PDA

View Full Version : Питанка за покупка на 145 1.9jtd



WarsteineR
09-06-2009, 00:22
Та колата изглежда добре запазен салон и екстериор .. Единственото което ме притеснява е че колата е на 400000 (реални:flirt:) км внос от Италия.Как мислите има ли живот в двигателя .. ? :choice:

Vlado_PK
09-06-2009, 00:36
Ако е пазена и потдържана тва е печка все пак взимаи я!Погледни си първо компресия налягане на маслото и другите неща по-мотора и я яхваи поне тва е моито мнение!:rosso_spider:

WarsteineR
09-06-2009, 00:42
Благодаря за бързия и полезен отговор колега, така и мисля да направя, стига да е наред :Bolt:

Vlado_PK
09-06-2009, 00:48
За нищо! Колега забравих закачете я на една диагностика да се види и турбинката и другите неща как са!

WarsteineR
09-06-2009, 00:58
Да колега, така е най-добре.. проблема е че съм от ВТ а ще идвам до СФ да я взема и незнам там как са сервизите, че като знам в Търново 1-2 сервиза от 50 разбират за кво иде реч при италмобилите :online2long:

Vlado_PK
09-06-2009, 01:03
Погледни в Общ технически раздел колега според мене има доста хора там които разбират от италянки и ще ти помогнат като доидеш в София караи я при някои от тях и готово!

RoMeO_156_GTA
23-06-2009, 20:20
Градски какво направи , взе ли я :mrgreen:

Това е твоя човек
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=54

146_JTD
23-06-2009, 20:28
Да колега, така е най-добре.. проблема е че съм от ВТ а ще идвам до СФ да я взема и незнам там как са сервизите, че като знам в Търново 1-2 сервиза от 50 разбират за кво иде реч при италмобилите :online2long:


гледай сега, аз не разбрах дали си я купил или не, но ако не си я купил и не е проблем да я закараш на сервиз във ВЪ, отиди при момчетата над КАТ. след военното веднага в дясно и на 100 метра в ляво ще видиш сервиза. помоли някой от форумните алфисти от ВТ да те заведат, там ги познават и няма да те излъжат.. аз съм с ЖТД и ходя само там.
Поздрави!

RoMeO_156_GTA
23-06-2009, 20:36
гледай сега, аз не разбрах дали си я купил или не, но ако не си я купил и не е проблем да я закараш на сервиз във ВЪ, отиди при момчетата над КАТ. след военното веднага в дясно и на 100 метра в ляво ще видиш сервиза. помоли някой от форумните алфисти от ВТ да те заведат, там ги познават и няма да те излъжат.. аз съм с ЖТД и ходя само там.
Поздрави!

Мисля че за този сервиз става дума :D Много са точни момчетата и си разбират от работата . Ще го заведа ако не го знае :razz:

146_JTD
23-06-2009, 20:41
Мисля че за този сервиз става дума :D Много са точни момчетата и си разбират от работата . Ще го заведа ако не го знае :razz:

ми да, точно така.
ти обаче си пълен със снимков материал :hehe: :) нали си нашето фотографче :bowdown:

galinves71
23-06-2009, 21:23
Та колата изглежда добре запазен салон и екстериор .. Единственото което ме притеснява е че колата е на 400000 (реални:flirt:) км внос от Италия.Как мислите има ли живот в двигателя .. ? :choice:
Тоз кола не е ли вече много дърто ве?400 000км са си доста не реални за нас.

serafim
23-06-2009, 22:04
400 000 са много, даже за дизел. ами ходовата част, съединителя, баси ... аз не бих рискувал, таратайки се намират и на по-малко километри, дизела вече не е евтин... даже никак... сложен въпрос задаваш, но ... решението е твое. (а моето мнение е че алфа дизел е малко ... как да го кажа, популизъм ли, абе нонсенс ...) ама ти си решаваш.

ivan dimitrov
23-06-2009, 22:14
---

DiabL0
23-06-2009, 23:44
айде да не сравняваме кое ще изкара повече километри....
че май за счупен дизел още не сме чували.......
а за бензинки.... само излез от тази теми и ще видиш сигурно няколко за основен на по "100 000"км .....

ivan dimitrov
24-06-2009, 00:50
---

trustworthy
24-06-2009, 08:19
По принцип "печките" са по чувствителни към износването...

Tака е, но за сметка на това износването при тях настъпва по-бавно отколкото при бензиновите. Имат по-голям ресурс. Все пак е добре, ако може да се замери компресия, но не са много продавачите, които се съгласяват да им се разглобява автомобилчето за такива работи :)
Окачването и съединителят не са страшни. Окачването е евтино, а съединителят на тези километри е бил сменян поне веднъж, но така или иначе, дори и да има съмнения за него, може да се поиска отбиване в цената. 500 лв някъде е комплект+ смяна.
Аз бих се притеснявал най-вече за горивната помпа, потенциометъра на газта, маховика и турбината. Това са едни от най-скъпите детайли, които могат да дадат фира.
успех!

ivan dimitrov
25-06-2009, 18:43
---