View Full Version : пак за загряването :)
:big_whoops::big_whoops:Колеги, знам, че доста е дискутирано, и доста изчетох, но проблема със загряването на тези за които четох е по-различен. При тях като си пуиснат климатика и първа степен на перките се завърта.
При мен не е така, а и климатика не ми работи от като имам тоя проблем със загряването.
Затова си мисля, юе нещата са свързани и , че най вероятно е резисторът.
Правилно ли мисля ?:big_whoops:
какъв точно ти е проблема със загряването, че да не хвърляме боб :grin:
Значи колега и аз имах подобен проблем на 33то , и имаше скъсана трабичка на вакум регулатора е дърпа малко въздух е загрява и стар ремък на водната помпа който превърташе и слабо зареждане на алтеранатора ,като реших тези проблеми колата седи закована на 95-96 градуса , почна по добре да зарежда акумолатора е напрежението се качи от 12,3 на 14,1 резултата по бързо въртене на перката и по добро охлаждане, а ремъка върти по бъзо водната помпа :) прегледай си тизе възли :)
georgievgi76
28-06-2009, 09:29
:big_whoops::big_whoops:Колеги, знам, че доста е дискутирано, и доста изчетох, но проблема със загряването на тези за които четох е по-различен. При тях като си пуиснат климатика и първа степен на перките се завърта.
При мен не е така, а и климатика не ми работи от като имам тоя проблем със загряването.
Затова си мисля, юе нещата са свързани и , че най вероятно е резисторът.
Правилно ли мисля ?:big_whoops:
Аз съм със 145 1.6 boxer,при мен проблемът беше една откъсната букса и затова перката работеше на 1 степен.
Първо си провери бушоните ,колега!После ръчкай по по-сложното!
Vlado_PK
29-06-2009, 00:57
Първо си провери бушоните ,колега!После ръчкай по по-сложното!
Прав си а аз също съм брал много ядове с неправилно обезвъздушаване колкото и странно да звучи!
Как да проверя бушона на резистора ? Т.е., как да сваля резистора, много забутан ми се струва :gruebel:
ivan dimitrov
29-06-2009, 21:44
---
georgievgi76
07-07-2009, 21:03
Светваше ми лампата на температурата и установих че не се включва втора степен на перката.Закарах я на сервиз,два дена е правиха и ето резултата:
183 лева= сменени термостат,датчик за перката,датчик за таблото и почистване на радиатор.Дали са ми взели много?Дали ще ми падне разхода?
взели са ти много,сменили са неща които не е трябвало и разхода ти няма да падне.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.