след като прочетох цялата тема,та и аз да изразя мнение :)
Мисля,че при всички скорости и условия ABS-а е полезен.Уверих се лично и тук е мястото да отправя хиляди благодарности на хората,които са разработили тази система :!:
Дали някой от Вас си е проверявал "кантара" на задните спирачки Май почти никой
На Tipo-то го проверихме.Пипнахме го и сега е 6 :)
Така я да видиме значи резултата е доволно 1.1 на майсторското биеш ама не е лошо да потренираш тръгване малко :wink:
Сега май е време да поспираме някой ден с тебе и ще видиме как седят нещата, обаче виж как ти е кантарчето отзад че някой път клеясва.:twisted: :D
2S си е много добър все пак ланчата е с такъв и спира супер, но да твърдиш че е по добър от новите разработки :roll: То по тая логика с интегралетата, трябваше 2S да слагат и на 156GTA ама не, просто тогава 2S е бил най новата разработка.
А между другото по добре алфа 155 на газ отколкото фиатче дизел :pfbbt:
Тръгването съм си го тренирал ако караме еднакви коли с еднакви гуми ще се учудиш доста :wink: За справка известни рацери от бояна и божурище можеш да питаш а и съфорумници бая :wink:
А за кантарчето аз обикновенно го изкормям на мойте коли но на QV-то си е в перфектно състояние затова е още там :wink:
А по твойта логика що пък на 156GTA има АБС се чуда като удължава спирачния път :twisted:
А м/у другото по-добре фиат дизел 2002 отколкото фиат на газ 1992 :Tease:
Тръгването съм си го тренирал ако караме еднакви коли с еднакви гуми ще се учудиш доста :wink: За справка известни рацери от бояна и божурище можеш да питаш а и съфорумници бая :wink:
А за кантарчето аз обикновенно го изкормям на мойте коли но на QV-то си е в перфектно състояние затова е още там :wink:
А м/у другото по-добре фиат дизел 2002 отколкото фиат на газ 1992 :Tease:
Е АКО то ако не бях дръпнал ръчна се изкефа на майсторското дали щеше резултата да е друг :roll: след като до преди ръчната си бях много добре с времето:wink: , цялата работа зависи от много фактори знаеш много добре.
Мисля че Pooh е най прав щеше да е добре с копче.
А по твойта логика що пък на 156GTA има АБС се чуда като удължава спирачния път :twisted:
Е да то тогава и мойта и твойта логика не стават
:oops:
Е АКО то ако не бях дръпнал ръчна се изкефа на майсторското дали щеше резултата да е друг :roll: след като до преди ръчната си бях много добре с времето:wink: , цялата работа зависи от много фактори знаеш много добре.
Почна СЕ :idea: Ако баба ми беше мъжка и ако беше с зимни гуми и ако ... я ходи у тунинг форума да пишеш тия работи тука с факти работиме :wink:
Kostadin
06-02-2006, 14:19
А по твойта логика що пък на 156GTA има АБС се чуда като удължава спирачния път :twisted:
А във Формула 1, що няма АБС, а?
Щот без него колата спира по добре :wink: :wink: :wink: а и доколкото си спомням в спирачките на ГТА има май технологий от Ф1 :idea: :idea: :idea:
Е АКО то ако не бях дръпнал ръчна се изкефа на майсторското дали щеше резултата да е друг :roll: след като до преди ръчната си бях много добре с времето:wink: , цялата работа зависи от много фактори знаеш много добре.
Почна СЕ :idea: Ако баба ми беше мъжка и ако беше с зимни гуми и ако ... я ходи у тунинг форума да пишеш тия работи тука с факти работиме :wink:
Ами да де аз тва имам предвит ти почна първи със тунинг обученито а и с ако-тата.
Та така факт е че на сухо и право се спира по бързо без АБС :wink: и тъй аз мисла че хем мислиме горе долу еднакво хем спориме за глупости. :?
В един пост на предната страница имаше огромна доза истина. Ако си познаваш добре колата не си паника и не си с 2 леви крака никога няма да стигнеш до включване на АБС или поне не цялостно. А говорейки за максимално обиране на сцеплението и перфектно спиране никога, ама НИКОГА този момент не включва провлачване дори на което и да било колело. Така че тези спорове за спиране със/без абс на сухо на мокро са супер неадекватни и необмислени защото за това има огромно значение не само как ще натискаш педала а това колко ти тежи колата колко са ти топли/студени гумите и още куп параметри. А по темата .. АБС е в пъти по-добро от некоригирано спиране, дори за сух път. Ако си знаеш възможностите на автомобила няма нужда доброто спиране да е с натиснат до края педал и да ако натискаме педала до края абс спира за по голямо разстояние (което е НЕ повече от 2 метра на 60км/ч). А пък ако имате и променливо разпеределение на спирачното усилие (за което трябва задължително да има някакъв датчик по колелетата или форма на АБС) тогава няма и база за сравнение м/у некоригираното спиране и това с корекции от ЕКУ-то.
