PDA

View Full Version : Новите коли били здрави!



ne0
12-06-2009, 21:12
Сряда, София, Сервиз за италиански автомобили, таблото с ключовете на клиентските коли....
снимката разказва

21236

Да попитам собствениците на 159/брера/спайдър .. как са ви рейките? :))::):):)

та кои са по здрави тези около 1990,2000 или 2010 ?

ФЕРАРИСТ
12-06-2009, 21:23
Ц-ц-ц-ц.....

bager
12-06-2009, 21:32
Е, и? Нямам нищо против като се наложи да оставя ключа си от 159-ката да и се оправи нещо! ....като я купя, де!

Kris
12-06-2009, 21:35
колко много алфи, а само един фиат

ne0
12-06-2009, 21:38
то разликата свършва при ключовете

AntiLuuP
12-06-2009, 21:50
И кво искаш да кажеш с тва .. искаш да ме убедиш ако имам възможност да си купя Брера, да не я купувам а да си купя 145...
Междодругото е вярно че новите коли особено след като мине гаранционния период създават повече проблеми, но не мисля че ще представлява трудност на някой да си подържа колата за която е броил 80 000лв - едва ли това са били последните му пари ...

Kris
12-06-2009, 21:59
Баш зле им е на ония, които продадат некоя земя на баба дядо и се мятат с последните пари на ново и скъпо ... после защо имало изоставени Брери ... примерно

155_8000rpm
12-06-2009, 22:07
Сряда, София, Сервиз за италиански автомобили, таблото с ключовете на клиентските коли....
снимката разказва

21236

Да попитам собствениците на 159/брера/спайдър .. как са ви рейките? :))::):):)

та кои са по здрави тези около 1990,2000 или 2010 ?
Определено около 1990.OLD SCHOOL FOREVER.

AntiLuuP
12-06-2009, 22:14
Баш зле им е на ония, които продадат некоя земя на баба дядо и се мятат с последните пари на ново и скъпо ... после защо имало изоставени Брери ... примерно

Има го и този момент, няма спор но в крайна сметка всеки има глава на раменете...
Аз имам един познат който се захвана с някъв бизнес с гатери ала бала в един момент започна да строи къща купи си туарег на изплащане и са до колкото разбирам не е успявал да си погасява вноските на джипа и са му го взели ... ;) Така че за да се кара скъпа кола трябва да имаш голям и стабилен доход, а не еднократен както ти споменаваш от имоти ...

nikolaaaay
12-06-2009, 22:43
На собствениците на 159/Брера/Спайдер им се налага наистина да влизат по-често в сервизите. Те по-рядко се хващат да си сменят маслото, филтрите, накладките, ангр. ремък и т.н. сами.

Alexanderbb
13-06-2009, 08:17
Ами малко пак сравняваме различни неща. Първо имаме едни коли с "по-бедни" но много по-сръчни собственици, които са произведени преди да се появят веселите китайски работници. Тоест техните части малко или повече са правени в бели държави. От друга страна са коли на хора с повече ресурс, натъпкани с всевъзможни електроники, части правени по принципа "най-добра оферта" и от компании които вече са наясно че производството на коли издържащи милион километри води до лоши финансови резултати

ne0
13-06-2009, 09:50
ок ама не е редно кола на 44000 км да и е сменяна два пъти рейката...(а май не остана от тази гама без проблем в рейката) да не кажа че и по горанция не ги правят и хората идват при нас... ми тва филтри за твърди частици... дефектни колектори и кво ли не....

RPWWD
13-06-2009, 12:04
ок ама не е редно кола на 44000 км да и е сменяна два пъти рейката...(а май не остана от тази гама без проблем в рейката) да не кажа че и по горанция не ги правят и хората идват при нас... ми тва филтри за твърди частици... дефектни колектори и кво ли не....

Нали се разбрахме, че колекторите са идентични с тези на Опел и Сааб и дават същите проблеми и при тези две марки, пък не съм чул някой опелджия да реве от нов Опел ;-) Колкото до рейките, който е карал чисто нова кола знае как се карат тези автомобили в началото, газ през дупките щото си мислиш, че като е нова няма да се потроши веднага...

Mury
13-06-2009, 12:30
Нали се разбрахме, че колекторите са идентични с тези на Опел и Сааб и дават същите проблеми и при тези две марки, пък не съм чул някой опелджия да реве от нов Опел ;-) Колкото до рейките, който е карал чисто нова кола знае как се карат тези автомобили в началото, газ през дупките щото си мислиш, че като е нова няма да се потроши веднага...

