Log in

View Full Version : Лека полека...



Pages : 1 2 3 [4]

Bobi_33
10-12-2013, 19:42
Взимай от червената. Карбураторната няма връщащ бенз и затова и резервоарите имат дребна разлика. Разгледай ги и за ръжда...най-често отгоре се пробиват. На карбураторната, ако е много по-запазен, само един щуцер ще трябва да му направиш.

Всички 33-ки с по 2 карбуратора имат обратно гориво, но маркуча е 6 мм. Както и всеки карб за 1-ва глава има щуцер за обратно гориво.

TishO
10-12-2013, 20:03
Розовия отива на помпата!
НЕ Розаво със бяло отива на помпата!!! Търси се къде отива другия кабел който е до него а тоест само розовият!!!


Всички 33-ки с по 2 карбуратора имат обратно гориво, но маркуча е 6 мм. Както и всеки карб за 1-ва глава има щуцер за обратно гориво.
Значи имам за обратно гориво.!!! А от къде минава? Защото този който е от резервоара го видях къде изкача в коша но покреи него други маркучи нямаше!!! И ако е 6мм. тесен ли ще дойде за инжекцията ?!??!!??!

TishO
10-12-2013, 20:09
Инак аз стигнах до тук.Сега почва интересната част.......

124315

124316

124317

124318

124319

Съжелявам за лошото качество на снимките просто тИлифона толкоз може милият!!!

mitaka_cs
10-12-2013, 21:04
Пак се разписах лададжийски. Верно връща.

TishO
10-12-2013, 21:20
Оооооооооооо митак с тез снимки много помогна :th_up:

Остава въпроса шлауфката на карба тясна ли ще е за инжекциона????

Bobi_33
10-12-2013, 22:27
Оооооооооооо митак с тез снимки много помогна :th_up:

Остава въпроса шлауфката на карба тясна ли ще е за инжекциона????

Не вярвам. Лесно ще разбереш. Закачаш манометър затечности преди горивната рейка, ако държи впо-високо налягане от 3 бара, значи сечението е малко за обратно гориво.

TishO
15-12-2013, 00:36
След няколко дена размисли и страси взех че продъилжих със мисията си вчера огледах положението и разкачих инсталацията НО по важното е че боби се оказа прав има маркуче което влиза във механичната помпа и друго което със шлауфки стига до 2-та карбуратора пердполагам то е за обратното гориво остава да разреша и проблема с РОЗАВИЯТ кабел..........

124514

124515

124516

TishO
27-12-2013, 18:59
вчера свалих механичната рейка и сега се подготвя коша за монтирането на хидравличната и качването на двигателя но по интересното е днешната ми придобивка с 3 думи ще ви кажа че просто...

НЕ СЕ СДЪРЖАХ

Triptih
27-12-2013, 19:11
Честито,много добра оферта е Русенската.И аз много умувах за нея,но щеше да ми дойдат много 33ки.Какво й е състоянието?

TishO
27-12-2013, 19:22
ами както е казало момчето във обявата реиката си тече стабилно има доста външни забележки предната броня например задна дясна врата е ожулвана и замазана колкото да не се вижда маската не си иска мястото климатика не работи и АBS-a свети тоест и той не работи шофиорската седалка много е скъсана едната перка ще и трябва сериозен ремонт и бензиновата помпа не работи друго по сериозно за сега няма или не съм намерил на газ е и понеже отдавна не съм карал 16-ка немога да кажа как върви....

като за начало търся реика хидравлична без течове имам механична ако някои иска бартер или нещо подобно

Triptih
27-12-2013, 19:39
Значи и по тази има работа:magic:Отзад с дискове ли е?
А за Рейката,аз напролет ще сменям моята с механична от спринт.И ако няма да са ти нужни каретата към кормилния прът,бих ги взел.

