PDA

View Full Version : Пуши бял дим през аспуха



ngbauns
08-08-2009, 13:13
Здравеите колеги.Искам да питам от какво може да излиза бял дим от аспуха?Поприпушва само когато е изрежа,след 5000 оборота.Нямам гарнета с резонатор сам и права траба ако това има значение.Рових се в тарсачката,но не открих ништо.Извинявам се ако такава тема е била разисквана.

KRIMINALL
08-08-2009, 13:21
Следи си маслото и антифриза! Най вероятно гори едното от двете, за това пуши!

diapper
08-08-2009, 20:51
Колега,аз не разбрах с права генерация ли си или на мястото на катализатора имаш права тръба ?

ngbauns
08-08-2009, 21:13
Колега,аз не разбрах с права генерация ли си или на мястото на катализатора имаш права тръба ?

на мястото на катализатора имам резонатор и от там до края траба.

Xtrime7
08-08-2009, 23:23
Може да ти гори водица,че заради това.Но най-сигурно,при някой който разбира на очна стравка-не на боб да се гледа :).

ngbauns
08-08-2009, 23:51
Може да ти гори водица,че заради това.Но най-сигурно,при някой който разбира на очна стравка-не на боб да се гледа :).

Каква вода колега?Не те разбирам.

Xtrime7
09-08-2009, 00:58
Каква вода колега?Не те разбирам.

Извинявам се.
Антифриз може да гори.

ngbauns
09-08-2009, 10:27
Извинявам се.
Антифриз може да гори.

Не гори антифриз.Нали го след и все седи на мах.

KRIMINALL
09-08-2009, 14:06
Ами колега, ако не ти гори нито антифриз, нито масло карай си я така нека си пуши :super: и моята пропушваше бяло, ама за 500км литър и половина масло изяде :crazy:

ngbauns
09-08-2009, 14:19
Ами колега, ако не ти гори нито антифриз, нито масло карай си я така нека си пуши :super: и моята пропушваше бяло, ама за 500км литър и половина масло изяде :crazy:

Преди маслото изчезваше,ама сега незнам уж го следя на пръчката и си седи на едно и сашто ниво.А иначе върви напоследък много.

Jivko7777
09-08-2009, 20:20
Преди маслото из4езваше,ама сега незнам уж го след на пра4ката и си седи на едно и сашто ниво.А ина4е варви напоследак много.

Eми щом върви и повече карай си я така и да не ти пука :drive:

ngbauns
09-08-2009, 20:34
Eми щом върви и повече карай си я така и да не ти пука :drive:

Да бе и кат издумкаме двигателя кво праиме?

KRIMINALL
10-08-2009, 19:54
Преди маслото изчезваше,ама сега незнам уж го следя на пръчката и си седи на едно и сашто ниво.А иначе върви напоследък много.
Колега щом има разлика във вървенето те съветвам да измеририш компресията на цилиндрите, мисля че 10-12 беше нормално, там ще си покаже дали ще сменяш сегменти или нещо по сериозно. Ако ли пък гумички на клапаните ако ти изпушва когато я запалиш и е още студена, но преди всичко започни с чистенето на масления сепаратор(има цяла тема за него) има също и един маслен отдуник от койго пострадах аз! Както ти пиша горе литър и половина масло за 500 км. така че и той не е за подценяване, защото може с дни да не пипа маслото, ако караш на къси растояния но трагнеш ли на по дълги или колата да загрее на нормалните 80-90градуса става страшно изпушва бял пушек на моменти за по 5-10 секунди все едно го събира някаде и после го изгаря, явно загряваше масото и като е запушен този отдушник няма къде да отиде маслото и го изгаря! Откакто ми го отпушиха грам пушек няма и маслото си е там, но аз започнах със смяна на сегмети и гумички и сгреших, защото проблема си остана. Даже и майсторите незнаеха какво става а всъщност един запушен отдшник но.... Дано съм ти помогнал с нещо а ти ще кажеш дали си я оправил!:grandpa:

remz
10-08-2009, 23:04
Колега щом има разлика във вървенето те съветвам да измеририш компресията на цилиндрите, мисля че 10-12 беше нормално, там ще си покаже дали ще сменяш сегменти или нещо по сериозно. Ако ли пък гумички на клапаните ако ти изпушва когато я запалиш и е още студена, но преди всичко започни с чистенето на масления сепаратор(има цяла тема за него) има също и един маслен отдуник от койго пострадах аз! Както ти пиша горе литър и половина масло за 500 км. така че и той не е за подценяване, защото може с дни да не пипа маслото, ако караш на къси растояния но трагнеш ли на по дълги или колата да загрее на нормалните 80-90градуса става страшно изпушва бял пушек на моменти за по 5-10 секунди все едно го събира някаде и после го изгаря, явно загряваше масото и като е запушен този отдушник няма къде да отиде маслото и го изгаря! Откакто ми го отпушиха грам пушек няма и маслото си е там, но аз започнах със смяна на сегмети и гумички и сгреших, защото проблема си остана. Даже и майсторите незнаеха какво става а всъщност един запушен отдшник но.... Дано съм ти помогнал с нещо а ти ще кажеш дали си я оправил!:grandpa:

колега каде се намира този отдушник,може ли снимка

tonov
10-08-2009, 23:17
колега каде се намира този отдушник,може ли снимка

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34845

ngbauns
10-08-2009, 23:58
Ок колеги,приемам че,може да е от всички тези нешта,но аз си мисля за друго.Днеска седях до гарнето и накарах един колега да е изфорсира.до 3000 оборота ништо,но до 5000 ката е изфорсира изпуши бял дим и излязоха капки вода но не беше сив пушека а бял и не миришеше на масло а на изгорели газове.Понеже ми беше отворен предния капак е изфорсирах от там и какво се получи?Еми получи се това че взе да изпушва под двигателя пак бял пу6ек та мисалта ми е дали може да има някаде по колекторните траби дупчица и от там да дарпа въздух заштото когато е форсирах пу6ека се появяваше когато враштам газта.

tonov
11-08-2009, 21:34
Ако има дупчица няма да дърпа въздух, а ще изкарва изгорели газове

ngbauns
11-08-2009, 23:20
Е добре от какво се получава това нешто?

valiogb
12-08-2009, 15:15
колега ще ти използвам темата за едно въпросче (насявам се данесе сърдиш)
- boxer моторите имат ли такъв маслен одушник за сепаратор имат ма за одушник незнам , та това ми е въпроса :)

Колега,поста ти е образец за това,как не трябва да пишеме!Ще се направя на криптограф.Ако приемем,че си пропуснал една питанка,една запетайка,а вместо запетайката поставиме точка,ще се получи следното:Боксер моторитте имат ли такъв маслен отдушник?За сепаратор имат,ама за отдушник не знам.Та това ми е въпроса.

Типичен сепаратор няма.Неговата роля се изпълнява от маслоналивната тръба.Там е и отдушника,който е свързан в гумения маншон преди дросела.

Мордохай!

b_angelov
17-10-2010, 09:37
Малко е стара темата, но и аз съм леко притеснен за това пушене на моята кола, особено сега, като времето се застуди.
Бая пуши лек бял дим. "Изветрява" бързо, не мирише на нищо тревожно, освен на изгорели газове. Като си държа ръката в него, близко до кюнеца усещам влага, която бързо кондензира по ръката ми. В накрайника на ауспуха вечно имам 1-2 мм. локва. Чиста водичка е, не е дъждовна. Само дето още не съм я близнал, да видя какъв привкус има. По светофарите виждам фаровете на колите зад мен в мъгла от въпросния пушек. Като я изфорсирам на място не пуши изобщо във високите, но върна ли газта, точно като се успокоят оборотите започва да пуши бял дим много интензивно, за 5-6 секунди. След това пак намаля интензивността му.
Да поясня, че мотора ми е след основен ремонт. Сменяно му е всичко - сегменти, гумички. Масло не гори (загубите са около 100-200г./10'000км и то от течове), антифриза не го е пипнало и милиметър за 10'000 км. Масления сепаратор и прилежащите му тръбички са почистени до блясък.
Искам да отбележа и че съм в Бургас, като тук влажността на въздуха е доста по-голяма отколкото другите градове, по-отдалечени от морето. Затова питам: Възможно ли е да е конденз от влажния въздух, който смуче мотора. Ако да - с какво съм по-специален от другите коли по светофарите, че пуша повече от тях?

ПП. Катализатора ми е премахнат, ако има значение.
ПП2: Става дума за Алфата от подписа. А Пежото въобще не личи че работи.

tre
17-10-2010, 09:52
моята при палене някой път вади бели пушеци според мене е нормално се пак не са първа младос колите

b_angelov
17-10-2010, 09:59
...се пак не са първа младос колите

Това не ме устройва като оправдание обаче. Особено на фона на всичкия лев, който съм налял в нея и особено в двигателя ;)

marian2784
17-10-2010, 10:24
Това явлвние съм го забелязъл и при моята ,но обяснението според мен е конденз.Вижда се при бензиновите коли.Какво е по-различна твоята ли?Ами може би малко по-проходни гърнета без възможност водата да кондензира вътре в тях,а излиза направо навън,при мен се увеличи значително при замяната на крайното гърне с резонансно(проходно или както се казва,надупчена тръба с вата)така че карай и не се вкарвай във филми нищо и няма на колицата,а и както каза на морето влагата е много повече и е ефекта е по видим.

digitalundgrd
17-10-2010, 10:29
Щом не губиш масло и антифриз, не виждам защо се притесняваш? Нормално е при по-хладно време това, което описваш...(конденз, да виждаш повече пара от ауспуха)...Генерацията ти, ако е без катализатори и е така да се каже по-освободена (с малко гърнета), то тогава изгорелите газове ще излизат по-бързо от там и ще виждаш повече "пушек" ...

b_angelov
17-10-2010, 10:36
Благодаря за отговорите колеги.
Забравих да спомена, освен че съм заменил катализатора с резонаторно гърне, съм сменил и абсолютно цялата генерация от двуцевката до накрайника. Не съм пестил гърнета, сменени са всичките (общо 5 бр. заедно с резонаторното). Новите са чешки ако не се лъжа, избирани по каталог за съответния модел автомобил.

