View Full Version : Историята на моите скорости.
Искам да си излея гнева, значи колата е 146 1.4 тс, 2ра алфа в семеиството(1-вата е с гръмнал двигател и много ядове и пари и пак не върви). Та значи карам я и почнаха да вие 2-ра скорост, след няколко дена и 4-та. Днеска тръгвам на 1-ва съвсем леко по рязко и скоростите се счупиха.
Извода е проверяваите си скоростите на време, да няма после като мен :hump: .
Също искам да попитам от кои други твин кенефи скоростите стават?
Извинявай, но ако очакваш от 1.4ТС мотора чудеса при вървенето си "сбЪркал рейса пич".
А в какво се състои проблема - нямаш вече първа ли или нещо друго?
trustworthy
07-07-2009, 10:24
А маслото на скоростната провери ли го след като ти е започнала да вие на 2-ра още?:lupe:
LeoVin4i
07-07-2009, 13:27
Искам да си излея гнева, значи колата е 146 1.4 тс, 2ра алфа в семеиството(1-вата е с гръмнал двигател и много ядове и пари и пак не върви). Та значи карам я и почнаха да вие 2-ра скорост, след няколко дена и 4-та. Днеска тръгвам на 1-ва съвсем леко по рязко и скоростите се счупиха.
Извода е проверяваите си скоростите на време, да няма после като мен :hump: .
Също искам да попитам от кои други твин кенефи скоростите стават?
За 1.4 има две скоростни кутии, които май не са взаимнозаменими. Съединителите са различни със сигурност. Мойта от 2 години вие от време на време ама аз си имам резервна в гаража :torch:
А маслото на скоростната провери ли го след като ти е започнала да вие на 2-ра още?:lupe:
Да.
Извинявай, но ако очакваш от 1.4ТС мотора чудеса при вървенето си "сбЪркал рейса пич".
А в какво се състои проблема - нямаш вече първа ли или нещо друго?
Нямам никоя.Пробваш да тръгне на първа значи от 3-тия път с адски зор и форсиране може да тръгне набира до към 10 км и дрънчи от скоростите сякаш камъни има не става за каране.Включваш 2-ра 3-та 4-та сичко е по същият начин.
В какво се изразява това виене...И от каде се чува че въобще не съм запознат в тая тема скоростни кутии :big_bow_down:
Ами виеше на умрело само на 2-ра.Няма ниски няма високи виеше си + виенето на един лагер на съединителя и колата не и се чуваше мотора.После почна да вие и на 4-та и стана немислимото.Нищо вече ще знам че 1.4 на тормоз не деяни.
Забравих една подробност, преди да ми откажат скоростите тотално, на предишното тръгване много лошо я изрезах направо душичката и взех и после я врътнах леко, та мислите ли че сигурно с това тръгване преди да се счупят съм им е*ал мамата и после като съм поречил леко да тръгна съм ги довършил?
trustworthy
07-07-2009, 15:59
Ами виеше на умрело само на 2-ра.Няма ниски няма високи виеше си + виенето на един лагер на съединителя и колата не и се чуваше мотора.После почна да вие и на 4-та и стана немислимото.Нищо вече ще знам че 1.4 на тормоз не деяни.
Дали не даяни на тормоз толкова е малко спорен казус, едва ли си единственият, който понастъпва повечко 1.4-ката си.
Но е интересно защо си продължил да я караш без да предприемеш нищо, след като е виела толкова силно. Едва ли си очаквал да зарастне чаркалакът и да му мине виенето като пролетен грип :coolio:
Абе колеги възможно ли е да е съединителя, щото все си мисля че щом колата върви адски трудно но върви значи скоростите са в ред ами съединителя или помпата е заминала?
Абе колеги възможно ли е да е съединителя, щото все си мисля че щом колата върви адски трудно но върви значи скоростите са в ред ами съединителя или помпата е заминала?
Много ме съмнява да е съеденителя, а по скоро проблема е в скоростите и в маслото вътре. На моята смених съединителя преди няколко дена и не е имала шумове изобщо, само дето трудно потягляше и доста бокусавше над 4000 оборота.