TishO
27-12-2013, 22:08
имаш ги вчера си разцепих устата докато се опитвах да ги сваля не искам да ги виждам :disgust:

TishO
28-12-2013, 21:25
Много странни мисли ми се въртят из главата последно време и незнам какво да правя...
Много се чудя какво да правя със бялата 33-ка да качвам ли 16 клапановия двигател със инжекцията и да преправям горивопроводите за бензиновата помпа или да земам едни фланци и да мятам карбовете от 1.3-то????? Стоя и си мисля така и така колата заводски е приготвена за карбове имам двигател имам карбове които работеха страхотно до последно имам механична помпа за тях имам си и запалването със дистрибуторната капачка абе имам всичко поне така си мисля има ли нещо което ще ми трябва освен фланците за карбовете

TishO
29-12-2013, 14:12
някой има ли мнение или раздела замря

Bobi_33
29-12-2013, 17:10
Много странни мисли ми се въртят из главата последно време и незнам какво да правя...
Много се чудя какво да правя със бялата 33-ка да качвам ли 16 клапановия двигател със инжекцията и да преправям горивопроводите за бензиновата помпа или да земам едни фланци и да мятам карбовете от 1.3-то????? Стоя и си мисля така и така колата заводски е приготвена за карбове имам двигател имам карбове които работеха страхотно до последно имам механична помпа за тях имам си и запалването със дистрибуторната капачка абе имам всичко поне така си мисля има ли нещо което ще ми трябва освен фланците за карбовете


Аз честно казано не разбрах на кой мотор искаш да му слагаш карбуратори.

TishO
29-12-2013, 17:10
ако сложа карбовете на 16-ката запалването от 1.3-то ще ми свърши ли работа или друго трябва да се прави

Bobi_33
29-12-2013, 17:14
ако сложа карбовете на 16-ката запалването от 1.3-то ще ми свърши ли работа или друго трябва да се прави

От 1.3 мотора бош ли е?

Принцепно конверсията хич не е лесна, а с корбовете от 1.3 и запалването 16 клапановият мотор ще върви по-малко от фабрично с инжекцион.

TishO
29-12-2013, 17:43
да бош е!!! И защо да върви по малко нали са 40ки карбовете ще разпробия пишкалата да хвърлят повече гориво като на 1.7 карб и прехвърлям всичко от 1.3-то на 16-ката запалване карбове всичко само фланците за карбовете трябва да направя или да намеря или се залъгвам и то жестоко

Bobi_33
29-12-2013, 17:50
да бош е!!! И защо да върви по малко нали са 40ки карбовете ще разпробия пишкалата да хвърлят повече гориво като на 1.7 карб и прехвърлям всичко от 1.3-то на 16-ката запалване карбове всичко само фланците за карбовете трябва да направя или да намеря или се залъгвам и то жестоко

Ми не е лесно, а това че са 40-ки не трябва да те залъгва. Вътре в карба имаш рестрикция на 28 мм , а 16V мотора си е оригинално с 40-ки дросели на всеки цилиндър. А със запалването е филм. За 16 клапанов мотор аванса не е достатъчен от делкото на 1.3 мотора.

TishO
29-12-2013, 17:55
ясно... мерси боби ако се занимавам ще е по нататак сега ще гледам да си подкарам колата с инжекциона пък филма с карбовете ще го гледам друг път.....

Bobi_33
29-12-2013, 17:59
ясно... мерси боби ако се занимавам ще е по нататак сега ще гледам да си подкарам колата с инжекциона пък филма с карбовете ще го гледам друг път.....

Да, според мен е по-разумна да си я направиш с инжекциона, с карбовете е голяма заигравка.

Speeder
29-12-2013, 18:29
ясно... мерси боби ако се занимавам ще е по нататак сега ще гледам да си подкарам колата с инжекциона пък филма с карбовете ще го гледам друг път.....

И аз мисля по същия начин. При карбураторите има и проблем с аванса на 16 клапановия мотор. Има и решение де. :)

mordohy
30-12-2013, 10:32
Това с карбовете е пълна идиотщина за ежедневна кола. Има смисъл само като краста, да я чоплиш и да я изкараш от време на време.
Карбовете предполагат каране само на бензин, който те апетитно консумират!
Ако е за ежедневка, слагай си инжекциона и не се занимавай с глупости!

TishO
30-12-2013, 17:24
ами идеята ми беше тази черната която я взех да бъде ежедневка понеже с климатика АБС-а и салона е много тежка за да бъде бърза и идеята е да я възстановя до колкото мога да си бъде оригинално стоково QV а бялата понеже е толкова орязана от екстри че като я взех дори и дясно огледало нямаше тя да бъде за събота и неделя и за кеф общо взето но като се замисля и със инжекциона ще си понавървява с това купе....

Благодаря ви за съветите момчета оценявам го Весело изпращане на старата и посрещане на новата година!!!!!!

Bobi_33
01-01-2014, 19:27
Това с карбовете е пълна идиотщина за ежедневна кола. Има смисъл само като краста, да я чоплиш и да я изкараш от време на време.
Карбовете предполагат каране само на бензин, който те апетитно консумират!
Ако е за ежедневка, слагай си инжекциона и не се занимавай с глупости!


Абе и ти се изказа доста неподготвен, ма айде.....

TishO
03-01-2014, 23:37
ужас ръжда по бялата под акумулатора ще я запечатвам с химии

mordohy
04-01-2014, 09:58
Абе и ти се изказа доста неподготвен, ма айде.....
Ами подготви ме. Защото излиза, че всички производители на автомобили са неподготвени и творят глупости. Давайте да слагаме всички карбове и назад към Москвич 403:humpx::crazy:

Bobi_33
04-01-2014, 15:42
Ами подготви ме. Защото излиза, че всички производители на автомобили са неподготвени и творят глупости. Давайте да слагаме всички карбове и назад към Москвич 403:humpx::crazy:

Всички производители искат да изкарват пари. Много пари. Колкото се може повече. Затова колите стават с повече електроника. Електроника, която все по-често дава фира и не можеш да си оправиш самичък. Отиваш в сервиза, за най-малкото и си плащаш като поп. За всичко си плащаш и си в схема.

Иначе производителя ти обяснява, колко по-съвершено е всяко ново изобретение, измислят всякакви трикове за да те убедят, че са ти направили услуга, за която обаче искат пари. Дали не съм прав? Ти що караш отново 33-ка - поредната , а не си вземеш 147 или пък Жулиета? Те са доста повече електроника, няма карбуратори и така както те убеждава производителя, харчат 3 пъти по-малко и вървят 2 пъти повече.

Да ама не, ти самият го знаеш добре това. Колко повече незамениме компонента има в горивоно запалителна система на една Жулиета 2013 година спряма карбураторна 33-ка?

TishO
04-01-2014, 22:05
Всички производители искат да изкарват пари. Много пари. Колкото се може повече. Затова колите стават с повече електроника. Електроника, която все по-често дава фира и не можеш да си оправиш самичък. Отиваш в сервиза, за най-малкото и си плащаш като поп. За всичко си плащаш и си в схема.

Иначе производителя ти обяснява, колко по-съвершено е всяко ново изобретение, измислят всякакви трикове за да те убедят, че са ти направили услуга, за която обаче искат пари. Дали не съм прав? Ти що караш отново 33-ка - поредната , а не си вземеш 147 или пък Жулиета? Те са доста повече електроника, няма карбуратори и така както те убеждава производителя, харчат 3 пъти по-малко и вървят 2 пъти повече.

Да ама не, ти самият го знаеш добре това. Колко повече незамениме компонента има в горивоно запалителна система на една Жулиета 2013 година спряма карбураторна 33-ка?


