PDA

View Full Version : ел. стъкло проблем



peiopetev
08-06-2009, 10:02
значи както си работеше и спря не иска да сваля джама, ходих на майстор да го види и се оказа че копчето подава постоянно ток на моторчето до вдига прозореца на горе а моторчето направо пареше, след обстоен преглед на кабелите въпросния майстор стигна до извода че има стопен кабел който подавал постоянно ток към моторчето и взе да мисли много едни варианти абе викам да не я бараш повече и сега само ми е изключена буксата да не подава напрежение колеги аконякой се е сблъскал с подабен проблем нека да помогне мерси предварително алфата е 145 1.9 жтд 2000г. става въпрос за десен прозорец

tonov
08-06-2009, 10:48
Може и някой контакт да е залепнал. Опитайте да локализирате проблема в кое копче е - шофьорското или другото. Ако и двете са здрави, чак тогава ръчкайте по жиците. Схемата може да гледаш оттук:
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203/Power%20Windows.PDF

ivan dimitrov
08-06-2009, 11:54
---

peiopetev
08-06-2009, 11:59
в дясната врата е проблема

kolev
08-06-2009, 13:59
стандартен проблем, на лявата врата управлението е през реле докато на дясната е направо през бутона и той нагаря. сменяй го и това е.

peiopetev
08-06-2009, 14:24
стандартен проблем, на лявата врата управлението е през реле докато на дясната е направо през бутона и той нагаря. сменяй го и това е.
значи интересното е че след като свалихме копчето и замарихме буксите се оказа че дава постоянно напрежение

LeoVin4i
08-06-2009, 14:26
Свалете и копчето от другата врата.

kolev
08-06-2009, 14:45
което копче се ползва най-често, то се скапва. как мерите.

peiopetev
08-06-2009, 14:56
което копче се ползва най-често, то се скапва. как мерите.
с пробна лампа и дава постоянно напрежение

kolev
08-06-2009, 17:00
на контакт трябва да има 12 волта на буксите и на двата ключа за дясното стъкло. премери двата ключа с мултицет да видиш кой е скапан или направо ги смени.

peiopetev
08-06-2009, 17:15
мерси за отговорите колеги

Bullit
08-06-2009, 17:52
Колеги да попитам, че и аз имам идентичен проблем, шофърският джам работи, другия - не. Като натисна копчето на шофъорския се чува цъкането на релето и тръгва, а на другия няма цъкане и не тръгва. Викам аз значи релето на другия е изгоряло... разглобих и установих, че няма реле - има една черна кутия за управление на ел джамовете над релетата (като махнеш пластмасата под волана - точно над релето зад мигачите. Възможно ли е в този модул за стъклата да е изгоряла частта, която управлява десния джам и затова да не цъка и да не работи. Релета не намерих - пробвах всички едно по едно.
Възможно ли е наистина да няма реле и съответно десния прозорец директно да се управлява от ключовете и да са прецакани и двата пук ключа?

tonov
08-06-2009, 18:40
Колеги да попитам, че и аз имам идентичен проблем, шофърският джам работи, другия - не. Като натисна копчето на шофъорския се чува цъкането на релето и тръгва, а на другия няма цъкане и не тръгва. Викам аз значи релето на другия е изгоряло... разглобих и установих, че няма реле - има една черна кутия за управление на ел джамовете над релетата (като махнеш пластмасата под волана - точно над релето зад мигачите. Възможно ли е в този модул за стъклата да е изгоряла частта, която управлява десния джам и затова да не цъка и да не работи. Релета не намерих - пробвах всички едно по едно.
Възможно ли е наистина да няма реле и съответно десния прозорец директно да се управлява от ключовете и да са прецакани и двата пук ключа?

На десния прозорец няма реле, директно се управлява от бутоните. Ако не светят, значи е изгорял бушона, той е отделен от този на левия прозорец.

nhg
09-06-2009, 12:09
На десния прозорец няма реле, директно се управлява от бутоните. Ако не светят, значи е изгорял бушона, той е отделен от този на левия прозорец.

Ако не е това има вероятност и двата бутона да са се скапали - вадиш и чистиш клеми (като първа стъпка)....

peiopetev
11-06-2009, 08:59
след като напръсках въпросните клеми с контактен спрей всичко се оправи :super: мерси още един път колеги за оказаната помощ