View Full Version : Алфист от Пловдив
Молба за помощ.:depressed:
Тъпо ми е ,че пускам такава тема ,но съм отчаян:cry: (срам,не срам -продължавам да пиша)Моля някои ,които има време и желание да ми помогне да стегна моята Алфа33 1.7 16v.Няма кого другико да помоля.Нямам приятели ,които да разбират от коли,само аз имам хъс да се занимавам с такива неща,но автомобилните ми познания са слаби.
Работих половин година,спестих пари,продадох първата си кола и:Yeeeehaaa: имах мечтаната красавица.Баща ми ми помагаше до едно време.После обаче се ядоса на колата,че е сложно устроена и все гълта финанси и се отказа.Вече не мога да разчитам на него,което е жалко,защото той страшно много разбира от коли.Условието бе или да я продам, или да се оправям сам.:grandpa: И сега се оправям както мога.
Събрах пари и вече от седмици се опитвам да я вкарам в движение.
Имам я от 2години.Не е създавала проблеми.Като имам пари сипвам и карам.Последно я карах зимата,от тогава(началото на март)не е помръднала.Доколкото знам по нея трябва да се смени стартера,свещите и
да се проверят тоците.Опитвам се да я запаля ,но не става,трябва да се дръпне.
Може и да изглежда лесно и тъпо:-( че пиша по такъв проблем,но за мен е непонятно как да свърша цялата тази работа.Не че не знам къде са,какво са (свещите,стартера и др.),но никога не съм го правил сам.
Ако тази молба ви се стори много ангажираща,поне бих искал да се консултирам с някого,на живо да види колата и да преценим колко работа има по нея .
От Пловдив съм,живея в кв.Южен
тел.0878 698884
Благодаря за разбирането!:help:
Лесно е, чукаш на Търсене сервиз в Пловдив и ровичкаш. При всички случаи ще има най-малко по 10 мнения за всеки.
http://clubalfaromeo.com/forum/search.php?searchid=647118&pp=25&page=2 :magic:
DJ STIVAN търси, ако има време със сигурност ще помогне
Ако беше от Бургас с удоволствие бих ти помогнал.:sad: Успех и дано скоро я пуснеш в движение :cheers:
RoMeO_156_GTA
20-06-2009, 23:57
Тъпо ми е ,че пускам такава тема ,но съм отчаян:cry: (срам,не срам -продължавам да пиша)
Колега няма нищо срамно в това . Нали затова е форума - за да си помагаме :-) На всеки може да му се случи да изпадне в такава ситуация . Успех ;)
Колега, пиши на DJ STIVAN!
Смятам, че той ще ти помогне със съвети.
Даи някоя снимка малко повече инфо и от савет на савет и може сам да си я оправиш.Тука има много кадърни хора и ще помага кои с кото мойе
секи се е зблъсквал с някакав проблем и знае какво му е решението.Аз моита от форум на форум я постегнах.Не че е много стегната ама издаржа няколко ходенета до софия едно до пловдив и доста пъти до варна.Така че от тук от там ще помагаме.Нали за това сме тук.Даи малко снимков материал да я видим тази хубавица.И магията да започне :magic:
svilenalpanev
21-06-2009, 07:19
0899984392 Аз ще ти помогна.
Здравей колега няма нищо срамно в молбатати нали затова е форума :) . Стартера надали трябва да се сменя прасто трябва да му се сменят 2 втулки общо 6лева и един шалтер който е 20тина ако го оставиш на ремонт за 50-60 лева с монтаж и демонтаж ще ти го направят. Другато купи си нови кабели за боскер който варират от 20 - 36 като от 36 лева са на магнети марели. Ако толкова много искаш сам да си свалиш стартера той се намира под келкторните траби(тава са трабите където пише 16v) в дясната страна на купето но мисля че по добре е да си го занесеш на майстор да ти е спокойно. Почисти си клемите на акумолатора ,+- и най вече масата(там където -нусовия кабел от акумолатора е вързан с купето. Аз имах проблем с лоша маса и ме базикаше стартера. Ако търсиш читав майстор в Пловдив помоли колегата DJ_STIVAN той може да те посъветва напиши му лично съобщение :)
Здравей,колега!Определено раздвижи племето!След общия патос да се захващаме за работа.Първо направи няколко снимки на мотора от различни позиции,но без да го миеш и лъскаш.Както си е.После започни с уточненията.Защо не пали.Защото не иска да завърти стартера или по принцип си пали трудно.Провери натегнат ли е ремъка на динамото,зареден ли е акумулатора и чиста ли е дистрибуторната капачка.Със стартера, не бързай да го сваляш.Зачисти клемите на акумулатора и особено масите към купето и двигателя.Ако само чука и не върти правиш следното:Дърпаш ръчната!Освобождаваш от скорост!Сваляш клемата на шалтера ,тая малката с кабелната обувка и и подаваш ток от плюса на акумулатора.Ако завърти,проблема не е от него и продължаваме напред.