Е тук съм съгласен с боби това е и една от причините да изкупувам 33-ки наред не ме разбираите погрешно не съм някой тъпън със стари разбирания и аз харесвам новите коли на 27 съм и искам да карам някоя лъскава двуврата колица 147 GTV или нещо подобно и не че съм нямал парите да го направя и не че няма да го направя но смятам че една кола колкото по проста е и колкото по малко електроника има по нея толкова по добре и за мене и за колата тва със карбовете остава за хоби като стана на 40 понеже хора като боби са ми далече и няма кой да ми помогне за момента и какво лошо има в москвича бе чичо то си е една много добра машина харесвам ги повече от ладата и жигулата а 33-ката си е лада от където и да я погледнемсамо дето вместо балатум има мукет :crazy:

Triptih
05-01-2014, 12:49
Всички производители искат да изкарват пари. Много пари. Колкото се може повече. Затова колите стават с повече електроника. Електроника, която все по-често дава фира и не можеш да си оправиш самичък. Отиваш в сервиза, за най-малкото и си плащаш като поп. За всичко си плащаш и си в схема.

Иначе производителя ти обяснява, колко по-съвершено е всяко ново изобретение, измислят всякакви трикове за да те убедят, че са ти направили услуга, за която обаче искат пари. Дали не съм прав? Ти що караш отново 33-ка - поредната , а не си вземеш 147 или пък Жулиета? Те са доста повече електроника, няма карбуратори и така както те убеждава производителя, харчат 3 пъти по-малко и вървят 2 пъти повече.

Да ама не, ти самият го знаеш добре това. Колко повече незамениме компонента има в горивоно запалителна система на една Жулиета 2013 година спряма карбураторна 33-ка?


Това с карбовете е пълна идиотщина за ежедневна кола. Има смисъл само като краста, да я чоплиш и да я изкараш от време на време.
Карбовете предполагат каране само на бензин, който те апетитно консумират!
Ако е за ежедневка, слагай си инжекциона и не се занимавай с глупости!
Заформи се интересна дискусия,точно като моите колебания за бъдещето развитие на 33ката ми.Затова се извинявам на Тишо,че му ползвам темата,може да се премести мнението ми в по-подходяща тема или да се изтрие.А сега докато е още пресен спора да ви дам конкретен пример:
Преди месец,два си взех двигател 1.7 8клап. с цел напролет да го сложа.По думите на собственика мотора е на 30 000 км. закупен преди 10 години от катастрофирала 33ка и съхраняван досега.
Ще ми се да карам двигателя с карбуратори,като идеята е да бъде ежедневна кола с която ще се пътува наблизко и далеч.

TishO
06-01-2014, 07:39
Тъииииии явно съм забравил как се разглобяват реиките при положение че преди 3 години го правих....
кажете какво пропускам развих двата кухи болта от към зегера махнах зегера и сега какво следва трябва ли да откачъ тръбичките и от другата страна как излизаше прътъ

TishO
11-01-2014, 23:37
реиката е обслужена и закачена обаче отворите на кормилните щанги тези които се закачат за реиката са с милиметър два по малки от на тези с хидравлична реика ако ги увелича дали ще е проблем по слаби ли са от на 1.7 или са еднакви като дебелина

Bobi_33
12-01-2014, 00:12
реиката е обслужена и закачена обаче отворите на кормилните щанги тези които се закачат за реиката са с милиметър два по малки от на тези с хидравлична реика ако ги увелича дали ще е проблем по слаби ли са от на 1.7 или са еднакви като дебелина

Не. Смени си щангите. Много е вероятно тези за хидравлична рейка да са с реглажна муфа, което е голям плюс при реглажа. Тези които я нямат тази муфа, при риглаж всеки път се вадят накрайниците от Макерсоните.

TishO
12-01-2014, 00:31
гледах имат гаика и резба за реглаж която се пада под калника

---------- Post added at 00:31 ---------- Previous post was at 00:26 ----------

и друго от червената накраиниците от към макферсона са със скъсани маншончета и май не са много за слагане имаш ли си на идея какви пари са новите щанги или се обслужват само до сега не ми се е налагало да правя каквото и да е по окачването червената 5 години я скъсах от каране и нищо не лопна не тракна но явно точно преди инцидента и е дошло времето или съм ги прецакал при свалянето

kolev
12-01-2014, 07:02
ако шарнирните болтове на външните кормилни накрайници нямат луфт, смело ги слагай. вземи си едни нови маншончета (по левче са) и ги натъпчи с грес.

