View Full Version : Силно тресене при палене
Вече четири пъти се разтриса много яко при палене, все едно пали на 3 или 4 цилиндъра.
Възможно ли е една или две дюзи ту да работят ту не?
Третия път като ми го направи тоя номер нарочно не я загасих и след около 10 секунди подскоци запали, като оборотомера беше на около 500 оборота в тоя момент.
Подгревните свещи уж работят нормално - като дам на контакт след 2-3 секунди изгасва лампичката.
На диагностика си показва дали работят дюзите.
Така че...
Нищо ли не светва по таблото ?
Всичко си е нормално по таблото.
Диагностика ми беше първата мисъл, проблема е че в Пловдив все още не съм намерил сервиз в който да отида втори път.
Стига бе... Пловдив е голям град... не може да няма някой свестен сервиз макар и малък където да знаят за какво става дума... ще взема и аз да поразпирам пловдивският ни филиал.
Jivko7777
22-07-2009, 01:16
Вече четири пъти се разтриса много яко при палене, все едно пали на 3 или 4 цилиндъра.
Възможно ли е една или две дюзи ту да работят ту не?
Третия път като ми го направи тоя номер нарочно не я загасих и след около 10 секунди подскоци запали, като оборотомера беше на около 500 оборота в тоя момент.
Подгревните свещи уж работят нормално - като дам на контакт след 2-3 секунди изгасва лампичката.
Точно това прави и моята...най-накрая да срещна човек с моя проблем, че да ме разбере...При мен това нещо ми го е правела 4-5 пъти за 5-6 месеца...И най интересното е че го прави това когато си иска без ясна причина...Иначе кагато го прави това аз веднага въртя ключа обратно и когато завъртя наново пали без проблем...Някой ако има идеи от какво може да е така нека сподели...
Да разбирам, че и ти не си ходил в сервиз за тоя проблем?
Горивна помпа... да не би да не достига гориво първоначално?
Jivko7777
22-07-2009, 14:24
Да разбирам, че и ти не си ходил в сервиз за тоя проблем?
Да защото не е постоянен проблем а се появява когато си иска...Пример ако стане днис може чак след 3-4 месеца...Как тогава да идед на сервиз?
Горивна помпа... да не би да не достига гориво първоначално?
Всичко може и аз незнам...
Колега, аз бих заложил първо на нафтата дето сипвам, след това на свещи, но преди всичко на една диагностика, че така може да се гадае до припадък...
BOXER_33_PLD
24-07-2009, 11:16
Колега,ходил ли си при Емо до Ален Мак?
Мой колеги си карат колите ( Алфи ) при него за диагностика и казват че е добър.
Аз също съм решил да му я закарам да я закачи,но все не ми остава време.
Проблема най вероятно е от дюзите и ако е така едва ли диагостик с компютър само меже да хване какво се случва ;) Често се получава подобен ефект и от прецакан дебитомер ;)
Jivko7777
27-07-2009, 13:37
Проблема най вероятно е от дюзите и ако е така едва ли диагостик с компютър само меже да хване какво се случва ;) Често се получава подобен ефект и от прецакан дебитомер ;)
Мерси Бобо! Отново най-точния отговор получавам от теб! Сега вече поне знам къде да търся проблема ;)
Мерси Бобо! Отново най-точния отговор получавам от теб! Сега вече поне знам къде да търся проблема ;)
И аз благодаря на Бобо за отговора, а утре отивам на диагностика в Madness и ще стискам палци да е дебитомер.
Jivko7777
27-07-2009, 15:29
И аз благодаря на Бобо за отговора, а утре отивам на диагностика в Madness и ще стискам палци да е дебитомер.
