PDA

View Full Version : Угасна в движение!?



RoMAN
08-06-2009, 00:40
КАрам си вчера аз пичовската към Търново, набичил съм музичката, климатроника ( на 2 черти) и както съм на пета смъквам си една предавка надолу и тръгвам да изпреварвам ( карам със 140-150 и изведнъж колата придърпа рязко и угасна...Светна ми лампата за инжекцията, отбих встрани спрях. Запалих наново и все едно нищо нямаше? Добре случило се, както и да е но после карам си пак по прав път и ми се пъне отзаде некф форд и си викам я да го издухам, е добре издухах го ама пак като стигнах нещо от сорта на 150 колата отново угасна...На връщане от Търново пробвах да карам с изключен климатроник и си викам да я юрна пак лекичко да видим какво ще стане и тоя път нямах никакви проблеми, но пък като се замисля я настъпих по-предпазливо от предните пъти, защото не ми се рискуваше отново да забавям от 150 с втвърден волан и спирачки. Идеи какво може да е това или някой да го е преживял? Всеки път като гаснеше инжекцията светеше и като запалех се изчистваше.

nvladev
08-06-2009, 01:04
КАрам си вчера аз пичовската към Търново, набичил съм музичката, климатроника ( на 2 черти) и както съм на пета смъквам си една предавка надолу и тръгвам да изпреварвам ( карам със 140-150 и изведнъж колата придърпа рязко и угасна...Светна ми лампата за инжекцията, отбих встрани спрях. Запалих наново и все едно нищо нямаше? Добре случило се, както и да е но после карам си пак по прав път и ми се пъне отзаде некф форд и си викам я да го издухам е добре издухах го ама пак като стигнах нещо от сорта на 150 колата отново угасна...На връщане от търново пробвах да карам с изкючен климатроник и си викам да я юрна пак лекичко да видим какво ще стане и нямах никакви проблеми, но пък като се замисля я настъпих по предпазливо от предните пъти, защото не ми се рискуваше отново да забаеям от 150 със втвърден волан и спирачки. Идеи какво може да е това или някой да го е преживял? Всеки път като гаснеше инжекцията светеше и като запалех се изчистваше.
А чипвана ли ти е колата???

RoMAN
08-06-2009, 01:07
А чипвана ли ти е колата???

Дааа.... Но е чипната от мин година октромври и без някакви сериозни проблеми...досега?

nvladev
08-06-2009, 01:25
Дааа.... Но е чипната от мин година октромври и без някакви сериозни проблеми...досега?

И при мен като я натисна много има един момент в които все едно изгасва, мисля че само веднъж е угасвала де. Сякаш разтоварва, отпуска изведнъж. Мисля, че имаше някъде мнения по тази тема.

pinko
08-06-2009, 01:33
Най-вероятно ще купуваш помпа високо налягане.

RoMAN
08-06-2009, 03:19
Най-вероятно ще купуваш помпа високо налягане.

Говорим си за горивната помпа, нали така? Някаква приблизителна цена можеш ли да ми кажеш?

thecleaner
08-06-2009, 03:23
Говорим си за горивната помпа, нали така? Някаква приблизителна цена можеш ли да ми кажеш?
Не питай че ще те заболи глава ако не бъркам е 4 цифрена сума, дано не ти се разваля

gigi
08-06-2009, 04:15
Може и от други работи да е, например датчик колянов вал......... отиди на диагностика.

trustworthy
08-06-2009, 08:23
То на диагностиката ще си покаже. Но сякаш на помпа отива наистина - гасне при рязко ускоряване, а при плавно - не. Не е първия дизел с такива симптоми :???:

RoMAN
08-06-2009, 11:19
То на диагностиката ще си покаже. Но сякаш на помпа отива наистина - гасне при рязко ускоряване, а при плавно - не. Не е първия дизел с такива симптоми :???:

Утре ще отида в сервиза и ще проверим, ако се окаже помпа направо я засилвам в Дунава :furious:

trustworthy
08-06-2009, 11:27
Е аз знам за един-двама от Варна със такъв проблем, но не са ги засилили в морето още :)
Цената, която ти казаха, е за чисто нова помпа, но има и по-евтини алтернативи ;)

p3shku
08-06-2009, 16:41
И при мен като я натисна много има един момент в които все едно изгасва, мисля че само веднъж е угасвала де. Сякаш разтоварва, отпуска изведнъж. Мисля, че имаше някъде мнения по тази тема.