Като я запалите ,вземи един мултицет и замери ,какво напрежение подава динамото.Нашите са известни с простотиите си.писал съм за това в една тема,малко по-горе.
След като я прегледате с ДЖ Стивън ще се видят много неща.Съветвам те да седнеш и да опишеш много подробно какво прави и не прави колата.Колкото повече-толкова по-добре.Пиши , дори и за това,което си мислиш,че е глупост. Много често дребните и на пръв поглед маловажни детайли,дават информация за даден проблем.
Ние от своя страна сме тука:meeting:
Успе!
Благодаря за позитивните мнения.Вдъхнахте ми вяра и съм 200%мобилизиран и започвам да стягам красавицата.:strong:разгледах темите със сервизите в Пловдив-вече имам някаква представа как седят нещата с тях.Пускам няколко снимки за обща информация,по -нататък ще пусна по подробни.Хиляди благодарности за подробната информация за стартера,кабелите и маисторите.До колкото знам на стартера ми трябва да се сменят 2те (дано се изразявам правилно) четчици (тези,които като се допрат става искрата).
DJ_STIVAN
21-06-2009, 13:49
0899114830 Жоро.
Колега ще се радвам да ти помогна по всяко време.Звънни да се разберем.
Ентусиазма ти е много добър,но явно още не си се научил да слушаш.Раздела за 33 и на форума като цяло,не е да сме справочник за сервизите,а да си помагаме взаимно.Като те гледам си напълно бос по колите,което е добро начало,защото колкото и да си разбирач ,като си вземеш Алфа,особено 33,трябва да забравиш всичко до сега и да започнеш на ново.Така,че ти поне нямаш вредни навици.:tooth:Ако слушаш внимателно,тука има колеги,които могат да ти помогнат и сам да си направиш ремонт на цялата кола.Стартера може да не върти от много неща.Като се почне от акумулатор,клемите му,масите по купето и двигателя,клемите в шалтера,четките и намотките.Това е силовата верига,а освен това от контактен ключ,клемите му и всички куплунзи до шалтера.Както виждаш много могат да са причините.Като ти казвам да направиш номера със кабелчето имам в предвид да изолираме много от вероятностите.Пак ти повтарям,че раздела си е техниески и знаеме,какво говорим.Ако някой даде съмнително мнение,останалите бързо го оправят:smackbum:.А иначе,като отидеш на сервиз със сигурност ще ти свалят стартера и ще ти кажат,че е за ремонт.Какво друго?!Нали това им е работата.Първо я огледайте с ДЖ.Стивън и тогава си давай парите за глупости.Стефчо знае за какво става въпрос.:Tease:
Интересно ми е да разбера какви са жълтите кабели от страната на антифриза ...
Ако си и знаеш проблема закай я на читав майстор за стартери , да ти го ревизира и няма да имаш ядове :) хахах иначе да ако ти е читав стартера :) бате Иво е прав че аз му правих ненужна ревизия и смених орегинален шалтер бош с някъф нов който не знам къф е но секи се учи от грешките си , на моя стартер проблема му беше нов ремък на алтернатора и лоша маса на мотора :(
Интересно ми е да разбера какви са жълтите кабели от страната на антифриза ...
