PDA

View Full Version : проблем със студен двигател



vincio
12-06-2009, 21:48
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, при студен двигател , колата е като запушена, даваш газ а тя спира да върви.сменени досега -ламбда сонда ,датчик на Хол, обслужена . Какъв може да бъде проблема според вас?Става въпрос за мотор 1.6 тс 1998. Благодаря предварително!!!

galinves71
12-06-2009, 22:25
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, при студен двигател , колата е като запушена, даваш газ а тя спира да върви.сменени досега -ламбда сонда ,датчик на Хол, обслужена . Какъв може да бъде проблема според вас?Става въпрос за мотор 1.6 тс 1998. Благодаря предварително!!!
газ ,бензин,модел?

tonov
12-06-2009, 23:01
газ ,бензин,модел?


ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, при студен двигател , колата е като запушена, даваш газ а тя спира да върви.сменени досега -ламбда сонда ,датчик на Хол, обслужена . Какъв може да бъде проблема според вас?Става въпрос за мотор 1.6 тс 1998. Благодаря предварително!!!

ми то си пише :screwy:

@vincio изчаквай я да поработи малко на място преди да тръгнеш. Проблемът иначе може да е от дебитомера.

galinves71
12-06-2009, 23:03
ми то си пише :screwy:

@vincio изчаквай я да поработи малко на място преди да тръгнеш. Проблемът иначе може да е от дебитомера.
1.6 тс-е ква кола 145-6.155-6?

hollyman_R
13-06-2009, 01:01
Е то к`во значение има? Те са с един и същ двигател. Колегата Тонов му отговаря по принцип и както винаги правилно.

лаверда
13-06-2009, 19:40
колега ако е само на студено си провери топлиния датчик да не смята количката че си е вечно топла и на студено да му е бедна сместа

Blade
13-06-2009, 19:57
Свещите нови ли са? Каква марка?

RahzeL
14-06-2009, 03:59
Да се намеся и аз с малко въпросчета... Колата ми също като е студена има някакви колебания като на колегата и по последни данни съм за нов дебитомер, та мисълта ми е какво точно прави този дебитомер ? Съжелявам че оспамвам малко темичката, но не искам да пускам нова за 1 глупав въпрос... !!! :respect:

tonov
14-06-2009, 11:45
Да се намеся и аз с малко въпросчета... Колата ми също като е студена има някакви колебания като на колегата и по последни данни съм за нов дебитомер, та мисълта ми е какво точно прави този дебитомер ? Съжелявам че оспамвам малко темичката, но не искам да пускам нова за 1 глупав въпрос... !!! :respect:

Дебитомерът, най-общо казано, измерва количеството въздух постъпващо в двигателя. На база на данните от него и останалите датчици, компютърът (иначе казано ЕКУ) изчислява дозата гориво която трябва да се подаде през инжекторите. При некоректни данни е логично да се предположи, че ЕКУ-то няма да може да дозира правилно и горивната смес няма да е оптимална - оттам следват и проблеми с работата на двигателя при определени режими. Дебитомерът е един от основните датчици.

146_JTD
15-06-2009, 14:50
Дебитомерът, най-общо казано, измерва количеството въздух постъпващо в двигателя. На база на данните от него и останалите датчици, компютърът (иначе казано ЕКУ) изчислява дозата гориво която трябва да се подаде през инжекторите. При некоректни данни е логично да се предположи, че ЕКУ-то няма да може да дозира правилно и горивната смес няма да е оптимална - оттам следват и проблеми с работата на двигателя при определени режими. Дебитомерът е един от основните датчици.


:respect: :big_bow_down:

trustworthy
15-06-2009, 15:08
Ламбда сондад пък какво участие има при студен двигател, че сте я сменили :gruebel: Или е била сменена по други причини?

adv_petrov
15-06-2009, 17:29
Значи не разбирам от коли, но да кажа от опит - тоя уикенд гледам при студен двигател колата ми е като запушена, и така докато се вдигне температурата до 90 градуса, тая липса на реакция на педала на газта изчезва едва тогава, като мине над 70 градуса. Да, ама на мен явно ми е дефектирал чисто нов термостат - поне на диагностика показва разлика в температурата на 2та датчика 10 градуса и 2та маркуча са топли, а би трябвало единия да е студен. Т.е. колата не вдига температурата, държи си я на 60 градуса средно и това спъване продължава много дълго време. Та искам да кажа на колегата да провери дали са му наред датчиците за температурата, маркучите за течността, бързо ли стига 90 градуса (тогава запушването трябва да изчезне). Да каже ако има и други симптоми освен мудността - на мен например като е студена освен че е мудна и предърпва под 2000 об, понеже при ниска температура автоматичния смукач бил в някакъв друг режим....

junior
15-06-2009, 23:08
И според мен проблема е или от деботомепът или от свещите.

vincio
21-06-2009, 00:18
[QUOTE=junior;500736]И според мен проблема е или от деботомепът или от свещите.[/Q МНОГО СОРИ ,ЧЕ СЕГА ОТГОВАРЯМ.Трябваше да сменя помпата на съединителя и проблема ,за студеният двигател остана на заден план!!!

vincio
21-06-2009, 00:23
Остават ми още:2задни амортесьора,термостат,"проблема със студеният двигател"и двете ролки на обслужващият ремък.Дано успея да ги направя !!!

vincio
21-06-2009, 00:38
:heavy_cry::heavy_cry: алфарата е 1,6 тс 98г 145-та всички екстри!!! Закупена от "Горубляне" И вече ми се:heavy_cry::heavy_cry:трябваше да си взема 164 96/98 2.0 тс. Мотор с верига 2 делка, електроника "БОШ" е това е, заедно с 75-та, за мен са невероятни коли!!!

Не очаквах, че "датчика на Хол" на коляновия вал, ще ми струва 150лв +диагностиката,

СПОРЕД МЕН АКО ИМАХ ДОСТАТЪЧНО СРЕДСТВА, ВИНАГИ БИХ СЕ ДОВЕРИЛ НА УСЛУГИТЕ НА **** МНОГО СИ ХАРЕСВАМ АЛФИЧКАТА,НО НА МЕН СЕ ПАДНА ДА РЕМОНТИРАМ МНОГО НЕЩА И ВЕЧЕ НЯМАМ ЖЕЛАНИЕ ЗА ПРАВЯ КАКВОТО И ДА Е. МНОГО СОРИ. АЛФАТА Е ЕДНА РАЗЛИЧНА ГЛЕДНА ТОЧКА ОТ ЖИВОТА, НО ЗА МЕН НА НЕПОСИЛНА ЦЕНА!!!

Поздравявам всички ,който карат алфи,другите карат просто коли!!!

Специални благодарности на ТОНОВ Когато човек се е родил добър алтруизмът е пост - фактум!!!

Благодаря!
Обединих последните ти постове за по-голяма прегледност.
Занапред просто използвай бутона "редактиране" :)

KalinAlfista
22-06-2009, 14:18
като загрее има ли проблем??ако няма мисля 4е е дебитомер....!

mordohy
22-06-2009, 19:45
Колега,порових се,но никъде не видях някой да каза,че това тресене на студен двигател може да е от голямо разстояние между електродите на свещите.Съвременните свещи са с високо качество и за мнозина този проблем е непознат.Ние по-старите динозаври сме си подозрителни и закостенели.Я провери и тая възможност!:grandpa:

kocta
23-06-2009, 01:31
Engine powerloss, missfire
Sometimes, in cold starts, the car seems to have a bit of a problem pulling away but a few seconds later it will be OK. After a couple of minutes things seem fine. This problem is difficult to fix because it could be caused by several reasons: fouled injector, faulty lambda sensor, air mass meter or water temperature sensor, dirty spark plugs, . . .

chico
23-06-2009, 09:22
Значи не разбирам от коли, но да кажа от опит - тоя уикенд гледам при студен двигател колата ми е като запушена, и така докато се вдигне температурата до 90 градуса, тая липса на реакция на педала на газта изчезва едва тогава, като мине над 70 градуса. Да, ама на мен явно ми е дефектирал чисто нов термостат - поне на диагностика показва разлика в температурата на 2та датчика 10 градуса и 2та маркуча са топли, а би трябвало единия да е студен. Т.е. колата не вдига температурата, държи си я на 60 градуса средно и това спъване продължава много дълго време. Та искам да кажа на колегата да провери дали са му наред датчиците за температурата, маркучите за течността, бързо ли стига 90 градуса (тогава запушването трябва да изчезне). Да каже ако има и други симптоми освен мудността - на мен например като е студена освен че е мудна и предърпва под 2000 об, понеже при ниска температура автоматичния смукач бил в някакъв друг режим....

Колега, при мен имаше почти същите симптоми. Оправи се с чистене на инжектори - с никакви добавки, а на ултразвукова вана.
А иначе в поста на koсta май най-точно са изброени диагнозите.

poison1912
23-06-2009, 10:36
колега и мойта се тресеше всяка сутрин , но като минат 5 мин. и си вървеше като хората. После се взех нов дебитомер и проблема напълно изчезна, но за съжаление от няколко седмици пак започва леко да се появява

vincio
06-07-2009, 14:54
здравейте ,колеги!продавам си алфичката 1,6 тс 98гд,всички екстри!!!съжалявам ,може би темата не е на мястото си ,но не можаш да да намеря друга такава.145 кожен салон ,климатроник,огънат преден десен калник,не съм сменил 2 задни амортесьора, термостата,променливи обороти,2-те ролки на обслужващият ремък,последен разход 6,1на 100км от 04,07,09гд със скорост до 110км.цената е 3000 лв твърдо,телефон за връзка 0887370043.Колата може да се види в софия жк дружба 1 между бл 109,105,и106 от страната на 108 училище!СПЕШНО!!!

tonov
06-07-2009, 15:39
Колега, темата (по точно поста ти) наистина хич не е за тук. Пусни си нова тема по образеца в раздел продава/автомобили. Ако я преместя в този й вид, почти сигурно е че ще замине в коша. Затова - ключ.