Дано наистина да е това и да споделиш какво е после!:yes:
Година по-късно пак започна да го прави тоя номер, но вече от една седмица го прави на абсолютно всяко палене и трябва да въртиш с газ около десет секунди, за да запали. В първия момент помислих, че са свещи, проверих ги - работят. Обаче преди два дни заби муцуната на 3500 оборота и реших, че пак трябва да се ходи на диагностика (миналата година не беше записала грешка). Отидох най-напред при един приятел на баща ми, закачи я и каза, че не вижда нищо нередно и ме прати при дизелджии в двора на Вита 6 (пловдивчани може и да го знаят). Лошото е че първия беше изтрил грешките, а аз успях да мерна само две от четирите записани - грешка на ЕГР и на имобилайзера. Закачи отново колата и пак си беше записала само грешка на ЕГР (затапен е), премери обратната нафта и каза, че няма избила дюза. Сега според монтьора остават два варианта - клапан за високо налягане или датчик на колянов вал. Чел съм в други теми, че при прецакан датчик на коляновия вал колата изгасва, но когато загрее, а при мен го няма това нещо - гасне, но когато смачкам сериозно газта. За дебитомера го попитах, но каза, че е в ред. Накрая ми даде домашно да запиша пак грешката и да отида във вторник и най-вероятно ще се сваля помпата да се тества на стенд, ако и там не е, следвало стенд на дюзите, а това са си 300лв само за да открият проблема.
Давайте някакви идеи и препоръки, защото усещам, че сумата пак отива към четирите цифри.
На всичкото отгоре и генератора не прави достатъчно напрежение.
Година по-късно пак започна да го прави тоя номер, но вече от една седмица го прави на абсолютно всяко палене и трябва да въртиш с газ около десет секунди, за да запали. В първия момент помислих, че са свещи, проверих ги - работят. Обаче преди два дни заби муцуната на 3500 оборота и реших, че пак трябва да се ходи на диагностика (миналата година не беше записала грешка). Отидох най-напред при един приятел на баща ми, закачи я и каза, че не вижда нищо нередно и ме прати при дизелджии в двора на Вита 6 (пловдивчани може и да го знаят). Лошото е че първия беше изтрил грешките, а аз успях да мерна само две от четирите записани - грешка на ЕГР и на имобилайзера. Закачи отново колата и пак си беше записала само грешка на ЕГР (затапен е), премери обратната нафта и каза, че няма избила дюза. Сега според монтьора остават два варианта - клапан за високо налягане или датчик на колянов вал. Чел съм в други теми, че при прецакан датчик на коляновия вал колата изгасва, но когато загрее, а при мен го няма това нещо - гасне, но когато смачкам сериозно газта. За дебитомера го попитах, но каза, че е в ред. Накрая ми даде домашно да запиша пак грешката и да отида във вторник и най-вероятно ще се сваля помпата да се тества на стенд, ако и там не е, следвало стенд на дюзите, а това са си 300лв само за да открият проблема.
Давайте някакви идеи и препоръки, защото усещам, че сумата пак отива към четирите цифри.
На всичкото отгоре и генератора не прави достатъчно напрежение.
Ако колата има аномалия с налягането на нафтата въобще няма да запали ;) Ако наистина дюзите са добре се ориентирай към друг проблем щото накрая ще ти сменят всичко! ако имаш проблем с помпата ще има трудно палене и аномалии в движение с гаснене и отсичане, и даже ще ти свети инжекциона ;)
П.С. Ако имаш желание прочети внимателно предишното ми мнение по темата ;)
Ilko Ivanov
16-09-2010, 23:12
На всичкото отгоре и генератора не прави достатъчно напрежение
Е това изречение ме заинтересува, щото в момента се боря с подобен проблем на Бравото от подписа ми.
Това ниско напрежение го измерихте на акумулатора или го видяхте на диагностиката? Щото и при мен на диагностика е 13.0в., а реално на клемите е 14.2в...
Иначе при мен проблема при палене се проявява по друг начин - единствено сутрин при студен мотор пали и гасне след 3-4сек. Ако изчакам да угасне лампата на подгряването въобще не пали. след 6-7 опита в повечето случаи се "закрепва" и заработва. Единствената грешка, която записва и то не всеки път е "главно реле".Обаче релето което изключва когато не запали е това на подкачващата помпа???... Естествено релетата съм ги сменял за да съм сигурен, че не е в тях проблема, както съм проверил и гнездата за тях.
Мисля че е излишно да казвам, че нямам механични проблеми или такива с въздух в горивото и т.н. Налягането при палене е нормално, всички датчици работят коректно.
