View Full Version : Лека полека...
146 е с най-смотаните. 4 дискови с абс пак система гърлинг,ревизирани апарати, нови накладки, нови маркучета, нова спирачна течност, плътни дискове. задните не спират добре или щото апаратите са хипер смешни или щото новия кантар е монтиран на масата с инструменти :D
33 е без АБС, с плътни дискове отпред, ревизирани апарати,нови накладки, нова спирачна течност. отзад е с барабани, помпата си е оригиналната бендикс.
но според мен поне и двете спират ок. 33-ката с джанти 15 и гуми /сравнително нови/ 195 при рязко натискане кове и 4-те гуми.
Ами аз съм недоволен от 33-ката как спира на скорост, в малките скорости е ОК, но на магистралата при скорости от 150 примерно ако трябва да намалиш до 80 - край, прегрели са спирачките, да не говорим, че при нормален натиск на педала нищо не се случва. Моите 2бр. 33-ки са просто едни от многото минали през нашето семейство и незнайния брой карани на мои приятели и клиенти. Всички предшестващи ги са били същите като сегашните ми 33-ки, демек нямат спиране. ДА, при много сериозно натискане на педала заковават и 4-те колела, но това не е спиране. Няма го варианта, при който да чукнеш педала при скорост и колата да намали. Да не говорим, че ако си се позасилил и ти светне червен светофар, просто 33-ките докато спрат, са се запалили спирачките . След промените това нещо го няма. И колата е много по-приятна за каране, като съвременна кола е.
Според мен на 33 проблема при спирането не идва толкова от предните дискове ,а по скоро от задните барабани и кантар . След регулация на кантара спира доста по добре ако седнат и 2ма човека отзад си спира прилично инъче преди забиваче яко муцуната . Все пак неможе да се отрече,че 33 имат проблем в спирачките ,ама де да беше само там проблемат им :Д . То пък инъче ако ги нямаше всичките тея проблеми в спирачките и в електрониката и в тоците и тнт. нямаше да го има чара на марката, ако трябва да ги правим като хората тези 33ки ще трябва да им запазим само купетата а и по тях ще трябва да има доста манипулации .
странна работа!!!!!!!!! случи ми се нещо страно и искам да попитам каква е причината или каква може да е та
имах следния проблем
когато карам със 80-100 до 110км. имам едно тресене във волана точно като от крива джанта даже до последно си мислех че е крива джанта (то с тез наще пътища какво да си мисли човек) а таман беше станало време да сменям накладкките защото като натиснех педала и просто нищо не се случваше и така както и да е реших да сменя първо накладките и после да отида да изправя джантата смених аз накладките ( да добавя само че на едната от старите накладки и беше паднала прожинката и си дрънкаше ужасно вбесяващо) и реших да пробвам дали ще държът тез СЕМИРИ добре и отидох аз да засиля малко засилих с 80 и забелязах че вибрацията я няма вече се едно нищо не е имало засилих със 100 пак същото със 140 пак 180 няма вибраци абе до 200-210 не мърда волана от какво може да са били предизвикани тези вибрации и така рязко да изчезнат :gruebel:
Понякога е възможнжо да се разбалансира джантата и да тресе просто от кал по нея.
да това ми е ясно но до колкото се сещам единствената мрасотия по джантата беше феродо от накладките но може и това да е било
да това ми е ясно но до колкото се сещам единствената мрасотия по джантата беше феродо от накладките но може и това да е било
Ако джантите са ти 4х100 може да са били стегнати съвсем леко накриво, а сега да са стегнати ОК и затова да е изчезнала вибрацията. Това е само предположение.
becksalfa
27-08-2011, 00:07
полъчава се понякога от криви дискове,и ти както казваш сменил си накладките и това е изчезнало,сам си обясни.
полъчава се понякога от криви дискове,и ти както казваш сменил си накладките и това е изчезнало,сам си обясни.
E аз например не мога все още да си го обясня....Не правя връзка между смяна на накладки и криви дискове.
да и аз немога да го схване все още а джантите ми са универсални 4х100 и 4х98 но джантите от началото на лятото са си на правилните дупки и не съм ги мърдал. Аз отначало си помислих че съм я изкривил понеже преди месец във варна минах през неравност тип дупка и издранча яко но тогаз не ми направи впечатление да е имало трептене и сега изведнаж изчезна има ли вариянт да е нещо сериозно или няква аномалия се е получила :notify:
injekciona
27-08-2011, 00:40
Колега, едно приятелче имаше точно същите симптоми. Тресеше му волана при скорост 80-100км, след това спираше да се усеща и се оказа, че е от криви гуми.
Мдаа все нещо криво има в тая работа или ще е гума или балон на нея ,крива джанта или не добре балансирана (разбалансирана) , накриво завита джанта ! Получава се една резонансна честото при точно определени километри ,тогава се усещат най-много вибрациите от кривината ! Само да попитам правиш ли ги тея 210 км за които говориш ?
ами един път се заяждах с едно БМВ 5-ца от по новите на варненската магистрала и се получи следното 5-цата спря да ускорява на 220км аз на 230 пуснах педала на гаста защото вече се насрах сериозно!!! по принцип 200 със 33-ка се развиват не много трудно защото на 4-та ограничителя е точно на 200км. а ограничителя съм го стигал много пъти за това съм сигурен че е на 200км./ч.
ейй Тишо риташ си здравната книжка брат с тез наще реликви!!!
е ко да напрая кат лесно им се връзвам
ТПС-а лесно ли се сменя смисал само махаш стария и слагаш новия или има някакви настроики извинявам се за глупавия вупрос но не съм го правил до сега
иска си настройка, какъв ти беше двигателя.
1.7 16 обаче ще взема ТПС от стария си 8клапанов двигател те са едни и същи
Настройка има и внимавай много!
Трябва да го сложиш в такова положение, че като леко подадеш газ да се чува едно цъкане от вътре.
1.7 16 обаче ще взема ТПС от стария си 8клапанов двигател те са едни и същи
имамм резервен ще ти го подаря бре
Лесно е брат мястото е шибано обаче -аз така и не успях да стегна долния болт като хората,иначе както ти казват настройваш го така че като чукнеш леко гаста да се чува цъкане от него не е сложно!
Някои знае ли дали водния радиатор от друга кола може да пасне на наще и от каква???
Някои знае ли дали водния радиатор от друга кола може да пасне на наще и от каква???
Това пък защо мога да ти пратя от 146-цата 1.6 боксер да тестваш.
ам защото моя маи е спукан
Това пък защо мога да ти пратя от 146-цата 1.6 боксер да тестваш.
Колега кажи ми на лични какво ще ми струва!!!
до колкото си спомням, мисля че радиаторите са различни.
и така след 20 годишен живот мисля че беше краино време да се преебе та проблема е следния като си карам на право няма проблем но когато съм завил и мина през някоя неравност или "дупчица" и се чува лопане на предно ляво колело мисля че носачите са сменяни седмица преди да попадне колата в мен тоест преди 3 год. според вас колеги какво може да е това тропане
и така след 20 годишен живот мисля че беше краино време да се преебе та проблема е следния като си карам на право няма проблем но когато съм завил и мина през някоя неравност или "дупчица" и се чува лопане на предно ляво колело мисля че носачите са сменяни седмица преди да попадне колата в мен тоест преди 3 год. според вас колеги какво може да е това тропане
Шарнир, тампон на макферсона или накрайник.
Проверяват се в обратния ред.
Ако се усеща на волана е накрайника.
Ако тия неща са наред, лягаш отдолу и започваш с филтъра за бензинови пари и свирките!
Заради последните, едва не си разглобих колата!:machinegunner:
И така стигна се до там че ми трябва радиятор за 33-ка на някои ако му се намира нещо останало из мазата да помага да закърпя положението трябва ми без перка без датчик само радиатор за да излезе колкот се може по евтино моля оферти на лично
Благодарение на предоставения от колегата racaos воден радиатор днес смених моя с другия и се надяам да не тече искам да питам дали радиатора на 1.7 8 клапана има разлика с този на 16-ката понеже на мен ми изглеждат напълно еднакви а моя при смяната на двигателя си остана оригиналния и нямаше проблеми
има и нещо друго което много ме изнервя :angry1: при десен завои от предно ляво колело се чува зверско тропане имам чувството че ще ми падне колелото когато слязох у канала да видя какво става всички тампони си бяха здрави навсякъде където напънах със щангата си е напълно в нормите носача и него го напъвах не мърда пробвах десния носач тои е тръгнал леко ама почни не чува дет се вика направо незнам :brickwall: какво да правя на ляв завои няма ама на десен завои казвам ви се едно 2ма негри блъскат с чукове :knock: по лявата част на ходовата част !!!!!!!!
Когато при мене го имаше това чукане и тракане излезе, че е от лагера на амортисьора. Всъщност това се плучаваше само когато карам бавно.
