View Full Version : температура 145 boxer
commmodore
26-07-2009, 00:07
kolata mi e Alfa Romeo 145 1.6 boxer i me pritesnqva fakta,4e darji po-visoka temperatura ot normalnite spored men 80 gradusa,a na okolo 90 gradusa i svetva lampata.molq vi kajete mi kolko e normalnata temperatura na boxer'a.A mejdu drugoto kolata raboti normalno,nqma priznaci na otkloneniq ot normalniq rejim
Колега,писането на кирилица е задължително в тоя форум!
Нормалната температура за тоя модел,а и за почти всички марки коли след 1990 година е в диапазона 90-95 градуса.
astronoma
26-07-2009, 00:23
колега по принцип зависи много от термостата...но сам забелязал че повечето коли си даржат 86-88-90 градуса, и се вклучва перката многократно,с две думи караи и не се притесняваи!!!
marian2784
26-07-2009, 01:20
значи 90 градуса е нормално но коя лампа ти светва,ако е тази за температурата значи имаш проблем или датчика за индикацията ти е отишъл или датчика за лампата(по-вероятно,според мен в случая) решението диагностика в сервиз или проба грешка,първо датчика за лампата ако не тоя на индикацията
georgievgi76
26-07-2009, 08:38
Aз карам същата кол,светваше ми лампата на температурата и установии че не се включва втора степен на перката.Закарах я на сервиз,два дена е правиха и ето резултата:
183 лева= сменени термостат,датчик за перката,датчик за таблото и почистване на радиатор.
Следремонта,независимо къде я карам,си държи стрелката между 80 и 100 градуса.
Мой приятел кара същата кола. Температурата много варираше и лампата често светваше, вентилатора работеше почти постоянно, след смяна на водна помпа и радиатор стрелката не мърда от 90 градуса.
commmodore
26-07-2009, 23:43
много ви благодаря за мненията,много се притеснявам да не стане беля.Забелязах също,че на 100 градуса перката се включва и изключва,а като светне лампата перката работи постоянно.Маслото е чисто както и антифриза.вьзможно ли е просто да показва грешно и кой
датчик е това.БЛАГОДАРЯ
при мен е същото.уж нормална теппература.лампата свети.смених дат4ик темп.,дат4ик на радиатора и термостат и пак държи жисока температура.
При боксерите най-често се оправя този проблем със смяна на водната помпа с такава с метална турбинка.
Карам боксера вече 4г. и аз отначало като теб се притеснявах за температура,но от колеги от форума разбрах,че това е нормална температура.Доколкото си спомням когато сменях датчика на перката данните му бяха 88-92 за 1 степен и 92-97 за втора и ако и водната помпа ти е наред стрелката в големите жеги и задръстване трябва да ти стои малко преди 100г/чертата на която няма цифра/
Доста пъти съм чувал от колеги от форума,а и се уверих,че уредът за температурата при алфа е доста чувствителен и реагира на най-малкото изменение на темп.Не е като при другите автомобили да забие на 90 и да стои там.
За светването на лампата marian2784 ти каза датчика.
infernus
11-06-2011, 11:23
Може от бая неща да е датчици, водната помпа... това като ползваш климатика ли се получава ?
колеги след като смених вци4ки дат4ици,термостат и водна помпа темп.ве4е е нопмална,но проблема беше водна помпа.сложих нова метална.
kalata 145 boxer
26-03-2012, 23:46
kolata mi e Alfa Romeo 145 1.6 boxer i me pritesnqva fakta,4e darji po-visoka temperatura ot normalnite spored men 80 gradusa,a na okolo 90 gradusa i svetva lampata.molq vi kajete mi kolko e normalnata temperatura na boxer'a.A mejdu drugoto kolata raboti normalno,nqma priznaci na otkloneniq ot normalniq rejim
Колега,писането на кирилица е задължително в тоя форум!
Нормалната температура за тоя модел,а и за почти всички марки коли след 1990 година е в диапазона 90-95 градуса.
Това с температурата няма нищо общо 80 градуса точно е нормалната температура на колата моита 145 бохер загрява в задръствания дига 100 парното на 4 и горе доло се справя при мен не се вклучва перка но като я взех работеше и колата в задръствания и какво ли не държеше 80 градуса разликата е че при мен като стигне 100 не свети никва лампа незнаино защо в ауто италия ми казаха че идеалната температура на двигателя специално за 145 бохер трябжа да не надвишава 82 градуса защото е тежък двигател с 2 ангренажа и напречни бутала с 2 думи не трябва над 82 градуса това казаха италянците от ауто италия
Това с температурата няма нищо общо 80 градуса точно е нормалната температура на колата моита 145 бохер загрява в задръствания дига 100 парното на 4 и горе доло се справя при мен не се вклучва перка но като я взех работеше и колата в задръствания и какво ли не държеше 80 градуса разликата е че при мен като стигне 100 не свети никва лампа незнаино защо в ауто италия ми казаха че идеалната температура на двигателя специално за 145 бохер трябжа да не надвишава 82 градуса защото е тежък двигател с 2 ангренажа и напречни бутала с 2 думи не трябва над 82 градуса това казаха италянците от ауто италия
Бре колега ти имаш най особения боксер.При нашите на 82 отваря термостата,а при теб нормална температура.Странно!8-)
Като ти гледам поста май имаш фреонов охладител на водата за да караш без перка.А и си мазохист навън да е 30-35 градуса и да пускаш парното на 4
п.п нищо лично ама закарай я някой да я види,че се стопля и да не вземе да роди в някой задръстване.Датчика за радиатора не скъп 20-30 лв. е
Нормалната температура на боксера при 145 лятото в задръствания е около 100 гр.,мотора там се чувства прекрасно/тея разбирачи от Аутоиталия да се застрелят/,лампата за прегряване светва на 113 гр.,ако има проблем с помпата ще светва от време на време.Ял съм го много отдавна това,затова препорчъвам,всеки който сменя ангренаж да сменя и помпата,да слага помпа от 33 тя е с метална турбинка.:grandpa::grandpa::grandpa::grandpa:
Привет колеги,
скоро и аз взех на жената една 145-ца 1.6 boxer. Доста изчетох за проблема с температурата и аз като останалите имам тоя проблем с високата температура. Значи, двете степени на перките работят, но в задръствания пак си вдига до към 100 градуса и ми е леко притеснено. До колкото разбрах трябва да се подмени водната помпа с такава с метална перка? на първа степен перката на радиатора се включва и работи няколко секунди, но температурата не пада, което ме навежда на мисълта, че само водната помпа е за смяна?
ако още не си сменял ангренажни ремъци използвай случая и да свалиш водната помпа и да я огледаш.
За съжаление вече ги смених, но ще я погледна така или иначе.
има едно тънко маркуче влизащо в разширителното казанче. като запалиш гледай излива ли се антифриз от него. като дадеш рязко газ и задържиш, струята трябва да се увеличи.
За това не съм се сетил! Утре това ще ми бъде първата работа, благодаря за съвета.
EDIT: Днес проверих маркучето и си тече от него антифриз, но когато е в нормални обороти ми се струва, че е много слабо...... направо църцори. Като подам леко газ се засилва струята, но пак слабо според мен. Май си отиват нещата на водна помпа. Благодаря за съветите, бяха доста полезни.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.