View Full Version : Колеги помощ Алфа 145 Боксьор 1.3
ivkototo
23-07-2009, 17:30
Имам един проблем за разрешаване. Взех алфата преди 6 месеца и при смяната на редовните неща се оказа, че има теч на масло от едната страна на двигателя. Веднага оправихме проблема. Остана някакаъв теч от другата страна и се събираше в едно местенце като малко корито. Та тогава трябваше доста да обикалям и го оставих отстраняването за по-нататък, разбирайте до онзи ден. Та отивам аз да видят майсторите от кво е това гарнитура ли е кво е и за мое най-голямо учудване майстора ми обявява, че има теч не на масло, а на бензин, който се е примесил с маслото от преди това и за това ми е приличало на масло и ми показва даже от къде е. Гледам аз и наистина от горната страна тече от някакъв съд, който ще видите долу на снимките и теча идва от място където би триабвало да влиза маркуч и да отвежда изглежда тоя бенз някъде. Но няма ни макуч ни пък може да разбере къде трябва да отива тоя бенз. Казва ми, че това нещо било допълнително сложено и не знаел за кво е (по-точно почна да ми обеснява за дюзи, за налягане и тем подобни). И проблема е следния снимал съм го, ако може някой да ми каже има ли го стандартно това нещо и ако го има къде трябва да се върже за да не ми тече, ако е допълнително сложено вече ще му търсим решението. И майстора вика ще го запушим за сега взе едно маркучи вкара един нит от едната страна другата навря там от къде тече и готов. Казва, че ако изкочи маркуча значи има 1,5 атмосфери налягане и ако стане да му тарсим друг вариант ако си стоял да сам си я карал така. Та проблема е, че маркуча изкочи още докато се прибера до нас. И дилемата е ако някой знае дали това нещо си е на мястото или е добавено моля да ми каже, че почвам да се нервя на майстора.
Снимки:
http://www.mielbg.com/nov_/alfa/1.jpg
http://www.mielbg.com/nov_/alfa/2.jpg
http://www.mielbg.com/nov_/alfa/3.jpg
Благодаря ви предварително!
Това не е ли регулатор за налягане? На бензина
ivkototo
23-07-2009, 18:54
Ми не знам какво е но ако виждаш от снимките са сложени 2 едно до друго. Доколкото гледах сега във форума там дето продават алфи на части на една от снимките отпред на двигател ан боксер видях само едно такова и се чудя дали второто е добавено допълнително или си е там по принцип и тоя бенз дето излиза къде трябва да се отведе :(
marian2784
23-07-2009, 19:02
два са
ivkototo
23-07-2009, 19:05
Въпроса е трябва ли да пръска бенз през него какво му е предназначението и трябва ли да го сменям ако прави така. Щото ми залива двигателя под него и една искрица и става лошо.
Въпроса е трябва ли да пръска бенз през него какво му е предназначението и трябва ли да го сменям ако прави така. Щото ми залива двигателя под него и една искрица и става лошо.
Чрез този маркуч регулатора на налягането на бензина взима реперно налягане от пълнителния колектор. Там не трябва да тече бензин и не трябва да има надналягане!
Провери във форума обявите за коли на части.
iliyandiv
23-07-2009, 22:54
Чрез този маркуч регулатора на налягането на бензина взима реперно налягане от пълнителния колектор. Там не трябва да тече бензин и не трябва да има надналягане!
Провери във форума обявите за коли на части.
Колегата JJJ е прав. Чрез това маркучле(течащото, което е затапил тоя "пишман майстор"), което трябва да е свързано към отвор в задния горен край на входящия колектор, регулатора поддържа налягане на бензина минаващ през него от "около" 3 bar-a, като излишното го връща в резервоара през тръбичка (или маркучле) излизаща от долната му страна. Отгоре, ТАМ КЪДЕТО ТИ ТЕЧЕ БЕНЗИНА, реално трябва да има само подналягане на въздух, не трябва да тече бензин. Това значи, че "регулиращата" мембранка е спукана, а това значи че ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да смениш регулатора и да си го свържеш както трябва да си е, иначе излишно т'вариш бензиновата помпа, а от там и целия бензинопровод и ще ти избие от още някъде другаде бензин. А и двигателя ти в момента не работи правилно. Не го усещаш защото е инжекцион и компютъра компенсира по някакъв начин, но няма да е за дълго. Заеми се незабавно с отстраняването на този проблем!!!
ivkototo
23-07-2009, 23:35
Значи съвета ти е да го сменям веднага. само малко уточнение там от където тече бенза трябва да има маркуче и другия му край да влиза в задния горен край на входящия колектор нали така - понеже майстора като търси търси не намери къде трябва да влиза. Тоя майстор го зарязвам той оправя фирмените коли. Някъде във варна можете ли да ми кажете къде да отида да го взема тоя регулатор и кой да ми го закачи правилно, а не да гледат като паднали от марс. То аз че не разбирам ясно, ама все пак за това отидох при някой койт уж разбира. Благодаря на всички за отговорите до сега.
На колектора от страната на купето,точно под дросела, има два щуцера един над друг.В единия влиза това маркуче.Това,което ти сълзи е май демпфера,а до него е регулатора,който има и реглаж.При всички положения е за смяна!
