PDA

View Full Version : ЗАЩО???



fein86
09-08-2009, 01:01
Време ми беше да драсна и аз една тема, та на въпроса направо - какво А'джеба да направя като си харесвам колата, ама нема слънце - за два месеца втори мотор трябва да сменям - да кажеш лошо съм я карал, ДА първия двигател беше така, ама като втория го гледах като писано яйце, а днес като свалих главата, че нещо не беше както трябва и какво установявам, прилагам снимков материал и искрено съжалявам, че закупих от едни определени хора, които няма да споменавам, двигател за който бях убеждаван, че е перфектен а се оказа, че е прегряван, има сериозен луфт в буталата, беше със нов ангренажен ремък(обаче недобре обтегнат) и др. и се получи следният резултат - та колкото и да си харесвам колата, кажете дали трябва да я намразя като само преди два месеца дадох 2000лв. за нов мотор и допълнителни разходи по монтажа му, а сега според това, което виждам ще е доста по солено и сериозно в цифри, не ми се иска да казвам колко вече ми стъпва тази кола, защото ми се въртят мисли в главата да я залея с бензин и да и дръпна клечката!!! Но всеки с късмета си, няма да обвинявам никой, но просто не вярвайте на това, което ви казват, а се уверявайте с очите си! Едно е сигурно - следващата ми кола няма да е Алфа, или по-точно - няма да е бензинова Алфа и няма да направя повече грешката да си купя такава!

ФЕРАРИСТ
09-08-2009, 01:05
Добре де,ако виждам добре, проблема е че кякакъв клапан се мандахерца там дето не му е мястото и е поочукал тук таме.....в случая мисля че не е виновна Алфа, а тия дето са правили ремонта или двигателя.....или частите са кофти.....или нямаш късмет.....

fein86
09-08-2009, 01:13
Добре де,ако виждам добре, проблема е че кякакъв клапан се мандахерца там дето не му е мястото и е поочукал тук таме.....в случая мисля че не е виновна Алфа, а тия дето са правили ремонта или двигателя.....или частите са кофти.....или нямаш късмет.....

Според видяното след демонтажа днес, но не исках да го казвам грубо, този който е сменявал ремъка на необорудвания мотор, който закупих си е оставил ръцете там и го е оставил очевидно прекалено хлабав и е било въпрос на време да прескочи зъб и от там втори и т.н. и да се получи настоящето положение, а от друга страна след свалянето на главата установих също, че циментацията на цилиндрите липсва, което означава поне според мен прегряване(държа да уточня, че определено не е станало при мен) и здравите бутала имат луфт минимум 3-4 десети, което пак мисля че никак не трябва да е така!!! Та все ми се струва, че май нямам ама никакъв късмет, или вече и аз незнам какво е, а най-интересното е че даже виках поп да освети колата, ноооо........

mochko1
09-08-2009, 01:21
Ходи да ти развалят магията ,камо ли ти олекне поне малко. За няколко месеца два мотора си е просто нечовешко :sad: :no:

CrazyElement
09-08-2009, 01:26
Според видяното след демонтажа днес, но не исках да го казвам грубо, този който е сменявал ремъка на необорудвания мотор, който закупих си е оставил ръцете там и го е оставил очевидно прекалено хлабав и е било въпрос на време да прескочи зъб и от там втори и т.н. и да се получи настоящето положение, а от друга страна след свалянето на главата установих също, че циментацията на цилиндрите липсва, което означава поне според мен прегряване(държа да уточня, че определено не е станало при мен) и здравите бутала имат луфт минимум 3-4 десети, което пак мисля че никак не трябва да е така!!! Та все ми се струва, че май нямам ама никакъв късмет, или вече и аз незнам какво е, а най-интересното е че даже виках поп да освети колата, ноооо........

Е колега, така като гледам не е виновна колицата, просто си зел кофти двг :(... То сега чета тука мненията ти и виждам , че пишеш , че е прегрявала , колко време трябва горе долу да е била нагоре с градусите, че да се получи това, че мойте майсторчета дето ми прайха колата тук в града не си бяха оставили ръцете ами и краката даже и при ремонта небяха обезвъздушили системата и токато стига до този извод след сумати теми във форума и допитване напред назад до майстори колата беше дигнали 1 път 130 градуса дори светла лампата но отвартях капачката почна и смъкна градуси след това я обезвъздуших и се оправи... И се чудя дали и аз не съм направил няква беля, че ако е станала напрао отивам ги :laser: тез майсторчета.

vovata
09-08-2009, 09:13
Има коли които са на карък,за тях клечката.

arieca155
09-08-2009, 09:41
на мен ми прилича на скъсан клапан,поне това виждам.другите клапани не виждам да се показват,но факта е факт.не е на късмет с тази кола,аз на мойта и развалях магии още първата година като я взех,и я пръскаха с вода (имам позната магъосница).да ти кажа честно не работи антимагията,виж ми главата по нова година,то си личи в каква позиция са ми клапаните.незнам все пак какво да ти кажа за успокоение,и на мен ми е идвало да я запаля.