Проблема според мен (засега) е в лоши/окислени контакти на един предпазител 30А. в малък корпус отпред при мотора. Незнам какво е разположението при 166 2.4, но може да го провериш като вариант.
ако имаш проблем с помпата ще има трудно палене и аномалии в движение с гаснене и отсичане, и даже ще ти свети инжекциона ;)
Точно такива са симптомите при мен, а инжекциона свети, но само първите десетина секунди. Явно ще ми се наложи да прежаля 120лв за тест на помпата.
Това ниско напрежение го измерихте на акумулатора или го видяхте на диагностиката? Щото и при мен на диагностика е 13.0в., а реално на клемите е 14.2в...
13.2 на диагностиката показва, а като пусна фаровете и пада на 12.9
На клемите показва 13.6-13.7, ама това го меря с мултицет за 10лв, а на него си пише, че са възможни отклонения в порядъка на 5%.
Точно както Бобо каза, тия хора имат огромното жерание да сменят наред.
Диагностиката от днес показа (дословно от разпечатката):
0191 Контрол налягане в гор. колектор
Максимално налягане много високо
1320 Синхронизация разпр. вал към кол. вал
Грешка при синхронизацията
Та сега искат да сменя регулатора за гориво, датчика на коляновия вал и датчика на разпределителния вал. Възможно ли е и трите чарколяка да са изпаткали наведнъж?
Точно както Бобо каза, тия хора имат огромното жерание да сменят наред.
Диагностиката от днес показа (дословно от разпечатката):
0191 Контрол налягане в гор. колектор
Максимално налягане много високо
1320 Синхронизация разпр. вал към кол. вал
Грешка при синхронизацията
Та сега искат да сменя регулатора за гориво, датчика на коляновия вал и датчика на разпределителния вал. Възможно ли е и трите чарколяка да са изпаткали наведнъж?
Май трябва да смениш майстора :small_cry:
Точно както Бобо каза, тия хора имат огромното жерание да сменят наред.
Диагностиката от днес показа (дословно от разпечатката):
0191 Контрол налягане в гор. колектор
Максимално налягане много високо
1320 Синхронизация разпр. вал към кол. вал
Грешка при синхронизацията
Та сега искат да сменя регулатора за гориво, датчика на коляновия вал и датчика на разпределителния вал. Възможно ли е и трите чарколяка да са изпаткали наведнъж?
Датчиците на валовете се проверяват лесно с двуканален осцилоскоп ;) А налягането в реила се гледа в движение с диагностиката и се установява дали е така или не. След това се слага здрав регулатор и се пробва - ако колата е наред не се пипа помпата ако не е наред помпата рециклаж и пак на цялата газ ;) Също така надявам се да е проверено и ниското налягане и проходимоста на обратната нафта, за да няма изненади ;)
Точно както Бобо каза, тия хора имат огромното жерание да сменят наред.
Диагностиката от днес показа (дословно от разпечатката):
0191 Контрол налягане в гор. колектор
Максимално налягане много високо
1320 Синхронизация разпр. вал към кол. вал
Грешка при синхронизацията
Та сега искат да сменя регулатора за гориво, датчика на коляновия вал и датчика на разпределителния вал. Възможно ли е и трите чарколяка да са изпаткали наведнъж?
Грешката за синхронизацията я записва от много въртене без колата да запали;-);-);-);-),иначе другото Бобо го каза;-);-);-)
Грешката за синхронизацията я записва от много въртене без колата да запали;-);-);-);-),иначе другото Бобо го каза;-);-);-)
Няма как да запише грешка за синхронизация от много въртене ;)
Смених динамото и вече върви нормално, аз лично го намирам доста странно. Мачкам я много здраво, но не губи мощност и не гасне, грешка също не е записана.
Обаче продължава да пали трудно, а за такъв двуканален осцилоскоп в тоя сервиз явно не са чували, защото като попитах няма ли начин да се провери изправността на датчиците ми отговориха, че не, и просто трябвало да си купя нови.