Вземи заплата и я закарай да свалят кутията, за да стане ясно какво точно е. Така е жива лотария да се гадае :)
Това е отговора.
Колега Ma7e4k0, твоята не беше ли на някакви смешни километри или бъркам?
Колега,преди месец отидах на газаджия да ми смени една гарнитура в един сервиз.Там имаше 1.4 ТС 98' със същия проблем виене от скоростите.Най-учудващото за мен беше,че собственика си беше избрал въпросния сервиз!Бяха му поправили скоростната кутия и пак имало виене.Докато чаках колата дойде собственика на сервиза и ми вика "Пич дай да ти свалим гумите на Алфата и да ги сложим на другата да видим дали не вие от тях".Аз му викам изобщо не си го и помисляй,а той нахален и упорит.Накрая само дето не го заритах..пратих много поздрави както си му е реда на цялата му рода и на целия им "сервиз" и си обрах чукалата. :chair: Хубаво че беше човека с другата Алфа та покрай него ми се размина и на мен! :big_whoops:
Твоята история ме разсмя, но определено не ми вие от гумите щото нон стоп ги сменям(имам връзки с една гумаджйиница и не ги щадя)...Колкото повече мисля по въпроса толкова повече мисълта ме навежда към 1 нещо...съединителя - неможе колата да са и счупени скоростите и да върви просто не го приемам за възможно и то на всичките и скорости :big_whoops: сега пак слезнах и я покарах и съм 90% че проблема е от съединителя щото още като я взех (последният ден от 2008-ма година) ми казаха че съединителя е за смяна и аз все го отлагах, спирам да пиша по темата щото излишно спамя и докато не разглобя колата няма смисъл.
ПОЗДРАВИ!
Колега,преди месец отидах на газаджия да ми смени една гарнитура в един сервиз.Там имаше 1.4 ТС 98' със същия проблем виене от скоростите.Най-учудващото за мен беше,че собственика си беше избрал въпросния сервиз!Бяха му поправили скоростната кутия и пак имало виене.Докато чаках колата дойде собственика на сервиза и ми вика "Пич дай да ти свалим гумите на Алфата и да ги сложим на другата да видим дали не вие от тях".Аз му викам изобщо не си го и помисляй,а той нахален и упорит.Накрая само дето не го заритах..пратих много поздрави както си му е реда на цялата му рода и на целия им "сервиз" и си обрах чукалата. :chair: Хубаво че беше човека с другата Алфа та покрай него ми се размина и на мен! :big_whoops:
Колега, може да ти е смешно, но на един познат му сваляха скоростната кутия на една Октавия заради 'виене' - проблема се оказа в гумите - модел Мишелин Пилот нещо си; случайно откри някакъв преминаващ препатил от същата случка човечец...
Та на моя човек след смяната на гумите проблема изчезна!
Матечко слушай сега,аз преди 2 год. също счупих скорости,и аз нямах кинти и чаках заплата хахах.Мойта история започна така:
Значи бях се качил аз на Бояна и наказвах всякакви малолитражки до 1.6,а и колата ми все още беше сток,до този момент небях имал никакво виене или проблем със скоростите,но застанах на старта с едно сузуки форсирах как си требе пускам заидинителя и пущината изтряска много яко и истекоха водите (маслото) отдолу,задърпах си колата пред блока и я оставих така.На другия ден слезнах долу запалих я,влючих първа давам леко газ и колата тръгва,след като подадох малко повече газ колата спря и почна да чука по силно,оставих я така и след месец когато имах пари я закарах в сервиз,първите прогнози щом колата тръгвала бяха че можеби е искочила полуоска,ама небеше.Диференциала се беше пръснал и едно от планетните колелца беше пробило кожуха на кутията,незнам дали ще видите от снимката добре,И по онич времена си ме обезглавиха 450лв за скорости и 100 за смяна и така :)
Стига сме спамили на човека темата!Вчера на един приятел на излзиане от София му се прецака скоростната кутия на Опел Вектра.Не включваше нито една скорост и както карал със сто изведнъж колата започнала да се сурка сеедно е натиснал спирачките рязко и е загаснала.Според мен е от съединитела цялата работа.А за гумите..верно е,че Мишелина са по-шумни,ама чак да ти направат ремонт на скоростната кутия и да не разберат че вие някой лагер или че е от гумите..е*ати майсторите! :coolio:
не че има връзка с това което пита колегата, ама на твоя приятел с вектрата, баш му се е пръснал диференциала... гумите нямат нищо общо.