И при мен се е случвало няколко пъти да ми забие муцуната все едно и секва горивито или въздуха и тва за стотни от секундата само при ускорение и то при високи обороти...

chiptuning
08-06-2009, 16:48
аз залагам на датчик на вала

trustworthy
08-06-2009, 18:41
Аз залагам на диагностика :flirt:

teodor80
08-06-2009, 20:37
Аз залагам на две неща.Погледни си помпата дали има теч на нафта.Ако има съм почти сигурен че е рейката.110 лева ремонтен комплект и 150 лева ремонт.Ако няма теч най вероятно е клапана за високо налягане 580 лева на две болчета се държи.Това гасене на колата трябва да се появява като я натовариш смело.На мен лично ми го правеше между 1-2;2-3;3-4 и един път след превключване от 4-5.Най лекия ремонт е само почистване на клапана.Така стана при мен.Благодарности за Иво шефа на БулАвто-Варна.Супер пич и колега.Само той ми пипа Италянката.И съм на 1000% доволен и удовлетворен.

em4o1
09-06-2009, 18:56
Аз залагам на това да отидеш при Бобо !!! От 2 месеца имам 166-ца и когато е заведох на диагностика преди да я купя, имаше същия проблем. Съмненията бяха същите като тези които са ги описали колегите в предишните постове.
Дори и най-лошия вариант да е - Помпа, пак те съветвам да отидеш в Ектрийм там ще ти дадат добър съвет и ще ти намерят каквото е необходимо за да ти се оправи колата !
Конкретно при мен се оказа чипа !
Надявам се да съм ти бил полезен, а също така се надявам да не съм и раздразнил някой от модераторите че ще взема да получа още една червена точка ?:ban:

RoMAN
09-06-2009, 20:13
Аз залагам на това да отидеш при Бобо !!! От 2 месеца имам 166-ца и когато е заведох на диагностика преди да я купя, имаше същия проблем. Съмненията бяха същите като тези които са ги описали колегите в предишните постове.
Дори и най-лошия вариант да е - Помпа, пак те съветвам да отидеш в Ектрийм там ще ти дадат добър съвет и ще ти намерят каквото е необходимо за да ти се оправи колата !
Конкретно при мен се оказа чипа !
Надявам се да съм ти бил полезен, а също така се надявам да не съм и раздразнил някой от модераторите че ще взема да получа още една червена точка ?:ban:

Значи "Бобо" ми е далече все пак съм от Русе. pr_00f добре ми каза да си погледна как ми е закачен акумулатора, та това и направих и се хванах за главата. Клеймите нито бяха затегнати нито набити както трябва просто ей така сложена колкото да се каже, че държи. Ще пробвам тази вечер на чист път отново същото упражнение извън Русе и ако пак угасне, наистина отивам на диагностика.

myrko
09-06-2009, 21:48
Колега имах същия проблем беше грешка на компютъра.
Дано и при теб да е това.

ivanko_rs
17-06-2009, 21:18
Здравейте колеги,
малко необичаен за мене раздел ,но се налага.Един Приятел с 166 2.4 JTD 1999г. 136 коня има същия проблем с гасненето.Появява се само като я натисне рязко,интересното е че границата на гаснене с оборотите пада с покачване на предавката,т.е. на 1-ва примерно гасне на 4000,докато на 4 гасне примерно на 2600 оборота.
Закача ме я постоянно на диагностика и даже аз и следих показателите по време на шофиране и .... нищо,всичко е в норми.Записва грешка за некоректна доставка на гориво,но по диагностика показва че подаденото и полученото количество гориво е едно и също.Общо взето пълен шах.
Ако има някакво развитие по въпроса давайте инфо плииис.

П.П.Пробвахме с други работещи на 100% МАП и дебитомер и ефекта е никакъв.Сменихме директно и софтуера и пак нищо.

RoMAN
17-06-2009, 21:23
След като затегнах клеймите на моята този проблем изчезна. Изглежда е бил зле закачен акумулатор. Но пък го правеше само в много високите скорости с пуснат климатроник и музика.

old alfist
17-06-2009, 22:05
След като затегнах клеймите на моята този проблем изчезна. Изглежда е бил зле закачен акумулатор. Но пък го правеше само в много високите скорости с пуснат климатроник и музика.
То от твойта музика, не остава ток за колата.:-D

RoMAN
17-06-2009, 22:52
То от твойта музика, не остава ток за колата.:-D

Не е била нещо усилена, че да дъни.. Културно си беше пуснато колкото да се чува, ама изглежда въпреки това не е достигал наистина ток за всичко. Чак се чудя за втори акумулатор, ама къде да тикам...

vaklinator
17-06-2009, 23:02
Колата ти гасне, поради недостиг на гориво.
1. Ниско ти е налягането в магистралния горивопровод за високо налягане - помпа.
2. Датчика ти за високо налягане не отчита коректно - нов.

souze
22-06-2009, 18:50
Не е била нещо усилена, че да дъни.. Културно си беше пуснато колкото да се чува, ама изглежда въпреки това не е достигал наистина ток за всичко. Чак се чудя за втори акумулатор, ама къде да тикам...