Вие добре ми препоръчвате да сменя сервиза, но аз няколко пъти съм казвал, че в Пловдив просто няма читав сервиз, а откакто имам 166, без да преувеличавам, ходил съм в десетки.
да изступам темата имам сущия проблем 166 JTD 136 стартера върти доста пъргаво но пали след околу 3-4 оборота или секунди два или три пъти запалва на по-малко цилиндри при единствена записана грешка че турбото ми пренадува и при рязко ускорение понякога светва чека за момент занемява но не забива моя брат има същата и му пали на четвърт ако има някакво разжитие или решение за тези 6 години ще ми е от полза защото доста неща смених и направи но проблема си е на лице
филтри дебитомер сензор налягане сменени но турбо още несъм чистил не и за това ще намеря време но то няма утношение в случая ако някои е намерил решениа моля да сподели благодарности предварително
Ако турбото не ти е наред и хвърля масло в пътищата омаслява гасящата клапа и около нея се събира шлака, а се стича и масло. При мен го имаше този проблем. Сега е почистено и турбото е ново.
Но все пак не пали от четвърт, а от оборот и четвърт. Нали трябва да се вдигне налягане на нафтата
благодаря ти колега така или иначе ще чистя турбо да ме светнеш за тоя гасящ клапан да го видя какво ще излезе а и се сумняжам в клапана на високото налягане дали не ми пропуска относно мудното палене но незнам дали има nякакви клапанчета или гумички които се сменят и дали се предлагат под формата на ремонтен комплект защтото не намерих нищто такова че всеки ремонт крие риск за скъсване или шчупване на някой детаил и тугава ,,греда''ще стане интересно:dyrvo_v_kenefa::bash::noooo::guillotine:
... да ме светнеш за тоя гасящ клапан да го видя какво ще излезе...
Е сега стана интересно.:naughty:
Оставям ви във вещите ръце на МАЙСТОР ВО
Успех с него
Оставям ви във вещите ръце на МАЙСТОР ВО
Успех с него
Много ясно, че няма какво да кажеш, защото такъв технически инвалид-карък няма друго какво да направи, освен да говори тотални глупости и да праща хората да проверяват несъществуващи неща.
За 100-ни път ти го казвам, технически инвалиде-карък. Като не разбираш нещата просто си трай, а не заблуждавай потребителите в този форум.
Ако колегата има интерес да си оправи колата, то нека пише на ЛС, за да му кажа къде му се крият проблемите. Но няма да ги споделя тук, за да си останеш технически инвалид-карък до края на живота си. То не, че ако ги споделя ти ще разбереш нещо, ама ще тръгнат излишни дискусии, лишени от тотална техническа логика. Просто нямам време и желание да се занимавам и да отварям очите на такива технически инвалиди-каръци като теб. Покрай теб страдат и други хора. Ама докато пишеш така ще бъде. Хем няма да може да си решават проблема по най-бързия начин, хем ще им струва допълнително време и пари, ако ти слушат съветите на принцип онче-бонче.
Много ясно, че няма какво да кажеш, защото такъв технически инвалид-карък няма друго какво да направи, освен да говори тотални глупости и да праща хората да проверяват несъществуващи неща.
За 100-ни път ти го казвам, технически инвалиде-карък. Като не разбираш нещата просто си трай, а не заблуждавай потребителите в този форум.
Ако колегата има интерес да си оправи колата, то нека пише на ЛС, за да му кажа къде му се крият проблемите. Но няма да ги споделя тук, за да си останеш технически инвалид-карък до края на живота си. То не, че ако ги споделя ти ще разбереш нещо, ама ще тръгнат излишни дискусии, лишени от тотална техническа логика. Просто нямам време и желание да се занимавам и да отварям очите на такива технически инвалиди-каръци като теб. Покрай теб страдат и други хора. Ама докато пишеш така ще бъде. Хем няма да може да си решават проблема по най-бързия начин, хем ще им струва допълнително време и пари, ако ти слушат съветите на принцип онче-бонче.
Аз знам, ама на ЛС, да дойде при теб. И пак да си отиде с проблема
Относно техническите дискусии с теб, те винаги са на едно ниво - обиди, заяждане, липса на логика, гадаене. Действай
mimouzunov
21-07-2016, 12:58
Аз знам, ама на ЛС, да дойде при теб. И пак да си отиде с проблема
Относно техническите дискусии с теб, те винаги са на едно ниво - обиди, заяждане, липса на логика, гадаене. Действай
А неможе ли да има и вариант в които BO да е прав?!
Замислял ли си се колко хора тук ти казват да спреш с това което правиш навсякъде в тоя форум!?
Поне няколко теми има за които се сещам където си писал ама откровенни неистини и с тях само подвеждаш...
А неможе ли да има и вариант в които BO да е прав?!
Замислял ли си се колко хора тук ти казват да спреш с това което правиш навсякъде в тоя форум!?
Поне няколко теми има за които се сещам където си писал ама откровенни неистини и с тях само подвеждаш...
Ти, Во, Екото и още двама нови
Дай ги, има тема за мен във за форума
Дай да видим ти с какво си помогнал освен да пригласяш
:pancake:
ecotronic
21-07-2016, 14:42
Ти, Во, Екото и още двама нови
Дай ги, има тема за мен във за форума
Дай да видим ти с какво си помогнал освен да пригласяш
:pancake:
Ко ша каиш да земем да пуснем една анкетка, па да видим, кой и какво мисли за теб?
Ко ша каиш да земем да пуснем една анкетка, па да видим, кой и какво мисли за теб?
Ти си я пуснал, а тя се разсъхна
ecotronic
21-07-2016, 14:47
Ти си я пуснал, а тя се разсъхна
Анкета не съм пускал, но ако искаш да пусна?
МОДЕРАТОР!!!! ВЗЕМИ СИ СВЪРШИ РАБОТАТА НАЙ-НАКРАЯ. НА МЕН МИ ПИСНА ВСЯКА ЕДНА ТЕМА ДА СЕ ОСИРА И ПЪЛНИ С ИЗЛИШЕН СПАМ!!!
-----------
Пай сеее ...
Аз знам, ама на ЛС, да дойде при теб. И пак да си отиде с проблема
Относно техническите дискусии с теб, те винаги са на едно ниво - обиди, заяждане, липса на логика, гадаене. Действай
Никой не съм обидил. Ти като си технически инвалид-карък, това не е обида, а констатация. Има голяма разлика.
Иначе аз в гадаенето въобще не съм силен. Признавам си. За това и въобще не се пробвам. При теб е силно застъпено, точно за това към техническите ти понятия се закачи и последната дума, ако не помниш. Защото разчиташ изцяло на това, а реално как пък веднъж не ти се отдаде да познаеш, не знам, честно. За мен няма друго обяснение освен каръщината, която те съпровожда постоянно.
Та не разбрах - вземи му обясни на човека как да си провери гасящата клапа. Нали теб те пита, защото си му подал това гениално техническо инвалидно-каръшко мнение. Та вземи му помогни в последствие.
:lol_sign::lol_sign:
здравей те и благодаря на отзовалите се технически съм напред а и познавам устройството на автомобили и камиони но доста от нещата съм ги направил благодарение на форума и така от скрап колата я върнах на пътя живота не е за един ден за това моля не се каряйте грешно или гадаене все пак е мнение бeседите с вас са приятни и интересни даже и само като четиво и така да се вурна на въпроса днес я четъх пак(с аутокома си) и за моя изненада нямаше нити една записана грешка от предишните а имам нова-отворена верига на подгревните свещи-ШАХ-и в събота и неделя ще се занимавам и с това но колата си устава мудна във високите и в паленето:prison::prison:
p.ps последното мисля че е от пренадуването на турбото но сега го нямаше записано като грешка помагайтеее:clapping::clapping::clapping::please:: please::please:
това е от диягностиката
но на място че батерията на компа е скапана
проблема с паленето е решен сега пали на четварт:prescription::dance::dance::headbang:
проблема с паленето е решен сега пали на четварт:prescription::dance::dance::headbang:
Как
Как
Специално за теб е тайна.
