View Full Version : 145 2.0 16v
колеги здравейте, намислил съм една схема и мисля да се сдобия със 145 2.0 16в първа серия със Зендер пакет :jason2: та ме интересуват какви са вашите впечатления от този мотор ако някой кара с такъв ;-) нещо като разход ,най вече смесено, скъпо ли се поддържа и дали е здрав като цяло?!
благодаря предвартително :smoke::)
Зависи какво разбираш под скъпо... Поддръжката е приблизително колкото на всички от ТС серията. Аз съм с новата версия(155 коня) и преди 2 години(май) успях да сваля разход на 10л/100 в София. Но това беше само за експеримента със супер бабешко каране. Аз лично тая кола нормално не мога да я карам.. Ако през 1-2 мин оборотомера не влезе в червеното не мога да си намеря място :jason2:. Ако караш като мен се приготви психически, че разход около 16 е нормален....
Зависи какво разбираш под скъпо... Поддръжката е приблизително колкото на всички от ТС серията...
тва мие мисълта че не съм се сблъсквал с ТС двигатели и нямам идея за кво иде реч там, до сега само с боксерчета :-)
а карането ми е в зависимост от ситуацията, е не липсват изцепки естествено ма гледам да ги намалявам че и левчетата фърчат :sad2:пък ако бяхме на писта:-)
Общо взето - универсална ламбда на бош ~170лв, дебитомер 2-300 кинта (може и повече има 100 варианта), свещите са яко скъпи примерно денсо иридиум - 250 лв... , за ремъци и ролки ще те излъжа, но само труда е към 100-150кинта, съединител над 300кинта и тнт.. Дано да съм те ориентирал малко. Сега да ти дам един съвет щом не си имал ТС. Избираш си някой читав сервиз, за който е писано във форума и отиваш там да ти сменят ангренаж+ролки. Не се доверявай на всеки сервиз, защото на този мотор се прави с едни специални пети. Също така им кажи и задължително да ти сложат ремонтен комплект на вариатора, независимо дали трака или не...
тва мие мисълта че не съм се сблъсквал с ТС двигатели и нямам идея за кво иде реч там, до сега само с боксерчета :-)
а карането ми е в зависимост от ситуацията, е не липсват изцепки естествено ма гледам да ги намалявам че и левчетата фърчат :sad2:пък ако бяхме на писта:-)
Обслужването е соленичко, а ако сменяш и свещи е още по-солено (към 600 кинта отиват нещата)
Разход градско 12 без много изстъпления
извънградско 8-9
Като наближи мотора 200 000 км. и се наблюдава тенденция към преждевременно раждане при продължително каране във високи обороти (магистрала)
другото е като всяка друга Алфа
Обслужването е соленичко, а ако сменяш и свещи е още по-солено (към 600 кинта отиват нещата)
Разход градско 12 без много изстъпления
извънградско 8-9
Като наближи мотора 200 000 км. и се наблюдава тенденция към преждевременно раждане при продължително каране във високи обороти (магистрала)
другото е като всяка друга Алфа
колегата иска да каже най високи обороти или критични обороти предполагам ....
много благодаря, това ме интересуваше! ако се сдобия с това чудо може да се съберем на по едно 3в1 :D
didko_boy
24-06-2009, 17:51
колегите пропуснаха да кажат че ти трябват още 500 лв за ФИАТ ПАНДА (да има какво да караш докато алфата е в бокса) :roll2: майтапя се
боксера ти пълни душата със звук а твин спарка със адреналин (незнам как го прави но при мен е факт)
УСПЕХ
колеги, защо плашите човека. да, повечето цени са такива, но не значи, че ще се сменя всичко наведнъж, и то по няколко пъти в месеца :-).
свещи (нека са денсо иридиум) - веднъж като ги смениш - 100 000 км нямаш грижи. ангренажен ремък и ролки - на 56 000 км. вариатор ~ 350 лв, но ще изкара 150 000. съединител валео комплект - 270 лв, но може и да не се сменя притискателния диск, може да си е ок. дебитомери, ламбди - може и да са за смяна, но по-вероятно е да не са. то така ще излезе, че москвич е най-добрата кола - не че имам против москвичите - карал съм доста и това е наистина здрава кола. но на темата - разходите по поддържката са като на всяка друга кола от този клас приблизително. така че в алфата няма нищо страшно, щом ти харесва - напред...
