View Full Version : 2 Въпроса за хидравликата ?
Ами не съм много сигурен дали и 2та ми въпроса са свързани с хидравликата, но не разбирам много и аз лично мисля че са точно за нея.
1. Значи като навивам волана на место се чува един звук наподобяващ скърцане - каква би могла да бъде причината ? Забравих да спомена, че също така при пълен ляв/десен се чува звук подобен като на пръскалките за чистачките и има извесно колебание в оборотите (падат под нормалните)
2. На прав участък, когато пусна волана би трябвало колата да върви направо (поне до колко знам) - При моя случай колата започва лекичко да се изнася в дясно - съответно какъв е проблема и как да се оттърва от него ? (Ако има такъв разбира се)
п.п. Дано да съм обяснил точно! И се извинявам ако са някави елементарни неща, но отново ще спомена че не разбирам от автомобили. Знам, че ако има нещо нередно в темата админите ще се погрижат да ми кажат как би трябвала да бъде. Благодаря на отзовалите се предварително !
1. Е характерен за Алфите да им свири помпата на хидравликата и това се счита за нормално за 10+ годишна кола.
2. За реглаж на предницата си и то задължително, защото може да има сериозни последствия.
Ами характерно е щото никой не сменя маслото на хидравликата :heavy_cry: за 10 години вътре става бъркоч.
Ами характерно е щото никой не сменя маслото на хидравликата :heavy_cry: за 10 години вътре става бъркоч.
..и много често като го смени на 11 година новото отмива шлаката и се почват едн течове я от помпата я от цилиндърче ...
Ами не съм много сигурен дали и 2та ми въпроса са свързани с хидравликата, но не разбирам много и аз лично мисля че са точно за нея.
1. Значи като навивам волана на место се чува един звук наподобяващ скърцане - каква би могла да бъде причината ? Забравих да спомена, че също така при пълен ляв/десен се чува звук подобен като на пръскалките за чистачките и има извесно колебание в оборотите (падат под нормалните)
2. На прав участък, когато пусна волана би трябвало колата да върви направо (поне до колко знам) - При моя случай колата започва лекичко да се изнася в дясно - съответно какъв е проблема и как да се оттърва от него ? (Ако има такъв разбира се)
п.п. Дано да съм обяснил точно! И се извинявам ако са някави елементарни неща, но отново ще спомена че не разбирам от автомобили. Знам, че ако има нещо нередно в темата админите ще се погрижат да ми кажат как би трябвала да бъде. Благодаря на отзовалите се предварително !
Нормално е в крайно положение да ти падат оборотите,все пак налягането тогава е най-голямо (около 250 бара ако не се лъжа).Хидравликите на нашите коли са си малко шумни,така че ако не е нещо много смущаващо карай и не го мисли.
За дърпането надясно бих те посъветвал първо да си провериш налягането на гумите и след това ако има нужда да отидеш на стенд.
Успех!
..и много често като го смени на 11 година новото отмива шлаката и се почват едн течове я от помпата я от цилиндърче ...
Шлака не е много коректно да се нарече, това не са заварки. Тия теории дето не се сменя щото ще стане по-зле не са сериозни:spell:
Значи ще проверя гумите и ако там всичко е наред одивам на реглаж ?
И сега да сменям ли маслото на хидравликата или не ?
Смяната на маслото е разбира се нещо полезно,но в твоя случай си мисля,че имаш проблеми или в шарнирите или в лагерите на макферсоните.Аз залагам на макферсоните!Усиления вой от помпата говори за трудно въртене на колелата,а това се получава главно от шарнири и въпросните лагери.
Аз мисля че са по-скоро шарнирите, щом скърца. Ако са макферсони, ще се чува пукане, воланът ще е тежък и ще отпуска отведнъж.
Но което и от двете да е, колега, щом не разбираш задължително иди на сервиз за проверка на ходовата част и евентуално реглаж.
Аз мисля че са по-скоро шарнирите, щом скърца. Ако са макферсони, ще се чува пукане, воланът ще е тежък и ще отпуска отведнъж.
Но което и от двете да е, колега, щом не разбираш задължително иди на сервиз за проверка на ходовата част и евентуално реглаж.
Тази проверка възможна ли е при Лисан ?
И да попитам изникна ми още 1 проблем. Като дигна над 100км колата почва да "куца" получава се едно треперене в купето се едно карам по павета... Каква може да е причината ? Казаха ми че така се получавало от изкривена джанта, но аз съм с стоманени а доколкото знам те по трудно се кривят а и уш се пазя от дупки и препядствия.
Тази проверка възможна ли е при Лисан ?
Ами звънни му и го питай :)
И да попитам изникна ми още 1 проблем. Като дигна над 100км колата почва да "куца" получава се едно треперене в купето се едно карам по павета... Каква може да е причината ? Казаха ми че така се получавало от изкривена джанта, но аз съм с стоманени а доколкото знам те по трудно се кривят а и уш се пазя от дупки и препядствия.
Трудно е, но не невъзможно :) Сигурно имаш крива джанта. Иди на гумаджия да ги врътне.
И да попитам изникна ми още 1 проблем. Като дигна над 100км колата почва да "куца" получава се едно треперене в купето се едно карам по павета... Каква може да е причината ? Казаха ми че така се получавало от изкривена джанта, но аз съм с стоманени а доколкото знам те по трудно се кривят а и уш се пазя от дупки и препядствия.
баланс
няма просто от какво друго да е
на гумаджия трябва да отидеш за да види коя джанта е крива и да я изправи
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.