лагер главина, трябва да е много зле за да чука
лагер главина, трябва да е много зле за да чука
Ам незнам ама колелото няма луфт дигахме я на подемник и ритах и блъсках няма луфт !!!!
имам един радиятор за подарявавяне леко пуща !!!
от няколко дена колата ми дава зверски разход от порядака на 16 на 100:hmm: преди за 10лв минавах 40км а сега едва 25:boxed: някои има ли си на идея каде може да е проблема????
coca-cola
21-10-2011, 08:47
Ниските температури като запалиш виж колко време седи на 2000об. и колко време загрява ако си със стари свещи е възможно някоя да се е....ва на студено
а може ли да е от ламда сондата и между другото от зад на ауспуха се усеща лек мирис на бензин
може, премери и веригата на отоплението.
колега моля обясни кое как по точно да замеря и кои кабел точно вчера откачих зеления и сега маи малко се пооправи но искам да я замеря още един път
с колко кабела ти е сондата. едните са за сигнала, другите за отоплението. трябва да премериш съпротивлението на отоплението.
с 3 кабела ще да е, а най-добре да я откачи заедно с релето на сондата .. така дори в авариен режим ще му дава по-малък разход
3 кабела е от няколко дена карам със откачен зелен кабел на авариен режим и нещата с разхода са друго яче сега вече и си работи на по ниски обороти преди това си стоеше на 1100об/м.
Крис утре ще откача и релето да видим какво ще стане надявам се да не ми изгори света дока взема комп и дебитомер от 33 без ламда !!!
ами то май разликата е точно в релето и ламбдата. другото всичко е също. той крис затова ти каза - откачаш релето на ламба сондата и си свиркаш. даже малко по-добре трябва да върви колата.
не ти трябват нови компютри и дебитомери.
firedragon
01-11-2011, 14:21
Подкрепям kolev. До колкото знам разликата 129=> 132 е това реле за ламбдата до ECU и самата ламбда.
rasho 33 imola
01-11-2011, 17:11
Подкрепям kolev. До колкото знам разликата 129=> 132 е това реле за ламбдата до ECU и самата ламбда.
132hp.=>137hp. :whistle: 129hp. е 1.7 16в двигателя на 145/146. Има и други разлики изпускателния колектор е друг а и всмукателните валове за 132=>137 са различни поне по Е-пер
Гърбиците на валовете на 33 и 145 са различни!:machinegunner:
и аз знам че разликата е във гърбиците на 145 и 33 на 33-ките са малко по агресивни до колкото се сещам а за 132>137 не съм сигурен че са само гърбиците до колкото знам 137-ците са без катализатор и ламда и от там идват тези коне и деиствително по мои наблюдения без катализатор колата ми върви много по добре или да си внушавам
тази вечер махнах и релето утре цял ден ще пробвам да видя как е!!!
На 145/6 са 129 коня, но ако махнеш простотиите, тоя мотор ще се засили с още няколко магарета.
На 33 са по различни каталози 132;134;136;137;138 и ми се ще да видя тоя, който може да направи разлика.
Единствено на 145/6 можеш да направиш разлика от останалите, защото електрониката му е само за икономии и ще го изям не само със сегашния си, но дори и със стария мотор на Алфи.
Ако му сложиш карбуратори, може да му вдигнеш конете и то значително, НО!
Ще трябва да сложиш стария колектор, а от там ще махнеш новото динамо и ще отеслиш всичко!
Мисли в тая насока!
Иначе си в правилната посока!
Успех!
защо ще слагаш стария колектор при положение че ще го правиш карбуратор слагаш карбовете и ще имаш място за динамо от К Р А З
Ами пробвай!
Аз не съм много сигурен, защото не съм го правил!
Ама давай!
не бе шегувах се за краз-а ама като сложиш карбове не се ли отваря повече място или съм в грешка кутията е поголяма ли???
Ами между тях е филтъра...:whistle:
и това ми е ясно виждал съм много пъти карборатор ама не съм обръщал внимание дали кутията е много дълбока и дали е залепена до динамото
---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:59 ----------
аз говоря за този вариянт с карбове и 2 отделни филтъра http://www.youtube.com/watch?v=jV7WkHFimTA&feature=related
Plamen33
01-11-2011, 23:12
Чакаите какво искате да кажете че сега с мотора и инсталацията от 145 16в при мен в коша на 33 ще е по спьната от една 33 16в стокова ли. Мое мнение мисле че даже може да е по добре дано наи вече да се разбере :machinegunner:
ами виж ся при теб според мен ще се получи добре щото ти си със глави от 33 и електроника на 145 при което електрониката на 33ката е пълен леш а главите на 145-цата са по лабави от към мошност
Plamen33
02-11-2011, 00:21
Ами нее сигорно още точно с кои глави ще сьм но Вихрен скоро ще каже имат ли разлика главите на 145 и 33 и 4рите глави са в сервиза
нямат разлика понеже има няколко 145-ци с глави от 33
Има разлика само във валовете на 145/6 и 33,в главите не.
firedragon
02-11-2011, 13:42
132hp.=>137hp. :whistle: 129hp. е 1.7 16в двигателя на 145/146. Има и други разлики изпускателния колектор е друг а и всмукателните валове за 132=>137 са различни поне по Е-пер
Така де,пак нещо съм чел между редовете и съм писал простотии.
Има разлика само във валовете на 145/6 и 33,в главите не.
Я помисли малко!
Баш в главите им е проблема!:noooo:
Въпрос!!!
От ланча ипсилон от първите взех датчик за температура на маслото за налягане към лампата на таблото които е на троиник с камбанка пак за налягане към уред за показване на налягане на таблото и мисля да сложа двата за налягане на пропката до филтъра а този за температурата на маслото в средата на блока кадето е сегашния за налягане на маслото та въпроса е дали датчика за температура на маслото шъ показва вярно или е по добре да е на филтара и той въпреки че ми казаха че е най добре да е на картера ама заводско на картер не съм виждал и така има ли фаида да е в средата на блока
Въпрос!!!
От ланча ипсилон от първите взех датчик за температура на маслото за налягане към лампата на таблото които е на троиник с камбанка пак за налягане към уред за показване на налягане на таблото и мисля да сложа двата за налягане на пропката до филтъра а този за температурата на маслото в средата на блока кадето е сегашния за налягане на маслото та въпроса е дали датчика за температура на маслото шъ показва вярно или е по добре да е на филтара и той въпреки че ми казаха че е най добре да е на картера ама заводско на картер не съм виждал и така има ли фаида да е в средата на блока
кажи му фиат пунто и не го обиждай повече :D :D :D
за мен, няма кой знае какво значение. слагай където е най-удобно.
значи ако го цапна по средата на блока ще си показва вярно??
значи ако го цапна по средата на блока ще си показва вярно??
Там е главната захранваща маслена магистрала на мотора. Естествено, че ще са ти обективни показанията. Още повече, че на единствените 33-ки от 1-ва серия с уред за налягане, стои именно там датчика.
Бате Боби май е го обясних правилно 2-та датчика за налягане искам да ги сложа до филтара и този за температурата по средата на блока пита се правилно ли е и ще показва ли вярно температурата на маслото по средата на блока???
Най-точно е в картера, после около филтъра, а след това няма особена точност.
В средата на блока ще ти показва малко или повече усреднена тая на водата, тоест на блока.
Все пак пробвай, защото може и да дрънкам пълни глупости!:hehe:
А каква трябва де е температурата на маслото???
Най-точно е в картера, после около филтъра, а след това няма особена точност.
В средата на блока ще ти показва малко или повече усреднена тая на водата, тоест на блока.
Все пак пробвай, защото може и да дрънкам пълни глупости!:hehe:
По средата на блока не минава вода. Водата върви до основата на цилиндрите. А централната маслена магистрала е в изтънената и издута част на блока, там се разминават противотежести и биели на по-малко от 1 см. със стената. Като цяло си е най-добри в картера. Защото в момента в който маслото влезе в маслена помпа и заден капак на мотора (те са алуминиеви и бързо абсорбират температура) веднага му се променя температурата.
Добре датчика за температурата ше го сложа на тапата до филтъра понеже на картера не виждам къде мога да го монтирам освен на пропката някак си.А датчика и камбанката за налягане на маслото ше ги завия по средата на блока където в момента ми е жигулския датчик за налягане на маслото въпросът ми е дали ше показва вярно налягането по средата на блока или и на тях да им търся място покреи филтъра.
съжалявам за глупавите въпроси но просто искам като ги сложа да ми дават колкото се може по вярна информация а не уредите да стоят за гъзария като на пернишки голф лепенки по вратите !!!:toilet:
датчика за налягане трябва да е след маслената помпа, това му е условието.
датчика за температура не е претенциозен, те повечето са и тромави. горещото масло се събира в картера където се охлажда и помпата пак го качва нагоре. там където си го решил е добре.
Ами мисля че отвора по средата на блока е след маслената помпа щом заводския ми е там или се бъркам ???
