View Full Version : Как да проверя бобините 2.0тс-делка?
Как да проверя дали са читави бобините на 2.0тс 8в с делката на 164-ката и каква друга причина може да има да прекъсва,смених кабели,свещи,капачки,палци,май останаха само бобините :roll: Бях взел палци епс,след това KW,днес при смяната на капачките,кабелите и т.н. счупих единия палец KW и сложих EPS,но си е читав почти не е каран,та има ли проблем ако ги карам с един eps и един kw? :roll:
Няма разлика те са едно произвеждат се от една и съща фирма .
Благодаря за поста колега,кажете сега за прекъсването :roll:
Гриша може да ти се стори тъпо ама да не са разбутали центорвките на делката ?
Бобината и комутатора или бачкат или не .
От едната бобина ми прехвърля яко искра :roll:
Момчета има ли някакъв проблем да се сложи бобина от лада 12В,сложих една но още не мога да определя,определено не е както трябва май,какви са разликите в бобините?
Не е добре с тая бобина,има на половина по ниско напрежение от оригиналната,ама то и другата почна адски да прескача искра на входа на кабела,вече не знам,възможно ли е кабелите да дават проблем и да пробиват бобините или също комутаторите ме съмняват,пробвах със старите кабели-същото сигурно не е от тях? как да разбера/пробвам всяка една бобина и комутатор да разбера къде точно е проблема?
Гриша може да ти се стори тъпо ама да не са разбутали центорвките на делката ?
Бобината и комутатора или бачкат или не .
Как да са ги разбутали центровките? Как да разбера?
Май не е момента да ти казвам ,че ти разправяхме да не си продаваш колата преди време ? Пак се завъртя в ебати и филма .
И при мене беше така но излезе от пробил кабел на едната бобина .
Но аз сменям кабелите и 2-та към бобините и пак същата работа,аз бобини ще взема това е най-лесното,но да не се окаже от комутаторите или ако е от тях няма да има такива признаци?
Ако може някой с читава запалителна с-ма на 2.0тс 8в с делката да ми съдейства да намерим проблема ще бъда много благодарен :)
Е аз доколкото знам само двамата сме с този мотор в раздела . Останалите са дизели и суперки .
Кофти работа :( сега остава само да разбера как да докажа проблема :roll:
Колега разкачи буксата на единия комутатор , така мотора ще работи само на едната бобина, но няма да е толкова пъргав.Така сменяй по един всичко от бобината до свещите . Това е единия начин ,а другия е диагностика с осцилоскоп но там вече требе човек който може да работи този уред
Ми те и 2-те хвърлят искри,май ще трябва да ги сменям и 2-те първо,ако пак хвърлят и 2-та комутатора :(
Те тия бобини били без пари-по 29лв бройката на бош :) сега отивам да взимам 2,че с тая ланчия 1 седмица трябва да си купувам космодиск :)
Като ги вземеш драсни тука каталожните им номера , че ако се наложи да не ги търсим много .
Те тия бобини били без пари-по 29лв бройката на бош :) сега отивам да взимам 2,че с тая ланчия 1 седмица трябва да си купувам космодиск :)
Тва за космодиска ми ареса доста....
Като ги вземеш драсни тука каталожните им номера , че ако се наложи да не ги търсим много .
Върнах ги,че не беше от тях,били са ми объркани кабелите,но явно има и друг проблем,че след това ми гръмна зверски на газ,колата спря да работи на бензин и си промени звука,отивам пак при бобо да видиме какво ще стане :(
Върнах ги,че не беше от тях,били са ми объркани кабелите,но явно има и друг проблем,че след това ми гръмна зверски на газ,колата спря да работи на бензин и си промени звука,отивам пак при бобо да видиме какво ще стане :(
Объркани в смисъл - подредбата им на дистрибуторните капачки или самите кабели не са такива каквито трябва да бъдат със 5к ома съпротивление ?
Объркан е реда на запалване,но от вчерашния гръм се оказа,че е счупена клапата на дебитомера :( от къде да намеря такъв дебитомер и възможно ли е да има и други поражения по мотора,че малко си промени звука,но бобо вика,че било заради клапата :roll:
Дебитомер виж дали няма при YAVOR4O и nikola nikolov . Други поражения не е изключено да има по гумените съединения някъде . На мене така от гръм ми се беше сцепил маркуча който отива от интейка към регулатор-а на налягането на бензина - вакум някакъв и не ми работеше на бензин , отделно дето ми изскочи моторчето за празен ход ;) ама тогава гърмеше заради "професионалното" монтиране на газаджиите които бяха срязали гофрирания маркуч между дебитомера и смукателния колектор .
Говорех нещо по механичната част на мотора,там са ми притесненията,да не е засмукало някоя частица знам ли :roll: Иначе като е по студена докато загрее се държи перфектно на газ,върви като луда,няма замисляне никъде в оборотите,но стигне ли 90 градуса се скапва тотално,почва да тъпче и прекъсва на ниски,гърми,не върви както трябва и т.н. абе адски зле ситуацията,та не мога да си го обясня по никакъв начин :roll:
Айде вече сме с нов дебитомер и сме отново на пистата :BIGsmile:
Гледай да не 'кихне' пак, че...
Ще ходя при газаджията да ми я обогати малко и да ми сложи още една предпазна клапа,че...
Сега като загрее спря ли да тъпче ?
И да кажеш после от какво точно спря да пука-киха .
Ами вчера и навъртях около 150тина км и не е имало прекъсване и замисляне колата си се държи добре,обаче като и наддавам газ както трябва тръгва,забива между 3500-4500rpm после тръгва яко,понякога се случва и втори път да забие и не мога да разбера от какво го прави тоя номер :roll:
Объркани в смисъл - подредбата им на дистрибуторните капачки или самите кабели не са такива каквито трябва да бъдат със 5к ома съпротивление ?
Сега ми стана интересно и обърнах внимание,че моите кабели са 1к om а се сетих че ти писа че трябва да са 5,слагам една дистрибуторна и ме бие ток при лолата на средния кабел,слагам друга и ме бие на друг кабел,каква може да е причината дали,че кабелите не са каквито трябва,че и леко прекъсване и забиване на 3500-4500 и после яко отпушване ?
3500-4500 оборота по ми докарват на вариатор-а той отваря там някъде - нивото на маслото нормално ли е ?
От кабели и свещи не ми се вярва да сече в тях обороти .
Казано честно никаква идея си нямам от какво може да забива точно в тия обороти .
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.