Log in

View Full Version : back in the секта :)



Abarth
16-06-2009, 19:52
Колеги пак си взех 164-ката и съм много щастлив :) Но имам 2 малки проблемчета,забелязвам че в задръстване седи на около 100 градуса и колкото повече загрява толкова повече не върви,на газ е колата,възможно ли е проблема да е в запалителна система,че кабели не съм сменял :roll: Кажете ако може някой да ми я види направо и да каже от какво е :) вашите колко държат в задръстване? мойта няма клима и е само с 1 степен перката :)

zilala
16-06-2009, 20:03
Може и от кофти масло да е :)

didod
16-06-2009, 20:06
Засега съм стигал до 90 по уреда...

Boby
16-06-2009, 21:52
Датчик на перката,термостат,запушен радиатор.

icedoc
16-06-2009, 22:56
Браво за колата ;) корабче си е

Sunny
16-06-2009, 23:49
На толкова си седят нашите .
На 98 градуса ти се пуска перката на колко искаш да седи ?
Колкото повече загравя толкова по-малко върви ? Това само на ГАЗ или и на бензин ?

П.С. Добре дошъл обратно . Липсваше ни ;)

Abarth
17-06-2009, 01:30
принципно си има проблем нещо с вървенето,прекъсва нещо,ама утре се уговорих с един приятел ше вземем всичко от неговата и ще я разберем от какво е :) Кораба е супер :) Само се 1удя за тая температура,що вдига до 100 градуса,няма ли вариант да и сложа перка с втора степен да не загрява толкова,че не е добре?

Boby
17-06-2009, 09:38
Първо си провери дали датчика отчита правилно.По табло може да е 100*, а темпертурата на водата да е на 90*

KirilSol
17-06-2009, 11:31
....не си намери стопанин тая кола и това си е :stumm:

164-ката е супер кола, аз също понякога съжалявам че се разделих с моята

Abarth
17-06-2009, 11:48
....не си намери стопанин тая кола и това си е :stumm:

164-ката е супер кола, аз също понякога съжалявам че се разделих с моята

Е що да не си намери стопанин бе колега,взех си я обратно ;)

Sunny
17-06-2009, 13:06
принципно си има проблем нещо с вървенето,прекъсва нещо,ама утре се уговорих с един приятел ше вземем всичко от неговата и ще я разберем от какво е :) Кораба е супер :) Само се 1удя за тая температура,що вдига до 100 градуса,няма ли вариант да и сложа перка с втора степен да не загрява толкова,че не е добре?

Датчика който ти е на радиатора е с два кабела нали ?
Следователно пуска перката направо на 97-98 градуса
И моята е така и на 100 градуса на таблото пуска перката а на 90 я спира .
Този модел са си така .
Вариант за две скорости има като се смени датчика с такъв за две скорости и се добави реле и товарната бобина . Ако си намериш в някоя морга да изкубнеш цялата схема и ще стане . Аз съм си замислил да правя тази операция .
Проблема с вървенето виж дане ти е от пукната дистрибуторна капачка или да е толкова износена вече ,че палеца да не контактува добре и да се губи прехвърлянето на искрата още в делкото .

iv4oto_77@abv.bg
17-06-2009, 13:28
сложи си датчик който включва перката на по ниски градуси - мойта включва перката на 92 градуса и изключва на 87 - нещо такова

Abarth
17-06-2009, 16:49
А възможно ли е от маслото да вдига по висока температура? гледам в момента е с q8 10W40 а за това масло хубава дума не съм чувал,пък и клапанчетата се чуват доста,повдигачи ли е :roll: А палците и капачките са нови лично аз съм ги сменял :)

didod
17-06-2009, 17:04
Няма повдигачи тук

manolito
17-06-2009, 17:51
Може и от кофти масло да е :)

Такава глупост не бях чувал до сега......от кофти масло да грее колата:pain:

Abarth
17-06-2009, 19:54
Такава глупост не бях чувал до сега......от кофти масло да грее колата:pain:

Не е никаква глупост колега ;) Мойто масло се оказа,че е като вода,много светло,а е на 3к км,било някво тотал или кю8 за 10лв литъра 10в40 :pain: Утре го сменям...а какво може да трака (най-вероятно от това масло) то даже е някакво като цъкане? И също удачно ли е да и сложа 15В40,ако да препоръчайте какво?

thecleaner
17-06-2009, 19:59
Такава глупост не бях чувал до сега......от кофти масло да грее колата:pain:
може и още как.....

Sunny
17-06-2009, 20:00
Не е никаква глупост колега ;) Мойто масло се оказа,че е като вода,много светло,а е на 3к км,било някво тотал или кю8 за 10лв литъра 10в40 :pain: Утре го сменям...а какво може да трака (най-вероятно от това масло) то даже е някакво като цъкане?