Има и друго на 1-ва серия датчика за налягане на маслото е до фълтъра след това мисля че ги монтират по средата на блока и другото интересно при старите 33-ки е че когато запалиш студена колата лампата за водата не изгасва докато не се вдигне определена температура 65 градуса мисля че това е с цел да не тормозиш двигателя студен !!!!
Момци имам много голям проблем!!!
Пред няколко дена се случи следното:
Карам си аз един ден като секи ден и минавам през една локва следствие на което колата изгасва.:censored: Така почна едно проверяване на кабели бубини дистрибуторни капачки сичко сухо след много умуване тарсене и какво ли още не намерихме проблема изгоряло бушонче на бензиновата помпа (поне си мисля че е за нея) намира се на релетата зад акомулатора.Добре смених го и карах ден два три дока не заваля :icon_frown: и като нагазя у водите пак си загасваше колата ама вече знаех каде е проблема от близките вторични се бях заредил с една чанта бушони и така на намокряне си ги сменях.:cussing:
Според мен като се намокри бензиновата помпа отзад и понеже гумените убувки или поне това което е останало от тях вече на съществува предполагах че като се намокрят от там окасява и гори бушончето нищо че по едно време и 30 ампера сагах :joly:
Вчера обаче спирам на кафлана прая кот прая вътре излизам тваря сядам почвам да вартя и само си вартя при което искачам горд с един бушон в рака с мисълта че го сменям и се прибирам.ДА ама НЕ!!!!!:Silent:
така изгорих 5-6 бушона и акумулатора си клекна. Издарпах я аз до сервиза и сложихме акумулатора да се зарежда и очаквах че като изсахне днес ще си закача акумулатора ще си сложа бушон и ще си потегля:whistle: Е почти така стана сложих бушона акумулатора запали от ряс поработи на място да си позагрее качих се 2 метра и :priest: бушон сложих друг още при стартера изгармя!!!! При което тотално изгърмях и АЗ :prison::ranting:
И така мислех си че е от намокрянето на помпата ама вчера цяла нощ и днес до 6 вечерта се ще се е изсушила да го е*а и май проблема не е само от намокрянето или незнам и аз какво е утре 7 сабахлямта отивам в сервиза и почвам да се маям ако някои има нещо предвид моля да казва че тая вечер от нерви ще ме удари рядкото :dyrvo_v_kenefa: Незнам какво да правя дали някаде дава на късо или помпата прави мизерии тя верно от 3 год. си жужи....
Моля някой ако има нещо на ум каквото и да е да го сподевли.Каквото и да е ако някои има идея на какво се дължи проблема да казва !!! :please:
becksalfa
08-01-2012, 20:47
първото което измислих е смени си помпата,може тя да е окъсила и затова да гърми бушона,първо я провери измери и съпротивлението и така да елеминираш този вариант.
Може и кабелът да е оголен някъде и да укъсява.Откачи захранващия кабел и от двете страни и пусни нов.
ми сигурно си стопил изолацията на кабела на бензиновата и отзад си на късо постоянно. няма си първия с тоя номер :D :D :D
Като махнеш задната седалка, ляво на борд има една дупка,където влизат кабелите за помпата и нивомера. За помпата плюса е един дебел розов. Обикновено или там или след тая дупка окъсява кабела.
Аз при подобна ситуация просто срязах там кабела ,за да локализирам проблема. Престана да гори бушона. Значи е след дупката. Смених това парче и всичко се оправи.
При тебе решението е подобно.
Ако не става, както колегата каза по-горе: направо смени кабела от главното реле до помпата. Огледай добре и масовия кабел. Не, че има връзка със сегашната ситуация, но сега му е времето.
Успех!
Смених бензиновата помпа и за сега всичко е ток.
след днешното каране с опелската помпа ми се струва че колата се стрелка дооооста повече незнам дали си въобразявам ама дали може да има нещо такова все пак моита е оригиналната от 8клапановия мотор и е на 20 год. и си е изживяла живота дали опелската е с по голям дебит и по запазена и за тва да се стрелка така иначе да се похваля вече го няма жуженето най-послеее :metal:
becksalfa
09-01-2012, 20:39
браво че си оправил проблема,може и да има промяна щом казваш че твойта е на 20 год.и най-вероятно си е изкарала живота и дебита ие паднал и затова мисля ,че не е правила достатъчно налягане
Пичове, не бъркайте налягане с дебит!
То дебита им е винаги много по-голям, отколкото е нужно. За това за дебита изобщо не говорете!
Основното е налягането.
Няма ли налягане:ban:
незнам чиче ама се усеща разлика а дебита до колкото знам е наистина по голям от нужното ама явно на старата е бил минимален като ракия от казан е течало през помпата :laughing1:
firedragon
10-01-2012, 00:25
По-голям дебит през същите маркучи, със същите сечения, означава и по-голямо налягане.
П.П Напиши помпата от какво кОПЕЛе е да и видим дебита.
По-голям дебит през същите маркучи, със същите сечения, означава и по-голямо налягане.
П.П Напиши помпата от какво кОПЕЛе е да и видим дебита.
Колега това важи само когато системата е напълно затворена, когато има регулатор всичко си е същото ;) Само при най-високата консумация ако не може да навакса помпата тази с големия дебит ще си остане на същото налягане докато другата ще почне да припада ;)
Бензиновите помпи на 33 са едни и същи, от 1.3 до 16в .. също така въпросната помпа храни 3.0 кубиковия двигател на 75, така че полза от опелски чаркове - няма. Така че секси, ако искаш по-добър вървеж на 33ката се насочи към повече студен въздух в комбинация с намаляване на тегло.
Да се похваля днес сутринта си счупих задна дясна дръжка на вратата :ranting: Единственото което ме спря да не я изям от яд е че имам 4 от старите и спасявам положението тъпото е че в този студ няма да се хвана да ги сменям о ще остане така до по топло време демек до пролет!!!
Ми то да си прост не е лесно:mrgreen:чупят се като солети в леда дръжките, има си и чалъми ама май вече ти е късно
хахахахаха сложи ли му ме интересува хахахахаха :)поне задната не е шофьорската :)
Няма дръжки няма проблеми има дръжки има проблеми хахаха ... 33-та дзвер бате
Днес за пореден път ТРЕНТА ТРЕ за малко да ми докара инфаркт и същевремено да ме озадачи отново със стренния си и неразбираем характер и естествено неиното неразбираемо държание и странни проблеми!!!
Няма такава кола с такива странни проблеми и прищевки като 33-ката :wierdo:
Историята е следната:
Сутрин като сутрин ставам приготвям се за работа и правя всичко както си му е реда докато не стане време да излизам за работа. Тръгвам аз и на излизане от входа се разкри странно усещане.!!!! Това беше студът които ми разби главата:bash:. Както и да е след около 2мин. се усъзнах и след това фрапиращо за мен усещане се разкри гледката на 7-8 жители на блока и съседи които се мъчиха да запалят колите си по севъзможен начин :wierdo: от обикновенното въртене на ключът до възпоменаването на същества от женски род на малко след средната възраст :ranting::humpx: Въпреки това аз остремено се бях насочил към мойта хубавица която се падаше горе долу по средата на паркинга.Във засилката ми към колата обаче се таеше леко съмнение :unsure: че след моя опит да направя това което другите не успяха ще се провали и най вероятно ще се присъединя към групичката която се беше заформила :meeting: Както и да е съмненията се засилиха веднага след като не запали от 4-тата врътка на стартера и отпаднаха веднага след втория опит :spiteful:
Обаче.... Явно звъкът на единствената запалила кола пред блока привлече вниманието на насъбралата се глутница и те настарвено се насочиха към мен със мили очи и кои със кабели кои със важе в ръце :torch:
След оказването на първа помощ :doctor: и понасянето на благодарностите и обещания за почерпки :cheers: тръгнах аз към работното си мяст.
Стигнах даже пих кафе и какво ли още не докато не ми се наложи да изляза да свърша малко работа :coolio: в градът. Качих се запалих потеглих обаче нещо не беше наред много странно возеше вече... Меко :shock: нарочно минах през една две неравности и ооооо баже предницата се клатеше като на волка с изпуснали амортесиори :noooo: Буквално беше като лодка веднага отбих слязох опрях се на калника и се излашках няколко пъти при което предницата така заигра все едно предното ми окачване беше със прожинки от химикал и амортесиорчета от багажник :laser: При което краката ми буквално се подкосиха защото в главата ми нахлу мисълта че решението са 2 нови амортесиора и една цифра от около 400 български парични единици :big_money: след прекарването на 2 леки инфаркта и 3-4 пристъпа си казах че някак ще оправя нещата и продължих колата със 80 беше неуправляема :surrender: и колкото повече карах из града толкова повече имах чувството че нещо се променя като спирах по кръщовища първо виждах снега по земята после небето и така няколко заклащания дока не се успокои спрях на едно място и ми се наложи да постоя извесно време. След като трябваше вече да се качвам в колата и да продължавам реших да я лашна още няколко пъти от калника и да се наведа да видя какво става.!!! Направих го и двата амортесиора бяха видимо здрави и не оцапани :boxed: обаче забелязах че се е повтвардила качих се покарах и колкото по карах толкова по се втвърдяваше!!! Докато по едно време май всичко си доиде на мястото слязох лашнах я и окачването си беше там същото както преди...:bangin: После през деня като я оставех някаде за повече от час пак беше като желе в окачването и вече като се качиха температурите до към -9 се оправи!!!!!