Успех!
вакум трябва да има колеги,не налягане. джаджата с маркучето е регулатор налягане на бензина и служи да променя налягането в рейките в зависимост от натоварването на двигателя.управлението му става през това вакумно маркуче което е закачено към колектора. вътре в регулатора има една мембрана която при теб се е скъсала. ако го оставиш да виси маркучето,рискуваш да се запалиш. ако го закачиш без да смениш регулатора, двигателя ще клати оборотите щото ще влиза бензин в колектора + това и в двата случая ще имаш повишена консумация и по-мудна реакция на двигателя. другото което прилича на него но е без вакум е демпфер и служи да гаси пулсациите на бензина в рейката причинени от инжекторите.
ivkototo
24-07-2009, 11:17
благодаря ви за уточненията сега звъннах до един сервиз тука във Варна уж с италянки се занимавали да тарсят тоя регулатор. щом е лесна смяната може и сам да пробвам. Надявам се да стане тия дни че неделя ще обикалям малко из България да не стане фал. ;)
да не те отчайвам ама тия доста трудно се намират и вероятно цената ще е доста солена.може да видиш и употребявани. вършат ти работа от 145/146 1,3/1,4 боксер и някои 33-ки с инжекция вебер-марели. самия регулатор е вебер.
ivkototo
24-07-2009, 12:40
aaaaa скочиха ми с цена 370 лв. за оригинално + 2 седмици чакане. Направо се отчаях сега трябва да обикалям моргите еи сега гледах една статия тука във форума един колега продава на части ще видим кво ще каже, но 370 лв. не давам. ;(
Колега,защо не се обадиш на Крис.Може и да има.Обади се и на Яворчо.Той има морга в София.Влез и в раздела на 33.Доста хора сме с точно тоя инжекцион.
колега мисля ,че имам такъв регулатор работещ трябва да проверя из кашоните , ако не ти е зор изчакай до вторник;) обаче е от 1.6 провери дали става дали може да се преправи ако не става
от 1,6 не му върши работа ама мен ме интересува.дай някоя снимка.
от 1,6 не му върши работа ама мен ме интересува.дай някоя снимка.
ок ама утре най късно във вторник
ivkototo
27-07-2009, 12:10
сега звъннах до ЕВРО-07 във Варна и ми казаха, че продават само мембранка за тоя регулатор. Доколкото си спомням някой каза, че е капсолован. Ако да как да я сменя тая мебрана. Другия вариант ще ходя до моргата под моста да видя там кво ще излезе.
до колкото се сещам, тоя регулатор е неразглобяем. вероятно са гледали за ТС където се сменя само частта с мембраната.
ivkototo
30-07-2009, 17:11
да запечатан бил тр да търся втора употреба някой ако знае с какво може да се замени или замести да сподели иначе до тая морга дето ходих нямаха алфи с такъв двигател.:(
alfonco147GTA
30-07-2009, 19:53
имам такъв регулатор от 145 1.3 боксер :bouncing_smiley:
абе то всъщност и от 1,6 ти върши работа ама трябва целия да го вземеш с планката. на него му се сменя горната част с мембранката ама и тях ги няма нови по магазините.
от 1,6 не му върши работа ама мен ме интересува.дай някоя снимка.
:th_up:
мерси колега,само че вече си изкопах от моргата. ако колегата не си е намерил още,тоя ще му свърши работа.
ivkototo
06-08-2009, 23:39
и аз намерих сега остава да го сложа и да намеря къде да пъхна тоя маркуч дето излиза от него
горе на колектора, сочи към купето. хайте слагай го и кажи как е. като го сменяте без цигари че бензин има там.
ivkototo
10-08-2009, 19:46
при мене и двата вече са запушени изглежда е имало някаква модификация много преди да я взема колата :( . Говорим за този, който е от горе сочи към купето и е по-външен щото има и едни по-вътрешен. Чудя се кво да правя. Ще пусна снимки утре да дадете съвет.
marian2784
10-08-2009, 19:49
отпуши ги,не може ли?
Трябва да са отпушени,а на всичко отгоре и отворите са калибровани.Пробвай със стоманено жило.Най-добре е да ги свалиш с едни клещи.Зглобката е конусна и с малко усилие и въртене излизат.
не знам какво са ти правили по системата колега,но на снимките изглежда нормално. ето ти схема
1- са ти горивните рейки с инжекторите
2- е демпфера
3- регулатора на налягане
4- е входящия бензин минаващ през демпфера и влизащ към инжекторите през маркуча 5
6- маркуча за излишното гориво излизащ отдолу на регулатора и отиващ към резервоара
7- вакумното маркуче на регулатора
Румелито
13-08-2009, 13:41
Зравейте приятели..Ако някой си търси чисто нова бензинова помпа за същия модел Алфа боксер мога да му я продам за 60 лв. неразпечатвана
Колега,за това си има раздел купува-продава!Това е технически раздел и мястото на поста ти не е тук,въпреки желанието ти да помогнеш!
Мордохай!
знаеш ли моята 146 1.7 боксер глъхне на ниски обороти като подам рязко газ та се чюдя дали не е от помпата защото не е оригиналната инъче е чисто нова
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.