Цъка от кофти масло и не само . Клапани за реглаж ама ако знаеш каква лудница е да се регулират . Някой беше писал преди няколко години как става - разкачане на верига , сваляне на разпределителни валове и т.н.

много светло,а е на 3к км
Ми светло е , то това да не е дизел да го очерни за 3к Км :cheers:

Abarth
17-06-2009, 20:15
Цъка от кофти масло и не само . Клапани за реглаж ама ако знаеш каква лудница е да се регулират . Някой беше писал преди няколко години как става - разкачане на верига , сваляне на разпределителни валове и т.н.

Ми светло е , то това да не е дизел да го очерни за 3к Км :cheers:

Как ме нахрани :pain: :lol: Да сипа ли някое хубаво масло,но 15в40,че ми писна да наливам по 120-130лв за масла 10w40 :)

KirilSol
17-06-2009, 20:23
Как ме нахрани :pain: :lol: Да сипа ли някое хубаво масло,но 15в40,че ми писна да наливам по 120-130лв за масла 10w40 :)


моята 164-ка вървеше най-тихо и най-добре само със Selenia GOLD ! Преди това слагах и Кастрол и Мобил ама със Selenia-та се родих.

didod
17-06-2009, 20:23
Е ти какви цени извади...
Аз взех 7 литра за 93 лв. 10/40 пак.

Sunny
17-06-2009, 20:26
Как ме нахрани :pain: :lol: Да сипа ли някое хубаво масло,но 15в40,че ми писна да наливам по 120-130лв за масла 10w40 :)

Aз съм слагал 15w40 на ESSO и клапаните ми цъкаха доста по-тихо .
Ако ще даваш по 120-130 за 10w40 то по-добре слагай 10w60 и без това моторите ни не са първа младост .

Abarth
17-06-2009, 20:43
Значи няма проблем да сложа читаво 15в40 :) есото нещо не ми звучи добре като марка,нещо по читаво?

Sunny
17-06-2009, 20:51
Значи няма проблем да сложа читаво 15в40 :) есото нещо не ми звучи добре като марка,нещо по читаво?

Ама и ма нареди ;)
Абе може и да не ти звучи читаво като марка ама поне няма ментета .

Abarth
17-06-2009, 20:52
Ама и ма нареди ;)
Абе може и да не ти звучи читаво като марка ама поне няма ментета .

Убеди ме,ти с такова ли караш?

Sunny
17-06-2009, 21:13
Карам предимно с такова .
Моя автомонтьор ме изнуди посления път да сложа Sunoco 10w40 но не съм доволен (нищо ,че е без пари).
Когато загрее колата и започват да цъкат клапаните . Затова пак ще си минавам на ESSO 15W40 - но е минерално да знаеш .

Abarth
17-06-2009, 21:14
Карам предимно с такова .
Моя автомонтьор ме изнуди посления път да сложа Sunoco 10w40 но не съм доволен (нищо ,че е без пари).
Когато загрее колата и започват да цъкат клапаните . Затова пак ще си минавам на ESSO 15W40 - но е минерално да знаеш .

Е и че какво като е минерално? то е ясно,че кат е 15в40 е минерално де :)

Sunny
17-06-2009, 21:16
то е ясно,че кат е 15в40 е минерално де :)

Ееее има и полу синтетика 15в40 .

Boby
18-06-2009, 11:34
Ееее има и полу синтетика 15в40 .

15В40 си е минерално.

Сипвай Приста 15В50 и карай. Аз карам вече 1500км и никакви проблеми. Държи се много добре при високи температури и натоварване на двигателя. Можеш да си вземеш и 10В60.;-)

Abarth
18-06-2009, 12:06
15В40 си е минерално.

Сипвай Приста 15В50 и карай. Аз карам вече 1500км и никакви проблеми. Държи се много добре при високи температури и натоварване на двигателя. Можеш да си вземеш и 10В60.;-)

мисля си за 15в40,че пък и много гъсто ще и дойде,а мотора нито пуши нито нищо :) Просто това цъкане е доста,ама то и маслото е някъде на минимума даже и малко под и доста рядко,сега отивам да го сменям :)

nachkata
18-06-2009, 20:11
Аз моята също си я карам с ESSO и моторя пее няма грижи.