BaiJedi
09-08-2009, 11:05
Колега,тия дето са ти го продали тоя мотор за перфектен плачат за тояга. Потърси им сметка! Не обвинявай марката за това! Скоро един познат с Астра 1.7 турбодизел реши,че не си струва да прави основен ремонт и смени мотора."Новият"-току що ремонтиран,всичко сменено и изобщо перфектен. 10-ина дена изкара и айде. Роди през ауспуха. От такива "майстори" и "бизнесмени" идва проблема,не от това,че е Алфа.

fred
09-08-2009, 13:42
Ами колега, като не смееш /или не искаш/ да кажеш кой те е излъгал, какво очкваш?
Точно от криворазбрани принципи, хора без такива правят на маймуни такива като теб, мен и който да било.И пари взимат за това.В Европа, хората си държат на името и труда и това е гаранция за парите им, а не лъжата и некадърността.След като си се хванал с хора, които нямат чест, какво да очакваш??Който си плюе за едни пари на името е като безпринципните мангали и като не го разбира ще си бъдеш винаги чукундур, независимо какво притежава.Рано или късно ще си плати за и чукундурщината, ама и това е друга тема.
Аз какво и да карам -алфа/любимата ми марка, е може и нещо друго да взема, да не се заричам на 100%, но се съмнявавм/ но и друга де е ще е само и само бензин.
Какво ти е виновна алфата, като сами се вкраваме в простотии.
В Гърция например /поради разни норми/ дизели почти няма,кара се основно на бензин и има много алфи.Е никъде не видях да ги плюят хората /там ходя от редовно от 10 години /

hunter1989
09-08-2009, 14:34
:big_whoops: Как е възможно това . Онзи ден те видях да се разхождаш с колицата , а сега ... Кофти се е получило. Само ще ти кажа да не се предаваш. Няма непоправими неща. Само желание трябва , е и средства ама няма невъзможни неща. В крайна сметка нали сме живи и здрави другото са бели кахъри.

pacho_kardana
09-08-2009, 15:20
Ами колега, като не смееш /или не искаш/ да кажеш кой те е излъгал, какво очкваш?
Точно от криворазбрани принципи, хора без такива правят на маймуни такива като теб, мен и който да било.И пари взимат за това.В Европа, хората си държат на името и труда и това е гаранция за парите им, а не лъжата и некадърността.След като си се хванал с хора, които нямат чест, какво да очакваш??Който си плюе за едни пари на името е като безпринципните мангали и като не го разбира ще си бъдеш винаги чукундур, независимо какво притежава.Рано или късно ще си плати за и чукундурщината, ама и това е друга тема.
Аз какво и да карам -алфа/любимата ми марка, е може и нещо друго да взема, да не се заричам на 100%, но се съмнявавм/ но и друга де е ще е само и само бензин.
Какво ти е виновна алфата, като сами се вкраваме в простотии.
В Гърция например /поради разни норми/ дизели почти няма,кара се основно на бензин и има много алфи.Е никъде не видях да ги плюят хората /там ходя от редовно от 10 години /

За какви норми говориш?
А по темата: Не е зле да кажеш кой ти взел парите и си е оставил ръцете,за да може да се избегнат други поробни случаи!И алфата не е виновна за майсторите,които не са си свършили добре работата! :hmm:

Jivko7777
09-08-2009, 16:04
За какви норми говориш?
А по темата: Не е зле да кажеш кой ти взел парите и си е оставил ръцете,за да може да се избегнат други поробни случаи!И алфата не е виновна за майсторите,които не са си свършили добре работата! :hmm:

Ми и аз това чакам да чуя кои са майсторите ама...:shutup:

fred
09-08-2009, 16:36
За какви норми говориш?
А по темата: Не е зле да кажеш кой ти взел парите и си е оставил ръцете,за да може да се избегнат други поробни случаи!И алфата не е виновна за майсторите,които не са си свършили добре работата! :hmm:

Разни законови, в Гърция са ограничени дизеловите двигатели, основно заради екоголични изисквания.Дизела принципно отделя повече вредни емисии /това не важи за чужди автомобили/.

fein86
09-08-2009, 16:38
Като имена не зная кои са майсторите, защото закупих двигателя готов за монтаж със сменени ролки ремъци и т.н., но хората, от които го закупих ще кажа кои са, защото като свалих днес буталата и установих, че този мотор е отварян правен и магерен, главата със сигурност е шлайфана понеже гарнитурата на главата беше между 2-3мм. дебелина, което значи шлайф и разреждане с дебела гарнитура и т.н. дивотии още!!! Та на въпроса - ДВГто го купих от Пловдив, от хората от които Ферариста е купил необорудвано купе, а аз закупих двигателя от въпросното купе, хората ми се представиха като представители на Александър Ауто за Пловдив и ми се видяха наистина много културни и интелигентни, и в смисъл не мислех, че ще ми продадат такова чудо!!! Не се дразня на друго, а на това че ме убедиха че мотора е супер движел си се е, а се оказа, че тоз мотор е страдал повече от моя първи двигател!!!

pacho_kardana
09-08-2009, 16:47
Разни законови, в Гърция са ограничени дизеловите двигатели, основно заради екоголични изисквания.Дизела принципно отделя повече вредни емисии /това не важи за чужди автомобили/.

