Log in

View Full Version : Копчето на багажника спря да отваря...



ex0rcist
31-07-2009, 00:02
Здравейте,
понеже не намерих описание на такъв проблем да питам, знае ли някой как може да се поправи. Като го натискам това копче (дето е в жабката) и при бушоните под волана се чува някакво цъкане ама толкоз... ток до машинката на ключалката не ходи (мерих). Та ако някой има идея да сподели...
Благодаря предварително!

mitaka_111
31-07-2009, 00:09
Здравейте,
понеже не намерих описание на такъв проблем да питам, знае ли някой как може да се поправи. Като го натискам това копче (дето е в жабката) и при бушоните под волана се чува някакво цъкане ама толкоз... ток до машинката на ключалката не ходи (мерих). Та ако някой има идея да сподели...
Благодаря предварително!
колега,на националната сбирка в пловдив си заклю4их клю4оветв в багажника,добре 4е бяха колегите,и на мен така цака6е и толкова,проблемат бил 4е,,,като отвори6 багажника кабелите са сигурно прекаснати,в ляво се намират,,моите ги оголиха и заварзаха отново и си ба4ка

Furious 155
31-07-2009, 00:11
Здравейте,
понеже не намерих описание на такъв проблем да питам, знае ли някой как може да се поправи. Като го натискам това копче (дето е в жабката) и при бушоните под волана се чува някакво цъкане ама толкоз... ток до машинката на ключалката не ходи (мерих). Та ако някой има идея да сподели...
Благодаря предварително!
ами никой не е писал, защото проблема е винаги в снопа кабели които са в гуменият маншон към капака на багажника и всички го знаем ;). Там се прекъсват и двата кабела обикновено. Ако релето цъка, значи проблема ти е там отзад в снопа. УСПЕХ!

ex0rcist
31-07-2009, 00:16
Е аз, що се отнася до самостоятелното отстраняване на повредите, все съм недочул нещо, явно и със тоя сноп е подобен случая :)
... днес ги прегеледах всички и прекъснатите ги запоих ... пак не ще... Освен да е прекъснато нещо по трасето в самия багажник...

mitaka_111
31-07-2009, 00:21
не тарси другаде там е,гледа6 го здрав ама не е,там е тарси го баце

ex0rcist
31-07-2009, 00:32
Ясно, колеги, благодаря за отговорите!! Утре се заравям пак по кабеляка значи :)

mitaka_111
31-07-2009, 00:36
Ясно, колеги, благодаря за отговорите!! Утре се заравям пак по кабеляка значи :)
като гледам си от софето,ела в неделя на БОЯНА 2,00 4аса на паркинга пред НИМ

ex0rcist
31-07-2009, 08:57
Мерси Митак, ама пътувам за Русе тогава... некоя друга неделя с удоволствие обаче.

delian1978
31-07-2009, 10:57
И аз имах подобен проблем с моята 155-ца.Меря няма захранване,а кабела здрав.После премерих към корпус и напрежение имаше.Т.Е. оказа се че само минуса е прекъснт и пуснах един кабел направо към багажника и всичко се оправи.Минусовите кабели са замасени към корпуса заедно в багажника в една обща точка и после видях,че там се бе събрал доста окис,който явно пречи на добрия контакт.

ivangenchev
31-07-2009, 10:59
проблема ще ти е в масата

ex0rcist
31-07-2009, 15:39
а, това наистина може да е така и при мене щото докато ми я изпъваха милата, бая време седя укостена на дъжда... чак имам конденз по разни неща в жабката...

mitaka_111
31-07-2009, 19:08
Мерси Митак, ама пътувам за Русе тогава... некоя друга неделя с удоволствие обаче.
ОК 6ТЕ ТЕ 4акаме

ex0rcist
31-07-2009, 19:41
Краен резултат - обобщение:
1. Прекъснати кабели, и то не само на моторчето на ключалката (сега даже ми свети и рег-номера);
2. Изгорял бушон на реле, което намерих по слух, ама не беше трудно (вж. снимките);
Отново благодаря на всички ви!!

Odin
09-08-2009, 21:47
Колега,
разбра ли кои кабели са за ключалката? Какъв цвят? Че и при мен излезе същия проблем.
Релето цъка багажника не се отваря.

DJ
12-08-2009, 02:06
Колега,
разбра ли кои кабели са за ключалката? Какъв цвят? Че и при мен излезе същия проблем.
Релето цъка багажника не се отваря.
Цветовете ако не се лъжа бяха черен и син, но наи сигурното е че това са най-дебелите кабели които отиват там, по това ще ги познаеш

Venci
17-08-2009, 01:15
Син и черен, дебели :th_up:

ivoshaklev
22-08-2009, 00:46
Краен резултат - обобщение:
1. Прекъснати кабели, и то не само на моторчето на ключалката (сега даже ми свети и рег-номера);
2. Изгорял бушон на реле, което намерих по слух, ама не беше трудно (вж. снимките);
Отново благодаря на всички ви!!