колеги, защо плашите човека. да, повечето цени са такива, но не значи, че ще се сменя всичко наведнъж, и то по няколко пъти в месеца :-).
свещи (нека са денсо иридиум) - веднъж като ги смениш - 100 000 км нямаш грижи. ангренажен ремък и ролки - на 56 000 км. вариатор ~ 350 лв, но ще изкара 150 000. съединител валео комплект - 270 лв, но може и да не се сменя притискателния диск, може да си е ок. дебитомери, ламбди - може и да са за смяна, но по-вероятно е да не са. то така ще излезе, че москвич е най-добрата кола - не че имам против москвичите - карал съм доста и това е наистина здрава кола. но на темата - разходите по поддържката са като на всяка друга кола от този клас приблизително. така че в алфата няма нищо страшно, щом ти харесва - напред...
Ми той пича пита и ние му отговаряме. Вече той си преценява дали да се мета у дълбокото:coolio:
За разхода ще добавя...
при каране на 4та с 40 дава 10 градско...
при нормално каране 12-13...за настъпване вече колкото ти е тежък крака !
извънградско с настъпвания и изпулнения с климатик по магистралата ми даде 9ка ! така че много относително но при 100 извънградско невярвам да дава повече от 7 !
чудесноо :-P ще има изваждания няма как, но си мислех че ще е далеч по-дебело! мерси, скоро се надявам да се похваля :smoke:
dido76bg
25-06-2009, 02:39
Аз съм с такава. Първо зависи в какво състояние ще я вземеш. Иначе не са лоши двигателчета. Трябва да си я чепосаш задължително и хубаво масло.
Първоначалното обслужване - приготви си 1500 за да си спокоен психически. Не се излагай да слагаш боклуци, че да не направи мяу.
Аз не слизам от моята и общо взето след първоначалното обслужване съм сменил съединител, че той си беше заминал като я взех още.
Ако не си карал ТС, вземи някой колега, който знае как трябва да работи мотора.
Ако си си харесал - скачай.
Ако искаш бърза кола, но не за градска, това е колата, скъпичка е поддръжката, но когато я караш :screwy: . Аз не съжелявам с избора си търсих такава много време...
...Трябва да си я чепосаш задължително и хубаво масло...
Вярно ли е че с чип и разхода спада?!? маса народ ми го казва ма нещо не ми се вярва как става тая работа....
Ако искаш бърза кола, но не за градска, това е колата....
имам едно 1-литрово саксо на газ което в града ми е повече от чудесно, такаче тази определно няма да е от градските :drool:
Айдеее един ден ме няма се осрахте!
Стига толкова.
Който иска да спори, да си пуска тема боксер с/у ТС в общи приказки! Макар да имам силното подозрение, че и там много бързо ще замине в кофата.
Разчиствам темата и моля да се пише само по въпроса. Имаме си друг спам раздел.
dido76bg
26-06-2009, 10:13
Вярно ли е че с чип и разхода спада?!? маса народ ми го казва ма нещо не ми се вярва как става тая работа....
Да - спада малко разхода. Пък и по този начин ще предпазиш мотора, че като се карат в лютеницата и раждат бързичко. Все пак максимална скорост е дадена 210 по книжка, с 240 км/ч - :drunk:.
Ако я караш като швейцарска бабичка - ще харчи малко, иваче на извънградско можеш да удариш 10ка и нагоре...
Всичко зависи от карането...
Кефа идва над 3к оборота, ето тогавами е пълни душата.
alfa boy Qv
28-06-2009, 03:25
Браво колеги и аз сам за жземаи 6том
6те мойе6 даа подаржа6 и да е кара6 вземаи,
не се 4уди!!!!!:rockon::boost::super:
Колега, постарай се да пишеш по-грамотно. Трябваше да ти прочета мнението 3 пъти, за да го схвана.
Вярно, че не сме литературен форум, но все пак сме БЪЛГАРСКИ форум. Това НЕ Е ЧАТ!
Имаме си букви Ш и Ч, както и някои препинателни знаци.
За следващ такъв пост ще получиш официално предупреждение.
______________________________________________
tonov
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.