Колега, ти сигурен ли си че така реши проблема?? Много странно честно казано... Дано е така както казваш.

mr.kostov
13-07-2009, 12:56
колега, и аз имах този проблем и за жалост се оказа помпата и клапана за налягането :death: Надявам се твоя проблем да е друг

RoMAN
21-09-2009, 21:30
Въпреки това относо си угасна през лятото още, започвам да се чудя да не е нещо от климатроника или горещото време да товари някоя част по двигателя?.... Ходих на 3 места за диагностика. На първото ми казаха датчик на помпата за високо налягане и датчик на горивната рейка следователно изчистиха грешките. На второ място ми казаха сензор за налягане на турбината и нито помен за предните грешки, На третото място нищо не ми казаха, защото грешките вече бяха изчистени и нямаше за какво да се хванат. От много време не е гаснала, пробвах да я душа до 190 но не угасна. Досега ми го е правила на дълъг път и никога в града. Скоро ще пътувам извън Русе отново и да видим какво ще стане тоя път. Дано е било само някаква грешка.

vodolaz1
22-09-2009, 08:05
Здравей колега аз съм имам същия проблем ( да се надявам че съм я оправил ) понеже все още се притеснявам да я тествам по сериозно. Значи аз направих една голяма глупост ,но мисля 4е за добре налях бензин на колата :) и доста се мъ4ех да я запаля ( не се гордея с това ,но в бензиностанциите на петрол са го направили много гадно и се обърках) и сега мисля 4е се оправи не ми е гаснала , а вчера я настъпах доста

Коки
26-09-2009, 00:15
...Дано е било само някаква грешка.

Не е грешка, Ваклинаторът е прав - или е датчик за високото налягане или помпа.

Имах същия проблем през лятото. Гасне когато моторът е загрял и натиснеш рязко газта. В града просто не караш така и затова не ти е гаснала.

Отидох при Бобо, закачи я на компира и каза, че е едно от двете. После я оставих, оказа се датчика, смениха го и всичко е 6. Само че идва лошата новина: шибаният датчик е 400+ лв.

Основната причина за проблема е шибаната нафта. Сега минах на Шел В-Повер, пък ще видим.

BO
26-09-2009, 11:15
Не е грешка, Ваклинаторът е прав - или е датчик за високото налягане или помпа.

Имах същия проблем през лятото. Гасне когато моторът е загрял и натиснеш рязко газта. В града просто не караш така и затова не ти е гаснала.

Отидох при Бобо, закачи я на компира и каза, че е едно от двете. После я оставих, оказа се датчика, смениха го и всичко е 6. Само че идва лошата новина: шибаният датчик е 400+ лв.

Основната причина за проблема е шибаната нафта. Сега минах на Шел В-Повер, пък ще видим.
Не плашете човека с космически цени.
Цените за въпросния клапан са между 230 и 360лв.
И това са цени без абсолютно никакви отстъпки, по възможно най-най-краен клиент!
Това разбира се за регулатора за налягане в рейла.

Ако става въпрос за датчика за налягане в рейла, то най-скъпата цената му е 330лв и то пак на най-най-краен потребител.

adv_petrov
26-09-2009, 11:35
не знам дали е много по темата, но аз сменях миналия ноември датчик за налягането на турбината за 180 лв чисто нов оригинален на ситроен с поръчка и включена смяна, в сервиз тука във Варна дето само турбини човъркат, и една година вече не съм имал проблем, така че и аз мисля че цена от 400+ е прекалено висока.

RoMAN
26-09-2009, 13:06
Консултирал съм се с KGB от Black Angels и според него проблема е клапан на помпата за високо налягане и цената е 300 лв. Другия месец ще отида той да ми погледне колата и тогава ще се реши какво е, защото очевидно тука в Русе секи различно мнение дава.

balev64
26-09-2009, 15:46
Виж тук човека какво лечение е приложил.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33085

RoMAN
26-09-2009, 16:37
Виж тук човека какво лечение е приложил.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33085


Да ама моя проблем е съвсем различен от този, който е описан в темата от линка.

balev64
26-09-2009, 19:10
По някога може да се прави паралел.Подробностите може да са различни но основният проблем е един.И понеже и ти и другия колега споменавате датчик налягане за това реших че неговото решение на проблема може да е и от полза.

Коки
28-09-2009, 14:17
Не плашете човека с космически цени.
Цените за въпросния клапан са между 230 и 360лв...

Не съм тръгнал никого да плаша, просто споделих какво ми се случи на мен. Сега не знам какви са цените, но тогава ми взеха толкова.