А по твойта логика що пък на 156GTA има АБС се чуда като удължава спирачния път :twisted:
А във Формула 1, що няма АБС, а?
По същата причина поради която няма вече и турбо :idea: :!: :idea:
Сети се ти защо :twisted:
А по твойта логика що пък на 156GTA има АБС се чуда като удължава спирачния път :twisted:
А във Формула 1, що няма АБС, а?
По същата причина поради която няма вече и турбо :idea: :!: :idea:
Сети се ти защо :twisted:
пестат пари? :drinking:
Dodo 155
07-02-2006, 09:02
А по твойта логика що пък на 156GTA има АБС се чуда като удължава спирачния път :twisted:
А във Формула 1, що няма АБС, а?
Там има други по-сериозни системи, а и все пак това е Формула и печели този, който направи най-малко грешки :idea: Ако там им сложат всякакви такива глезотии, то може и аз (ако отслабна 40кг.) да подкарам болида :D
Малко офф: Имаше наскоро статия в която питаха дали може да се управляват болидите от PC дистанционно, за да няма катастрофи и човешки жертви и отговора гласеше, че тогава няма да има кой да гледа Формула 1, защото щяло да бъде като NFS (електронна игра) :lol: :lol: :lol:
А по твойта логика що пък на 156GTA има АБС се чуда като удължава спирачния път :twisted:
А във Формула 1, що няма АБС, а?
Там има други по-сериозни системи, а и все пак това е Формула и печели този, който направи най-малко грешки :idea: Ако там им сложат всякакви такива глезотии, то може и аз (ако отслабна 40кг.) да подкарам болида :D
Малко офф: Имаше наскоро статия в която питаха дали може да се управляват болидите от PC дистанционно, за да няма катастрофи и човешки жертви и отговора гласеше, че тогава няма да има кой да гледа Формула 1, защото щяло да бъде като NFS (електронна игра) :lol: :lol: :lol:Абсолютно вярно но на мен си ми остава по лесно да спирам без АБС може би така съм свикнал макар че на старат Алфа имах и накрая го изключих шото ме дразнеше :throw: :tank:
А между другото по добре алфа 155 на газ отколкото фиатче дизел :pfbbt:
А м/у другото по-добре фиат дизел 2002 отколкото фиат на газ 1992 :Tease:
фаитлето SX нема АБС - никав- дори 2S :unsure: ?
а и 155цата на Додо нямаше :) така че ...
и двете спират сигурно еднакво :)
тва беше базик дотука
но без базика, аз понеже карам всяка сутрин в 8:30 от ал, невски към радисън - павета, лед, наклон - секав кеф.....
е тая сутрин така ме нарита АБСа при опит да намаля от 10км/ч до 5км/ч и се пак колата спря.... мани ад е... да е жив и здрав 5.3+EBD :)
А между другото по добре алфа 155 на газ отколкото фиатче дизел :pfbbt:
А м/у другото по-добре фиат дизел 2002 отколкото фиат на газ 1992 :Tease:
фаитлето SX нема АБС - никав- дори 2S :unsure: ?
а и 155цата на Додо нямаше :) така че ...
и двете спират сигурно еднакво :)
тва беше базик дотука
но без базика, аз понеже карам всяка сутрин в 8:30 от ал, невски към радисън - павета, лед, наклон - секав кеф.....
е тая сутрин така ме нарита АБСа при опит да намаля от 10км/ч до 5км/ч и се пак колата спря.... мани ад е... да е жив и здрав 5.3+EBD :)
Преди да завали снега и на мен ми се случи да ме нарита АБСто на паветата пред Марая и аз бях макс. 10 км .....
абе тия жълти павета са пълен абсурд!!! поне да ги осолят или пясък да сложат, ебаси малоумниците !!!
и днес пак съшата работа, тя колата си се пързаля надолу и тва е !
На 20.12 към варна никой не успя да издържи на натиска на самолета. Вярно ,ч е доста риташе АВS а ама нямаше танцуване и залитане при употреба на спирачки. Хвана ме страха като изпреварвам колите да не се ударят странично в мен при изпреварване.
добре де, а иначе Алфа 166 без системи за сигурност достатъчно стабилна ли е на сняг и в завои(става дума за ESP)
Кирилица ???
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.