ИЗВОД???????
Според мен е замръзнало маслото но ако беше замръзнало нетрябваше ли да е като тухла на пътя?!?!?!?!?!
Това е моето днешно преживяване с мойта 33-ка!!! :shocking::sex:
:respect::respect::respect::respect:
Никои ли си няма на идея защо е станало така???
кво ти пука. то в тоя студ като е само това. на тях по принцип и без това им трябва малко време да се напомпат. замръзнали са просто.
Никои ли си няма на идея защо е станало така???
Нищо не е станало.
Тва си е нормално за модела.
То сутринта и мойта си запали на газ и пак дърпах немски кочини.:cheers:
Днеска пореден фал!!!!!!!!:starwars:
Тръгвам от един светофар 1-ва и при включването на втора оп нямаааааа останах туш първо погледнах полуоските там са си щангата на скоростите и тя там и познаите какво излезе проблема беше намерен жеднага след свалянето на картера на скоростната :sick1: :ranting::angry1:
Днеска пореден фал!!!!!!!!:starwars:
Тръгвам от един светофар 1-ва и при включването на втора оп нямаааааа останах туш първо погледнах полуоските там са си щангата на скоростите и тя там и познаите какво излезе проблема беше намерен жеднага след свалянето на картера на скоростната :sick1: :ranting::angry1:
Пу за мене диференциалче ... Пу пу пу ... Да му е*а майката . Радвай се , че поне има от къде да вземеш щото можеше и по-зле да е
Тишо, то не минава седмица без да се счупи нещо беееее.
Пу за мене диференциалче ... Пу пу пу ... Да му е*а майката . Радвай се , че поне има от къде да вземеш щото можеше и по-зле да е
Е те диференциалите при 33 3-та серия са си консуматив :grin:
Пу за мене диференциалче ... Пу пу пу ... Да му е*а майката . Радвай се , че поне има от къде да вземеш щото можеше и по-зле да е
То дано Ицо да го изнамери че тогаз си **** Маиката
Тишо, то не минава седмица без да се счупи нещо беееее.
Еееееее стига де пепел ти на устата амортесиорите бяха замръзнали деференциала се счупи зарад менте кецовете ми ..........
емм в тея студове я жали малко - всичко на кучан станало - пък представям си ти как я караш,какво очакваш то още неща ще потрошиш!
ем всичко стана много случаино питаи ВАКАТА просто на един светофар трябвше да направя обратен и първа ръчна обратен камшик прекъсвач амбреаш втора и съдята свири :sick1:
да бе да не повярваш ... Много странно се получи всичко
да бе да не повярваш ... Много странно се получи всичко
Мдааа а що ли и аз си мислех,че не е било нещо различно и аз така си го представях-после ама защооо хахахахаха в тоя кучи студ няма се очудя ако даже някоя замръзнала полуоска се счупи трябва се жалят малко в това време!
Мдааа а що ли и аз си мислех,че не е било нещо различно и аз така си го представях-после ама защооо хахахахаха в тоя кучи студ няма се очудя ако даже някоя замръзнала полуоска се счупи трябва се жалят малко в това време!
Щи дам аз едни полуоски да мълчиш........:stumm:
Някой ни е прокълнал нас тука ... който и да е син да му се роди и зет да му доведе !
Някой ни е прокълнал нас тука ... който и да е син да му се роди и зет да му доведе !
Амин!
хахаха и аз имам някакво такова чувство от както се хванах с тея 33-ки вече година и половина все нещо......сега що годе я закърпих кочината пък стой без застраховки и глупости,че пък работа няма тя си......накрая ше я подаря на някой за 1000 и 100 и 200 лева май така ги виждам,че почна да ми писва!
Чувството трябва да го имате, когато пилите моторите на прекъсвач, а не след това!:naughty:
После били кочини!
Ми така ще е!
Като такива прасета ги карат:rotfl:
Чувството трябва да го имате, когато пилите моторите на прекъсвач, а не след това!:naughty:
После били кочини!
Ми така ще е!
Като такива прасета ги карат:rotfl:
:bash: и аз това им разправям ама...
:bash: и аз това им разправям ама...
:bouncing_smiley: хахахах баш ти не ни ги разправяй ... че такъв примерен ШоФеР беше ... покрай нас се развали :drinking:
:bouncing_smiley: хахахах баш ти не ни ги разправяй ... че такъв примерен ШоФеР беше ... покрай нас се развали :drinking:
аааа е давам от време на време гас ама с вас немога се сравнявам в никакъв случей:bouncing_smiley::shocking: аз го правя понякога а вие понякога карате като мен хахаха има си разлика :)
Ето го и проблема със скоростната кутия
http://smileys.on-my-web.com/repository/Unhappy/you-fool-038.gif
boris037
24-02-2012, 17:59
Това първата ли е?
Ето го и проблема със скоростната кутия
http://smileys.on-my-web.com/repository/Unhappy/you-fool-038.gif
Ако може, някои да каже от какво се получава това, че да знаем, да не правим така.
boris037
24-02-2012, 18:15
Ако е първа предавка, е защото ъгълът на скосяване на зъбите е различен от този на останалите предавки(зъбите влизат по-навътре един в друг) и е много опасно включване на първа в движение. В повечето случай скоростите хъркат, а ако се напънат се чупят. А ако е някоя друга предавка не знам...
Ако може, някои да каже от какво се получава това, че да знаем, да не правим така.
ОТГОВОР!!!
Днеска пореден фал!!!!!!!!:starwars:
Тръгвам от един светофар 1-ва и при включването на втора оп нямаааааа останах туш първо погледнах полуоските там са си щангата на скоростите и тя там и познаите какво излезе проблема беше намерен жеднага след свалянето на картера на скоростната :sick1: :ranting::angry1:
ем всичко стана много случаино питаи ВАКАТА просто на един светофар трябвше да направя обратен и първа ръчна обратен камшик прекъсвач амбреаш втора и съдята свири :sick1:
Това е част от диференциала наречена "сателит" Другата част, в която се нанизва фланецът на полуоската, посредством шлици се нарича "планета" . Сателитът се върти около планетата. Във всеки стандартен "отворен" диференциал има по 2 планети и 2 сателита, като сателитите са на отделна ос в касетата на диференциала, а планетите предават движението към колелата. При 33 планетите и сателитите са доста малки в сравнение с тези на повечето други коли и са доста по податливи на износване.
Ето го и проблема със скоростната кутия
http://smileys.on-my-web.com/repository/Unhappy/you-fool-038.gif
Като гледам, скапали са се от прекалено много масло!:paddle::paddle:
А има ли някаква вероятност, този проблем да се получава от не-добре работещ съединител, или износване на тампоните на скоростния лост?
Като гледам, скапали са се от прекалено много масло!:paddle::paddle:
амииии ъъъъъъъъ явно като сме я зглобявали след основния ремонт не сме доляли един два пръста ама дали е от това :boxed:
---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:43 ----------
А има ли някаква вероятност, този проблем да се получава от не-добре работещ съединител, или износване на тампоните на скоростния лост?
ТРУДНО :notify:
А има ли някаква вероятност, този проблем да се получава от не-добре работещ съединител, или износване на тампоните на скоростния лост?
От такива проблемчета идват други проблеми, отиват си синхроните на предавките, но това няма нищо общо със диференциала.
От такива проблемчета идват други проблеми, отиват си синхроните на предавките, но това няма нищо общо със диференциала.
Да колега, в предишния си пост ти пишеш за диференциал, пък аз като чета си мисля за скорстна кутия, и от там явно се пообърквам.
Да колега, в предишния си пост ти пишеш за диференциал, пък аз като чета си мисля за скорстна кутия, и от там явно се пообърквам.
Диференциалът (поне при нашите коли) е в скоростната кутия, всичко това е в един корпус, но при някои коли са отделно, най-често при колите със задно предаване.
Ако може, някои да каже от какво се получава това, че да знаем, да не правим така.
най-важно е да не вземаш завоите с ръчна :D :D :D не че нашия герой ще спре да го прави :D
най-важно е да не вземаш завоите с ръчна :D :D :D не че нашия герой ще спре да го прави :D
Дълбоко се съмнявам скоро да се откаже от този навик :ph34r:
п.с. Не съм супер герои да глупости са но ги правя когато няма хора или когато съм сигурен че няма да има последици за другите!!!!
то това ми е пределно ясно :Tease:
само дифа ли смени.