Е сега ако кажеш и как се стига до там:big_bow_down:
Вижда ми се тегава работа.

dimo
26-08-2009, 14:29
Сваляш предпазната кора и хоп....:wow: една тенджера кабели и релета ...

Venci
28-08-2009, 09:48
Проблемът не е под кората, а в гумения маншон до лявата панта на задния капак.

ivoshaklev
02-09-2009, 06:19
Наистина имах цели 3 кабела прекъснати в маншона на багажника но от тях само ми светнаха отново стоповете за мъгла и осветленито на номера , Багажника отново не се отваря:heavy_cry:

venko
03-09-2009, 08:05
И при мене го има същия проблем.Махнах маншона ,но нищо не беше прекъснато.Доколкото знам има и моторче за отваряне на багажника.Да не би да е оттам проблема?

Furious 155
03-09-2009, 08:30
И при мене го има същия проблем.Махнах маншона ,но нищо не беше прекъснато.Доколкото знам има и моторче за отваряне на багажника.Да не би да е оттам проблема?
как разбра че нищо не е прекъснато - понякога кабела е прекъснат вътре, а отвън изолацията си е цяла. Измери ли дали стигат 12В до машинката отзад? Ако стигат, значи проблема може да е и масата на механизма.

venko
03-09-2009, 14:17
Не не съм замервал за ток,просто като махнах маншона и изолирбанда никъде не видях прекъснати жици.Днеска ще махам кората на задния капак да видя дали там нещо не е прекъснато и ще видя дали има ток.

BuR7oNnN
08-02-2011, 22:46
съвсем случаино попаднах на темата , но много ми помогна залавям се за работа ;-)

gallena
09-02-2011, 07:15
е естествено след като се оправят кабелите трябва да се сложи и здрав бушон :-)

ванката
09-02-2011, 22:36
е естествено след като се оправят кабелите трябва да се сложи и здрав бушон :-)

точно така

Alexandrov70
10-02-2011, 23:29
И едно малко уточнение -така нареченото моторче е всъщност електро магнит и затова кабелите за него са дебели и минават през реле.

el cho
29-10-2012, 17:11
Чудесна тема, Благодаря!
Който не чете- се рови! Сега разбирам, че проблема с маншона е масов. Да не изброявам, колко кабела бяха прекъснати и контактуваха със съседни. Цветомузика общо взето. Въпрос е, защо за светлините на номера вървят отделни кабели за плюса. Проследих ги от буксата за снопа кабели към багажника, която се намира под лявата тонколона на кората отзад. Не за друго, а защото ми светна едната лампа, а до другата не идва плюс до нея. Излишно усложнено според мен. Довечера ще померя още малко с мултицета, ама без помощник е тегаво. В крайна сметка ще пусна плюс от другата лампа. За светлините за мъгла, няма да говоря- няма и помен от тях. Светлините за задна също. На скоростната кутия, точно отпред има една букса с два кабела. Ако е това ключа за задната, то той не работи, защото с включен лост на задна, то ключа не окъсява. Ако бъркам, поправете ме. За светлините за мъгла има ли реле, че като цъкам с копчето нищо не се чува да щрака.
Извинявам се, не съм чел подобни теми, а направо питам. Ако сметнете, че е некоректно- изтрийте поста!

Поздрави!

mimouzunov
29-10-2012, 20:15
Чудесна тема, Благодаря!
Който не чете- се рови! Сега разбирам, че проблема с маншона е масов. Да не изброявам, колко кабела бяха прекъснати и контактуваха със съседни. Цветомузика общо взето. Въпрос е, защо за светлините на номера вървят отделни кабели за плюса. Проследих ги от буксата за снопа кабели към багажника, която се намира под лявата тонколона на кората отзад. Не за друго, а защото ми светна едната лампа, а до другата не идва плюс до нея. Излишно усложнено според мен. Довечера ще померя още малко с мултицета, ама без помощник е тегаво. В крайна сметка ще пусна плюс от другата лампа. За светлините за мъгла, няма да говоря- няма и помен от тях. Светлините за задна също. На скоростната кутия, точно отпред има една букса с два кабела. Ако е това ключа за задната, то той не работи, защото с включен лост на задна, то ключа не окъсява. Ако бъркам, поправете ме. За светлините за мъгла има ли реле, че като цъкам с копчето нищо не се чува да щрака.
Извинявам се, не съм чел подобни теми, а направо питам. Ако сметнете, че е некоректно- изтрийте поста!

Поздрави!