Мен повече ме притесняваше факта, че пуши доста по-интензиво, като се успокоят оборотите, след подаване на газ. Възможно ли е ЕГР клапана да има пръст? Може би направих грешка на времето, като казах в сервиза да не го запушват. А те бяха така настоятелни.

tre
17-10-2010, 10:38
аз да чукам на дърво за сега не съм пипал нищо по мотора ако излезе проблем там вече незнам.Ако сменя още някоя друга час направо колата си става 2010г производство всичко съм сменил.

marian2784
17-10-2010, 10:50
че тя имали егр нали само дизеловите алфи имат

b_angelov
17-10-2010, 10:56
Има, да.


...http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/EGR.jpg

Furious 155
17-10-2010, 13:37
при мен поведението на "пушене" в студено време е абсолютно същото - един голям облак излиза като подам леко газ или при връщане от високи обороти. Просто при изгарянеето има отеляне на вода, както и във въздуха който постъпва в мотора пак има вода - тогавае нормално отзад да излиза цялата тази вода! Щом няма загуба на антифриз, трябва да са ок нещата. Иначе и на мен ми прави впечатление, че другите коли около мен (неалфи) нямата така силно отделяне на пара...

tre
17-10-2010, 18:20
ако проблема се окаже от това,че губи антифриз тогава на какви пари стъпва човек за ремон(156).Или остава варианта нов мотор или направо нова кола.

Jivko7777
17-10-2010, 18:36
Малко е стара темата, но и аз съм леко притеснен за това пушене на моята кола, особено сега, като времето се застуди.
Бая пуши лек бял дим. "Изветрява" бързо, не мирише на нищо тревожно, освен на изгорели газове. Като си държа ръката в него, близко до кюнеца усещам влага, която бързо кондензира по ръката ми. В накрайника на ауспуха вечно имам 1-2 мм. локва. Чиста водичка е, не е дъждовна. Само дето още не съм я близнал, да видя какъв привкус има. По светофарите виждам фаровете на колите зад мен в мъгла от въпросния пушек. Като я изфорсирам на място не пуши изобщо във високите, но върна ли газта, точно като се успокоят оборотите започва да пуши бял дим много интензивно, за 5-6 секунди. След това пак намаля интензивността му.
Да поясня, че мотора ми е след основен ремонт. Сменяно му е всичко - сегменти, гумички. Масло не гори (загубите са около 100-200г./10'000км и то от течове), антифриза не го е пипнало и милиметър за 10'000 км. Масления сепаратор и прилежащите му тръбички са почистени до блясък.
Искам да отбележа и че съм в Бургас, като тук влажността на въздуха е доста по-голяма отколкото другите градове, по-отдалечени от морето. Затова питам: Възможно ли е да е конденз от влажния въздух, който смуче мотора. Ако да - с какво съм по-специален от другите коли по светофарите, че пуша повече от тях?

ПП. Катализатора ми е премахнат, ако има значение.
ПП2: Става дума за Алфата от подписа. А Пежото въобще не личи че работи.

Е ама това си е нормално бе Боби :)
Виж сега един прост пример, когато е студено и дъхнеш с уста има същия бял пушек :) Същото е и при колата...само че с изгорелите газове...и това не е пушек а просто пара :) Тей че ся може да ме почерпиш за дето те успокоих :Tease:

митака-пловдив
17-10-2010, 18:39
Знам че колкото е по-хубав мотора толкова повече конденз (пара) излиза през ауспуха.Имам Волво FH480 euro 5.Там сутрин за каква пара става въпрос не ви е работа :) Чувал съм че и при колите на газ е същото.

b_angelov
17-10-2010, 19:25
ако проблема се окаже от това,че губи антифриз тогава на какви пари стъпва човек за ремон(156).Или остава варианта нов мотор или направо нова кола.


Не е чак такъв филм, ако действаш на време. Хубава гарнитура на главата ти е около 60-70 лв. Цената на труда - да се изкажат мастерите от форума.

---------- Post added at 19:25 ---------- Previous post was at 19:21 ----------


Е ама това си е нормално бе Боби :)
Виж сега един прост пример, когато е студено и дъхнеш с уста има същия бял пушек :) Същото е и при колата...само че с изгорелите газове...и това не е пушек а просто пара :) Тей че ся може да ме почерпиш за дето те успокоих :Tease:
Бе и аз така предполагам, ама като сравнявах с другите коли ми стана чудно. Все пак ще почерпя де, само да се засечем на едно място по едно време ;)

А някой може ли да ми обясни по научно му дет са вика, защо пуши много интензивно около 5-6 секуни само, след като се успокоят оборотите при подаване на повечко газ от място? Защо не пуши при високите обороти, а пуши за кратко, след като се успокоят на 800 rpm?