View Full Version : гасне безпричинно
assassin's
09-06-2009, 14:49
здравейте колеги!!имам едно питане към вас колата е тази от подписа за втори път ми се получава да изгасне колата и след това да не иска да запали!първият път я угасих и след тва няма палене а днес преди малко ми угасна в движение!след като размърдах бушоните които са за компа вентилатора и бенз помпа които са над кутията на везд.филтър колата запали и предния път пак така!дали е там проблема или датчик на колянов вал,и още нещо когато колата неиска да пали лампата за повреда в инжекциона постоянно свети!!страано нали
DerMeister
09-06-2009, 14:50
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=35198
assassin's
09-06-2009, 14:54
мерси колега значи правилно съм мислил!а трябва ли откача акомулатора когато извършвам тази процедура с почистването???
мерси колега значи правилно съм мислил!а трябва ли откача акомулатора когато извършвам тази процедура с почистването???Откачи плюса
DerMeister
09-06-2009, 15:14
Откачи плюса
Аз нищо не съм откачал, само изключих от контакт колата. Какво може да стане, ако не е откачен плюса?
Аз нищо не съм откачал, само изключих от контакт колата. Какво може да стане, ако не е откачен плюса?Превантивна мярка,така знам че трябва когато се работи по ел.инсталация.
Novachev
09-06-2009, 16:24
здравейте колеги!!имам едно питане към вас колата е тази от подписа за втори път ми се получава да изгасне колата и след това да не иска да запали!първият път я угасих и след тва няма палене а днес преди малко ми угасна в движение!след като размърдах бушоните които са за компа вентилатора и бенз помпа които са над кутията на везд.филтър колата запали и предния път пак така!дали е там проблема или датчик на колянов вал,и още нещо когато колата неиска да пали лампата за повреда в инжекциона постоянно свети!!страано нали
Добре де щом свети лампата има причина за да разбереш причината трябва да се прочетът грешките , Гледам от стара загора си звънни на ферариста той ще я закачи и ще ти кажа каква грешка е записало ЕКУ-то за да може да се насочиш каква е причината дали е датчик на КВ или е друго. Но има вариант де се прочете грешката но тя да не е виновна за проблема.
Имал съм го същия проблем и се реши както е описал ДерМейстер яко пръскане с контактен спрей. Иначе като не палеше светваше лампата на инжекциона. След това нямаше записана грешка.
Stranger65
09-06-2009, 23:25
Само още нещо от мен - WD40 не чисти, то предпазва.
Използвайте contactcleaner, но хубавите са скъпички
Не изключвай датчика на коляновия вал. Ако е тоя колата ще гасне когато е загряла и ще пали като истине. Ако имаш време да я чакаш пробвай само да изчакаш да изстине без да пипаш нищо. Ако запали тогава 95% е датчика
assassin's
17-06-2009, 23:50
пак изгасна макар че бях почистил тези релета!значе вече да се засилвам към датчика на коляновия вал!
dudeslav
18-06-2009, 06:49
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=24829
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.