Да! На скоростите това е въпросното нещо което пали лампите отзад!
Плюсовете за осветлението на номера са 2 защото ако изгори която и да е лампа (от двете) на чекпанела светва диод за изгоряла крушка... Фаровете за мъгла според мен си имаха реле но не се сещам кое е в момента, и все пак нали ги тестваш като са пуснати фаровете?!
(предните фарове за мъгла светват ако са пуснати само габаритите а задните искат да са пуснати и късите)

endeavour
30-10-2012, 06:49
В тая връзка, аз отскоро имам нова екстра - когато ключът е в положение контакт, независимо дали моторът работи или не, отварянето на жабката води до отваряне на багажника :butt::butt::butt: Е, за сметка на това лампата в жабката спря да свети,де... Почистването на буксата и тоководещите шини в кутийката не даде резултат.

ivangenchev
30-10-2012, 10:31
В тая връзка, аз отскоро имам нова екстра - когато ключът е в положение контакт, независимо дали моторът работи или не, отварянето на жабката води до отваряне на багажника :butt::butt::butt: Е, за сметка на това лампата в жабката спря да свети,де... Почистването на буксата и тоководещите шини в кутийката не даде резултат.

Ами като се отвори жабката в движение какво става :) . Аз този въпрос съм го решил, като използвам копчето за допълнителен сигнал на дистанционното на алармата и едно реле.

endeavour
30-10-2012, 11:04
Ами като се отвори жабката в движение какво става :) . Аз този въпрос съм го решил, като използвам копчето за допълнителен сигнал на дистанционното на алармата и едно реле.
Май не ме разбра - тази екстра е конструирана от инж. Тоци Бегали,но сработи след 16-та година, не съм я измислил аз... И моят багажник си се отваря от дистанционното, но не съм изолирал и бутона за отваряне от жабката, само дето вече се отваря и от вратичката . Добре поне, че не гасне двигателя :tooth::tooth::tooth:

ivangenchev
30-10-2012, 13:59
Май не ме разбра - тази екстра е конструирана от инж. Тоци Бегали,но сработи след 16-та година, не съм я измислил аз... И моят багажник си се отваря от дистанционното, но не съм изолирал и бутона за отваряне от жабката, само дето вече се отваря и от вратичката . Добре поне, че не гасне двигателя :tooth::tooth::tooth:

Да не съм те разбрал. Щом екстрата е от Тоци бегали не е на добре. Аз имам екстра сензор за дъжд от тоци бегали :П

el cho
30-10-2012, 14:57
ХА ХА, майтап голям! До несветещата лампичка за номера идват 9 волта и нещо, което ме вкарва в голям размисъл, а лампичката дори и не мъждука, поне да почервенее жичката, ама не! Под таблото за бушони верно е салата от кабели. То даже не може и да ги поразпъне човек за да поогледа. На първо четене открих няколко с изгоряла изолация и окъсявали вероятно. Не мога да се начудя, за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Имал съм разни трошки, ама подобно нещо... Не ми се вярва чак пък толкова да са некачествени кабелите и изолацията им, а по- скоро явно греят. Ако е така, защо не са сложили по-дебели. Надявам се, че проблемите с кабелите са в куплунзи, връзки, маншони, а не по магистрални линии, защото не ми се вадят кабели из под мокети, табла и подобни. Пуста алфа, пуста любов. Докато тръгне ще ми изпили нервите, ама някакси с памук ти вади душата:-| Днес вече отивам в гаража, паля мултицета и се почва голямото мерене!
Благодаря за отговорите!

Ако имам още тъпи въпроси- ще пиша!

Успех!

mimouzunov
30-10-2012, 16:54
ХА ХА, майтап голям! До несветещата лампичка за номера идват 9 волта и нещо, което ме вкарва в голям размисъл, а лампичката дори и не мъждука, поне да почервенее жичката, ама не! Под таблото за бушони верно е салата от кабели. То даже не може и да ги поразпъне човек за да поогледа. На първо четене открих няколко с изгоряла изолация и окъсявали вероятно. Не мога да се начудя, за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Имал съм разни трошки, ама подобно нещо... Не ми се вярва чак пък толкова да са некачествени кабелите и изолацията им, а по- скоро явно греят. Ако е така, защо не са сложили по-дебели. Надявам се, че проблемите с кабелите са в куплунзи, връзки, маншони, а не по магистрални линии, защото не ми се вадят кабели из под мокети, табла и подобни. Пуста алфа, пуста любов. Докато тръгне ще ми изпили нервите, ама някакси с памук ти вади душата:-| Днес вече отивам в гаража, паля мултицета и се почва голямото мерене!
Благодаря за отговорите!

Ако имам още тъпи въпроси- ще пиша!

Успех!

Незнам какво се чудите за изгорелите кабели при положение ,че отзад в маншона всичко е давало на късо сигурно...

el cho
30-10-2012, 17:43
много си прав за което!

RomeoSpark
01-01-2013, 16:06
За много години. А има ли някакъв вариант кабелите да се прекарат през вътрешния праг до багажника...за да се избегнат такива прекъсвания в шлауха :innocent:

robygas
01-01-2013, 16:48
За много години. А има ли някакъв вариант кабелите да се прекарат през вътрешния праг до багажника...за да се избегнат такива прекъсвания в шлауха :innocent:

Има ....с Bluetooth връзка:roll2:


Честита Нова Година на всички колеги!