PDA

View Full Version : температура 145 boxer



commmodore
26-07-2009, 00:07
kolata mi e Alfa Romeo 145 1.6 boxer i me pritesnqva fakta,4e darji po-visoka temperatura ot normalnite spored men 80 gradusa,a na okolo 90 gradusa i svetva lampata.molq vi kajete mi kolko e normalnata temperatura na boxer'a.A mejdu drugoto kolata raboti normalno,nqma priznaci na otkloneniq ot normalniq rejim


Колега,писането на кирилица е задължително в тоя форум!
Нормалната температура за тоя модел,а и за почти всички марки коли след 1990 година е в диапазона 90-95 градуса.

astronoma
26-07-2009, 00:23
колега по принцип зависи много от термостата...но сам забелязал че повечето коли си даржат 86-88-90 градуса, и се вклучва перката многократно,с две думи караи и не се притесняваи!!!

marian2784
26-07-2009, 01:20
значи 90 градуса е нормално но коя лампа ти светва,ако е тази за температурата значи имаш проблем или датчика за индикацията ти е отишъл или датчика за лампата(по-вероятно,според мен в случая) решението диагностика в сервиз или проба грешка,първо датчика за лампата ако не тоя на индикацията

georgievgi76
26-07-2009, 08:38
Aз карам същата кол,светваше ми лампата на температурата и установии че не се включва втора степен на перката.Закарах я на сервиз,два дена е правиха и ето резултата:
183 лева= сменени термостат,датчик за перката,датчик за таблото и почистване на радиатор.
Следремонта,независимо къде я карам,си държи стрелката между 80 и 100 градуса.

BLUE1
26-07-2009, 10:00
Мой приятел кара същата кола. Температурата много варираше и лампата често светваше, вентилатора работеше почти постоянно, след смяна на водна помпа и радиатор стрелката не мърда от 90 градуса.

commmodore
26-07-2009, 23:43
много ви благодаря за мненията,много се притеснявам да не стане беля.Забелязах също,че на 100 градуса перката се включва и изключва,а като светне лампата перката работи постоянно.Маслото е чисто както и антифриза.вьзможно ли е просто да показва грешно и кой
датчик е това.БЛАГОДАРЯ

kras_74
09-06-2011, 13:37
при мен е същото.уж нормална теппература.лампата свети.смених дат4ик темп.,дат4ик на радиатора и термостат и пак държи жисока температура.

kompir
09-06-2011, 16:54
При боксерите най-често се оправя този проблем със смяна на водната помпа с такава с метална турбинка.

bocko
09-06-2011, 22:01
Карам боксера вече 4г. и аз отначало като теб се притеснявах за температура,но от колеги от форума разбрах,че това е нормална температура.Доколкото си спомням когато сменях датчика на перката данните му бяха 88-92 за 1 степен и 92-97 за втора и ако и водната помпа ти е наред стрелката в големите жеги и задръстване трябва да ти стои малко преди 100г/чертата на която няма цифра/
Доста пъти съм чувал от колеги от форума,а и се уверих,че уредът за температурата при алфа е доста чувствителен и реагира на най-малкото изменение на темп.Не е като при другите автомобили да забие на 90 и да стои там.
За светването на лампата marian2784 ти каза датчика.

infernus
11-06-2011, 11:23
Може от бая неща да е датчици, водната помпа... това като ползваш климатика ли се получава ?

kras_74
12-06-2011, 14:12
колеги след като смених вци4ки дат4ици,термостат и водна помпа темп.ве4е е нопмална,но проблема беше водна помпа.сложих нова метална.

kalata 145 boxer
26-03-2012, 23:46
kolata mi e Alfa Romeo 145 1.6 boxer i me pritesnqva fakta,4e darji po-visoka temperatura ot normalnite spored men 80 gradusa,a na okolo 90 gradusa i svetva lampata.molq vi kajete mi kolko e normalnata temperatura na boxer'a.A mejdu drugoto kolata raboti normalno,nqma priznaci na otkloneniq ot normalniq rejim


Колега,писането на кирилица е задължително в тоя форум!
Нормалната температура за тоя модел,а и за почти всички марки коли след 1990 година е в диапазона 90-95 градуса.