Най-вероятно за ключ,който пуска перката на радиатора!:calc:
Stranger65
21-06-2009, 17:35
Здравей колега няма нищо срамно в молбатати нали затова е форума :) . Стартера надали трябва да се сменя прасто трябва да му се сменят 2 втулки общо 6лева и един шалтер който е 20тина ако го оставиш на ремонт за 50-60 лева с монтаж и демонтаж ще ти го направят. Другато купи си нови кабели за боскер който варират от 20 - 36 като от 36 лева са на магнети марели. Ако толкова много искаш сам да си свалиш стартера той се намира под келкторните траби(тава са трабите където пише 16v) в дясната страна на купето но мисля че по добре е да си го занесеш на майстор да ти е спокойно. Почисти си клемите на акумолатора ,+- и най вече масата(там където -нусовия кабел от акумолатора е вързан с купето. Аз имах проблем с лоша маса и ме базикаше стартера. Ако търсиш читав майстор в Пловдив помоли колегата DJ_STIVAN той може да те посъветва напиши му лично съобщение :)
Извинявай, ама пишеш наизуст. Стартерът се намира горе вдясно отзад на двигателя, държи се на два болта, ремонтира се лесно (според мен де), по някой път изгаря бобината на ... бендикса. Кабели - задължително нови със съпротивленията и същите накрайници (мисля, че на маниети марели не бяха със съпротивленията), свещи - Дензо иридиум IK20 и си готов. Мога да ти ги уредя с 20% отстъпка. И слагай само силиконова грес ако си ремонтираш стартера - от опит
Охооо, тя е с газ! Я си провери маркуча след дебитомера ма свивката от към страната на пътника. Там се огъва гадно заради предпазната клапа за газта и се къса. После прати ми малко по-подробни снимки за да ти дам съвети. Не виждам компресора за климатика? Ако беше от София вече да е в движение
Stranger65
21-06-2009, 17:55
Най-вероятно за ключ,който пуска перката на радиатора!:calc:
Кабел за клапана за газ на изпарителя
Извинявай, ама пишеш наизуст. Стартерът се намира горе вдясно отзад на двигателя, държи се на два болта, ремонтира се лесно (според мен де), по някой път изгаря бобината на ... бендикса. Кабели - задължително нови със съпротивленията и същите накрайници (мисля, че на маниети марели не бяха със съпротивленията), свещи - Дензо иридиум IK20 и си готов. Мога да ти ги уредя с 20% отстъпка. И слагай само силиконова грес ако си ремонтираш стартера - от опит
Охооо, тя е с газ! Я си провери маркуча след дебитомера ма свивката от към страната на пътника. Там се огъва гадно заради предпазната клапа за газта и се къса. После прати ми малко по-подробни снимки за да ти дам съвети. Не виждам компресора за климатика? Ако беше от София вече да е в движение
Ако махнеш стартера без колекторните траби имаш бира от мене :) а нека бъдем точни за 8 клапана мотор свищите са GOLDUN LODGE за 16 ngk в книжките го пише :) за греста си много прав :)
Stranger65
21-06-2009, 21:21
Ако махнеш стартера без колекторните траби имаш бира от мене :) а нека бъдем точни за 8 клапана мотор свищите са GOLDUN LODGE за 16 ngk в книжките го пише :) за греста си много прав :)
Извинявай, махат се. Аз се обърках с генерацията. Но в интерес на истината веднъж го махнах, но бях свалил дебитомера
Е то въпроса е като си работиш да ти е удобно ,махнеш ли дебитомера трабите са долу за отрицателно време :)
Stranger65
21-06-2009, 21:40
Е то въпроса е като си работиш да ти е удобно ,махнеш ли дебитомера трабите са долу за отрицателно време :)
Не тръбите, стартера искаш да кажеш
Не тръбите, стартера искаш да кажеш
За колекторинте траби говорех :) но хората разбраха че можем да махнем стартер нали :)да не ги занимаваме :)
svilenalpanev
21-06-2009, 23:31
Днес отидох до колата на колегата ни. Прехвърлих моя акомулатор в неговата кола и...
Тя си запали. Не от раз, но като се има в предвид, че не е мърдала от март. А и стартера му си работи отлично.
firedragon
21-06-2009, 23:35
Принципно може да се свали стартера ако се махне само дебитомера ама мястото пак няма да е много и ще е тегава работата.Аз днес си играх да чистя масата на стартера и свалих колекторите понеже и без това нямаше място да си пъхна ръката,а моята никак не е голяма,така, че за по-лесно се свалят.При боксера е така,за да се направи и най-малкото по него за по-лесно се разглобява половината двигател.
DJ_STIVAN
21-06-2009, 23:38
Днес отидох до колата на колегата ни. Прехвърлих моя акомулатор в неговата кола и...