Abarth
18-06-2009, 20:33
Сложих и мотул 4100 15в50 не ми се правят компромиси :) явно е някой повдигач изпуснал та тия дни ще ги сменям :)

Sunny
18-06-2009, 22:23
Сложих и мотул 4100 15в50 не ми се правят компромиси :) явно е някой повдигач изпуснал та тия дни ще ги сменям :)

Баба няма повдигачи бря .
Намерих го поста за реглажа на клапаните ...
За да не изостава много назаде ше го постнем и тука (да има )

Клапаните се регулират с долни пулове,не като на Самара,Голф или Фиат,тук пулчетата са надянати върху самия клапан и като извадиш капачката,която обикновено майсторите наричат повдигач,обикновено са залепени от маслото за нея.Процедира се така:
1-Сваля се капака
2-Замерва се с хлабиномер действителната хлабина на клапаните и се записва на всеки колко е
3-Правят се белези(може и без тях ако човека дето я прави е специалист) и се разкача веригата,като се внимава да не падне ключалката по ангренажа,та в картера(ше набуташ някой парцал докато я вземеш
4-Свалят се валовете,изваждат се една по една чашките и се замерва дебелината на пулчетата с микрометър,като данните за дебелината се записва за всеки клапан поотделно
5-Ето ти НОРМАЛНИТЕ хлабини:
СМУКАТЕЛНИ-0,37-0,45мм
ИЗПУСКАТЕЛНИ-0,43-0,50мм
6-Изчислява се дебелината на необходимия пул,ПРИМЕРНО-на изпускателен клапан има хлабина 0,60мм,а пула на същия е дебел 2,40мм.На теб ти трябва пул,дебел 2,23мм до 2,30мм.Не е необходимо да се сменят на всички клапани пуловете,първо се замерват и ако е възможно, от един се премества на друг,за да се купят по-малко Затова са и големите допуски
Закупуването на пулове става от специализиран магазин,в Александър ауто ги има по около 2лв парчето,като дебелината е през 5 микрона(половин стотна),примерно 2,350,следва 2,355,така ,че има къде да се варира
7-Сглобява се газоразпрез(делението по обратния ред,като преди да се затвори капака,се проверява с два оборота на коляновия вал правилното зацепване.

164 td
19-06-2009, 01:58
Таз кола обиколи света.Намери време до 5.07 да я прехвърлим че гледам е още с моите номера.Каква кола бе6е..........

Abarth
19-06-2009, 12:55
Ами не е в мен вината,че беше в ръцете на мърляч,каква кола беше и каква кола е сега?вие виждали ли сте я,че плюете само и говорите? Относно клапаните къде мога да отида да ми ги регулират,до колкото разбрах е с пулове :) Също ми прави впечатление примерно като държа на 2000 оборота на свободна тракането е неравномерно и при загрял мотор се усилва :)

didod
19-06-2009, 13:19
Можеш в сервиз да отидеш. Към 80-100 кинта май взимат.

Sunny
19-06-2009, 13:50
Относно клапаните къде мога да отида да ми ги регулират,до колкото разбрах е с пулове

Бягай при Lisan за него знам ,че е правил такива .

elenkov
19-06-2009, 15:42
Таз кола обиколи света.Намери време до 5.07 да я прехвърлим че гледам е още с моите номера.Каква кола бе6е..........


Моите извинения, ама Гришата много си пази колите.. чак ме вбесява като кара по Симеон с 5км/час :))

Гриша, с всеки изминал ден ме изумяваш човече ! :)) Евала на холдинга оОоОоОоо :cheers:

Поздрави

Abarth
19-06-2009, 16:06
Все си мисля,че ако са клапани тракането ще е равномерно,а ми прави впечатление че като забия на около 2000 оборота без товар на мотора тракането е неравномерно,ту трака ту спира :roll: как мислите?

didod
19-06-2009, 16:41
Може да трака вариатора или верига. Макар по-рядко да се случва.

Abarth
19-06-2009, 16:41
Може да трака вариатора или верига. Макар по-рядко да се случва.

Ами не ми се вярва вариатор,за верига не знам,то е като цъкане тракането :roll:

Abarth
23-06-2009, 13:54
Вчера смених маншончетата на смукателния колектор,че се бяха изпоизвадили и нацепили,смених гърнетата и колата е същата като преди :) много съм доволен,върви си отново,тиха си е идеална работа :) върна ми се мерака за нея :-) Сега ще видим дали ще стане да и сложа един хубав алфов кожен волан и да заспи работата :)

Sunny
23-06-2009, 17:35
От къде ги намери маншончетата ?

Abarth
23-06-2009, 19:25
Обикалях като луд,никъде ги нямаше само в магазина на стамболийски 155,но е имало защо да ги сменя,колата стана съвсем друга :)

Sunny
23-06-2009, 20:26
И моите са нацепени (не пропускат) и ми се иска да ги сменя но не ги намирам :(

Abarth
23-06-2009, 21:21
И моите са нацепени (не пропускат) и ми се иска да ги сменя но не ги намирам :(
Ами обади се в магазина на стамболийски 155 и ги помоли да ти ги пуснат по куриер,10лв е броя :roll: