View Full Version : предпазител
колеги някой знае ли предпазител със символ звездичка за какво е , аз предполагам .че е за вентилатора за парното, щото то неработи.Как сложа нов предпазител и дам на контакт окъсява и гърми предпазтеля.някой да има идея къде може да укъсява колата е 164super 2.0ts
life style
19-07-2009, 21:23
да не е снежинка ? тои е за климатика
Махни кората която е м/у двугателя и предното стъкло и там ще видиш корпуса на вентилатора.От него излизат два демели кабела/червен и черен/ със сива букса.Откачи я и слоби бушонче.Ако не изгори значи проблема ти е във моторчето.:dark2:
Махни кората която е м/у двугателя и предното стъкло и там ще видиш корпуса на вентилатора.От него излизат два демели кабела/червен и черен/ със сива букса.Откачи я и слоби бушонче.Ако не изгори значи проблема ти е във моторчето.:dark2:
пробвах колега пак гори предпазителя, климатика се развали есента блокира му шайбата,да неби той да дава на късо но до сега все така съм я карал нямаше проблеми до сега.Като махна предпазителя на единия му край на леглото му има маса
Като махна предпазителя на единия му край на леглото му има маса
Някъде имаш прискрипан кабел значи . Тръгвай по червения кабел и го проследи , или е прещипан някъде или е нагорял и стопен .
откачих таблото с предпазителите от закъсяващият край на предпазителя излизат две тънки розави жици,не са дебели кабелите, предпазителя е за ( на талянски) RELE CONDIZIONATORE , REOSTATO LUCI. Да проследя до къде отиват розавите жички си е живо приключение.
Ми приключение си е , ама щетите могат да бъдат фрапиращи (фатални) в един момент .
Съответните две розови жици - замери по коя от тях окъсява и я проследи , предполагам стига до управлението на климатроника .
Друга идея : Свали релето на климатроника и виж дали пак ще имаш късо на бушона .
Ако имаш схемата на климатроника ще ти е още по-лесно .
Reostato luci ми звучи като реостат за осветлението или реостат за фаровете. Виж да не е коректора за фаровете или пък реостата за осветеността на таблото. :)
реостата за осветление на таблото е свален щото се развали ,но пък вентилатора на парното защо неработи
---------- Post added at 13:01 ---------- Previous post was at 12:53 ----------
и коректора на фаровете не е
---------- Post added at 13:03 ---------- Previous post was at 13:01 ----------
[Друга идея : Свали релето на климатроника и виж дали пак ще имаш късо на бушона .
Ако имаш схемата на климатроника ще ти е още по-лесно .[/QUOTE]
кое е това реле
Кой номер е бушона, ако има номера изобщо? Кабелите само розови ли са или розово и черно?
Видях го кой е. Имаш вариант - режеш единия и пробваш дали пак гори бушона.
няма номер от дясна на лаво трети, и от долу на горе пак трети (символа над него е снежинка).Като свалих таблотона птрдпазителите отзад е цялото на клемореди някакси оцелих точния клеморед със зумера на мултицета открих лявото краче на предпазителя на коя клема отива и съответно в другата част на клемата кои са кабелите ,те са два розави мисля без черно
Така , след като порагледах схемата стигам до следните изводи (за себе си )
1. На розовия/те кабел ли имаш маса ?
Ако на тях имаш маса следва ,че проблема е в релетата - според схемата са 2 броя (къде са не знам) защото и двата розови кабела идват от бушона и отиват на намотките на релетата . Затова дай да намерим къде са релетата и да го проверим .
Едното е реле за климатика, другото е за вентилатор парно. Това за климатика е вътре в купето. Другото не знам. Но ме притеснява този реостат, дето го пише на бушона.
под таблото с уредите(като се свали) има релета като се прибера от работа ги вада едно по едно дано се окаже някое от тях
на реостата за осветрление на таблото единия кабел е розав и с маса
Има и под кората под волана. Някъде там цъка, като ми включва климатика, между другото.
колеги неможах да намера пустото реле,сложих единия край на мултицета в закъсяващото гнездо на предпазителя ,другия на маса, уреда на зумер и започнах да вадя рлетата едно по едно-при таблото с предпазителите,под кората на кормилния прът,под таблото с уредите,ма проклетия зумер немлъкна, куде се намира това реле:ranting:
Я направи същата процедура,но почни да вадиш буксите с кабелите отзад на бушонното тобло. Нещо ми се струва,че бушонното табло се ебава.Пистите вътре са на лентов кабел.:ranting:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.