View Full Version : Проблем с шофьорската врата.
Нали като се отвори вратата и има нещо като стоп машинка да не се затваря примерно от наклон. Та мисълта ми е, че там ми е прецакано нещо и си се затваря и като колата не е под наклон. Дано да сте ме разбрали, защото аз не успях :) Дано някой да помогне.
да не е това,дето е като рамо ли е като панта ли е дето на некой коли пука като се отвори вратата,да не се е откачило то май се държи на един щифт,по принцип е това дето задържа вратата да не се затваря
да не е това,дето е като рамо ли е като панта ли е дето на некой коли пука като се отвори вратата,да не се е откачило то май се държи на един щифт,по принцип е това дето задържа вратата да не се затваря
Ами мисля че е това. И не ми държи да не се затвори вратата.
тази панта се държи на щифт може да е изпаднал или там нещо друго,на един колега с FIAT bravo един ден му държах вратата,а той ръчка и бутна тая панта в дупката на купето,щото щифтът го нямаше и при затваряне и отваряне пукаше страшно,прегледай я все пак
щифта в купето или във вратата е? в смисъл ако е във вратата, ще е доста лесно като се махнат корите.
PEPI-2ALFA
16-06-2009, 00:01
На 146 сменявах преди дни тоя механизъм. Купих на старо от Никола Николов - моя беше счупен. Значи на предните врати е различно от на задните. На задните врати е като на 155, с тънко тръбно щивтче, което излиза сравнително лесно. Частта, която не е на вратата (на гредата между вратите) е заварена за самата греда и при разглобяване си стои там. На предните е по-скоро нит, и то на 3 размера дебелина, като даже има и шлици (съвсем малки), които да "затъкнат" нита в отвора. Там трябва да се свали и частта на калника, защото нита не излиза лесно. Аз моя го прецаках докато го извадя и правих нов. Захванати са с 4 винта "еврейска звезда" №40 -и двете части. Утре ако мога ще кача снимки.
Колеги и аз да задам върпоса :) При мен въпросния механизъм го има, мисля че си работи, но му липсват болтовете които го придържат към вратата, ако някой има снимка или знае какви са болтовете (говоря за размера) нека сподели :)
filip_gad
16-06-2009, 13:15
При мен проблема беше, че вратата при отваряне/затваряне пукаше и трещеше много здраво. Развих болтовете от към купето и положението с пукането и тряскането изчезна, но вратата не се задържа отворена, както може би е направил и предишния собственик на твоята ..
Това с пукането се оправя с обилно количество ВД - 40 или грес а имаш ли снимка на болтовете или размер ?
PEPI-2ALFA
16-06-2009, 16:38
...ако някой има снимка или знае какви са болтовете (говоря за размера) нека сподели :)
Размера - най-добре пробвай с 1-2 винта. Главата на винта е добре да е 6-ограм или еврейска звезда, защото обикновен винт малко опира при завиване.
Това с пукането се оправя с обилно количество ВД - 40 или грес а имаш ли снимка на болтовете или размер ?
Ако има луфт някъде по сглобките няма да се оправи със смазване- на 155-цата ми беше така. Имаше износен винт (вместо щифт) и щракаше доста силно. Като го смених с нов, вече не щрака.
Ето снимки:
Благодаря за изчерпателния отговор колега, зпочвам да си търся винтове :)
nasko_e81
25-09-2011, 23:05
Да се похваля,че с помоща на информацията на колегите от темата преди 2 часа приключих с отстраняването на този проблем ( въпросния механизъм беше счупен по същия начин който е показал колегата на снимките по горе,свалих го заварихме го с един приятел и вече вратата е супер) :th_up:
Значи подлежи на заварка механизма, защото и моя е счупен по същия начин.
А колко пари е втора употреба.
nasko_e81
26-09-2011, 23:06
Да колега подлежи на заварка, малко по внимателно само трябва и става супер, а за цената му незнам не ми се налижи да търся.
PEPI-2ALFA
27-09-2011, 00:26
Значи подлежи на заварка механизма, защото и моя е счупен по същия начин.
А колко пари е втора употреба.
Аз не си играх със заварки. Купих втора употреба, но не помня за колко пари.
Голям чанч ми беше монтирането на здравата част, пружината е стегната и ... трудно стана.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.