Да ама този път маслото го хакнахме до горе:sex:
Как до горе бе човек, да не сте сипали 5 литра в кутията ?
УжасТ, бързо източвайте и наливайте колкото е нужно.
offff Stelko 2 i ne6to 4 polovinki i malko iskah da kaja ozbarkah se
p.s. izvinqvam se za ezika 6te go redaktiram pri parva vazmojnost
Не съм супер герои да глупости са но ги правя когато няма хора или когато съм сигурен че няма да има последици за другите!!!!
хаха, арееее дърпаш и квото стане .. не се прай на йода:Yoda:
УжасТ, бързо източвайте и наливайте колкото е нужно.
то се пълни докато прелее от пробката. 2литра и малко отгоре събира. едно че не можеш да налееш повече, ами и кутията си има от къде да изхвърли ненужното.
Боксерските скорости събират между 2.7 и 2.8 л масло, ако е добре източено преди това. А след ремонт суха кутия при мен винаги събира 3л. масло.
Ако маслото е в повече, избива или през семерингите на полуските, или през отдушника на задния капак на кутията.
Боксерските скорости събират между 2.7 и 2.8 л масло, ако е добре източено преди това. А след ремонт суха кутия при мен винаги събира 3л. масло.
Ако маслото е в повече, избива или през семерингите на полуските, или през отдушника на задния капак на кутията.
Или отвсякъде 8-)
Понеже зимата във бруталните студове задна дясна дръжка една невероятна сутрин ми остана във ръцете :ranting: се наложи да сменям дръжките. По случаиност няколко дена преди това ми бяха предоставени 4 бр. от така търсените скрити от 1-2 серия ;-) но се нуждаеха от леко реставриране понеже бяха във доста окаяно състояние 91496
и реших леко да ги освежа 91496
91498
91499
и се получи задоволителен ефект
91504
91505
91500
дразнеха ме и сивите джанти затова и с тях си поиграх колкото да не е без хич
91506
91507
не е кои знае какво но аз съм доволен от тези леки промени съжалявам за лошото качество на снимките ;-)
Краен ефект :flowers: Незнам за вас обаче аз много си се радвам на старата кошница понеже всичко си правя сам и знам какъв труд съм положил за да го направя :-)
Ами то и аз да съм, и аз ще се радвам. Колата изглежда доста добре:thumbup:.
много добре е станала-супер!
Браво, бе!
Добре си я стегнал!:dance:
Много вади фасон колата, точно както трябва да изглежда една 33-ка! ЕВАЛА!:thumbup:
благодаря ви оценявате трудът ми!!!!!
а това е интериора за сега
91674
91675
91676
Имам лек проблем онзи ден слязох у един канал да видя какво става под колата че след снеговете не съм и гледам и що да видя едната тапа мокра и почнала да заминава. И въпроса е следния как се избиват и лесно ли се сменят и двигателя си остава там нали няма да свалям светът зарад 4 тапи (водните) и дали ги има във авточастите като цяло!!!
тапите ги има и се продават по диаметър. по принцип трябва да чукнеш с нещо тъпо в средата да се сгъне навътре и после в страни за да се завърти и да я подпреш с една яка отверка и да я избуташ. новата я набиваш внимателно като ползваш максимално голяма вложка за гидора. внимаваш да върви направо и удряш лека полека.
моите долните и аз ги гледах че са леш ама за сега държат.
Благодаря за съвета вчера ходих да проверя за цени и маи били по 2-3 лв. броиката което е смешна цена. Днеска ми пристига и масалцето остават скоростите и тапите и съм 6 точки....
благодаря ви оценявате трудът ми!!!!!
а това е интериора за сега
91674
91675
91676
Колега тези уреди от къде ги взе че пасват идеално на мястото на духалките?
Едните са 60мм а другият 52 и пасват ако те интересува как съм ги направил ще ти обясня по подробно !!!
http://tuning-parts.bg/60mm-kombinirani/
http://tuning-parts.bg/52mm-tamno-staklo/
Едните са 60мм а другият 52 и пасват ако те интересува как съм ги направил ще ти обясня по подробно !!!
http://tuning-parts.bg/60mm-kombinirani/
http://tuning-parts.bg/52mm-tamno-staklo/
Давай на лични, интересува ме!
Замислил съм и аз да ги разкарам духалките и затова!
Благодарение на Крис от вторник слетобяд имам скоростна кутия която мислех да сменя тази събота и неделя но вчера естествено незнам за кой път вече ми пада полуоската и със падането си къса 2 болта и разкъсва капачката на вътршното каре :Silent: имам накривени още 3 болта и един здрав направо си Е*АЛО ма*ката но както и да е току що сложих кутията и вече има 1,2,3,4,5 :)
А да и този път залепих болтовете на полуоските нека сега се развият мами*ката им :machinegunner:
хахахаххаха не не се сетих да отскоча да си взема от Боби :sex: локтаит некъв днеска цял ден тест драив и за сега всичко е ОК!!!
Вюрт. Локтайд, Лики-Моли или каквото и да е друго, все върши работа.
Дано не ти създава повече проблеми:cheers:
Сега със нов проблем цялата предница е за ремонт изведнъж за около една седмица всичко грохна тампони на носача шенкели единия амортесиор май запече и все едно съм със спортно окачване 2 лагера на макферсоните и май за това се сещам вече имам единия шенкел другия месец вземам още един + 4-те тампона на носачите и остава амортесиора ако някой има и е съгласен да се раздели със него срещу някъква скромна сума моля да свирка че положението е много зле :boxed:
Сега със нов проблем цялата предница е за ремонт изведнъж за около една седмица всичко грохна тампони на носача шенкели единия амортесиор май запече и все едно съм със спортно окачване 2 лагера на макферсоните и май за това се сещам вече имам единия шенкел другия месец вземам още един + 4-те тампона на носачите и остава амортесиора ако някой има и е съгласен да се раздели със него срещу някъква скромна сума моля да свирка че положението е много зле :boxed:
За кой амортесьор става въпрос?
преден десен с 4 болта
Имам въпрос от втора серия амортесиорите стават ли за 3-та серия
преден десен с 4 болта
Имам въпрос от втора серия амортесиорите стават ли за 3-та серия
Стават!
Разликата е в тампона.
Десният май го отвлече Боби!
Благодаря за бързия отговор бате Иво :respect:
................................:biggrin1:
хаха тапанар, ей ся щи звънна
На някоя кака в циците ли гледа, бе!:ban:
................................:biggrin1:
Абе нещо така ли ми се струва или задният мост е излязъл мнооого наляво?
Ако е излязъл наистина наляво вниматилно огледай защо е така, дали е сгъната диагоналната напречна щанга или тя е изкъртила/изместила конзолата на която се захваща.
Иначе ударът е гаден, но се прави. Важното е на теб да ти няма нищо и да си жив и здрав.
Ехх, лоша работа! Наистина ли, спирачките са виновни?
Да боби напречната щанга е станала като скобник згънала се е като спагет но се съмняжам че и моста е изкривен предните колелета и те се събират ама там не съм гледал какви са пораженията!!!
Галинчо спирачките са виновни да и сега четох темата по горе за спирачките и съм замислил конверсията за отпред и един основен преглед за отзад барабани кантари и всички щуротии!!!
По ламарините уш няма поражения освен малко под задния мигач но е бял кахър!!!
Да та шибат дивите глигани тебе ... беладжия такъв ... преди да тръгнеш за Варна обади се ако съм свободен ще се домъкна с теб да ти помогна ... И сега докато е в бокса му е времето да оправиш всичко което беше замислил ;) ... Да знаеш , че съм с теб
Бърз поглет на по големите щети от злопулуката.....
NightRider
16-08-2012, 10:21
Бърз поглет на по големите щети от злопулуката.....
Дали си струва да я оправяш? Застраховка?
ами и аз това се питам но нямам пари за друга а тази си я обичам пък и не искам да съм поредния пратил 33-ка за скрап и без това не останаха много по пътищата
Разбирам сантимента ти. но ми се струва, че нещата са сговнени! Някой да види геометрията на купето.
Ако е за заден мост и щанги , а няма от къде да намериш, ще ти измъкна моите.
пак я огледай много добре.
Ако е с нарушена геометрия, много е вероятно да ти създава проблеми в бъдеще.
По-добре си търси читаво купе.
Едит: още едно "тъпанар" и от мен!:bash:
NightRider
16-08-2012, 23:57
Ако е с крива геометрия и тръгнеш да я разпъваш си приготви достатъчно макари с тел за телоподаващото
Според мен ти трябва заден мост с гредите и сигурно преден носач. Вероятно е да има и изкривен амортисьор. Общо взето за половин-един ден работа ако са ти налични частите, не разбирам що те плашат с геометрии и глупости като удара е доста лек и цялоста на купето е запазено.
Plamen33
17-08-2012, 10:24
Така е тише и аз съм за мнението на крис, имахме ,вече такъв случаи и момчето се размина с мост и два амортисъора, само няма да се отказваш
Е сега ако споделите и от къде да намерим някой донор за без пари...