ГНП-то за жалост но странно че не ми го записа като грешка почти вс беше нормално но сега пали като бензинка и това ме радва :Yeeeehaaa::baby::baby:
между-другото днес сжалих и турбото го почистих беxa запекли лосчето на топлата част и палчетата си беха направили легла на шаибата но го раздвижих и трькнах шаибата на шкурка сега се джижи добре утре ще калибрирам клапана качвам и след теста ще пиша :please:дано всичко е 6
ГНП-то за жалост но странно че не ми го записа като грешка почти вс беше нормално но сега пали като бензинка и това ме радва :Yeeeehaaa::baby::baby:
между-другото днес сжалих и турбото го почистих беxa запекли лосчето на топлата част и палчетата си беха направили легла на шаибата но го раздвижих и трькнах шаибата на шкурка сега се джижи добре утре ще калибрирам клапана качвам и след теста ще пиша :please:дано всичко е 6
А оста на турбинките има ли луфт?
Колега как така палиш на четвърт дизела Не държиш ли ключа 2 3 секунди до запалване
Колега как така палиш на четвърт дизела Не държиш ли ключа 2 3 секунди до запалване
Не приемай всичко дословно. Палиш почти веднага, ако е загряла и токущо си загасил. Все ти трябва малко оборот на помпата за да вдигне едни 250 бара налягане
alfa racer GTA
08-08-2016, 22:58
Що да държи?
Аз цяла зима палех от 1/4 оборот.
Паленето зависи както от нафтата, така и от маслото.При изправни агрегати де- стартер да кажем.
не мн е плъtна нямаше никакъв не усетих никакво мърдане
,но изхода на студения охлюв беше доста черен и омъслен.а топлия беше пълен с гаден нагар.Следващ ход е всмук.колелтор
,че и там ще е ужас а ще сваля и егр-а да му измисля едно капач което да махкам само за преглда,че 100 на 100 тази гняс е от него.Така в крайна сметка колата не забива след 2500-3 влиза с лекота в критичните и тръгна доста прилично макар и да е 136кс .От както я имам се напъваше само в ниските до 2 -2500 след това ставаше мудна и след 2500-3 /зависи от предавката/ светка чека и занемява на четвърта и пета а на шеста по някога гасне за няколко секунди и след kато разтовари и излиза от сервизния и си тръгва пак.
Колега как така палиш на четвърт дизела Не държиш ли ключа 2 3 секунди до запалване
така палеше преди да сменя помпата.след като я смених започна да пали почти веднага .но днес пак единия път ми завартя един-два уборота и то след 2-3 мин. покой.утре ще я прегледам пак и ще поумувам но ще има още мизерии та тя беше за скрап все пак.но моя брат има същата но е 98. E това животно как пали не е истина!!все едно е tds:gruebel:
не мн е плъtна нямаше никакъв не усетих никакво мърдане
,но изхода на студения охлюв беше доста черен и омъслен.а топлия беше пълен с гаден нагар.Следващ ход е всмук.колелтор
,че и там ще е ужас а ще сваля и егр-а да му измисля едно капач което да махкам само за преглда,че 100 на 100 тази гняс е от него.Така в крайна сметка колата не забива след 2500-3 влиза с лекота в критичните и тръгна доста прилично макар и да е 136кс .От както я имам се напъваше само в ниските до 2 -2500 след това ставаше мудна и след 2500-3 /зависи от предавката/ светка чека и занемява на четвърта и пета а на шеста по някога гасне за няколко секунди и след kато разтовари и излиза от сервизния и си тръгва пак.
