PDA

View Full Version : Проблем с капачката на резервоара



kok4o
21-07-2009, 18:48
Здравейте, съжалявам ако вече има тема където е обяснено, но все още не съм изчел форума :biggrin:
Проблема е следния, когато е завита до край и колата работи, взимайки гориво от резервоара налягането вътре спада, но то трябва да бъде компенсирано от въздуха който е предвиден да влиза през капачката( или откадето и да е) и да изравнява.
Мога ли да я разглобя за да я изчистя или ако не е скъпа да си купя нова :)

Просто преди 3-4 дни купих колата и сега за начало се опитвам да изчистя по дребните проблемчета, макар че този до колкото чух може и да смачка резервоара, ако вакуума стане прекалено голям.

Мерси за съветите и предложенията предварително.

vankata_ll
21-07-2009, 19:43
Ако от вакума ти се смачка резервоара аз лично ще ти купя нов :mobile:
Иначе в резервоара мисля, че се образува налягане, не вакум, и това си е съвсем нормално. След като съм карал ако веднага след това отвъртя капачката се почва едно свистене, пукане на резервоара и т.н. Ако я отвъртя след половин-един час няма нищо такова-налягането се е нормализирало.
Все пак някой по-компетентен от мене да се изкаже по въпроса, да не би да бъркам

RahzeL
21-07-2009, 20:20
Ако от вакума ти се смачка резервоара аз лично ще ти купя нов :mobile:
Иначе в резервоара мисля, че се образува налягане, не вакум, и това си е съвсем нормално. След като съм карал ако веднага след това отвъртя капачката се почва едно свистене, пукане на резервоара и т.н. Ако я отвъртя след половин-един час няма нищо такова-налягането се е нормализирало.
Все пак някой по-компетентен от мене да се изкаже по въпроса, да не би да бъркам:Topic-is-closed-bg:
Дано да си прав, баце, защото и при мен го прави тоя номер и аз си мисля че е нормално и така съм чувал...

kolev
22-07-2009, 11:18
вакум се образува и е съвсем нормално и няма за какво да се притесняваш. в самата капачка има клапанче и когато вакума стане твърде голям, влиза въздух през него. не го бъзикай.

kok4o
24-07-2009, 09:16
Ако от вакума ти се смачка резервоара аз лично ще ти купя нов :mobile:
Иначе в резервоара мисля, че се образува налягане, не вакум, и това си е съвсем нормално. След като съм карал ако веднага след това отвъртя капачката се почва едно свистене, пукане на резервоара и т.н. Ако я отвъртя след половин-един час няма нищо такова-налягането се е нормализирало.
Все пак някой по-компетентен от мене да се изкаже по въпроса, да не би да бъркам


Реших да проверя дали си прав и както казваш, веднага след каране "засмуква" въздух и свисти.
Ако наистина изчакам 30-на мин след спиране всичко е ОК.

Занчи все пак всичко си е наред и няма защо да се притеснявам повече.

Мерси на всички ви за бързите отговори