PDA

View Full Version : Проблем Турбо



Maximil
28-07-2009, 20:35
здравейте колеги.Днес установих че имам проблем с турбото.Хварля много масло.днеска свалих интерколера и имаше един пръс масълце,а по тръбите няма да ви казвам какво беше,а и да кажа беше много черно,защо така,изминал съм само 7 хиляди километра ?

Xtrime7
28-07-2009, 21:45
Значи турбото ти плаче или за рециклаж или за ново.По принцип маслото на повечето дизели става черно дори и на малко километри,така че не е проблем.

soldier
28-07-2009, 22:18
При мен като го смена, запаля, загася и вече е черно

reptli
29-07-2009, 01:28
При мен като го смена, запаля, загася и вече е черно

точно така трябва да си е ;)

колега може да не е от турбото ;) може да е от връщащото маркуче за картерните изпарения ;) въздушния филтър поглеждал ли си го дали е изцапан с масло :) и аз го имах този проблем докато не ми писна и не пуснах тва маркуче надолу :oops: така и не си обясних защо хвърляше масло от там :roll:

Maximil
29-07-2009, 02:25
ах колеги дано всичко се оправи по скоро че нз и от къде да търся турбинка.Помагайте и кажете някой ако има

gfshocker
29-07-2009, 17:10
здравейте колеги.Днес установих че имам проблем с турбото.Хварля много масло.днеска свалих интерколера и имаше един пръс масълце,а по тръбите няма да ви казвам какво беше,а и да кажа беше много черно,защо така,изминал съм само 7 хиляди километра ?
колега недей се плаши , нормално е кулера и трабите да са омаслени се пак колата ти е 97г. един приятел източи от кулера на неговата 164-ка литър и нещо масло. като спре да върви и не чуваш свистеното от турбото тогава мисли за ремот или смяна ;)

reptli
29-07-2009, 17:46
по скоро не свистенето ами стърженето ;-)

Maximil
29-07-2009, 18:13
какво свистене да чувам ,обяснете ми

gfshocker
29-07-2009, 18:24
какво свистене да чувам ,обяснете ми
ми като стигнеш определени обороти и турбото се развърти не чуваш ли свистеното от перката ?

Maximil
29-07-2009, 19:05
нeeee

Satanism
30-07-2009, 09:50
Правих си основен ремонт на делтата, включително и рециклиране на турбото(което почти нямаше луфтове, между другото) и след ремонта всичко отново беше в масло, така че не се шашкай, ако върви и не го харчи-карай си :)

Maximil
30-07-2009, 10:00
ами мисла че не харчи толкоа много,малко мисла,много малко.Но сега като я сглобя количката и ще я засичам постоянно

Sm0k
01-08-2009, 13:05
какво свистене да чувам ,обяснете ми

А това вече е странно. Собственик на турбо дизел пита какво свистене... Ако сега не се чува някога чувало ли се е?
Ако не си го чувал никога от както имаш колата или ти имаш проблем със слуха или или колата ти има проблем с турбото ;)
Между другото аз не знам на колко точно оборота се включва турбото на тия, но като се включи звука се променя осезаемо, колкото и да ти е тихо турбото ще се чува все някакво съскане... Ослушвай се около 2000 оборота някаде, ама да кажат колегите с TD-тата кога влиза в бууст и кво точно се чува :)

mengi_86
01-08-2009, 13:40
турбото се чува и то доста по принцип на около 2300-2500 оборота
имаш някакъв проблем колега

RahzeL
01-08-2009, 16:15
Според мен най-вероятно е колегата да не го чува, макар че и аз кадето нямам представа от коли ще го чуя :new_Eyecrazy:

Maximil
02-08-2009, 11:12
пичове,мамка му или аз несъм го чул или неми е правило впечатление ,но вече ще се ослушвам.Нензма дали имам проблем със него......Но при 2000 и нещо оборота като захапе турбото колата направо лети,доволен съм,затова мисла че работи,но тъй като имам от скоро колата незнам дали трябва да върви повече с тва турбо ?

XaDeS
03-08-2009, 16:08
ами моята е 145 и турбината започва на 1800 оборота и моят интеркулер си имаше масалце в него ама .... не съм се и занимавал да го правя ама пък ако не чуваш турбината ........ ослушаи се малко