Охлюв пълен с масло не говори добре за турбото
Охлюв пълен с масло не говори добре за турбото
на мене също не ми хареса.Не точно пълен,а маслен слой черен такъв не беше чист студения изход нали лъскав а черен наслоен като с графитна грес намазан.като свалях дюзите не се сетих да замеря компресията,но вече е късно.съмнявам се за създаване на пред бутално налягане и може би повече маслени пари или просто турбото си е тръгнало а и тя е на нд 300хил по километраж а до скоро не работеше до като не смених АБС централата и за това не се знае точнона колко хиляди е.но пък не пуши и не пипа маслото:go::lupe::lupe::gruebel::gruebel::super:
Сваляш входящия маркуч на турбото и пипаш оста на турбината. Не трябва да мърда наникъде
ГНП-то за жалост но странно че не ми го записа като грешка почти вс беше нормално но сега пали като бензинка и това ме радва :Yeeeehaaa::baby::baby:
между-другото днес сжалих и турбото го почистих беxa запекли лосчето на топлата част и палчетата си беха направили легла на шаибата но го раздвижих и трькнах шаибата на шкурка сега се джижи добре утре ще калибрирам клапана качвам и след теста ще пиша :please:дано всичко е 6
няма никакъв лувт но може би пропуска масло с 5в40 я карам на кастрол супер магнетик може да и е рядко на следващата смяна ще сложа 10в за проба
няма никакъв лувт но може би пропуска масло с 5в40 я карам на кастрол супер магнетик може да и е рядко на следващата смяна ще сложа 10в за проба
Смени марката на маслото. Иначе 5в40 е точното. Ако маслото идва от турбината ще имаш луфт. Значи идва от другаде
lordliness
10-08-2016, 07:46
няма никакъв лувт но може би пропуска масло с 5в40 я карам на кастрол супер магнетик може да и е рядко на следващата смяна ще сложа 10в за проба
С дизела съм минала около 100 000 км с 10/40 и проблеми съм нямал никога, тоя алекс не е много в час, защото като го попитах дали това е моето точно масло, така и не можа да ми отговори, той като не му изнася не отговаря. Защото и като му казах, че минава масло през турбото го обяви за счупено, а то си работи идеално за сега, последните много хиляди километри. Още повече, че преобладават смени на 15- 20 000 км.
Смени марката на маслото. Иначе 5в40 е точното. Ако маслото идва от турбината ще имаш луфт. Значи идва от другаде
Технически инвалиде-каръко, стига писал глупости. Очевидно си нямаш идея от къде идва луфта и от къде идва маслото. Като цяло очевидно се вижда, че си нямаш идея от вътрешните части на една турбина. За това по-скоро сложи пред изречението ти "Чух че ...". Така просто ще преместиш глупостта, която ръсиш постоянно, върху други плещи, а ти ще си просто един човек, който чул-недочул и просто си пише.
:big_bow_down:
на мене също не ми хареса.Не точно пълен,а маслен слой черен такъв не беше чист студения изход нали лъскав а черен наслоен като с графитна грес намазан.като свалях дюзите не се сетих да замеря компресията,но вече е късно.съмнявам се за създаване на пред бутално налягане и може би повече маслени пари или просто турбото си е тръгнало а и тя е на нд 300хил по километраж а до скоро не работеше до като не смених АБС централата и за това не се знае точнона колко хиляди е.но пък не пуши и не пипа маслото:go::lupe::lupe::gruebel::gruebel::super:
Сваляш турбината и почистваш дренажа на маслото, защото там има едно стеснение, за да държи високо налягането в лагера и с времето се "затапва" със смрад и маслото избива от лагера.
Смени марката на маслото. Иначе 5в40 е точното. Ако маслото идва от турбината ще имаш луфт. Значи идва от другаде
Само зимата и то ако колата е навън е по-добре да е 5-ца, а не 10-ка маслото. В останалите сезони е все тая.
Сваляш турбината и почистваш дренажа на маслото, защото там има едно стеснение, за да държи високо налягането в лагера и с времето се "затапва" със смрад и маслото избива от лагера.
Само зимата и то ако колата е навън е по-добре да е 5-ца, а не 10-ка маслото. В останалите сезони е все тая.
Има още нещо при турбината, което има изискване за маслото и което се задръства, ако маслото или филтърът не са наред. То е последния праг за мръсотията
Има още нещо при турбината, което има изискване за маслото и което се задръства, ако маслото или филтърът не са наред. То е последния праг за мръсотията
Не говорим за "сух" лагер, а за "хвърляне" на масло.
Не говорим за "сух" лагер, а за "хвърляне" на масло.
Аз също. Иначе турбото заминава веднага. Просто този последен праг, за който говоря, намалява налягането
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.