Дизела отделя доста вредни емисии,но турбо дизела отделя много по-малко вредни емисии от бензина!
По темата: Значи са направили двг да издържи 1 седмица и после да се прецака..такива хора са за съд!:shutup:

fred
09-08-2009, 16:49
Като имена не зная кои са майсторите, защото закупих двигателя готов за монтаж със сменени ролки ремъци и т.н., но хората, от които го закупих ще кажа кои са, защото като свалих днес буталата и установих, че този мотор е отварян правен и магерен, главата със сигурност е шлайфана понеже гарнитурата на главата беше между 2-3мм. дебелина, което значи шлайф и разреждане с дебела гарнитура и т.н. дивотии още!!! Та на въпроса - ДВГто го купих от Пловдив, от хората от които Ферариста е купил необорудвано купе, а аз закупих двигателя от въпросното купе, хората ми се представиха като представители на Александър Ауто за Пловдив и ми се видяха наистина много културни и интелигентни, и в смисъл не мислех, че ще ми продадат такова чудо!!! Не се дразня на друго, а на това че ме убедиха че мотора е супер движел си се е, а се оказа, че тоз мотор е страдал повече от моя първи двигател!!!

Ами търгаши, наистина кофти работа .Ами за напред от такива не трябва да се купува НИЩО.Хубаво е за такива покупки да има гаранция.
виж това прочетох вчера в нашия форум, за инфо ти го давам
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37361&page=2


Дизела отделя доста вредни емисии,но турбо дизела отделя много по-малко вредни емисии от бензина!
По темата: Значи са направили двг да издържи 1 седмица и после да се прецака..такива хора са за съд!:shutup:
Е така или иначе това е изискването в Гърция.Просто го казвам, че там дизела е доста рядко явление.

SandoOne
09-08-2009, 17:05
Батко съчувствам ти наистина 2000 лева гориш просто не си уцелил колата втората ръка е на късмет тука 70 % в което и аз влизам треперят кога ще родът колите караш колкото искара може и на мен да ми се случи обаче къръка е карък деба а защо се 2.0 ТС не мога да разбера .

Stefan Caromov
09-08-2009, 17:48
Нали щеше да слагаш шестак турбо ? кво праи тоз твин спарк пак при теб ...апропо ,твоето е БЯЛ КАХЪР. Прочети ми темата за моята кола ..а още не съм се отказал от нея ,след това прецени кой от двама ни е по големия карък

fein86
09-08-2009, 18:02
Нали щеше да слагаш шестак турбо ? кво праи тоз твин спарк пак при теб ...апропо ,твоето е БЯЛ КАХЪР. Прочети ми темата за моята кола ..а още не съм се отказал от нея ,след това прецени кой от двама ни е по големия карък
Щеше ми се, ама имплантирането трябваше да стане с прерязване на рогове, промяна на мястото на тампоните(понеже ДВГто В6 турбо беше от 164а, а не от ГТВ) и в крайна сметка стигнах до варианта пак да е тоя мотор, ОБАЧЕ....

Bonev
09-08-2009, 18:21
Ее-е-х-х-х Влади, да не ти имам късмета! Абе не се отчайвай, и не оставяй така нещата. Потърси им сметка за буклука, който са ти продали!

digitalundgrd
10-08-2009, 00:33
Абсолютно!!! Поне нещо имаш ли като доказателство, че си закупил от тях този двигател? Смисъл такъв заплаши ги, че ако не те обещетат поне на 50% , че ше се съдите...

Venci
10-08-2009, 02:32
Не съм ти чел темата за предишния мотор. Но за 2000 лв щеше да успееш да си направиш много прилична ревизия, ако нямаш стърчащи биели през блока.

Grozdan
11-08-2009, 15:13
Владко, искай си парите от тарикатите, които са ти дали дефектен мотор или :smackbum: , все пак това не са малко пари.

adv_petrov
11-08-2009, 17:09
Ей Владко егати каръка момче...Е добре де, щом двигателя се е оказал препипван, ти що не го занесе на кадърен майстор да го отвори и да го види преди да го платиш,дори и да хвърлиш некви 50 лв за проверка...Хем от опит видя как с тебе преди покупката се хванахме за ръчичка и се заведохме при Лисан, дето никой от нас не го беше виждал - човека си го погледна, рече и отсече :smartass: Ако това ще те успокои, стария ти блок бачка, няма да е каръщина, минал съм 3000 км без ядове само последните 3 седмици, да не чуе оня с рогата :evil: Ако ти трябва нещо от стария ми блок, звънкай, ще ти помогна.

koolio
12-08-2009, 11:26
Колега, съветвам те да издириш повече информация за тези, дето са ти продали дефектния двигател и да им вгорчиш живота от проверки, данъчни и т.н.

Колкото до колата - и аз се бях отчаял преди няколко месеца, но се оказа, че проблемът не е в марката, а в майсторите. Изводите са за теб.