Boschman
16-10-2009, 19:27
Здравейте, колеги!!! Имах същият проблем. Купих си помпа заедно с клапана за високо налягане (втора употреба, от една морга в Елин Пелин за 250 лева, помпата + клапана за тази цена) и нещата се оправиха.
Дано съм полезен, макар, че темата е публикувана доста отдавна и предполагам, че колегата вече си е решил проблема

RoMAN
02-12-2009, 17:19
Съвсем бях забравил за тая тема... С голямо закъснение, но все пак проблема беше клапан на помпата за високо налягане и автомобила гасне когато се нагрее нафтата ( в горещо време )

balev64
02-12-2009, 20:37
Как оправи клапана колега?

Boschman
02-12-2009, 21:35
Как оправи клапана колега?


Почиства се чрез ултра звук, но след 2-3 месеца почва пак да създава проблеми. Поне при мен беше така, докато не го смених. Нов е около 270 лева. Втора ръка, зависи как ще го намериш. Върира от 70 до 150 лева, и пак няма гаранция. Но при мен явно на късмет взех помпа и клапан втора употреба и няма проблеми поне за сега. Преди да ги сменя помпата и клапана през 1-2 месеца хоп в сервиза за ултра звук на клапана, беше ми писнало. Нито можеш да тръгнеш на някъде, нито нищо. Колата гасне където и когато си поиска. Накрая след 4-тото 5-тото почистване на клапана ми казаха и помпата, че е за смяна.

RoMAN
03-12-2009, 10:09
Как оправи клапана колега?

Смених клапана колега. Купих си втора ръка от 159 1.9 Multijet. Стария и той можеше още да изкара през зимата, ама не се знае кога щеше да издаде багажа тотално.

Коки
07-12-2009, 18:53
...Дано е било само някаква грешка.


Не е грешка, Ваклинаторът е прав - или е датчик за високото налягане или помпа.

Имах същия проблем през лятото. Гасне когато моторът е загрял и натиснеш рязко газта. В града просто не караш така и затова не ти е гаснала...


... С голямо закъснение, но все пак проблема беше клапан на помпата за високо налягане и автомобила гасне когато се нагрее нафтата ( в горещо време )

Точно.

П.П. Колко ти излезе тоя клапан?

mr.kostov
11-12-2009, 10:15
Колеги, и аз имах този проблем, смених клапана и после се оказа че ми е заминала и помпата, това беше преди 6 месеца, а преди 3 дни смених пак клапана. :death: и всичко това се дължи на качествените ни горива.

genko1982
20-08-2010, 22:49
колеги,стара тема на нов глас,даите идея защо моята красавица гасне на около 3300 оборота.Смених помпата с клапанчето,датчика за високо налягане също,дюэи,иэчистих сондата,ремъка е зацепен както трябва,на диагностика изписва много високо налягане на горивото,достига до 1500бара и гасне,а при плавно подаване на газ си върви без проблем

thecleaner
20-08-2010, 23:42
колеги,стара тема на нов глас,даите идея защо моята красавица гасне на около 3300 оборота.Смених помпата с клапанчето,датчика за високо налягане също,дюэи,иэчистих сондата,ремъка е зацепен както трябва,на диагностика изписва много високо налягане на горивото,достига до 1500бара и гасне,а при плавно подаване на газ си върви без проблем

По-подробно обясни колега помпата си я сменил а преди това проверена ли е? Някой играл ли си е със софта на колата? Сервиза от нашите ли е или някой случаен?

genko1982
21-08-2010, 08:46
за софта не знам,аз не сам го пипал,а всички части ги взех от кола която лично я пробвах дали гасне,колата не е в сервизите на форума

thecleaner
21-08-2010, 14:09
за софта не знам,аз не сам го пипал,а всички части ги взех от кола която лично я пробвах дали гасне,колата не е в сервизите на форума

Най-правилното според мен е да отидеш до някои от форумните сервизи там да погледнат нещата, не че другите не разбират, но е хубаво да я види човек който се сблъсква редовно с такива проблеми ;)

Dob4i
22-08-2010, 00:23
колеги,стара тема на нов глас,даите идея защо моята красавица гасне на около 3300 оборота.Смених помпата с клапанчето,датчика за високо налягане също,дюэи,иэчистих сондата,ремъка е зацепен както трябва,на диагностика изписва много високо налягане на горивото,достига до 1500бара и гасне,а при плавно подаване на газ си върви без проблем

Добре дошъл в клуба на гаснещите 166ци :)
Виж помпа за ниско налягане възможно е да е от нея

genko1982
22-08-2010, 09:00
каде се намира тази помпа

Dob4i
22-08-2010, 11:35
Отзад някъде около резервоара, незнам точно къде. А ти помпата за високо налягане си я сменил така ли ?

genko1982
22-08-2010, 11:56
да сменил съм я, а тази при резервоара сащо е сваляна,работи си