View Full Version : ЗАЩО???
Време ми беше да драсна и аз една тема, та на въпроса направо - какво А'джеба да направя като си харесвам колата, ама нема слънце - за два месеца втори мотор трябва да сменям - да кажеш лошо съм я карал, ДА първия двигател беше така, ама като втория го гледах като писано яйце, а днес като свалих главата, че нещо не беше както трябва и какво установявам, прилагам снимков материал и искрено съжалявам, че закупих от едни определени хора, които няма да споменавам, двигател за който бях убеждаван, че е перфектен а се оказа, че е прегряван, има сериозен луфт в буталата, беше със нов ангренажен ремък(обаче недобре обтегнат) и др. и се получи следният резултат - та колкото и да си харесвам колата, кажете дали трябва да я намразя като само преди два месеца дадох 2000лв. за нов мотор и допълнителни разходи по монтажа му, а сега според това, което виждам ще е доста по солено и сериозно в цифри, не ми се иска да казвам колко вече ми стъпва тази кола, защото ми се въртят мисли в главата да я залея с бензин и да и дръпна клечката!!! Но всеки с късмета си, няма да обвинявам никой, но просто не вярвайте на това, което ви казват, а се уверявайте с очите си! Едно е сигурно - следващата ми кола няма да е Алфа, или по-точно - няма да е бензинова Алфа и няма да направя повече грешката да си купя такава!
ФЕРАРИСТ
09-08-2009, 01:05
Добре де,ако виждам добре, проблема е че кякакъв клапан се мандахерца там дето не му е мястото и е поочукал тук таме.....в случая мисля че не е виновна Алфа, а тия дето са правили ремонта или двигателя.....или частите са кофти.....или нямаш късмет.....
Добре де,ако виждам добре, проблема е че кякакъв клапан се мандахерца там дето не му е мястото и е поочукал тук таме.....в случая мисля че не е виновна Алфа, а тия дето са правили ремонта или двигателя.....или частите са кофти.....или нямаш късмет.....
Според видяното след демонтажа днес, но не исках да го казвам грубо, този който е сменявал ремъка на необорудвания мотор, който закупих си е оставил ръцете там и го е оставил очевидно прекалено хлабав и е било въпрос на време да прескочи зъб и от там втори и т.н. и да се получи настоящето положение, а от друга страна след свалянето на главата установих също, че циментацията на цилиндрите липсва, което означава поне според мен прегряване(държа да уточня, че определено не е станало при мен) и здравите бутала имат луфт минимум 3-4 десети, което пак мисля че никак не трябва да е така!!! Та все ми се струва, че май нямам ама никакъв късмет, или вече и аз незнам какво е, а най-интересното е че даже виках поп да освети колата, ноооо........
Ходи да ти развалят магията ,камо ли ти олекне поне малко. За няколко месеца два мотора си е просто нечовешко :sad: :no:
CrazyElement
09-08-2009, 01:26
Според видяното след демонтажа днес, но не исках да го казвам грубо, този който е сменявал ремъка на необорудвания мотор, който закупих си е оставил ръцете там и го е оставил очевидно прекалено хлабав и е било въпрос на време да прескочи зъб и от там втори и т.н. и да се получи настоящето положение, а от друга страна след свалянето на главата установих също, че циментацията на цилиндрите липсва, което означава поне според мен прегряване(държа да уточня, че определено не е станало при мен) и здравите бутала имат луфт минимум 3-4 десети, което пак мисля че никак не трябва да е така!!! Та все ми се струва, че май нямам ама никакъв късмет, или вече и аз незнам какво е, а най-интересното е че даже виках поп да освети колата, ноооо........
Е колега, така като гледам не е виновна колицата, просто си зел кофти двг :(... То сега чета тука мненията ти и виждам , че пишеш , че е прегрявала , колко време трябва горе долу да е била нагоре с градусите, че да се получи това, че мойте майсторчета дето ми прайха колата тук в града не си бяха оставили ръцете ами и краката даже и при ремонта небяха обезвъздушили системата и токато стига до този извод след сумати теми във форума и допитване напред назад до майстори колата беше дигнали 1 път 130 градуса дори светла лампата но отвартях капачката почна и смъкна градуси след това я обезвъздуших и се оправи... И се чудя дали и аз не съм направил няква беля, че ако е станала напрао отивам ги :laser: тез майсторчета.
Има коли които са на карък,за тях клечката.
arieca155
09-08-2009, 09:41
на мен ми прилича на скъсан клапан,поне това виждам.другите клапани не виждам да се показват,но факта е факт.не е на късмет с тази кола,аз на мойта и развалях магии още първата година като я взех,и я пръскаха с вода (имам позната магъосница).да ти кажа честно не работи антимагията,виж ми главата по нова година,то си личи в каква позиция са ми клапаните.незнам все пак какво да ти кажа за успокоение,и на мен ми е идвало да я запаля.