Тя си запали. Не от раз, но като се има в предвид, че не е мърдала от март. А и стартера му си работи отлично.
Супер колега, радвам се че е запалила! Иначе как е количката на колегата. Гледам,че има климатик а няма компресор... огледа ли е хубаво?
Принципно може да се свали стартера ако се махне само дебитомера ама мястото пак няма да е много и ще е тегава работата.Аз днес си играх да чистя масата на стартера и свалих колекторите понеже и без това нямаше място да си пъхна ръката,а моята никак не е голяма,така, че за по-лесно се свалят.При боксера е така,за да се направи и най-малкото по него за по-лесно се разглобява половината двигател.
Като го сваляте тоа колектор, после слагате ли нови гарнитурки ?
Stranger65
22-06-2009, 06:39
Като го сваляте тоа колектор, после слагате ли нови гарнитурки ?
Крис, колектор казват на горните въздуховоди. Те нямат гарнитури
Крис, колектор казват на горните въздуховоди. Те нямат гарнитури
Имат!:grandpa:
Stranger65
22-06-2009, 08:47
Имат!:grandpa:
Моята има маркучи с по две притягащи скоби, няма гарнитури
Е това е друго,защото моята,а и доста други до главата имат даже две.
Замерихте ли динамото и как е акумулатора?
Stranger65
22-06-2009, 09:24
Е това е друго,защото моята,а и доста други до главата имат даже две.
Замерихте ли динамото и как е акумулатора?
Неговата е 16v и е различна от твоята
Вчера колегата Свилен доиде да види колата,за което му благодаря.Държа се много коректно и професионално.А аз малко се поизложих:gruebel::drool::crazy:блеснах с моите незнания,не бях си направил труда да зареда акумолатора и така нататък.Иначе както каза тои колата запали:shocking:.Жоро ще ти се обадя тези дни,благодаря че се отзоваваш.Относно жълтите кабели,ако съм разбрал правилно ,това е един маркуч.Малко побългаряване.Маншона които свързва инжекциона с тръбите(така и не разбрах как точно се наричат)където пише 16v се скъса.Не можахме да намерим оригинален и временно сложихме не оригинален.Той естествено нямаше "дупка" през която минава въздуха на:gruebel: е тук вече ще ви излъжа не се сещам......и така сложихме този маркуч да отвежда въздуха.Трябва да го махна,ще стане......Климатик по принцип има....но липсва помпичката(така я купих) и трябва да се напълни (климатика)за да се види дали работи.но честно казано ми е само до него.
Свещи и кабели ще трябва да взема,ако има нещо ще се обадя за покупката.
А относно климатика мисля че ти липсва копресора :)
А относно климатика мисля че ти липсва копресора :)
Като гледам не липсва а направо си го няма.
Неговата е 16v и е различна от твоята
Все пак тези гумени маншонмета който свърват колекторите и блока си явяват гарнитурите :) такаче ако може да си намери нови колегата и най добре :)
rasho 33 imola
22-06-2009, 19:17
Все пак тези гумени маншонмета който свърват колекторите и блока си явяват гарнитурите :) такаче ако може да си намери нови колегата и най добре :)
:info:Маншончетата са между колектора и дроселите,под дросела има две гарнитури от хартия и текстолитова плочка между тях.
:info:Маншончетата са между колектора и дроселите,под дросела има две гарнитури от хартия и текстолитова плочка между тях.
Това без картинка нема го вдяна, сори
Ще дойда да ти разглобя твоята и ще вденеш!:paddle:
Стига си разглабял ти бе, впоследствие видях че ми е като на Stranger65 и ми стана интересно тая гарнитурка къде се пада ... размихме темата, аман
Stranger65
22-06-2009, 20:46
Кабелите на свещите са боклук - махай ги за да не изгориш централата. Тя е добре защитена, но все пак ....
firedragon
22-06-2009, 21:42
Моята има маркучи с по две притягащи скоби, няма гарнитури
Точно такива са и моите.Като ги свалям няма нужда да се слагат гарнитури.Само гледам да няма буклуци,които да пречат,
Колега, честито за запалването!!!
Айде скоро да я докараш на някоя среща в Пловдив да я покажеш.
