Log in

View Full Version : Аиде пак съм на пистата :)



batzoro
25-06-2009, 20:36
Пичове след 32 дена в бокса днес я запалих и мотора мърка като котенце :) Искам да благодаря на Румен и Лисан За тяхната отзивчивост и за това че винаги отговаряха на вапросите ми тъи като ми се наложи да я правя сам (Тук в Разград Няма на кого да я поверя мръсницата) Доста пари затворих в части но съм адски доволен от резултата. Наздраве!!!!!!!!!!!!!!

balev64
25-06-2009, 21:56
Колега дай повече информация за какво става дума,да си вадим и ние заключения щото при сегашните реалности ще трябва да си припомняме какво е "направи си сам"

leketo84
26-06-2009, 00:39
И аз не разбрах нищо !!! :angry:

ACEHOB
26-06-2009, 00:51
И аз така....

RoMeO_156_GTA
26-06-2009, 09:27
И аз не разбрах нищо !!! :angry:

Ами май 32 дена на колегата му била колата за основен ремонт до колкото се разбира .... Остава да каже и на какъв мотор, може и снимки да даде

batzoro
26-06-2009, 18:12
Та Искам да поясня .Миналата година купих Алфата и след 5000 км безпроблемен пробег смених масла и ремаци и ролки.След 50тина километра с новото масло
прежартя биелен лагер на 2ри цилиндър.Разглобих мотора и се оказа че сииката на коляновия вал е пукната. И така януари месец заминах на плаване (корабен механик съм) Та маи месец се прибрах в БГ и продължих с ремонта.Сменил сам по мотора коляновия вал +всичките лагери семерини 1 биела нож саединител комплект с лагера + долната помпа на саединителя. Маховика (демферен е )састо го отремонтирах понеже пружините бяха изморени след което го балансирах динамично.Смених и сегментите състо.По главата смених всички повдигачи гумичките на клапаните , вариатора и плъзгащият лагер на разпределителния вал на всмукателните клапани а също и датчика на положението на разпределителния вал на изпускателните клапани.Беше сменена и ламбда сондата и двата долни носача.Та идеята ми беше да споделя радоста си от звука на мотора и поведението на колата като цяло с ъс съфорумниците и да благодаря на Лисан и Румен че изтърпяха въпросите ми които възникнаха докато течеше ремонта. Също така ми се наложи да си направя специални инструменти за клапаните и вариатора и ако някои ентусиаст като мен от малък град с некадърни маистори има нужда сам готов да помагам с каквото мога. Наи малко сам искал поста да прозвучи като хвалба ако на някои му е прозвучало така се извинявам.

batzoro
26-06-2009, 18:13
Мотора е 2.0 тс

leketo84
27-06-2009, 00:44
:clapping:Колега евала направил си я новичка !!! Надявам се повече да нямаш ядове с колицата и само да си я караш безаварийно ! :thumbup:

RoMeO_156_GTA
27-06-2009, 07:27
След 50тина километра с новото масло превъртя биелен лагер на 2ри цилиндър.

Честито колега и много безаварийни . А с какво масло се случи инцидента ...

Sunny
27-06-2009, 11:09
Та Искам да поясня .Миналата година купих Алфата и след 5000 км безпроблемен пробег смених масла и ремаци и ролки.След 50тина километра с новото масло
прежартя биелен лагер на 2ри цилиндър.

:shocked: Поредната наредена .


А с какво масло се случи инцидента ...

Каквото и да е маслото не би трябвало за 50 Км след смяната му да роди нали ? Освен АКО .....

Коки
29-06-2009, 10:44
Браво, колега, добре си се справил. Би ли споделил с нас колко ти излезе ремонта?

batzoro
03-07-2009, 22:32
Като пари ми излезе малко над 4000 лв. Труда от мен :) но по интересното е 4е се оказа 4е 2.0 тс мотора е същият като 2.0 фиат а интересно защо на коляновия вал които купих има шампа ЛАНчИА.?! сигурен сам це е от 2.о ланчиа но само не си изясних кои модел.Като размери и диаметри е съшия единствената разлика е 4е е с 3 кг и няколко грама по лек от оригиналния а и струва доста по ежтино (все пак не е Алфа 166) Цената на ремонта е доста относително нешо. Например днес търсих дебитомер (единстженото несменено нещо по мотора та в Русе ми го предложиха за 400 лв в саита на AXM e 280 лв и благодарение на колегата Спе4елист утре ще го полу4а от офиса на Еконт за 135лв Та мисалта ми е 4е ако човек прекара няколко безсънни нощи в нета ще разбере 4е 4астите са на поносима цена. Добри са цените при АЛФИСТИ.БГ Двигателя явно беше родил още в италия (купих я от Горубляне) и са налели присадка та след като смених маслото и на другата сутрин ме зарадва:) След като свалих картера и свалих биелата с превъртялия лагер и установих че на шииката има пукнатина. От форума знам 4е този мотор редовно (хвърля лагери) и при положение 4е коляновия вал от ланчия е с 3 кг по лек при еднакви диаметри на сииките предполагам че Фиат (защото мотора си е фиат) са имали проблем с технологичната обработка или материала и поради това за да достигнат проектната якост на усукване са компенсирали с маса (обем)на материала .На някои може да му прозву4и глупаво но това е моето мнение .И така аз симисля че 4000 лв за ремонта на кола която нова струва 80000 лж си е без пари
а и смятам да си я карам следващите 10тина години и после да я сменя с 169 :) Му другото сегментите бяха залепнали в каналите на буталата и след като ги замерих с микрометъра устаножих це износването е 3 стотни разлика от новите.за 100000 км. та след като жидях мотора отвътре не мога да се съглася че тоя мотор е слаб бих казал че е високо технологи4ен и прецизно конструиран и изработен но е адски труден за работа(докато я правех на моменти ми идваше да я закарам в някоя морга:) Дотук имам 700 км изминати и запо4нах да я настъпвам по малко.Та какво да ви кажа "пак съм на пистата!"

spe4elist
03-07-2009, 22:43
Айде, колега, оттук нататък само безаварийни километри и умната с "настъпванката"... :drive: