View Full Version : Палене
Колеги имам питане как палите двигателя/ колко бързо/
При мен мотора е на 47Х ХХХ км . Помпата ръмжи мерил съм налягането - около 5 атм. е . Като е пълен резервоара не се чува изпразни ли се по 1/2 се обажда.
При палене трябва да върти повечко / според мен /от нормалното. ПОне 3-4 оборота на стартера. Акумулатора не е първа младост но и с допълнителен аку / с кабели 16 кв.мм / пак е така. Като дам на контакт помпата не чувам да заработи и вдигне налягане.
И при минус 19-20 градуса пали ама трябва да повърти.
Извън темата Голф 3 1,6MPI/ т.е. 4 инжекции/ на жената пали само докато врътна стартера .Само докато чукна стартера и пали.
Е това ме тормози - защо самолета не пали така.
/Нови свещи,филтри, измити двигател ПХ, почистен дебитомер и регулиран, идеални кабели, зареден акумулатор/.
Мъркане на празен ход без да се менят обороти, бързо набиране без замисляне при позагряла кола - има наказание на светофарите на който се впрегне.
Не ми е проблем но се ядосвам. При проблем мога да примъкна 2 ри акум. и с кабели пак да запаля.
Ами и аз малко се очудих, но и на Додо бившата пали така трябва да повърти малко и тогава запалва. Може да е конструктивна особенност, имах уно 1.4 ieS преди години и то въртеше повече а на един приятел със такова уно но карборатор само като чукне и палеше. Така че според мен щом пали не и се притесняваи, само я посръчквай от време на време за да не се затлачва :D :D :wink:
street_fighter
12-02-2006, 01:00
аз съм същия с паленето!!!!и при мен върти повечко (2-3 оборота) и тогава пали.....сега ще пробвам от свещите....дано да се оправи
Мойте и двете палят от раз. Твойта не ще да пали веднага, щото много я тормозиш и не я водиш на срещи :twisted:
Dodo 155
12-02-2006, 10:02
аз съм същия с паленето!!!!и при мен върти повечко (2-3 оборота) и тогава пали.....сега ще пробвам от свещите....дано да се оправи
Няма да се оправи, защото това не е проблем :wink:
Свещите си ги смени, ако са за смяна, но всички правят няколко оборота, преди да запалят :wink:
Имаше и друга тема, точно за това, но не мога да я намеря :? :roll:
Свещите са нови. Зпочвам да се съмнявам в акумулатора - старичък е вече, но все още става за работа.
Аз исля че е конструктивно направено така че като е по-студено да може помпата да качи масло навсякъде затова върти 2-3 пъти и мойта е така като е студено а като е топло пали от четвърт оборот :wink: :wink:
ALFA CORSE
12-02-2006, 20:07
И при мен пали след първия оборот. Явно са си така 8V-тата.
абе незнам, значи на търтей алфата върти няколко обороти преди да припали а пък мойта пали веднага. според еньо върти първоначално за да разчете всички датчици и тогава припалва, мойта обаче явно не проявява такова любопитство. може би има 2 вида системи от тая гледна точка :?:
Kostadin
13-02-2006, 10:16
И моята не е любопитна.
мойта пък е любопитна :wink:
street_fighter
13-02-2006, 13:52
:biggrin: :biggrin: :biggrin: абе явна моита се е метнала на мен.....любопитна е...ахахахахахахахаха а по въпроса за винтилите - карал съм досто бързи коли но от този мотор на алфата съм доволен горе долу но според мен му трябват още 8 винтила да качва по-бързичко оборот и всичко щеше да е 6......нямал съм късмета да се возя в 2.0
а за срещите - бе колеги едно ходене до софия ми е 60 лв(само бензина)....за един ден....нещо не ми се дават - тва си е доста обикаляне по баровете тука в Пловдив
Kostadin
13-02-2006, 14:40
:biggrin: :biggrin: :biggrin: абе явна моита се е метнала на мен.....любопитна е...ахахахахахахахаха а по въпроса за винтилите - карал съм досто бързи коли но от този мотор на алфата съм доволен горе долу но според мен му трябват още 8 винтила да качва по-бързичко оборот и всичко щеше да е 6......нямал съм късмета да се возя в 2.0
а за срещите - бе колеги едно ходене до софия ми е 60 лв(само бензина)....за един ден....нещо не ми се дават - тва си е доста обикаляне по баровете тука в Пловдив
Ми то и в Пловдив се правят срещи бре колега, а сега и в Пазарджик организираме така, че ако имаш желание заповядай, както и всички други са добре дошли :wink:
valeri_takov
13-02-2006, 15:22
моята също прави няколко оборота и тогава пали, но аз също като колегиге мисля, че няма проблем
street_fighter
14-02-2006, 15:07
:biggrin: :biggrin: :biggrin: абе явна моита се е метнала на мен.....любопитна е...ахахахахахахахаха а по въпроса за винтилите - карал съм досто бързи коли но от този мотор на алфата съм доволен горе долу но според мен му трябват още 8 винтила да качва по-бързичко оборот и всичко щеше да е 6......нямал съм късмета да се возя в 2.0
а за срещите - бе колеги едно ходене до софия ми е 60 лв(само бензина)....за един ден....нещо не ми се дават - тва си е доста обикаляне по баровете тука в Пловдив
Ми то и в Пловдив се правят срещи бре колега, а сега и в Пазарджик организираме така, че ако имаш желание заповядай, както и всички други са добре дошли :wink:
значи на мен ми казана до 30 сек.да не се врътка ключа след като влезе
:offtopic: а каде са сбирките в пловдив и кога???
значи на мен ми казана до 30 сек.да не се врътка ключа след като влезе
м???
кой той? :screwy:
street_fighter
14-02-2006, 15:09
[quote="street_fighter":3f0q53it]
значи на мен ми казана до 30 сек.да не се врътка ключа след като влезе
м???
кой той? :screwy:[/quote:3f0q53it]
ми и на мен ми стана смешно ама това май има връзка нещо с алармата.....
[quote="търтей":3997jvro][quote="street_fighter":3997jvro]
значи на мен ми казана до 30 сек.да не се врътка ключа след като влезе
м???
кой той? :screwy:[/quote:3997jvro]
ми и на мен ми стана смешно ама това май има връзка нещо с алармата.....[/quote:3997jvro]
тогава има логика
иначе не
...а при моята всеки път е различно...
Понякога пали от раз, а понякога малко се позамисля.
А по отношението на няколко секундното изчакване преди старта... Преди и аз действах контакт/старт... Но от известно време насам давам контакт, изчаквам да приключи "цъкането" (което не знам дали е от реленца разни, но звука идва откъм ЕКУ'то) и чак тогава стартер... Все си мисля, че това е един вид check'ване на системите на колата и затова си я оставя да приключи с checking'a на спокойствие. Това са си някакваи мои, без конкретна обосновка, изводи... Така че, ако някой във форума има ясна представа за какво иде реч с това "цъкане", нека сподели.
П.П.
Извинявам се на автора на темата, ако втората част от поуста ми се явява off topic!
95% цъкането идва от мотора който отваря/ затваря клапата за входящият въздух за купето. Можеш да провериш по мнгоо прост начин. Като натиснеш копчето на конзолата което е до копчето за климатика , ако си с климатик . Има нарисувано на него кола със стрелка показваща кръговрата на въздуха. Ако чуваш същия звук - ясна е работата. А самото моторче се намира до дясната чистачка от вътрешната страна на купето. Т.е малко над ЕКУ-то.
абе замислям се за тоя парадокс и си мисля че по дефолт би трябвало да превърта няколко пъти преди да припали. а когато има натрупани грешки и еку0то е в авариен режим прескача чекването щото си знае че има проблем. това си е лично мое виждане и примерно може да се провери като един пожелание от тия дето палиме веднага (аз неща че нямам стартер) ресетне еку-то и запали. ако теорията ми е верна ще повърти преди да запали :roll:
95% цъкането идва от мотора който отваря/ затваря клапата за входящият въздух за купето. Можеш да провериш по мнгоо прост начин. Като натиснеш копчето на конзолата което е до копчето за климатика , ако си с климатик . Има нарисувано на него кола със стрелка показваща кръговрата на въздуха. Ако чуваш същия звук - ясна е работата. А самото моторче се намира до дясната чистачка от вътрешната страна на купето. Т.е малко над ЕКУ-то.
Прав си... Точно от това е :)... Баси в каква заблуда съм бил досега :oops:
А що се отнася до връзката на паленето с изправността на системата - т.е., че ако всичко е ОК пали след няколко оборота, а ако не е - пали веднага - не мога да се съглася. Както по-преди казах, при мен всеки път е различно. Ако е много студено - върти повечко, ако са умерени температурите и примерно колата последно е работила преди около 30 мин - пали от раз. Но пък ако е загрял мотора до към 90 гардуса - опредлено пак върти повечко. Но в сервизната книжка са обяснени няколко казуса при стартиране на ДВГ'то...
Моето спряда бръмчи и да ме дразни след като завъртях лоста за степените на венатилатора в междинно положение между off и 0. Тогава при подаване на контакт, бръмченето не се чува. Лично на мен не ми се занимава с тази клапа.
Моето спряда бръмчи и да ме дразни след като завъртях лоста за степените на венатилатора в междинно положение между off и 0. Тогава при подаване на контакт, бръмченето не се чува. Лично на мен не ми се занимава с тази клапа.
Чусесно сега изчакай да се подпали инсталацията :lol: :wink:
street_fighter
19-02-2006, 11:43
Моето спряда бръмчи и да ме дразни след като завъртях лоста за степените на венатилатора в междинно положение между off и 0. Тогава при подаване на контакт, бръмченето не се чува. Лично на мен не ми се занимава с тази клапа.
Чусесно сега изчакай да се подпали инсталацията :lol: :wink: :lol: :lol: :lol: стига бе тцтцтцтцтцтц
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.