PDA

View Full Version : Демонтиране на горивна рейка



Max
26-06-2009, 19:57
Привет!

Интересува ме дали някой е свалял собственоръчно горивната рейка на 1.8 8в и дали има нещо по-специфично в процедурата. :-)
Мисля разни маркученца да сменям, както и маншоните на колекторите, та наведнъж да стане всичко. Споделете опит, моля! :-)

krasisashkov
26-06-2009, 20:20
Колектора може да го свалиш и без да демонтираш инжекторите с реиката (съветвам те да не пипаш там,че може да си довлечеш големи ядове,инжекторите уплатняват с О пристени и при демондаж може да повредиж някои от тях и после да започне да ''смуче'' от там и цилиндъра да прекъсва и .....:shutup:) ,и си смени маншоните с нови и двата маркуча за гориво,като свалиш колектора лесно се сменяват , пробери и двата вакумни маркуча от долу на колекора да ли не са се напукали и ако трябва ги смени .

beili
26-06-2009, 20:33
Аз моята съм я свалял 2 пъти за да чистя дюзите на ултразвукова вана и съм нямал проблеми.

alf
26-06-2009, 21:53
свалял съм веднъж рейката и не помня да имах драми освен дето се чупят куплунзите на дюзите. иначе самите дюзи се махат и слагат като на шега.кутията на колектора се сваля трудно а се слага обратно още по-трудно. има два болта отдоло които минават през планка която пък се държи на стартера и ще ти трябват дълги, тънки и сръчни ръчички. първо разгледай пдф-ите за да видиш за какво иде реч. ако се хванеш все пак промий и масления сепаратор. също си приготви набор скоби за предпочитане с винт.

Furious 155
26-06-2009, 23:13
свалял съм веднъж рейката и не помня да имах драми освен дето се чупят куплунзите на дюзите. иначе самите дюзи се махат и слагат като на шега.кутията на колектора се сваля трудно а се слага обратно още по-трудно. има два болта отдоло които минават през планка която пък се държи на стартера и ще ти трябват дълги, тънки и сръчни ръчички. първо разгледай пдф-ите за да видиш за какво иде реч. ако се хванеш все пак промий и масления сепаратор. също си приготви набор скоби за предпочитане с винт.
аз тия болтове на колектора не съм ги завил, след ремонта на главата и така е по-лесно за сваляне - да има една идея повече шаване, ама е ок. Другото е с какво се промива масленият сепаратор??? А и я кажете къде да направя едно чистене на дюзи?!

MUROMAN
27-06-2009, 12:11
аз тия болтове на колектора не съм ги завил, след ремонта на главата и така е по-лесно за сваляне - да има една идея повече шаване, ама е ок. Другото е с какво се промива масленият сепаратор??? А и я кажете къде да направя едно чистене на дюзи?!

И при тебе ли се запушиха друже?Кофти ,на Дунев съм чувал ,че за около 70-80 лв го правели.

Max
27-06-2009, 12:30
Следващо питане - какъв е диаметъра на горивните маркучи? В еПер-а нищо не пише по въпроса, а аз предпочитам първо да набавя материалите и след това да разбутвам всичко. :-)

Furious 155
27-06-2009, 20:26
И при тебе ли се запушиха друже?Кофти ,на Дунев съм чувал ,че за около 70-80 лв го правели.
горивната рейка и дюзите са лесни за смяна. Направих го днес профилактично при Екстрмистите (хубаво че поработват и събота). Благодарности чеме приеха и всичко стана бомба. Иначе дюзите не бях ги свалял никога и реших че е добре превантивно да се пипнат малко ;).

MUROMAN
28-06-2009, 20:18
горивната рейка и дюзите са лесни за смяна. Направих го днес профилактично при Екстрмистите (хубаво че поработват и събота). Благодарности чеме приеха и всичко стана бомба. Иначе дюзите не бях ги свалял никога и реших че е добре превантивно да се пипнат малко ;).

Сподели ни цената Ванка?
И има ли подобрение или е рано да се каже за сега?

Furious 155
28-06-2009, 20:35
Сподели ни цената Ванка?
И има ли подобрение или е рано да се каже за сега?
цените ас 15лв на дюза, 20лв труд и малко бенз. маркуч за свръзките - беше удобен момента да се смени! Иначе ефект не усещам, сякаш една идея по-леко ускорява, но като цяло го направих превантивно това чистене.
Имайте предвид че дюзите в горивната система са няй-тясното място и всичи боклуци остават при тях за съжаление...