:wow:
Kostadin`
22-06-2009, 22:18
http://www.alfa-restoration.co.uk/EngineRemoval/Part1/Part1.html 8-ма и 9-та част мисля че ще са интересни,а също и Part 2
svilenalpanev
22-06-2009, 22:34
Налей бензин на колата, зареди акомулатора и ми се обади. Както вече казах ще ти помогна.
joro_donchev
23-06-2009, 11:23
колега имам стартер от ланча делта GT може и да пасне но не съм сигурен ако искаш питай и нямаш ядове ще ти го дам
Налях бензин 5литра,оставил съм акумулатора да се зарежда цяла вечер и утре се надявам пак да я запаля.
svilenalpanev
24-06-2009, 21:12
Какво стана?
Запали от първия път.Оставих я да работи кам 5 минути.Стартера си работи без грешка.Днес взех антифрис,сега ще слизам да го налея.Препоръчаите ми какво масло да взема.
Селения голд,20К,Райсинг или Аджип 10в-50Каквито са ти възможностите!
Общо зето гледай да е синтетика или полу синтетика :) може и селения хрх :) сичко зависи какво си готов да дадеш , най тънка е селения голд
svilenalpanev
29-06-2009, 10:46
Аз карам с IGAT 10w60.
Stranger65
01-07-2009, 10:47
Аз карам с IGAT 10w60.
При -20 градуса ще имаш проблеми
JORDANGT
01-07-2009, 13:03
За този не много млад мотор SELENIA GOLD според мен.
Stranger65
01-07-2009, 14:15
За този не много млад мотор SELENIA GOLD според мен.
Плюс добавка задължително
svilenalpanev
01-07-2009, 22:10
Запали от първия път.Оставих я да работи кам 5 минути.Стартера си работи без грешка.Днес взех антифрис,сега ще слизам да го налея.Препоръчаите ми какво масло да взема.
Какво стана колега? Смени ли си маслото? Караш ли вече колата? Ако е така, как се държи?
Напоследък доста ментаци са излезнали от селения голд имай едно на ум , а за добавките колеги препоръчайте му някоя марка на и модел ,на пазара има купеща добавки за масло да не се обърка колегата
Stranger65
02-07-2009, 14:04
Напоследък доста ментаци са излезнали от селения голд имай едно на ум , а за добавките колеги препоръчайте му някоя марка на и модел ,на пазара има купеща добавки за масло да не се обърка колегата
Ами нека запали и да каже как се държи двигателя за да видим. Пък и какво масло е сложил също си е важно
Аз съм чувал че на Лики моли и на Stp са хубави :)
Верно колега какво стана запалили , ни я дръж със скапано масло ако си я караш
:photo::photo::photo::photo::photo:Тези дни поизоставих малко колата поради други по важни причини.НО днес ходих във фирмения магазин на алфа на пещерско шосе да попитам за свещи,кабели,ремъци и други.Имат свещи, но само на ШАМПИОН 8лева броиката:предложиха ми масло на селения голд специално за газ-VS GASминерално -най-вероятно ще го взема.
Колата още не я карам(само малко маневри пред блока)ще изчакам да и взема нови свещи,масла,ремъци.Иначе пали без проблем(стартера работи без грешка).Измих я-ето малко снимки.:bath:
-
Не ми харесват нито свещите нито маслото.Особено последното.За такава Селения Голд не съм чувал,но това може да е от незнание.Все пак,щом е минерално-остави го,ако не искаш да ти тропат повдигачите,като на Зилата.
Оставям те на другите!:rotfl:И те сигурно ще ти кажат нещо по въпроса:ritter:
Брат ... да я махаш тая газ...
Не ми харесват нито свещите нито маслото.Особено последното.За такава Селения Голд не съм чувал,но това може да е от незнание.Все пак,щом е минерално-остави го,ако не искаш да ти тропат повдигачите,като на Зилата.
Оставям те на другите!:rotfl:И те сигурно ще ти кажат нещо по въпроса:ritter:
Ми точно с такова vs gaz съм и аз ,но не съм доволен дай си пари за хубаво масло ПОЛУСИНТЕТИКА ! като спестиш 15 лева сега после ще ти е по зле
ей олекна ми. следях темата с интерес. абе като цяло като гледам алфа се кара с пари. само желание не е достатачно :(
Както каза Mordohy Маслото го отпиши ако е минерално но и аз не сам чувал селениа да имат минерално но както и да е масло си земи полу синтетика и да е по хубавичко ето от тука може да разбереш кое става и кое не http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=36670 свещи незнам не мога да ти кажа с точност защото не сам сменял моите сса си добре но мога да ти препоръчам Денсо. За някои неща ако искаш здравето на двигателя или на колата да е добро за някои неща не се пестят парички. Вярваи ми италианките знаят как да се отблагодаряват като ги глезиш.
