View Full Version : завръщам се отново
на 20 юли патувам за милано и от там ще взимам 166 2.4 така я кажете как са тези автомобили карал сам 1.4 ТС и 1.6 боксер дизелова несам знам че ми казаха че дизеловият мотор е много добър здрав какви са вашите впечетления
Тези автомобили - 166 ... , сам ще видиш за какво става въпрос... Конкретно за 2.4 колегите ще каЖАТ...:biker:
на 20 юли патувам за милано и от там ще взимам 166 2.4 така я кажете как са тези автомобили карал сам 1.4 ТС и 1.6 боксер дизелова несам знам че ми казаха че дизеловият мотор е много добър здрав какви са вашите впечетления
Първото нещо, което ще те посъветвам е много внимателно да прочетеш тази (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=12108) тема.
Ако тя не те е отказала :) продължавай надолу.
След това - тук (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=441363&postcount=5) и тук (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=450433&postcount=16)
Много важно е да провериш освен общото състояние на колата и реалните и километри.
Може да се просветиш относно окачването в тази (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34017) тема
Също така и дали ти дават картончето със кода на ICS (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=10825).
Успех с покупката!
ми колега тези цени не ме плашат знам за какво става за въпрос за цени на части аз имах 145 купих я за 3200 и 4000 дадох за ремонт и ми е ясно доколото сам слушал за JTD мотора го хфалят много и мен точно това ме насочи към 166 а и също така че поваче ми харесва вътре от 156 :) иначе се бях спрял на 156 sportwagon и така дано като отида попадна на нещо добро нзм задължително ще и правя тест драйв кажете какво точно трябва да гелдам в мотора и т.н. ходовата част е ясна окачване също но по мотора какво точно
Моята алфа(166 2,4JTD) вече я карам над един месец.Купих я от Германия през април.Когато я видях на место бях готов да се откажа от нея и да се върна с празни ръце от там,но сега не мога без нея.Докарах си я на ход от там без никакъв проблем.Шофирането на тази кола води до пристрастяване.Още повече като погледнеш разхода изписан на дисплея и ти става хептен хубаво на душата.При скорост 80-90 на 6-та скрост ми е стигал разхода до 4,3л/100км.Хубавото обаче е не само малкия разход,освен че може да се движи леко и почти безтегловно това чудо ако се наложи може да се изстрелва като самолет с всичкия съпътсваш адреналин.И го прави еднакво добре незвисимо на коя си предавка.Ако говорим за екстрите това вече ще дойде в повече.Автомобила сам по себе си и без екстри е много стойностен.Двигателят ми е на 368000км.Смених му маслото в България без да е мръднало и на мм от това което бях засякъл в Германия,още повече че смяната стана след като колата беше навъртяла 7000 км отгоре над лимита за смяна и беше с масло 5W40.Естествено че при нашите реалности(пътища,гоива,части и т.н.)не можем да очакваме че вълшебството ще продължи дълго.Имам вече рзбити горни предни втулки,десен кормилен накрайник джантите са разбалансирани а борбата с лошите горива е с променлив успех.Неприятен козметичен дефект е тракащата верига на маслената помпа.Има го почти на всяка една алфа.Но пък ако не е това тракане сигурно ще има доста блъснати пешеходци :),наистина двигателя е много тих и по работа и звук не прилича на типичен дизел.Та има над какво да се замисли човек.Само факта че двигател на 368000 км може да вдигне 210 км/ч с лекота трябва да ти говори много за качеството и надежноста на тази красавица.Смених си ролките на пистовия ремък(ангренажния беше обслужен в Германия и водната помпа беше сменена също) .Оказа се обаче че и там има някакъв чалъм да не се охрчва човек безпричинно.Тъй наречената скъпа ролка може да излезе най евтино от всички други.Ако майстора прецени че механизма е добре се сменя само ролката и минаваш със сума която в пъти по ниска .в общи линии е това.Мисля си обаче че ако колата която ще купуваш е в добро техн.състояние е по добре да я караш а не да се вманиячаваш и да я ремонтираш за щяло и не шяло.Ще напиша и какво друго съм правил по нея което е останало без абсолютен ефект.Почистен ЕГР клапан,сменен дебитомер,свален катализатор(запазен за по късни дни).Предстои ми да купувам нов акумолатор не че стария е за изхвърляне но зимата си мисля че няма да го бъде,и смяна на втулки на носачи друго за сега не виждам и се надявам да не се налага да се прави по нея.