Колега,тия дето са ти го продали тоя мотор за перфектен плачат за тояга. Потърси им сметка! Не обвинявай марката за това! Скоро един познат с Астра 1.7 турбодизел реши,че не си струва да прави основен ремонт и смени мотора."Новият"-току що ремонтиран,всичко сменено и изобщо перфектен. 10-ина дена изкара и айде. Роди през ауспуха. От такива "майстори" и "бизнесмени" идва проблема,не от това,че е Алфа.
Ами колега, като не смееш /или не искаш/ да кажеш кой те е излъгал, какво очкваш?
Точно от криворазбрани принципи, хора без такива правят на маймуни такива като теб, мен и който да било.И пари взимат за това.В Европа, хората си държат на името и труда и това е гаранция за парите им, а не лъжата и некадърността.След като си се хванал с хора, които нямат чест, какво да очакваш??Който си плюе за едни пари на името е като безпринципните мангали и като не го разбира ще си бъдеш винаги чукундур, независимо какво притежава.Рано или късно ще си плати за и чукундурщината, ама и това е друга тема.
Аз какво и да карам -алфа/любимата ми марка, е може и нещо друго да взема, да не се заричам на 100%, но се съмнявавм/ но и друга де е ще е само и само бензин.
Какво ти е виновна алфата, като сами се вкраваме в простотии.
В Гърция например /поради разни норми/ дизели почти няма,кара се основно на бензин и има много алфи.Е никъде не видях да ги плюят хората /там ходя от редовно от 10 години /
hunter1989
09-08-2009, 14:34
:big_whoops: Как е възможно това . Онзи ден те видях да се разхождаш с колицата , а сега ... Кофти се е получило. Само ще ти кажа да не се предаваш. Няма непоправими неща. Само желание трябва , е и средства ама няма невъзможни неща. В крайна сметка нали сме живи и здрави другото са бели кахъри.
pacho_kardana
09-08-2009, 15:20
Ами колега, като не смееш /или не искаш/ да кажеш кой те е излъгал, какво очкваш?
Точно от криворазбрани принципи, хора без такива правят на маймуни такива като теб, мен и който да било.И пари взимат за това.В Европа, хората си държат на името и труда и това е гаранция за парите им, а не лъжата и некадърността.След като си се хванал с хора, които нямат чест, какво да очакваш??Който си плюе за едни пари на името е като безпринципните мангали и като не го разбира ще си бъдеш винаги чукундур, независимо какво притежава.Рано или късно ще си плати за и чукундурщината, ама и това е друга тема.
Аз какво и да карам -алфа/любимата ми марка, е може и нещо друго да взема, да не се заричам на 100%, но се съмнявавм/ но и друга де е ще е само и само бензин.
Какво ти е виновна алфата, като сами се вкраваме в простотии.
В Гърция например /поради разни норми/ дизели почти няма,кара се основно на бензин и има много алфи.Е никъде не видях да ги плюят хората /там ходя от редовно от 10 години /
За какви норми говориш?
А по темата: Не е зле да кажеш кой ти взел парите и си е оставил ръцете,за да може да се избегнат други поробни случаи!И алфата не е виновна за майсторите,които не са си свършили добре работата! :hmm:
Jivko7777
09-08-2009, 16:04
За какви норми говориш?
А по темата: Не е зле да кажеш кой ти взел парите и си е оставил ръцете,за да може да се избегнат други поробни случаи!И алфата не е виновна за майсторите,които не са си свършили добре работата! :hmm:
Ми и аз това чакам да чуя кои са майсторите ама...:shutup:
За какви норми говориш?
А по темата: Не е зле да кажеш кой ти взел парите и си е оставил ръцете,за да може да се избегнат други поробни случаи!И алфата не е виновна за майсторите,които не са си свършили добре работата! :hmm:
Разни законови, в Гърция са ограничени дизеловите двигатели, основно заради екоголични изисквания.Дизела принципно отделя повече вредни емисии /това не важи за чужди автомобили/.
Като имена не зная кои са майсторите, защото закупих двигателя готов за монтаж със сменени ролки ремъци и т.н., но хората, от които го закупих ще кажа кои са, защото като свалих днес буталата и установих, че този мотор е отварян правен и магерен, главата със сигурност е шлайфана понеже гарнитурата на главата беше между 2-3мм. дебелина, което значи шлайф и разреждане с дебела гарнитура и т.н. дивотии още!!! Та на въпроса - ДВГто го купих от Пловдив, от хората от които Ферариста е купил необорудвано купе, а аз закупих двигателя от въпросното купе, хората ми се представиха като представители на Александър Ауто за Пловдив и ми се видяха наистина много културни и интелигентни, и в смисъл не мислех, че ще ми продадат такова чудо!!! Не се дразня на друго, а на това че ме убедиха че мотора е супер движел си се е, а се оказа, че тоз мотор е страдал повече от моя първи двигател!!!
pacho_kardana
09-08-2009, 16:47
Разни законови, в Гърция са ограничени дизеловите двигатели, основно заради екоголични изисквания.Дизела принципно отделя повече вредни емисии /това не важи за чужди автомобили/.
Дизела отделя доста вредни емисии,но турбо дизела отделя много по-малко вредни емисии от бензина!
По темата: Значи са направили двг да издържи 1 седмица и после да се прецака..такива хора са за съд!:shutup:
Като имена не зная кои са майсторите, защото закупих двигателя готов за монтаж със сменени ролки ремъци и т.н., но хората, от които го закупих ще кажа кои са, защото като свалих днес буталата и установих, че този мотор е отварян правен и магерен, главата със сигурност е шлайфана понеже гарнитурата на главата беше между 2-3мм. дебелина, което значи шлайф и разреждане с дебела гарнитура и т.н. дивотии още!!! Та на въпроса - ДВГто го купих от Пловдив, от хората от които Ферариста е купил необорудвано купе, а аз закупих двигателя от въпросното купе, хората ми се представиха като представители на Александър Ауто за Пловдив и ми се видяха наистина много културни и интелигентни, и в смисъл не мислех, че ще ми продадат такова чудо!!! Не се дразня на друго, а на това че ме убедиха че мотора е супер движел си се е, а се оказа, че тоз мотор е страдал повече от моя първи двигател!!!
Ами търгаши, наистина кофти работа .Ами за напред от такива не трябва да се купува НИЩО.Хубаво е за такива покупки да има гаранция.
виж това прочетох вчера в нашия форум, за инфо ти го давам
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37361&page=2
Дизела отделя доста вредни емисии,но турбо дизела отделя много по-малко вредни емисии от бензина!
По темата: Значи са направили двг да издържи 1 седмица и после да се прецака..такива хора са за съд!:shutup:
Е така или иначе това е изискването в Гърция.Просто го казвам, че там дизела е доста рядко явление.
SandoOne
09-08-2009, 17:05
Батко съчувствам ти наистина 2000 лева гориш просто не си уцелил колата втората ръка е на късмет тука 70 % в което и аз влизам треперят кога ще родът колите караш колкото искара може и на мен да ми се случи обаче къръка е карък деба а защо се 2.0 ТС не мога да разбера .
Stefan Caromov
09-08-2009, 17:48
Нали щеше да слагаш шестак турбо ? кво праи тоз твин спарк пак при теб ...апропо ,твоето е БЯЛ КАХЪР. Прочети ми темата за моята кола ..а още не съм се отказал от нея ,след това прецени кой от двама ни е по големия карък
Нали щеше да слагаш шестак турбо ? кво праи тоз твин спарк пак при теб ...апропо ,твоето е БЯЛ КАХЪР. Прочети ми темата за моята кола ..а още не съм се отказал от нея ,след това прецени кой от двама ни е по големия карък
Щеше ми се, ама имплантирането трябваше да стане с прерязване на рогове, промяна на мястото на тампоните(понеже ДВГто В6 турбо беше от 164а, а не от ГТВ) и в крайна сметка стигнах до варианта пак да е тоя мотор, ОБАЧЕ....
Ее-е-х-х-х Влади, да не ти имам късмета! Абе не се отчайвай, и не оставяй така нещата. Потърси им сметка за буклука, който са ти продали!
digitalundgrd
10-08-2009, 00:33
Абсолютно!!! Поне нещо имаш ли като доказателство, че си закупил от тях този двигател? Смисъл такъв заплаши ги, че ако не те обещетат поне на 50% , че ше се съдите...
Не съм ти чел темата за предишния мотор. Но за 2000 лв щеше да успееш да си направиш много прилична ревизия, ако нямаш стърчащи биели през блока.
Владко, искай си парите от тарикатите, които са ти дали дефектен мотор или :smackbum: , все пак това не са малко пари.
adv_petrov
11-08-2009, 17:09
Ей Владко егати каръка момче...Е добре де, щом двигателя се е оказал препипван, ти що не го занесе на кадърен майстор да го отвори и да го види преди да го платиш,дори и да хвърлиш некви 50 лв за проверка...Хем от опит видя как с тебе преди покупката се хванахме за ръчичка и се заведохме при Лисан, дето никой от нас не го беше виждал - човека си го погледна, рече и отсече :smartass: Ако това ще те успокои, стария ти блок бачка, няма да е каръщина, минал съм 3000 км без ядове само последните 3 седмици, да не чуе оня с рогата :evil: Ако ти трябва нещо от стария ми блок, звънкай, ще ти помогна.
Колега, съветвам те да издириш повече информация за тези, дето са ти продали дефектния двигател и да им вгорчиш живота от проверки, данъчни и т.н.
Колкото до колата - и аз се бях отчаял преди няколко месеца, но се оказа, че проблемът не е в марката, а в майсторите. Изводите са за теб.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.