Е сега ако споделите и от къде да намерим някой донор за без пари...
Абе то при Крис преди донори бол ама вече нйЪ :big_whoops: Ще се намери нещо то ... от тук от там по малко по малко и така
becksalfa
17-08-2012, 17:27
казвай ако нещо ти трябва имам една 33-ка за разглобяване и без това съм в отпуск
Канафка:hvala: ко стана, намери ли нещо? Да почвам да ровя за скрап в моя край на живеене.
Тя работата мамата си е*ало желание огромно ресурс никакъв с колегата от темата с 33-ката на части се чухме тоест той ми се обади (много приятен и отзивчив човек!!!) и се разбрахме ама незнам дали ще може да ме изчака докато намеря парата и после с транспорта идва една главоблъсканица ама ще се измисли НЕЩО НЯКАКСИ...
Направо нямам думи ебем ти кризата ебем ти държавата на тез управляващите по 100 цирея на гъзовете да им излязат и на всеки спукан по още 100... много съм набрал ама 33-ката съм решен за сега че пак ще се върне на пътя рано или късно като не мятам двигателя в друго купе и пак пълен напред....
Отново съм в играта с нова придобивка от която съм много доволен. Ще има ужасно много работа по нея целият и корем е за кърпене но съм се надъхал да я стегна кочинката външно е кукла иначе двигателя горе долу бива за предвижване за сега но ще се слага по големия батко които лежи в коша на червената но това след като се изкърпи ще гледам да се качва матерял от работата която се върши а тя няма да е малко щом пасажерската седалка пропадна представете си колко е изгнила от долу по нататак ще кача снимков матерял да се види колко е зле но пак казвам това ще стане след като я заземя и почна да се занимавам с нея!!!
Понеже не съм правил снимки ще покажа само с какво се здобих!!!
:waving:честито и да стане най хубавата!
Честито и от мен. Екстра е бяла, и аз си взех наскоро една бяла 33-ка и когато е лъскава много хубаво си седи.
Много е хубава,и бяла :wub:Приятна работа ти желая,че ще е доста-под,двигател.Да си я направиш с мерак!
Луд умора нема!:roll2::Yeeeehaaa:
becksalfa
23-10-2012, 21:05
браво,добра линия има.макар че за мен лично червеният цвят си е свещен за алфата.не признавам друг цвят освен кармазъ.
pe6kata212
23-10-2012, 22:14
Честитооо
И все пак имаш цяло резервно окачване за нея така,че няма от какво да се притесняваш.Двигателя е лесна работа,тенекии да има.
След хижата в Събота я почвай братле ... сложи ли 16-ките отзаде да видиш как ще стои ... и кажи ко стана с волана :P
Волана го изправих някои доста си е играл да го направи този фланец 16-ките няма гуми на тях и смятам да не ги слагам за сега поне докато не нарежа червената днеска ще диагностицирам кариеса по корема и ще видя какво ме очаква
ПАЦО ТОДОР КРИС - хората които могат да ти сменят двигателя за части от секундата, помисли си (.)(.)
Аз предлагам, в събота, сборен пункт на Соколите. Замъкваме двата мръхтара и ги изкормяме (покрай другите неща). Не се шегувам, ако трябва ще дойда с един микробус да събера остатъчния скраб :)
ПАЦО ТОДОР КРИС - хората които могат да ти сменят двигателя за части от секундата, помисли си (.)(.)
Хехехехе няма да откажа компания инак смяната на двигателя е най малкия проблем борбата с кариеса ме притеснява чесно да ти кажа !!!
Аз предлагам, в събота, сборен пункт на Соколите. Замъкваме двата мръхтара и ги изкормяме (покрай другите неща). Не се шегувам, ако трябва ще дойда с един микробус да събера остатъчния скраб :)
то за тъй смятам до неделя да я карам до де си тръгнете после я пръскам на основни частици и почва едно рязане и кроене и ще видим ама събота задалжително ще се видим очи в очи слагаи зимните гуми на GT-то и се мятаи към нашия балкан
........... Днеска слизах в канала и останових че борбата ще е жестока и маи ще ми трябва професионалист от двете страни от към праговете е направо разпорена при пасажера липсват цели парчета и се вижда мокета раждата е била безмилостна към тази хубавица и немога да разбера защо само от долу е така а горе всичко си е тип топ :?:
Ай ся, ,зимни гуми, докато не падне сняг - не ги слагам.
Plamen33
24-10-2012, 20:49
ПАЦО ТОДОР КРИС - хората които могат да ти сменят двигателя за части от секундата, помисли си (.)(.) ХАХАХАХ . Тише до няделя леко с мотора ми хихихи Крис затягаи колана скоро време, ще повторим упражнението понеделник идвам тише, ще прекараме добре.Утре и аз ще боядисвам корема на 8в-то, че да не се стига до неприятни последсвия И отново поздравления за красавицата всичко, ще и оправиш аиде с здраве
А м-у другото Варнянците с 33-ките да не се услушват ами да се товарят и да идват на хижата , че мн. наказателни точки ще им станат :D
Варнянците или поне двама от тях ще са в неделя при Търговище :rosso_racers:
Днеска слизах в канала и останових че борбата ще е жестока и маи ще ми трябва професионалист от двете страни от към праговете е направо разпорена при пасажера липсват цели парчета и се вижда мокета раждата е била безмилостна към тази хубавица и немога да разбера защо само от долу е така а горе всичко си е тип топ :?:
Аз тук май ще бъда единствиния с отрицателен пост, дано ме разбереш правилни и не се разсърдиш!
Та, от опита ми със 33 през годините научих едно важно нещо: Не се занимавайте с кърпене. Ако се занимавате с кърпене, то само и единствено сам човек, с много инструмент, с хубаво телоподаващо, с хубава гелотина, с читав абкант. Кърпене при 33-ка от тенекеджии води само до по-лошо. Досега никой, никъде не съм видял да реже да здраво, да заварява, ако е с презастъпване на ламарината от 2-те страни, и никога не съм виждал някой да шие с цели шевове. Кърпенето е адски трудоемко е никой не се захваща да го прави, както трябва. А когато не се направи както трябва, след 2-3 години калата буквално е за скрап. Никой не сменя междинни прагове, а те са най-важното в конструкцията на праговете. Никой не имитира оригиналният пункт швайц, а това е правилният начин за сглобка при събирането на 3 слоя ламарина, както е в ръбът на уплътнението.
Та ако колата няма купе, колкото и да ви е яд, на скрап!!!
Току що и аз разбрах, че сте купили колата от човек, който се занимава с автобояджийски и тенекеджийски услуги, при това в Русе се води за един от квалитетните майстори. Явно обаче на човека не му се е занимавало с тази кола.
Аз тук май ще бъда единствиния с отрицателен пост, дано ме разбереш правилни и не се разсърдиш!
Та, от опита ми със 33 през годините научих едно важно нещо: Не се занимавайте с кърпене. Ако се занимавате с кърпене, то само и единствено сам човек, с много инструмент, с хубаво телоподаващо, с хубава гелотина, с читав абкант. Кърпене при 33-ка от тенекеджии води само до по-лошо. Досега никой, никъде не съм видял да реже да здраво, да заварява, ако е с презастъпване на ламарината от 2-те страни, и никога не съм виждал някой да шие с цели шевове. Кърпенето е адски трудоемко е никой не се захваща да го прави, както трябва. А когато не се направи както трябва, след 2-3 години калата буквално е за скрап. Никой не сменя междинни прагове, а те са най-важното в конструкцията на праговете. Никой не имитира оригиналният пункт швайц, а това е правилният начин за сглобка при събирането на 3 слоя ламарина, както е в ръбът на уплътнението.
Та ако колата няма купе, колкото и да ви е яд, на скрап!!!
Боби много ценна информация ми даде благодаря ти ще гледам сам да си я направя за ламарините мисля да режа до здрава ламарина и после от червената режа легените и ги присаждам на бялата понеже червената няма раждичка никаде...
Току що и аз разбрах, че сте купили колата от човек, който се занимава с автобояджийски и тенекеджийски услуги, при това в Русе се води за един от квалитетните майстори. Явно обаче на човека не му се е занимавало с тази кола.
Аз обаче съм се решил твърдо да я стегна !!!
Как да му се занимава с кола която струва толкова ... човека си гледа бегачките и го боли шмайзера за такива коли ... до колкото разбрах я е купил само заради джантите тая кола ... Ти представяш ли си някой да си купи кола само заради джантите . Ако беше фен на марката съм сиг. , че щеше да я направи в гъ*а ... За мен няма непоправими неща :)
Дерзайте, момци, но това дето ви го каза Бобката си е живата истина. Колкото и да не ми е кеф, моят кенеф много скоро ще бъде нарязан за скраб, какъвто и си е!
Човека го беше изкърпил грамотно, като режеше действително до здраво, но лайното си е лайно.
