View Full Version : Питанка за покупка на 145 1.9jtd
WarsteineR
09-06-2009, 00:22
Та колата изглежда добре запазен салон и екстериор .. Единственото което ме притеснява е че колата е на 400000 (реални:flirt:) км внос от Италия.Как мислите има ли живот в двигателя .. ? :choice:
Vlado_PK
09-06-2009, 00:36
Ако е пазена и потдържана тва е печка все пак взимаи я!Погледни си първо компресия налягане на маслото и другите неща по-мотора и я яхваи поне тва е моито мнение!:rosso_spider:
WarsteineR
09-06-2009, 00:42
Благодаря за бързия и полезен отговор колега, така и мисля да направя, стига да е наред :Bolt:
Vlado_PK
09-06-2009, 00:48
За нищо! Колега забравих закачете я на една диагностика да се види и турбинката и другите неща как са!
WarsteineR
09-06-2009, 00:58
Да колега, така е най-добре.. проблема е че съм от ВТ а ще идвам до СФ да я взема и незнам там как са сервизите, че като знам в Търново 1-2 сервиза от 50 разбират за кво иде реч при италмобилите :online2long:
Vlado_PK
09-06-2009, 01:03
Погледни в Общ технически раздел колега според мене има доста хора там които разбират от италянки и ще ти помогнат като доидеш в София караи я при някои от тях и готово!
RoMeO_156_GTA
23-06-2009, 20:20
Градски какво направи , взе ли я :mrgreen:
Това е твоя човек
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=54
Да колега, така е най-добре.. проблема е че съм от ВТ а ще идвам до СФ да я взема и незнам там как са сервизите, че като знам в Търново 1-2 сервиза от 50 разбират за кво иде реч при италмобилите :online2long:
гледай сега, аз не разбрах дали си я купил или не, но ако не си я купил и не е проблем да я закараш на сервиз във ВЪ, отиди при момчетата над КАТ. след военното веднага в дясно и на 100 метра в ляво ще видиш сервиза. помоли някой от форумните алфисти от ВТ да те заведат, там ги познават и няма да те излъжат.. аз съм с ЖТД и ходя само там.
Поздрави!
RoMeO_156_GTA
23-06-2009, 20:36
гледай сега, аз не разбрах дали си я купил или не, но ако не си я купил и не е проблем да я закараш на сервиз във ВЪ, отиди при момчетата над КАТ. след военното веднага в дясно и на 100 метра в ляво ще видиш сервиза. помоли някой от форумните алфисти от ВТ да те заведат, там ги познават и няма да те излъжат.. аз съм с ЖТД и ходя само там.
Поздрави!
Мисля че за този сервиз става дума :D Много са точни момчетата и си разбират от работата . Ще го заведа ако не го знае :razz:
Мисля че за този сервиз става дума :D Много са точни момчетата и си разбират от работата . Ще го заведа ако не го знае :razz:
ми да, точно така.
ти обаче си пълен със снимков материал :hehe: :) нали си нашето фотографче :bowdown:
galinves71
23-06-2009, 21:23
Та колата изглежда добре запазен салон и екстериор .. Единственото което ме притеснява е че колата е на 400000 (реални:flirt:) км внос от Италия.Как мислите има ли живот в двигателя .. ? :choice:
Тоз кола не е ли вече много дърто ве?400 000км са си доста не реални за нас.
400 000 са много, даже за дизел. ами ходовата част, съединителя, баси ... аз не бих рискувал, таратайки се намират и на по-малко километри, дизела вече не е евтин... даже никак... сложен въпрос задаваш, но ... решението е твое. (а моето мнение е че алфа дизел е малко ... как да го кажа, популизъм ли, абе нонсенс ...) ама ти си решаваш.
ivan dimitrov
23-06-2009, 22:14
---
айде да не сравняваме кое ще изкара повече километри....
че май за счупен дизел още не сме чували.......
а за бензинки.... само излез от тази теми и ще видиш сигурно няколко за основен на по "100 000"км .....
ivan dimitrov
24-06-2009, 00:50
---
trustworthy
24-06-2009, 08:19
По принцип "печките" са по чувствителни към износването...
Tака е, но за сметка на това износването при тях настъпва по-бавно отколкото при бензиновите. Имат по-голям ресурс. Все пак е добре, ако може да се замери компресия, но не са много продавачите, които се съгласяват да им се разглобява автомобилчето за такива работи :)
Окачването и съединителят не са страшни. Окачването е евтино, а съединителят на тези километри е бил сменян поне веднъж, но така или иначе, дори и да има съмнения за него, може да се поиска отбиване в цената. 500 лв някъде е комплект+ смяна.
Аз бих се притеснявал най-вече за горивната помпа, потенциометъра на газта, маховика и турбината. Това са едни от най-скъпите детайли, които могат да дадат фира.
успех!
ivan dimitrov
25-06-2009, 18:43
---
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.