PDA

View Full Version : 2 Въпроса за хидравликата ?



RahzeL
10-07-2009, 03:18
Ами не съм много сигурен дали и 2та ми въпроса са свързани с хидравликата, но не разбирам много и аз лично мисля че са точно за нея.


1. Значи като навивам волана на место се чува един звук наподобяващ скърцане - каква би могла да бъде причината ? Забравих да спомена, че също така при пълен ляв/десен се чува звук подобен като на пръскалките за чистачките и има извесно колебание в оборотите (падат под нормалните)

2. На прав участък, когато пусна волана би трябвало колата да върви направо (поне до колко знам) - При моя случай колата започва лекичко да се изнася в дясно - съответно какъв е проблема и как да се оттърва от него ? (Ако има такъв разбира се)

п.п. Дано да съм обяснил точно! И се извинявам ако са някави елементарни неща, но отново ще спомена че не разбирам от автомобили. Знам, че ако има нещо нередно в темата админите ще се погрижат да ми кажат как би трябвала да бъде. Благодаря на отзовалите се предварително !

georgyg
10-07-2009, 08:54
1. Е характерен за Алфите да им свири помпата на хидравликата и това се счита за нормално за 10+ годишна кола.
2. За реглаж на предницата си и то задължително, защото може да има сериозни последствия.

code
10-07-2009, 08:58
Ами характерно е щото никой не сменя маслото на хидравликата :heavy_cry: за 10 години вътре става бъркоч.

dimo
10-07-2009, 10:39
Ами характерно е щото никой не сменя маслото на хидравликата :heavy_cry: за 10 години вътре става бъркоч.

..и много често като го смени на 11 година новото отмива шлаката и се почват едн течове я от помпата я от цилиндърче ...

Gogata
10-07-2009, 11:10
Ами не съм много сигурен дали и 2та ми въпроса са свързани с хидравликата, но не разбирам много и аз лично мисля че са точно за нея.


1. Значи като навивам волана на место се чува един звук наподобяващ скърцане - каква би могла да бъде причината ? Забравих да спомена, че също така при пълен ляв/десен се чува звук подобен като на пръскалките за чистачките и има извесно колебание в оборотите (падат под нормалните)

2. На прав участък, когато пусна волана би трябвало колата да върви направо (поне до колко знам) - При моя случай колата започва лекичко да се изнася в дясно - съответно какъв е проблема и как да се оттърва от него ? (Ако има такъв разбира се)

п.п. Дано да съм обяснил точно! И се извинявам ако са някави елементарни неща, но отново ще спомена че не разбирам от автомобили. Знам, че ако има нещо нередно в темата админите ще се погрижат да ми кажат как би трябвала да бъде. Благодаря на отзовалите се предварително !

Нормално е в крайно положение да ти падат оборотите,все пак налягането тогава е най-голямо (около 250 бара ако не се лъжа).Хидравликите на нашите коли са си малко шумни,така че ако не е нещо много смущаващо карай и не го мисли.
За дърпането надясно бих те посъветвал първо да си провериш налягането на гумите и след това ако има нужда да отидеш на стенд.
Успех!

code
10-07-2009, 13:59
..и много често като го смени на 11 година новото отмива шлаката и се почват едн течове я от помпата я от цилиндърче ...
Шлака не е много коректно да се нарече, това не са заварки. Тия теории дето не се сменя щото ще стане по-зле не са сериозни:spell:

RahzeL
10-07-2009, 16:51
Значи ще проверя гумите и ако там всичко е наред одивам на реглаж ?
И сега да сменям ли маслото на хидравликата или не ?

mordohy
10-07-2009, 22:01
Смяната на маслото е разбира се нещо полезно,но в твоя случай си мисля,че имаш проблеми или в шарнирите или в лагерите на макферсоните.Аз залагам на макферсоните!Усиления вой от помпата говори за трудно въртене на колелата,а това се получава главно от шарнири и въпросните лагери.

tonov
10-07-2009, 23:20
Аз мисля че са по-скоро шарнирите, щом скърца. Ако са макферсони, ще се чува пукане, воланът ще е тежък и ще отпуска отведнъж.

Но което и от двете да е, колега, щом не разбираш задължително иди на сервиз за проверка на ходовата част и евентуално реглаж.

RahzeL
11-07-2009, 14:45
Аз мисля че са по-скоро шарнирите, щом скърца. Ако са макферсони, ще се чува пукане, воланът ще е тежък и ще отпуска отведнъж.

Но което и от двете да е, колега, щом не разбираш задължително иди на сервиз за проверка на ходовата част и евентуално реглаж.
Тази проверка възможна ли е при Лисан ?
И да попитам изникна ми още 1 проблем. Като дигна над 100км колата почва да "куца" получава се едно треперене в купето се едно карам по павета... Каква може да е причината ? Казаха ми че така се получавало от изкривена джанта, но аз съм с стоманени а доколкото знам те по трудно се кривят а и уш се пазя от дупки и препядствия.

tonov
11-07-2009, 18:45
Тази проверка възможна ли е при Лисан ?

Ами звънни му и го питай :)



И да попитам изникна ми още 1 проблем. Като дигна над 100км колата почва да "куца" получава се едно треперене в купето се едно карам по павета... Каква може да е причината ? Казаха ми че така се получавало от изкривена джанта, но аз съм с стоманени а доколкото знам те по трудно се кривят а и уш се пазя от дупки и препядствия.

Трудно е, но не невъзможно :) Сигурно имаш крива джанта. Иди на гумаджия да ги врътне.

CHIKI
11-07-2009, 19:24
И да попитам изникна ми още 1 проблем. Като дигна над 100км колата почва да "куца" получава се едно треперене в купето се едно карам по павета... Каква може да е причината ? Казаха ми че така се получавало от изкривена джанта, но аз съм с стоманени а доколкото знам те по трудно се кривят а и уш се пазя от дупки и препядствия.

баланс

kumat
24-07-2009, 00:34
няма просто от какво друго да е
на гумаджия трябва да отидеш за да види коя джанта е крива и да я изправи