View Full Version : Алфата неще да запали - Моля помогнете
Два пъти ми го прави тоя номер следобед като се стопли времето да не иска да запали ама хич,а сутрин си пали без никакъв проблем от първия път.И не мога да разбера от какво го прави тоя номер?
Два пъти ми го прави тоя номер следобед като се стопли времето да не иска да запали ама хич,а сутрин си пали без никакъв проблем от първия път.И не мога да разбера от какво го прави тоя номер?
хах това много ми прилича на един мой проблем...Та според мен е от свещите :wink: До колкото съм запознат там може да има нещо общо с ъъъъъ "топлинния индекс на свещите"-не се сещам в момента как да го кажа....в смисъл някои са предвидени да работят по-добре на студено и за това ти пали лесно сутрин, но като загрее по трудно... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
забравих да кажа че върти все едно няма ток или бензин,а бензин си има
да не е термодатчика в термостата ?
Термостата е на година и полувина някъде. Може ли толкова бързо да се прецака и може ли да е ламбда сондата?
имам предвид не термостата, а температурния датчик, който е в него
от ламбда няма да откаже да пали
виж ако колата е полузагряла а термодатчика "каже" на ЕКУто че е "загряла" то ЕКУто не вкл смукача и колата гасне
примерно ....
другия вариант при който аз съм виждал да гасне така, е от датчика на коляновия вал ...
значи колата е не е загряла нито сутринта нито следобяда седи под 40 градуса . Но сутрин пали, а следобед не ще. Е това не мога да го разбера
ами понеделник сутринта палиш докато е студена - и във Ванто за диагностика
трябва да могат да го хванат това :!:
значи колата е не е загряла нито сутринта нито следобяда седи под 40 градуса . Но сутрин пали, а следобед не ще. Е това не мога да го разбера
Споко бате утре ще я оправиме :wink:
Проблема се оказа бензиновата помпа е отишла
имам предвид не термостата, а температурния датчик, който е в него
от ламбда няма да откаже да пали
виж ако колата е полузагряла а термодатчика "каже" на ЕКУто че е "загряла" то ЕКУто не вкл смукача и колата гасне
примерно ....
другия вариант при който аз съм виждал да гасне така, е от датчика на коляновия вал ...A бе Вальо ти не разбра ли че тези коли не са като твойта бре с датчик в термостата. :evil: :evil:
П.С.А иначе по проблема мойта помпа правеше по същия начин :wink: :wink: явно си и им е болка на боксерите :wink: :wink:А за помпа ти препоръчвам въобще не търси Бош защото първо че може би няма да има а трябва да се поръчва и ще е бесна цифра на мен ми казаха 476лв. :shock: :shock: вземи си от ТиН някакви Италиянски помпи по 210 лв.и са добри :wink: :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.