View Full Version : Проблем с инжекторите на 155 2.0 16V `96
Проблема е следния като я паля ми свети на таблото датчика за инжекторите и колата не пали. След 1 час като пробвам на ново си пали от първия път. От какво може да се получава така :frown:
Проблема е следния като я паля ми свети на таблото датчика за инжекторите и колата не пали. След 1 час като пробвам на ново си пали от първия път. От какво може да се получава така :frown:
Това означава да бягаш на диагностика, могат да бъдат много неща. Този индикатор не е само за инжекторите!!!
Проблема е следния като я паля ми свети на таблото датчика за инжекторите и колата не пали. След 1 час като пробвам на ново си пали от първия път. От какво може да се получава така :frown:
може да са се позапушили вече колега.
Този тип дефект мен лично ме води към датчика на коляновия вал. Поне от практика знам, че като загрее и прекъсва. После като я оставиш да поистине отново пали. Но колегата е прав : Това си е работа за диагностика.
Furious 155
21-07-2009, 14:22
Този тип дефект мен лично ме води към датчика на коляновия вал. Поне от практика знам, че като загрее и прекъсва. После като я оставиш да поистине отново пали. Но колегата е прав : Това си е работа за диагностика.
а и да се стискат палци да излезе на диагностиката проблема, че иначе става тъпо...УСПЕХ!
Този тип дефект мен лично ме води към датчика на коляновия вал. Поне от практика знам, че като загрее и прекъсва. После като я оставиш да поистине отново пали. Но колегата е прав : Това си е работа за диагностика.
Тя като загрее си пали без проблем но като е студена неще. Тоест цял ден си я карам без проблем нито ми прекъсва и вечерта као я оставя на сутринта и е трудно паленето. Преди два месеца за 3, 4 дни го правеше това после спря и сега днес отно се получи.
Извинявай ,разбрах ,че е обратното.
Есента имах подобен проблем. Както си върви нормално, изключвам от скорост и оборотите отиват на 3000. спирам,гася след това паля и всичко е нормално.
Като е топла трудно палеше и след като запали не мога да потегля.Работи само на празен ход. Чаках я няколко минути и тръгвах с клизма....бях луднал. Проверих всички въздуховоди и прочие тръби и маркучи, датчици и т. н. Ходих и на диагностика и там нищо... Като последен вариант разкачих всички букси, обилно ги полях с контактен спрей ....:wierdo: и стана чудо кучката заработи без да ми прави проблеми и до днес.:cheers:
Обяснявам си го като лош контакт някъде, оттак грешни данни към ЕКУ-то....и хиляди нерви за мен...та колега опитаи и тоя на пръв поглед смешен вариант
при мен работеше температурния датчик и пак правеше сакатлъци:new_Eyecrazy:
Днес я закарах на дисгностика но нищо не и няма апък и тя не е правила проблем много от давна и така и незнам и още незнам защо се поучи това нещо и то точно два дена беше и след това сама се оправи
Днес я закарах на дисгностика но нищо не и няма апък и тя не е правила проблем много от давна и така и незнам и още незнам защо се поучи това нещо и то точно два дена беше и след това сама се оправи
абе и моята кола е с ТХ номер ама тоя град дето си си го написал в инфото винаги съм са чудил от коя страна на картата е ..... :tooth::tooth:
абе и моята кола е с ТХ номер ама тоя град дето си си го написал в инфото винаги съм са чудил от коя страна на картата е ..... :tooth::tooth:
Тоест нещо не схващам
Колегата има предвид , че не знае къде е "Добич", както ти си писал. Е, изял си едно "р", голяма работа!:-P
Аааа аз чак сега като ми го каза го забелязах хаха малии мн зле сум бил
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.