Това с температурата няма нищо общо 80 градуса точно е нормалната температура на колата моита 145 бохер загрява в задръствания дига 100 парното на 4 и горе доло се справя при мен не се вклучва перка но като я взех работеше и колата в задръствания и какво ли не държеше 80 градуса разликата е че при мен като стигне 100 не свети никва лампа незнаино защо в ауто италия ми казаха че идеалната температура на двигателя специално за 145 бохер трябжа да не надвишава 82 градуса защото е тежък двигател с 2 ангренажа и напречни бутала с 2 думи не трябва над 82 градуса това казаха италянците от ауто италия

bocko
29-03-2012, 11:43
Това с температурата няма нищо общо 80 градуса точно е нормалната температура на колата моита 145 бохер загрява в задръствания дига 100 парното на 4 и горе доло се справя при мен не се вклучва перка но като я взех работеше и колата в задръствания и какво ли не държеше 80 градуса разликата е че при мен като стигне 100 не свети никва лампа незнаино защо в ауто италия ми казаха че идеалната температура на двигателя специално за 145 бохер трябжа да не надвишава 82 градуса защото е тежък двигател с 2 ангренажа и напречни бутала с 2 думи не трябва над 82 градуса това казаха италянците от ауто италия


Бре колега ти имаш най особения боксер.При нашите на 82 отваря термостата,а при теб нормална температура.Странно!8-)
Като ти гледам поста май имаш фреонов охладител на водата за да караш без перка.А и си мазохист навън да е 30-35 градуса и да пускаш парното на 4

п.п нищо лично ама закарай я някой да я види,че се стопля и да не вземе да роди в някой задръстване.Датчика за радиатора не скъп 20-30 лв. е

Mury
02-04-2012, 14:45
Нормалната температура на боксера при 145 лятото в задръствания е около 100 гр.,мотора там се чувства прекрасно/тея разбирачи от Аутоиталия да се застрелят/,лампата за прегряване светва на 113 гр.,ако има проблем с помпата ще светва от време на време.Ял съм го много отдавна това,затова препорчъвам,всеки който сменя ангренаж да сменя и помпата,да слага помпа от 33 тя е с метална турбинка.:grandpa::grandpa::grandpa::grandpa:

buddha
14-04-2012, 11:33
Привет колеги,
скоро и аз взех на жената една 145-ца 1.6 boxer. Доста изчетох за проблема с температурата и аз като останалите имам тоя проблем с високата температура. Значи, двете степени на перките работят, но в задръствания пак си вдига до към 100 градуса и ми е леко притеснено. До колкото разбрах трябва да се подмени водната помпа с такава с метална перка? на първа степен перката на радиатора се включва и работи няколко секунди, но температурата не пада, което ме навежда на мисълта, че само водната помпа е за смяна?

kolev
14-04-2012, 19:47
ако още не си сменял ангренажни ремъци използвай случая и да свалиш водната помпа и да я огледаш.

buddha
15-04-2012, 12:41
За съжаление вече ги смених, но ще я погледна така или иначе.

kolev
16-04-2012, 10:18
има едно тънко маркуче влизащо в разширителното казанче. като запалиш гледай излива ли се антифриз от него. като дадеш рязко газ и задържиш, струята трябва да се увеличи.

buddha
16-04-2012, 20:10
За това не съм се сетил! Утре това ще ми бъде първата работа, благодаря за съвета.

EDIT: Днес проверих маркучето и си тече от него антифриз, но когато е в нормални обороти ми се струва, че е много слабо...... направо църцори. Като подам леко газ се засилва струята, но пак слабо според мен. Май си отиват нещата на водна помпа. Благодаря за съветите, бяха доста полезни.