мерси много за инфото колега за което даде така надявам се още със стъпването ми в милано да я немеря и да я купя и аз от там ще карам до софия и ще видя какво е да караш 166 това е единственият модел който не сам карал принципно имат и сат нав нали... честно казвам нямам търпение да дойде 20 юли в 11 часа ми е полета за милано и 12:10 сам там нямам търпение да я намеря, нямам търпение да си целуна марката отново просто сам побъркан по тези автомобили нзм точно как да търся атомобили там можеби ще ги гледам тези който са регистрирани бюджета ми е 3200 евро и се надявам да ми стигнат
мерси много за инфото колега за което даде така надявам се още със стъпването ми в милано да я немеря и да я купя и аз от там ще карам до софия и ще видя какво е да караш 166 това е единственият модел който не сам карал принципно имат и сат нав нали... честно казвам нямам търпение да дойде 20 юли в 11 часа ми е полета за милано и 12:10 сам там нямам търпение да я намеря, нямам търпение да си целуна марката отново просто сам побъркан по тези автомобили нзм точно как да търся атомобили там можеби ще ги гледам тези който са регистрирани бюджета ми е 3200 евро и се надявам да ми стигнат
И аз бях така колега.Доста дълго търсих в интернет докато попадна на изгодна обява.В интерес на истината не исках да държа на улицата нещо струващо 7-8000 лв.В края на краищата намерих това което търсех в аутоскаут(autoscout).Веднага се обадих на мой роднина да отиде и да я огледа.Съответно след огледа той ми се обади да ми каже че колата "става".След това я капарирахме и аз трепетно зачаках момента в който ще се видя с нея за първи път.При първата среща обаче аз едва не се отказах добре че с мен беше един приятел който ме "натисна"да я взема и благодарение на него , на братовчед ми който се разкарва таман 3 пъти до този град за да оглежда ,пробва и капарира и жена му която ме разкарваше като куфар из Германия, се заимах с тази красавица.Естествено че веднага щом се прибрах в България почти всички забележки бяха остранени с лекота и без да се харчат никакви пари.То си беше и фасулска работа отстраняването им.Нека не ти изглеждам пре много въодушевен,на практика имам поглед върху доста коли и мога да ти кажа че на пример колата ама по нищо не отстъпва на едно ауди което струва 13-14000 лв ,като всички коли и то се поврежда и при него има проблеми само дето разликата в цената между двете коли е 9000 лв.Да може да не ти се вярва но мойта красавица ми излезе с докарване и регистриране в България 4156 лв!Относно навигацията мога да ти кажа че мойта няма такава екстра, както и няма СИДИ чейнджер.Но мога да кажа че до този момент не съм усетил липсата им.Имам обаче печка Webasto нещо което смятам за много ценна придобивка а също така и круиз контрол.Успях да я пробвам,хич не е зле сутрин да се качиш в колата и в купето темп.да е 22 град. а двигателя да е загрят до 70 град.Според мен е важно при купуването на автомобила продавача да ти даде 3 ключа,един сервизен и два за експлоатацията на автомобила.Важно е също да ти даде и картончетата със сервизния код (5 цифрен)и кода на ICS-a(4 цифрен) моя го бяха затрили на някъде и понеже братовчед ми казал на продавача че трябва да го има оня беше дал бая евро за да му го изпратят от централата на алфа ромео.И на края мога да ти кажа че всички коли които съм имал съм ги избирал със сърцето си не с главата си.Не съм такъв рентген че да разбера от пръв поглед дали колата е добре или не.Но трепне ли ми като я видя и вече знам че това е колата.И до сега не съм бъркал.Пожелавам ти по леко да ти минат дните докато дойде време до пътуването ,късмет и леко и безаварийно пътуване.Естествено ако имаш други въпроси ще се радвам ако мога да помогна.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.