Mина се много време от както не съм писал, много време отсъствах :sleep:Но имах основателна причина
:grin:роди ми се СИН:baby:.
Иначе по колата свърших малко работа.Вече има нови свещи ДЕНЗО,маслото е сменено със селения голд и колата си върви без проблеми.Много сте прави ,че една алфа за да върви трябва да се подържа.Сега наи належащия проблем е ръждата на пода.Тези дни ще се свържа с маистора да се видим и да си каже присъдата.:prison:
Търсих по магазините за капаци на ремаците(аз я купих без тях)казаха ми да търся по моргите.Случаино на някои да му се намират.Другия неразрешен проблем са кабелите за свещи.Не намерих .
DJ_STIVAN
10-08-2009, 23:33
A честито колега, да ти е жив и здрав малкия и като порасне да помага на баща си с ремонтите. А за кабели и аз търся, ако намериш звънкай.
Честито , колега за новото попълнение на сектата!Да ти е жив и здрав и да те радва много!
Жив и здрав да е малкия, да го зарибяваш от сега на 33ки
Kostadin`
11-08-2009, 00:05
Да ти е жив и здрав сина!
Здравей и аз съм от Пловдив виж обади се на този тел. 0897866944 продават на части една май е морга, на голямо конарско шосе се намира, другия вариянт е по пътя за Първенец, в ляво имало морга за ит. а-ли, дано ти помогнах
:dance:
Вижда му се края.Няма вече под тип флинстоун.Колата е основно изкърпена.:notworthy:Големи благодарности на dj stivan за това че ми намери маистор за ръждата.Абсолютен професионалист(маистора) горещо го препоръчвам на всеки.Днеска си я взех и реших да се похваля.
Браво! Бъдещи планове заформят ли се за колата?
Браво! Бъдещи планове заформят ли се за колата?
Да и те не се включват да ги модерираш извън раздела:haha::fuckoff:
Планове по тази кола има за идната пролет,едно основно почистване и ремонтче на двигателя и коша където седи.Иначе ако изпадне някоя стара изоставена алфа(даи боже жулиета или друга класика)бих си направил нови планове.
пусни снимки с новия салон ;)
Моля натиснете върху иконата за бърз отговор в публикациите по-горе за активиране на бърз отговор.
---------- Post added at 10:16 ---------- Previous post was at 10:03 ----------
:throw::smackbum:ОФФФФФ нещо обърках !Горния отговор не е валиден.:spam_laser:Снимки ще сложа но това ще отнеме време.Салона не съм го сложил още,първо трябва да намеря тапицер и да довърша боядисването на купето.До 1-2седмици трябва да се оправя.
Планове по тази кола има за идната пролет,едно основно почистване и ремонтче на двигателя и коша където седи.Иначе ако изпадне някоя стара изоставена алфа(даи боже жулиета или друга класика)бих си направил нови планове.
Трябва да внимавам какво си пожелавам:biggringift:
Моля натиснете върху иконата за бърз отговор в публикациите по-горе за активиране на бърз отговор.
---------- Post added at 10:16 ---------- Previous post was at 10:03 ----------
:throw::smackbum:ОФФФФФ нещо обърках !Горния отговор не е валиден.:spam_laser:Снимки ще сложа но това ще отнеме време.Салона не съм го сложил още,първо трябва да намеря тапицер и да довърша боядисването на купето.До 1-2седмици трябва да се оправя.
Стана като нова:baby_bringin:Ето и малко снимки специално за крис:drunk:
Обаче имам късмет:Suicide:Днес цял ден й се кефа разкарвайкия из града,и точно се прибирам и лампата на таблото -!-не спря да свети.Не усетих някаква промяна,замириса ми на изгоряло и оборотите нещо спаднаха.Дано се оттърва леко!
С каквото мога да помагам ... насреща съм. Даже ако искаш да ти пратя и едни кори за този салон, само ще си платиш куриера ... щото с тия хич не си ходи!
сигурно ти е блокирала ръчната колега. затова свети.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.