Относно колата на Ma7e4k0, нека да свали кутията пък ще видим, по това което е казал, май май работата отива на нови синхронизатори и вилки, ама нека да свалят кутията....
Нямам никоя.Пробваш да тръгне на първа значи от 3-тия път с адски зор и форсиране може да тръгне набира до към 10 км и дрънчи от скоростите сякаш камъни има не става за каране.Включваш 2-ра 3-та 4-та сичко е по същият начин.
тук мога да добавя, че когато скоростите не влизат с форсиране нещата се влошават, и щом има шум работата хич не е съединител, ами са си баш някой лагери на вторичен вал, диференциал.... + някой изронен зъб... ама да видим.
Заплатата наближава. Вече съм 99% сигурен че е съединителя, даже си я карам малко по квартала, скоростите си флизат но съединителя като че ли е вечно натиснат и тря да го натисна пак до долу, отпускам го и колата тръгва рязко и като набере пак същата процедура и така и си върви и дрънка.
като запалиш при ненатиснат съединител шуми ли нещо ииии при натиснат съединител има ли шумове?
като запалиш при ненатиснат съединител шуми ли нещо ииии при натиснат съединител има ли шумове?
Като тръгне колата с над 20 км/ч няма значение натиснат ненатиснат бие като откачено.Консултирах се е един маистор тои я покара и ми каза демфери на феродовия диск.
ами добре...
не ми отговори на въпроса но явно си имаш майстор, който ще ти помогне.
Все пак единствено като отговориш на 2-та въпроса някой от форума може да каже какво е проблема, другото са общи приказки. Няма значение дали хлопа нещо като караш с 20 или със 100.....
като запалиш при ненатиснат съединител шуми ли нещо ииии при натиснат съединител има ли шумове?
1-во Не(освен вариатора)
2-ро Не
Само като тръгне се раздрънква.
Само като тръгне се раздрънква.
Тойотата ми беше така когато потроших кутията . Излезе лагер който така се раздробил ,че не можеха да му вземат мярка , на всичкото отгоре си беше разбил и леглото . Симптомите му бяха неща като при тебе - на запалена кола на място никакви шумове от кутията , кото тръгна все едно имам 100 консервени кутии вързани за колата - такива шумове издаваше ;) .
Купих си съединител скоро ще се разбере наистина от какво е било.
на бас за една бира, че ще се наложи да разпиляваш скоростите. Работата на някакви износени лагери по първичния, че и вторичния вал ми се струва, че отива!
Има и друго. Това че се раздрънква само като тръгне ме навежда на мисълта, че има проблеми и в диференциала, ама то това не е сигурно.
на бас за една бира, че ще се наложи да разпиляваш скоростите. Работата на някакви износени лагери по първичния, че и вторичния вал ми се струва, че отива!
Има и друго. Това че се раздрънква само като тръгне ме навежда на мисълта, че има проблеми и в диференциала, ама то това не е сигурно.
Приемам бас-а, аз залагам че е съединителя.Защото както казах не може да е от скоростите и да трябва да напомпам съединителя 1 или 3 пъти за да тръгне.Скоро скоро ще разберем.
на бас за една бира, че ще се наложи да разпиляваш скоростите. Работата на някакви износени лагери по първичния, че и вторичния вал ми се струва, че отива!
Има и друго. Това че се раздрънква само като тръгне ме навежда на мисълта, че има проблеми и в диференциала, ама то това не е сигурно.
Значи хем ти дължа бира хем не, защото скоростите няма да се разпиляват, сичко е на сол няма смисъл...
Е ти пък за едни скорости ще разкостиш колата ли ?
Я си купувай една кутия за 100-200 лв и подавай газ, ама умната.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.