View Full Version : обороти от 500 до 2000 - до 70С
здравейте,
в търсачката не открих такъв проблем,за това пускам нова,
Имам проблем отново с оборотите,но този път до 70 градуса оборотите се менат от 500 до 2000 след 70 до 90С няма проблем,
направо се побърквам.
Миналата година имах подобни проблеми оказа се дебитомер (сменен датчик HOFFER) ,дросела съм го изчистил,
и другото което забелязвам че колата се мъчи,не набира както трябва
не съм чистил единствено стъпковия мотор,съмнява ме също и катализатора колата е на 135000км,защото сутрин като запаля и мерише на "куче"
Моля помогнете.
Предварително благоодаря
Първо провери дали нямаш откачен някой вакуум.Дали всичко е уплътнено.После най-разумното е да идеш на диагностика!
Няма да се учудя, ако отново си за дебитомер. Все пак иди на диагностика, може да е датчик за температурата.
Jivko7777
05-08-2009, 17:58
съмнява ме също и катализатора колата е на 135000км,защото сутрин като запаля и мерише на "куче"
Моля помогнете.
Предварително благоодаря
Дори и проблемът да не е от катализатора трябва да го махнеш, щом вече мирише на "куче" или както всички го знаем на развалени яйца значи вече е сериозно запушен, затова се оттървавай от него по наи-бързия начин...
утре ще хода на диагностика да видим какво ще каже (най-вероятно нищо или няма да знаят какъв е пробляма),накрая ще е на трупчета, и ще хода пеша,
а възможно ли е да съм за помпа,тъй като нямам горивен филтър - поне така ми казаха преди година и половина
първо разкарай катализатора. после на диагностика. иначе може да е дебитомера,може да е датчика на температурата на въздуха който е в дебитомера пак или тпс. другия вариант е да ти смуче въздух отнякъде или лоша връзка по буксите на датчиците.
Здравейте,
Пак съм в клуба на сондите :bangin: ,на диагностиката излезнаха 3 грешки свързани с ламбда сондата,
поне го видях с очите си държи 0.42V постоянно.
Днес купих заместител(искро нещоси ) вместо катализатора.Утре с майстора ще махаме катализатора ,дано се оправат нещата.:no:
Имам и още няколко випроса:
1.Не знам дали ще ми помогнете или трябва да пиша в газовия отдел :)
Като ми монтираха газовия инжекцион са завързали един кабел на буксата на ламбда сондата,която отива в газовото ECU - мисълта ми е дали ECU то на ГИ не шашка ECU - то на колата.какво мислите
2.Кой номер ми е оригиналната ламбда сонда номера на двигателя е AR33503263042.
Предварително Благодаря;-)
Колега, пиши дали се е оправил проблема като махнеш катализатора ;)
Blade
проблема не ми е в катализатора - катализатора е здрав не дрънка вътре,няма нарушени пити,светлината се вийда от другия край,
Ламбда сондата ми беше заклепена със сажди - (черно гадно:sad:) почистихме я и я сложихме отново,
свалих дроселовата клапа почистих я заедно с моторчето за празен ход(само го праснах с ВД40) схлобих всичко и проблема се оправи до някаква степен,
но когато дам на скорост и трагна лекичко и върна на свободна пак играъат оборотите,като я исфорсирам и отпусна си държи 1000 одорота,вървенето малко тромаво до 3500 оборота.
Бодата горивна смес ..................
та това е историята до сега
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.