Брато,рейките на 159/Брера си имат фабричен дефект,разб иват се вътрешните накрайници,които немогат да се сменят отделно,демек се сменя цялата рейка:yawn::yawn::yawn:Нено има впредвид че имаме клиентска кола,която е със сменена рейка на 12 000 км.-гаранционно,преди 1 година,преди 2 седмици влиза при нас в сервиза,и се оказва че рейката отново е за смяна:cussing::cussing::cussing::cussing:

RPWWD
13-06-2009, 12:40
Брато,рейките на 159/Брера си имат фабричен дефект,разб иват се вътрешните накрайници,които немогат да се сменят отделно,демек се сменя цялата рейка:yawn::yawn::yawn:Нено има впредвид че имаме клиентска кола,която е със сменена рейка на 12 000 км.-гаранционно,преди 1 година,преди 2 седмици влиза при нас в сервиза,и се оказва че рейката отново е за смяна:cussing::cussing::cussing::cussing:
Бах мааму, че 159 се прави вече 4 години, толкова ли не можаха да го оправят този дефект при рейката?!?

RPWWD
13-06-2009, 12:52
Като става дума за тази рейка, знаете ли дали новата Делта/Браво е със същата простотия или са преодолели този бъг?

Mury
13-06-2009, 13:03
Като става дума за тази рейка, знаете ли дали новата Делта/Браво е със същата простотия или са преодолели този бъг?
Аз доста съм чел в официалния световен форум на Фиат,за новото Браво,поради факта че има вероятност да си купя новото Браво,и там не съм видял никой да се оплаква от рейка:popesmiley::popesmiley::popesmiley:

nightroller
13-06-2009, 14:03
хм хм ... нито един ключ на 166 не видях :):):)

fnt
13-06-2009, 14:30
Така е с повечето нови коли. Май няма да сменям е30-ката скоро :pp:

VLADius
13-06-2009, 20:20
хм хм ... нито един ключ на 166 не видях :):):)

Бе и на 164 няма.
Ма то и по принцип вече са си редки.

kgs159
13-06-2009, 23:12
Мойта е сменена на 30000км,а колата е карана само в ГЕРМАНИА,безплатно-гаранциа,сега е на 55000 няма проблеми за сега.Смених колектор и ЕГР клапан 1500 лв на 45000км,колата беше на 2,2 години.Мой приател БМВ-Х5 за 120000км 2 пъти рейка+скорости за около 4 години 10-11000лв.По тези дупки нищо не издържа.

qpwo
14-06-2009, 01:49
Нали се разбрахме, че колекторите са идентични с тези на Опел и Сааб и дават същите проблеми и при тези две марки, пък не съм чул някой опелджия да реве от нов Опел ;-) Колкото до рейките, който е карал чисто нова кола знае как се карат тези автомобили в началото, газ през дупките щото си мислиш, че като е нова няма да се потроши веднага...
Аааа, не колега, миналата година имах сравнително нова Вектра - реиката и течеше като за световно, окачването беше дроб.... с алфата се родих./...:notworthy:

Dodo 155
14-06-2009, 07:20
...да не кажа че и по горанция не ги правят и хората идват при нас... ми тва филтри за твърди частици... дефектни колектори и кво ли не....
До голяма степен съм съгласен с теб, но това, че официалният сервиз е под всякаква критика, не означава, че колата е боклук. Същото важи и за след гаранционния сервиз. Ако попаднеш на монтьор, който се учи на колата ти, става :goodnight:
Филтърът за твърди частици и ЕГР-то се запушват много по-често при нас, защото знаеш какви лайна наливаме в резервоарите.
А колкото до колекторите - те го бяха сменили и на онази 159, която тестваха в "Ауто БИлд" така, че този дефект би трябвало да са го отстранили вече :gruebel:
Мога да ти кажа, че на RAV4-та ми кутията дрънчи все едно е на 1 000 000, а е едва на 83 000 ;) Смятай какво ще стане до 150 000 :super: А Авенсиса на баща ми е на 120 000 км и е за смяна на разпръсквачи :) Един смени (1300 лв.) сега остава да смени и останалите :)
Истината е, че концепцията на всички нови коли е да се правят по такъв начин, за да влизат по-често в сервиз :thumbdown: