View Full Version : тези тъпи пластмасови колектори!!!! спешно
street_fighter
04-02-2006, 12:43
тази сутрин направо се спукаха......не съм пипал нито дебитомер нито някои друг си е играл поне от както я имам(08.2005).....та....мисълта ми е следната...някакви идеи аз съм от пловдив,но довечера заминавам за софия и ще седя там до понеделник...евентуално цени и каде мага да намера(пловдив и софия) евентуално алуминиеви????казаха ми ориентировачни за алуминиеви - 80 лв втора употреба!!!! :shock: което ми се струва доста и предполагам че нови пласмасови ще са около 50лв нови(предпочитам алуминиевите за да избегна евентуално повторен такъв проблем)....някои евентуално да знае за пловдив ГЛАВНО СЕРВИЗ кадето могат да ми го направят това....благодаря ви...направо полудях...тамън се отказах да си я продавам и сега това....
благодаря предварително!!!!
Kostadin
04-02-2006, 12:49
Да разбирам че ще си в София само неделя ли?Ако е така кофти щото в неделя нищо неработи, а иначе попитай при италиянеца има голяма вероятност при него да има.
Dodo 155
04-02-2006, 14:12
тази сутрин направо се спукаха......не съм пипал нито дебитомер нито някои друг си е играл поне от както я имам(08.2005).....та....мисълта ми е следната...някакви идеи аз съм от пловдив,но довечера заминавам за софия и ще седя там до понеделник...евентуално цени и каде мага да намера(пловдив и софия) евентуално алуминиеви????казаха ми ориентировачни за алуминиеви - 80 лв втора употреба!!!! :shock: което ми се струва доста и предполагам че нови пласмасови ще са около 50лв нови(предпочитам алуминиевите за да избегна евентуално повторен такъв проблем)....някои евентуално да знае за пловдив ГЛАВНО СЕРВИЗ кадето могат да ми го направят това....благодаря ви...направо полудях...тамън се отказах да си я продавам и сега това....
благодаря предварително!!!!
Колега, новите пластмасови хич не са 50лв. :wink: Не знам но излизаха над 150лв. нови 8) А цената от 80лв. за алуминиеви 2-ра употреба, която са ти обявили е нормална. Тогава ще трябва обаче да смениш и пръстените със скобите :idea:
Взимай алуминиев и действай, мани ги тея пластмаси, утре пак може да се резне :wink:
А защо се е спукал :roll: :? Кихнала ли е :?:
street_fighter
04-02-2006, 15:49
Колега, новите пластмасови хич не са 50лв. :wink: Не знам но излизаха над 150лв. нови 8) А цената от 80лв. за алуминиеви 2-ра употреба, която са ти обявили е нормална. Тогава ще трябва обаче да смениш и пръстените със скобите :idea:
Взимай алуминиев и действай, мани ги тея пластмаси, утре пак може да се резне :wink:
А защо се е спукал :roll: :? Кихнала ли е :?:
:shock: :shock: :shock: 150!!!!!! ;малеееее,еми казаха ми че това се получавало когато компютъра получава грешна информация и подава повече въздух- от там се е спукало предполагам иначе колата няма газ малеее 150 е много бре,алуминиевите тогава колко са???а има ли проблем ако са втора?някакви идеи от какво може да е? а после трябва ли да се ходи да се настроива дебитомера нещо??? :cry:
Мисля че няма за какво да се настройва дебитомера ако не се пипа вътре.А за втора ръка взимай и не се замисляй обади се на Италианеца почти 100%има :thumbup: :th_up:
street_fighter
04-02-2006, 16:38
Мисля че няма за какво да се настройва дебитомера ако не се пипа вътре.А за втора ръка взимай и не се замисляй обади се на Италианеца почти 100%има :thumbup: :th_up:
телефон за контакт на италианеца?
Авточасти ООД ("Италианецa" )
Авточасти втора употреба всякакви
Адрес: бул. Овча купел 87 тел. 02/ 955 54 76, 855 80 38
Соори за офтопика, ама сипвал ли си някаква добавка за дюзите, защото моя приятелка така гръмна, защото сипала половин шише в 25 литра бензин, а то било за 50л.
street_fighter
05-02-2006, 16:41
Соори за офтопика, ама сипвал ли си някаква добавка за дюзите, защото моя приятелка така гръмна, защото сипала половин шише в 25 литра бензин, а то било за 50л.
не ама по принцип от какво се получава това спукване?и всички алуминиеви колектори ли стават и евентуално какво трябва да се преправя?
Crusader
05-02-2006, 19:34
Соори за офтопика, ама сипвал ли си някаква добавка за дюзите, защото моя приятелка така гръмна, защото сипала половин шише в 25 литра бензин, а то било за 50л.
Това не би трябвало да е вярно, щото добавките намаляват детонационното горене, а на теб ти е спукан колектора вероятно от детонация.
Соори за офтопика, ама сипвал ли си някаква добавка за дюзите, защото моя приятелка така гръмна, защото сипала половин шише в 25 литра бензин, а то било за 50л.
Това не би трябвало да е вярно, щото добавките намаляват детонационното горене, а на теб ти е спукан колектора вероятно от детонация.
Тука некви глупости ми се чини че се пишат :?:
Crusader
05-02-2006, 20:33
http://www.aibo-bg.com/bulgarian/products/xelios12b.htm
Соори за офтопика, ама сипвал ли си някаква добавка за дюзите, защото моя приятелка така гръмна, защото сипала половин шише в 25 литра бензин, а то било за 50л.
Това не би трябвало да е вярно, щото добавките намаляват детонационното горене, а на теб ти е спукан колектора вероятно от детонация.
Тука некви глупости ми се чини че се пишат :?:
Я обяснете, че нещо не съм в час. Инече колата и е Ситроен Ксантия 1.6 без газово.
Crusader
05-02-2006, 21:53
Ами Bobo смята че говоря глупусти, което е много възможно :lol: :lol: :lol: , все пак той е най-наясно с колите тук, а моето мнение е че добавката за гориво не може да предизвика детонации във всмукателния колектор, а даже би трябвало ефекта са е обратен!
Те тва става тук!
Малиии Bobo утре как ше ме резне кат зелена краставица :lol: :lol: :lol: , но да знаеш че квото каже той винаги е излязло истина!
Dodo 155
05-02-2006, 23:20
Бобо е много прав :!:
1. Темата е за спукан колектор на 155 :idea:
2. Каква е тази добавка дето гърми в колектора :screwy:
3. За какъв Ситроен става въпрос :Suicide: тук се говори за Алфа Ромео 155 :idea:
Колеги имам една лична молба - Не искам да трия мнения, не искам да се конфронтирам с никого, искам да бъда максимално полезен с каквото мога, но за бога не пишете глупости и не размивайте както тази, така и останалите теми :Yoda:
@ Street Fighter - колега малко по-нагоре ти написах какво се прави когато се сменя колектора от пластмасов с алуминиев. Чети мненията докрай :idea:
За протокола (малко Off): Добавките, които слагате в горивата са пълен ташак :lol: :lol: :lol: И с добавки и без такива "екстри" нафтата и бензините замръзваха преди 2 седмици :wink: Единствената добавка, коята ми вършеше някаква работа беше Redex. Напоследък не съм ползвал такова нещо, защото колата която карам е служебна (нова в гаранция) и изрично пише да не се слагат добавки в горивото, за да не скапва катализатора :!:
Наскоро минах по пътеката. Цената на нов пластмасов колектор е минимум 120 лв (като имам съмнения, че са ми съобщили това число без да актуализират данните си :wink: ), нов алуминиев никой доставчик не ми предложи :!: .
80 лв за алуминиев втора ръка си е добра цена, трябва да добавиш още тридесетина лева за гумени съединения и скоби и евентуално да смениш някои вакуумни маркучи, защото щуцерите са на различни места при различните колектори.
street_fighter
06-02-2006, 12:18
преди малко ми казаха че можело(100 % било но аз не вярвам) да е от кабелите на свещите,нещо възпламенявало в цилиндрите повече и от там :gruebel:
може да е от маса неща детонациите - моита си гърми при палене примерно и то се на 1ви цил. преди мислех - вакуми - оправих ги не е от тях... после кабели на свещите - викам фърлят искри навсякъде - смених ги ма йок бабанъ... следващия заподозрян е стартера дето така изпуска и да лъже там нещо електрониката, ше го видиме. ако не е от него минаваме на 2ро ниво - центровката да се бъзика нещо. ако не е и тва - 3то ниво - изгорял клапан дето напоследък започвам да се съмнявам все повече щото и компресия га че няма :evil:
като ше ми писне накрая и ше фана да си реставрирам баба яга дееба инжекционите и туинспарците :evil:
колеги, имам един брой пластмасови колектори за TS 2.0 8V, но съм сигурен че ще станат и на 1.7 или 1.8.
Който е в нужда, готов съм да се разделя с тях, не искам пари. :D
street_fighter
07-02-2006, 11:33
колеги намерих си от 2.0 алуминиеви втора употреба - 70 лв със монтажа?как ви се струва?
Щом е и с монтажа си на яка далаверка, щото там има два болта - не ми се разказва как се започва навиването им :wink:
street_fighter
07-02-2006, 11:48
Щом е и с монтажа си на яка далаверка, щото там има два болта - не ми се разказва как се започва навиването им :wink:
ми човека каза че само с алфи зе занимавал и тои си монтирал всичко.....силно се надявам да знае какво прави щото по принцип не давам на никои да пипа по колата
P.S. ЗАбЕлЯЗАХ НЯКАКЪВ ФИЛТЪР КОИТО ПРИ 2.0 Е ДО ВЪПРОСНИТЕ КОЛЕКТОРИ(стои от голе в ляво когато се погледне отпред и е кръгъл) А НА МЕН МИ Е НА ДРУГО МЯСТО,ПРОПЛЕМ ЛИ ЩЕ Е И ЗА КАКВО Е ТОЗИ ФИЛТЪР?
street_fighter
07-02-2006, 12:02
ето за това говоря.....за какво е това и пречка ли е....Image (http://picvalley.net/show.php?2006/02/07/9cbddf4d110f875155b115a1dc7a8dc6.jpg)
иначе ето го мотора сега със старите колектори Image (http://picvalley.net/show.php?2006/02/07/9a3245684dfdeb0a4e2806f912f6b04a.jpg)
това е уловител на маслени изпарения
два типа са
нямат разлика освен в мястото
това е уловител на маслени изпарения
два типа са
нямат разлика освен в мястото
Да ама не.При мен такова чудо няма видно. На 1,8 TS съм го виждал.
Въпрос - а къде се намира при мен ???
Въпрос - а къде се намира при мен ???
С много надничане можеш да го забележиш евентуално под колектора между двигателя и купето.
Dodo 155
09-02-2006, 09:45
това е уловител на маслени изпарения
два типа са
нямат разлика освен в мястото
Да ама не.При мен такова чудо няма видно. На 1,8 TS съм го виждал.
Въпрос - а къде се намира при мен ???
Точно под интейка е :wink:
Погледни отстрани (където седи на другите) и отдолу ще се види :idea:
Има го (по DEFAULT), но може и да са го шунтирали :wink:
ОК ще погледна. И ако го има какво ? За по -лесно се сваля двигателя ли? :( за да го изчистя?
Dodo 155
09-02-2006, 20:16
ОК ще погледна. И ако го има какво ? За по -лесно се сваля двигателя ли? :( за да го изчистя?
Не е нужно да сваляш ДГТ-то :idea: Може само задният мост и се сваля много лесно после :lol: :lol: :lol:
До тук с майтапа ....
В най-лошият случай ще трябва да свалиш интейка само и то не да го сваляш, а леко да го отхлабиш за да излезе маслоуловителят.
А защо ще го чистиш - харчи ли ти масло :?: :?
каде в РВ е тоя майстор кадето само алфи праи,дай адрес някакав майна :lol: :lol: :lol:
street_fighter
10-02-2006, 23:13
така! последен въпрос - стават ли алуминиевите на моята(1.8 8винтила)?и ако не как се пригажда евентуално.....
@колега NEDKO ще ти кажа тия дни че сега не се сещам.....няма да те забравя спок.
Dodo 155
10-02-2006, 23:55
така! последен въпрос - стават ли алуминиевите на моята(1.8 8винтила)?и ако не как се пригажда евентуално.....
@колега NEDKO ще ти кажа тия дни че сега не се сещам.....няма да те забравя спок.
Последно ти отговарям за 3-ти път - СТАВАТ :!:
Пригаждат се по-следният начин:
1. Купуваш колектора.
2. Купуваш 4бр. гумени маншони за алуминиев интейк.
3. Купуваш 8бр. скоби за въпросните маншони.
4. Успех!
Ето тук и колегата по-рано ти бе обяснил, ама ти не четеш май :roll:
Наскоро минах по пътеката. Цената на нов пластмасов колектор е минимум 120 лв (като имам съмнения, че са ми съобщили това число без да актуализират данните си :wink: ), нов алуминиев никой доставчик не ми предложи :!: .
80 лв за алуминиев втора ръка си е добра цена, трябва да добавиш още тридесетина лева за гумени съединения и скоби и евентуално да смениш някои вакуумни маркучи, защото щуцерите са на различни места при различните колектори.
п.с. Ти нали си беше намерил някакъв метален та даже с монтаж :? :roll: :?:
street_fighter
11-02-2006, 11:06
[quote="street_fighter":3c71vcj2]така! последен въпрос - стават ли алуминиевите на моята(1.8 8винтила)?и ако не как се пригажда евентуално.....
@колега NEDKO ще ти кажа тия дни че сега не се сещам.....няма да те забравя спок.
Последно ти отговарям за 3-ти път - СТАВАТ :!:
Пригаждат се по-следният начин:
1. Купуваш колектора.
2. Купуваш 4бр. гумени маншони за алуминиев интейк.
3. Купуваш 8бр. скоби за въпросните маншони.
4. Успех!
Ето тук и колегата по-рано ти бе обяснил, ама ти не четеш май :roll:
Наскоро минах по пътеката. Цената на нов пластмасов колектор е минимум 120 лв (като имам съмнения, че са ми съобщили това число без да актуализират данните си :wink: ), нов алуминиев никой доставчик не ми предложи :!: .
80 лв за алуминиев втора ръка си е добра цена, трябва да добавиш още тридесетина лева за гумени съединения и скоби и евентуално да смениш някои вакуумни маркучи, защото щуцерите са на различни места при различните колектори.
п.с. Ти нали си беше намерил някакъв метален та даже с монтаж :? :roll: :?:[/quote:3c71vcj2]аз съм намерил от 2.0 и в сервиза им обеснявам как става и те твърдят че имало разлика в алуминиевите от 2.0 и другите- съжелявам ако ставам досаден ама аз не разбирам чак толкова или по скоро ме е страх сам да се залавям иначе чета всичко до край!!! :D
П.С еми в момента човека със монтажа няма условия а аз нямам време да чакам,в краен случаи ще търся други алуминиеви от друг мотор
[quote="Dodo 155":lwnak3wv][quote="street_fighter":lwnak3wv]така! последен въпрос - стават ли алуминиевите на моята(1.8 8винтила)?и ако не как се пригажда евентуално.....
@колега NEDKO ще ти кажа тия дни че сега не се сещам.....няма да те забравя спок.
Последно ти отговарям за 3-ти път - СТАВАТ :!:
Пригаждат се по-следният начин:
1. Купуваш колектора.
2. Купуваш 4бр. гумени маншони за алуминиев интейк.
3. Купуваш 8бр. скоби за въпросните маншони.
4. Успех!
Ето тук и колегата по-рано ти бе обяснил, ама ти не четеш май :roll:
Наскоро минах по пътеката. Цената на нов пластмасов колектор е минимум 120 лв (като имам съмнения, че са ми съобщили това число без да актуализират данните си :wink: ), нов алуминиев никой доставчик не ми предложи :!: .
80 лв за алуминиев втора ръка си е добра цена, трябва да добавиш още тридесетина лева за гумени съединения и скоби и евентуално да смениш някои вакуумни маркучи, защото щуцерите са на различни места при различните колектори.
п.с. Ти нали си беше намерил някакъв метален та даже с монтаж :? :roll: :?:[/quote:lwnak3wv]аз съм намерил от 2.0 и в сервиза им обеснявам как става и те твърдят че имало разлика в алуминиевите от 2.0 и другите- съжелявам ако ставам досаден ама аз не разбирам чак толкова или по скоро ме е страх сам да се залавям иначе чета всичко до край!!! :D
П.С еми в момента човека със монтажа няма условия а аз нямам време да чакам,в краен случаи ще търся други алуминиеви от друг мотор[/quote:lwnak3wv]
Само гумените уплътнения /маншони/ са различни /диаметъра/ Затова тях ги купуваш наново, сичко друго е ОК
street_fighter
11-02-2006, 16:54
Само гумените уплътнения /маншони/ са различни /диаметъра/ Затова тях ги купуваш наново, сичко друго е ОК
значи смяната е извършена след доста пот...... искам да попитам дали има проблем с въпросните маншончена,значи аз си пригодих и си изрязах същите със същия диаметър........проблем ли е това или да търся оригинални(аз даже не знам дали са и нещо по различни де ама)А проблема се отказа от свещите- поръчал съм goldenlonge.....и след това ще я карам на диагностика да я погледнат и там.....
ИСКАм ДА блАГОДАрЯ НА ВСИчКИ КОИТО ПОмОГНАХА ЗА ТАЗИ ОПЕрАцИЯ.....ПОмОГНАХТЕ мНОГО.....А ДОВЕчЕрА ЩЕ НАПИША НА КОлЕГАТА ОТ ПлОВДИВ КАДЕ СЕ НАмИрА ОНЯ ПИч КАДЕТО СЕ ЗАНИмАВА С АлФИ
А проблема се отказа от свещите- поръчал съм goldenlonge
Пич не се набутвай има ментета дето изкрават и цели 1000 км !
И аз се чудих питах накрая се насочих към NGK отидох да ги купувам и се оказа, че бобчетата не им асе развиват/ запресовани са, а при мен кабелите са за ф с резбичката за бобчетата. Преминах на Denzo
Я да се включа и аз по темата с въпрос. Понеже дадох колата на един приятел, и днес той ми звъни и ми казва че оборотите на свободен играят 600-800 , и педала на спирачките се е одървил здраво и почнала да спира едвам едвам. След като е отворил капака по неговите обяснения една от тръбите/крайна/ на пластмасовият колектор била излязла от гнездото си . Някакви идеи от какво може да се получи това. Нямам газ. Доколкото разбрах наместили са тръбата и проблема е изчезнал. Давайте акъл че колата е в Търново сега, да му казвам на човека какво да прави.
Dodo 155
11-02-2006, 23:13
Я да се включа и аз по темата с въпрос. Понеже дадох колата на един приятел, и днес той ми звъни и ми казва че оборотите на свободен играят 600-800 , и педала на спирачките се е одървил здраво и почнала да спира едвам едвам. След като е отворил капака по неговите обяснения една от тръбите/крайна/ на пластмасовият колектор била излязла от гнездото си . Някакви идеи от какво може да се получи това. Нямам газ. Доколкото разбрах наместили са тръбата и проблема е изчезнал. Давайте акъл че колата е в Търново сега, да му казвам на човека какво да прави.
Ами изкочила е тръбичката за вакума :wink:
След като я е втъкнал, сервото е заработило и проблема е изчезнал.
Да, това ми е ясно, но има ли някаква причина за да избие тази тръба ?
Т.е. какво може да причини този проблем ?
Освен ако просто не и е дошло времето ?
Dodo 155
12-02-2006, 00:05
Нека да погледне дали гумата не е понацепена. Когато поостарее се зацепва и може да излезе само. Ако е така, тако пристегне с нещо докато се върне или да си купи ново маркуче и да го смени, че шега със спирачките не бива :idea:
когато излезе така от маншона (от детонация става - няма от друго какво) напълно нормално е да се вдърви педала и да заиграят оборотите че даже и да не пали защото се губи вакуум и смуче след дебитомера. щом са го натъкнали - няма проблем само може да проверят за всеки случай дали не придърпва по малко от някъде (със цигара например) и впоследствие да се търси причината за тази детонация. ей с тоя колектор колко проблеми съм брал а гледам че не съм единствения вече. аз в момента съм набутал един парцал зад кутията за да не я избутва въпреки че по-добре да се измъкне от маншона за да освободи напрежението от там а не през дебитомера приемрно хаха :evil:
Dodo 155
13-02-2006, 22:22
когато излезе така от маншона (от детонация става - няма от друго какво) напълно нормално е да се вдърви педала и да заиграят оборотите че даже и да не пали защото се губи вакуум и смуче след дебитомера. щом са го натъкнали - няма проблем само може да проверят за всеки случай дали не придърпва по малко от някъде (със цигара например) и впоследствие да се търси причината за тази детонация. ей с тоя колектор колко проблеми съм брал а гледам че не съм единствения вече. аз в момента съм набутал един парцал зад кутията за да не я избутва въпреки че по-добре да се измъкне от маншона за да освободи напрежението от там а не през дебитомера приемрно хаха :evil:
Вземи си сложи една кихалка, като за ГАЗ, да не ти строши дебитомера :idea: поне докато я оправиш :wink:
Най вероятно не е чакал да полюбопитства и е спрял да върти и после веднага наново е започна да върти стартер, или пък е натиснал педала за газта докато върти и колата е кихнала.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.