колата е имала удар и е правена през куп за грош.
Резултата е, че е изпокъсала задницата, вследствие на ръждата. Тя идва отвътре на гредите и положението е осрано. :gruebel:
За това нова, дето не е ръждясала.
Не ти разбирам идеята секс за тая бялата 33ка, като пари които си платил за нея доколкото разбрах е добра сделка, но за какво ти е да кърпиш изгнилото купе и да му удължаваш агонията особено и като имаш напълно здраво перфектно купе - червеното ? Един заден мост и носач/амортисьор има за смяна ... или нещо ми убягва или ...си прост :bash: Ако съм на твое място ще си стегна червеното 16в, а бялата както е гнила и лекичка се прави една клетка да не се усуква по завоите и с 8 клапановия 1.7 и едни карбове ще стане силна бяла бегачка:Yoda:
Мен ако питаш Тишо,бой напред и смело както си решил да направиш хем ще ти е по голям кеф после и не му мисли аз пък мисля че с добра защита и ако се направи както трябва ще стане здрава за доста време сега поне има много химикали за тия неща не като едно време,мен ако знаеш как ми хареса като правих мойта дупка чак ми се искаше да има още една две - без майтап ! :)
Някой ми задигна емблемата тази вечер и се съмнявам че е някое малко ла*ненце ама да видя чии ръчички ще счупя :ranting:
Търси някой с 145/6
на тях им белеят емблемите.
Кажи кога да ти пратя апаратите и дисковете от баластрата. Имам ги.
Търси някой с 145/6
на тях им белеят емблемите.
Съмнявам се че е някой пилю дето я е изкъртил без да знае за какво му е много ме е яд защото трудно се намират от старите емблеми а те са в наистина добро състояние!!!
Кажи кога да ти пратя апаратите и дисковете от баластрата. Имам ги.
Хвърли го отзад на колата като я караш при бончо
За тези който незнаят бялата 33-ка вече е претопена за бирени капачки.....:rip: ужасно красива но много болна :sickness: явно беше стояла близо до някой кадет доста време и беше прихванала тежката проказа...
За тези който незнаят бялата 33-ка вече е претопена за бирени капачки.....:rip: ужасно красива но много болна :sickness: явно беше стояла близо до някой кадет доста време и беше прихванала тежката проказа...
Нема да се плашиш, аз има бяла 33-ка в отличен вид. Поне едно ще остане жива.
Ще започна така... Благодаря на колегата GALIN4O че е такъв пич и се договорихме така!!!
И така да ви представя новия поект Алфа Ромео 33 3-та серия 89 год.!!! 1.3 два двоини карбуратора DLRO40. Естествено двигателя няма да остане този на негово място ще влезе по големият му брат но това малко по нататък. Колата е много запазена няма скърцащи и тропащи пластмаси по време на път има малко ръждица под единия заден стоп и зад номера но целия панел ще го изрежа и сменя със здрав според мен това е най добрия вариянт от колкото да се правят кръпки другото загниване е под пасажера около тапата там е седнал един 100 и нещо килограмов чичко и се е сцепнала около 6-7 санта но смятам че там лесно ще се оправо около капачката на резервоара е здраво и това е най важното. Като цяло и предстои изкърпване цялостно пребоядисване добавяне на няколко елемента смяна на задните прожини с червени че задницата ленти из облаците търся си и предни някой ако има да свирка смяна на двигателя намиране на седалки от имола или 16-ки претапециране на целия интериор и тавана влиза в това число слагане на централно слагане и на дясно огледало понеже това е най орязаната 33-ка от към екстри която съм виждал и още куп дреболии...
Ето и малко снимки:
JORDANGT
11-08-2013, 13:41
Спасявайте ги,че не останаха.Успех
петата на 1.3 същата ли е като на 1.7 и смятам да сложа кутията на 1.3-то на 16-ката с цел по къси скорости по бързо ускоряване и по малак разход и мисля само 5-тата да е от 1.7 за извънградското пътуване
никой ли незнае нещо по въпроса
петата на 1.3 същата ли е като на 1.7 и смятам да сложа кутията на 1.3-то на 16-ката с цел по къси скорости по бързо ускоряване и по малак разход и мисля само 5-тата да е от 1.7 за извънградското пътуване
Не съм 100% сигурен, но доколкото си спомням, между 1.3 и 1.7 16V разлика в кутиите има само в диференциала, демек предавките са еднакви.
По-късите скорости не винаги означават по-добро ускорение, хубав старт се прави с мощен мотор, хубави гуми, дълга първа скорост, много обороти и ниско тегло на автомобила.
Не съм 100% сигурен, но доколкото си спомням, между 1.3 и 1.7 16V разлика в кутиите има само в диференциала, демек предавките са еднакви.
По-късите скорости не винаги означават по-добро ускорение, хубав старт се прави с мощен мотор, хубави гуми, дълга първа скорост, много обороти и ниско тегло на автомобила.
Разбрах значи си оставям моята кутия на 16ката!!!
Колкото до тегло двигател гуми и добро окачване за добър старт са ми ясни но мислех че със късите скорости ще се изстрелва по добре но сега като се замисля е добре точно първата да ти е дълга...
Разбрах значи си оставям моята кутия на 16ката!!!
Колкото до тегло двигател гуми и добро окачване за добър старт са ми ясни но мислех че със късите скорости ще се изстрелва по добре но сега като се замисля е добре точно първата да ти е дълга...
Ами Пунто 1600 примерно е с първа много дълга, прави да кажем около 80, на 2-ра прави 100, на 3-та 120-130 и така до 6-та, като максималната скорст му е около 190.
Принципно на 1-ва мотора е най-силен, колкото по-висока предавка, толкова по-малко мощност на колелата.
Здравейте.
Реших и аз да си възстановя колата. Имам я от 2000на година, 2004 издумках двигателя, 2007 докарах донор и й сложих двигател без да я карам след това, защото все съм навън или имам други за каране.
През 2010 й сипах малко бензин, акумулатор и колата запали без проблем. Застраховка, данък,преглед и я дадох на близък човек да я кара, който я кара докато не свърши застраховката. И от тогава три години колата стоя отвън на дъжд и слънце.
Миналата седмица отидох с 10 литра бензин и акумулатор и колата пак запали, но на 2-3 цилиндра. След малко затвърди на три и тъй като нямах ключ за свещи, нито свещи я прибрах до града на три. На другия ден смених свещта и маслото, застраховка данък преглед и тръгнах за София. Вървя добре, известно време поддържах 200, през повечето път 140.
Разкарах другите коли, оставих голяма семейна, една маздичка и алфата. Външно се появиха ръжди и имам намерение да я закърпя и пребоядисам. Но ми се ще да отворя двигателя, да видя как са лагерите на коляновала и другите неща, преди да я украсявам външно.
Някой има ли идеи как може да стане това в София.
Първо: Какъв мотор е? Второ: Има ли причина, да искаш да се отваря мотора, нещо те съмнява или не ти харесва как върви?
Иначе аз съм от София и съм насреща за кавото имаш нужда.
becksalfa
24-09-2013, 21:45
хайде ще чакаме какво ще се случва с колата и искаме снимки.
alfonso_90
25-09-2013, 13:07
Колега по-добре си направи своя тема и там си питай каквото ти е нужно. Така няма да се смесва информацията за 2 те коли :th_up:
Здравейте.
Реших и аз да си възстановя колата. Имам я от 2000на година, 2004 издумках двигателя, 2007 докарах донор и й сложих двигател без да я карам след това, защото все съм навън или имам други за каране.
През 2010 й сипах малко бензин, акумулатор и колата запали без проблем. Застраховка, данък,преглед и я дадох на близък човек да я кара, който я кара докато не свърши застраховката. И от тогава три години колата стоя отвън на дъжд и слънце.
Миналата седмица отидох с 10 литра бензин и акумулатор и колата пак запали, но на 2-3 цилиндра. След малко затвърди на три и тъй като нямах ключ за свещи, нито свещи я прибрах до града на три. На другия ден смених свещта и маслото, застраховка данък преглед и тръгнах за София. Вървя добре, известно време поддържах 200, през повечето път 140.
Разкарах другите коли, оставих голяма семейна, една маздичка и алфата. Външно се появиха ръжди и имам намерение да я закърпя и пребоядисам. Но ми се ще да отворя двигателя, да видя как са лагерите на коляновала и другите неща, преди да я украсявам външно.
Някой има ли идеи как може да стане това в София.
боби 33 е твоя човек колега направо се свържи с него!!!
---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:19 ----------
Първо: Какъв мотор е? Второ: Има ли причина, да искаш да се отваря мотора, нещо те съмнява или не ти харесва как върви?
Иначе аз съм от София и съм насреща за кавото имаш нужда.
16-ка като гледам
Бях описал подробно всичко, но колегата е прав, че ще се смесва информация за две коли.
Утре ще пътувам до донора, ще по сваля някоя част, ще напрявя някоя проба и ще гледам да пиша.
Да 16в е. Не, няма причина да се отваря двигателя.
И, сори Тишо, че ти ползвах темата. Като я по-стегна ще се видим някъде и тогава :big_beer:
:jason2:
123820
123821
123822
123823
123824
123825
123826
Продължавам да разглобявам утре е ред на двигателя да падне на земята след това свалям всичко до голо купе някой ако му трябва нещо да пита ще се разберем нещо....
Чудя се дали мога да си пресъдя люка на другата или филма е голям ако някой го иска да казва за 4 год не е текъл и съм го ползвал постоянно!!!
Продължавам да разглобявам утре е ред на двигателя да падне на земята след това свалям всичко до голо купе някой ако му трябва нещо да пита ще се разберем нещо....
Чудя се дали мога да си пресъдя люка на другата или филма е голям ако някой го иска да казва за 4 год не е текъл и съм го ползвал постоянно!!!
Невъзможни неща няма. Но ти трябва мнооооого добър тенекеджия за целта. Филма реално е много голям. Трябва всичко да се направи много читаво, защото от най-малкото може да протече или да ръждяса/изгние тавана. После хвърляш цялата кола.
От всяко нещо в колата което е свързано с тенекеджии било то изправяне или кърпене таванът е най-трудният възел в един автомобил.
Предния капак и калниците мога ли да ги взема?
reza4kata_
29-11-2013, 17:05
Казанчето на антифриза налично ли е?
Колеги, имайте в предвид, че в Т&N Cars има нови казанчета за около 40лв., та ако не и по-малко. Щото аз вече 3-4 казанчета 2-ра ръка слагах, течаха и изхвърлих. Та ново за тия пари си е без пари. Слагаш и забравяш.
Предния капак и калниците мога ли да ги взема?
само предния капак го има и има дефектче точно над скудето калниците единият е при пацо-33 другият не става един чичка ме жулна преди катастрофата точно
Казанчето на антифриза налично ли е?
налично е....
Колеги, имайте в предвид, че в Т&N Cars има нови казанчета за около 40лв., та ако не и по-малко. Щото аз вече 3-4 казанчета 2-ра ръка слагах, течаха и изхвърлих. Та ново за тия пари си е без пари. Слагаш и забравяш.
мойто не тече бе боби и за без пари кой бяга
малко бавно става но съм сам и деиствам само след работа по няколко часа и според мен се справям добре с умерено темпо :) най важното го свалих още няколко дена и почвам бялата кочина :machinegunner:123894
123895
123896
Айдеее моторо на дворо :) харесва ми тая гледка :)
Айдеее моторо на дворо :) харесва ми тая гледка :)
Извратеняк :sex:
Почти съм на финала със разглобяването и скоро паля големия флекс и почвам да режа :jason2: където ми видят очичките ще хвърчът стружки и искри на всякъде ще крещи милата ми любима ще плаче и ще стене първата ми алфа първата ми любов и причина да обикна марката но няма как за добро ще е.... както и да е отнесох се !!!!
ВАЖНО!!!
Днеска докато свалях инсталацията на 16-клапановия двигател се стигна до там да отрежа двата розови кабела. До тук добре. Ама после почнах да си задавам въпросът къде отива розовият кабел ???? Розаво-белият е от компютара директно за бензиновата помпа.!! Ами само розовият кабел къде отива не е до контактния ключ там са 4 силови кабела?!?!?!? Дърпах кабели дърпах разплитах заплитах ама така и не го видях къде отива. Влязат ли вътре в купето стават много розави и незнам кой да следя нито един не отива до ключът!!! Та въпросът ми е следният къде по*яволите се хваща розавият кабел ??? Понеже бялата е карбуратори и ще ми се наложи да пускам кабели за инжекцията....... Помощ!!!
я го виж да не отива в таблото /за оборотомера/. ако не е там ще видим по мануала за какво го дават.
Розавият кабел отива в таблото (с бушоните) от заде влиза на букса "J" и до там.... В тази букса влиза един син с бяло кабел и един черен тях не ги знам къде отиват точно върху буксата има 3 релета мисля че минава през средното... Така и немога да разбера защо е този кабел и защо минава през това реле някъкъв пулс ли праща важен ли е очевидно минава силен ток от там понеже синьо белия кабел беше се поразтопил доста приятно някой има ли си на идея разправял ли се е с токовете в тази част на колата в момента само това ме спира да вкарам бялата и да почвам да свалям двигателя че да качвам 16-ката помагайте !!!!
това е на оригиналната ти инсталация на колата предполагам. какъв ти беше стария двигател и с какъв инжекцион.
Оригиналният двигател на червената беше 1.7 8клапана и после слойих 16-ката но там беше лесно от там изкачаха 2 кабела розаво бял и розав срязах ги взех 16-ката и там имаше същите 2 кабела запоих ги по цветове и запали без дори да се замисли
---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:22 ----------
ако някой има на идея за какво е розавият кабел какво прави и къде да го закача ще се оправя ама си нямам на идея каква му е функцията като цяло импулсен ли е или само ток праща или връща сигнал или какво прави изобщо.... или пък отива към алфа контрола заради които имам още един огромен сноп с кабели !!!!!
---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:26 ----------
в краина сметка мога да преместя ел таблото на бялата обаче незнам дали широките букси са със същите водачи и дали ще си влязат по местата ако е така остава да проследя синьо белия и черния кабел да ги навържа на инсталацията на бялата но нещо не ми се иска толкова сложно да става
Някой друг няма ли идей или да даде акъл да вдигнем малко раздела събудете се
ако говориш за букса в двигателния отсек до 2-те главни релета с 2 кабела
- единия розов/бял - той е +12 волта за бензиновата помпа
- другия е малко по-тънък розов - той е + 12 от контакт за управление на 2-те главни релета.
този розовия трябва да отива на крак 86 на едното реле. там на тоя крак трябва да има още един кабел /червен вероятно/ който отива на крак 86 на другото реле.
това ли е.
да смисъл в коша до акумулаторат излизат 2-та розови кабела единият е розаво бял и отива директно отзаде в помпата а другият които е бледо розав го проследих да отива във ел. таблото и влиза във една букса във която букса влизат още 2 кабела синьо със бяло и черен тоест стават 3 кабела в тази букса розавият синьо белият и черен.... от там вече тази букса за кое реле се хваща и къде отива сигналът на този розав кабел незнам !!!!
и ще питам така какво ще стане ако вържа розавият кабел дирректно към 12в след контактният ключ ще е проблем ли че няма да минава през тези релета и чудесии....
другите кабели на тая букса не ги гледай. те може да са за съвсем различни неща. вътре в таблото имаш връзки и розовия би трябвало фактически да ти идва директно от контактния ключ, НО на контактния ключ имаш 2 вида +12 волта от контакт
- единия вид прекъсва когато въртиш стартера - той е за екстрите
- другия не прекъсва, той е за инжекциота - там на тая верига трябва да е вързан розовия.
не виждам причина да променяш и бъзикаш инсталацията ако нямаш проблеми. провери дали ако подадеш контакт ще дойдат 12 волта на тоя кабел.
виж и на кой крак на кое реле на инжекциона е вързан и дали съвпада с това което ти написах по-горе.
ще ми е малко трудно понеже по колата не остана нищо освен инсталацията поне по голямата част от нея и задният мост другото е ламарина утре ще разгледам ел таблото понеже го разкачих ще седна и ще го наредя на ново да видя къде влиза розавият ако не слагам двигателя редя инсталацията както намеря за добре ако не стане на вторични всичко бах мааму 1000лв. хвърлих по двигателя смених всичко и ся ако немога да го подкарам ще го насека :torch:
ако не пали ще помагаме, ама трябва поне да си купиш един мултицет.
има поне 10 покрей мен дори и една машинка която прави графики на тока на какви сигнали през колко време и 1252 щуротии още почвам да качвам другият двигател пък каквото стане ще го мислим в движение
Като гледам таблата са едни и същи и проблем ас тоците може да се реши само с пускане на розав кабел до таблото и закачането му към букса "J" но това ще го разбера след някой ден когато стигна до там сега се появи друг въпрос.При първоначален оглед забелязах че карбураторите нямат маркуч за излишното гориво и там се заформи нов филм. Добре да го кажем така ще пусна бензинов маркуч до резервоара а дали трябва да сменя и съмият резервоар с този от нжекциона или има и друг изход от ситуацията или пиша небивалици и има маркуч за обратното гориво просто не съм го видял иначе като гледам купетата са ги правили еднакви без значение дали ще е инжекцион или карбуратор има си място за бензиновата помпа и всичко останало само трябва да се накачи....
mitaka_cs
09-12-2013, 23:32
Взимай от червената. Карбураторната няма връщащ бенз и затова и резервоарите имат дребна разлика. Разгледай ги и за ръжда...най-често отгоре се пробиват. На карбураторната, ако е много по-запазен, само един щуцер ще трябва да му направиш.
Розовия отива на помпата!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.