MAD
12-01-2014, 11:16
ако шарнирните болтове на външните кормилни накрайници нямат луфт, смело ги слагай. вземи си едни нови маншончета (по левче са) и ги натъпчи с грес.

ами луфта получен от износване в ябълката на шарнира ... как ще бъде преодолян само от една смяна на маншона и греста ? "на стара баба нови зъби" направо да си купи нови за да не рискува .. после белята е по скъпа от едни шарнири !!!

Bobi_33
12-01-2014, 11:54
По принцип един нов кормилен накрайник е 15-тина лева. Аз преди 3-4 години си сложих Фиорела и все още са здрави.

TishO
12-01-2014, 20:47
Ами май ще покарам с тези от 1.3-то докато си взема нови благодари боби за ориентировачната цена

TishO
22-01-2014, 19:24
имам апарати от кадет GSI въпросът ми е какви дискове със точност ще ми свършат работа от 145/6 2.0 т.с. стават ли примерно

Bobi_33
22-01-2014, 20:47
имам апарати от кадет GSI въпросът ми е какви дискове със точност ще ми свършат работа от 145/6 2.0 т.с. стават ли примерно

Не. На 145/6 са 284 мм дисковете. Трябват ти дискове 257 мм от 145/6 с 1.6 и 1.4 ТС с АБС - те са вентилирани. Става и от 145/6 1.7 16В боксерче.

Относно апаратите от Кадет ГСИ не знам какви са и колко мм е диска на тоя Кадет. По принцип 8 клапановите Кадети ГСИ по спомен бяха със същия диаметър спирачки, като оригиналните от 33.

Качи снимка на тия апарати, поне за ориентир.

TishO
22-01-2014, 23:04
Ок Боби! Апаратите ми ги дадоха със дискове (вентилирани са) и на пръв поглед ми се сториха по големи от на 33-ката интересното е че при тези апарати накладките са закачени или така ми се видя горе през самата накладка минава метална пръчка и фактически накладката увисва и не може да падне ама утре ще ги снимам че сега говоря балалайки

TishO
22-01-2014, 23:40
намерих таблица със размерите на дисковете за опелите от ръждивия форум и за всички кадет ГСИ пише че са 256х24 значи ако тези които имам аз са 256 ми трябват дискове от боксер или малак свинспарк



http://www.opel6070club.com/tekniset_tiedot/brakes/diameter.htm

Bobi_33
23-01-2014, 20:21
намерих таблица със размерите на дисковете за опелите от ръждивия форум и за всички кадет ГСИ пише че са 256х24 значи ако тези които имам аз са 256 ми трябват дискове от боксер или малак свинспарк



http://www.opel6070club.com/tekniset_tiedot/brakes/diameter.htm


В такъв случай апаратите ти вършат работа. По принцип ако си намериш дискове от Алфа 164 с 4 болта, ще ти свършат още по-хубава работа, защото те са дебели 22мм а на 145/6 са дебели 20 мм

TishO
23-01-2014, 22:35
Боби днеска наложих дисковете от кадета върху дисковете от 33-ката и за съжаление се оказа прав със абсолютно един и същ диаметър са :brickwall: както и да е апарати ще намеря те не са проблем поне умрели опели много :grin: днеска почнах да връзвам ел. инсталацията в коша и имам един датчик на дросела от към пасажерската страна някой знае ли какъв кабел отива до него мисля че имам един кафяв които стига до другата глава и мисля че на карба се хващаше пак някъде покреи дроселите и един двуцветен който стига до датчика за който питам чудя се дали при карба не е от другата страна ако някой има на идея да сподели моля....



Имам и един проблем на черната когато запаля и на ниските обороти съвсем леко незабележимо дори през деня ми свети лампата за акумулатора колкото повече се качват оборотите толкова повече се увеличава светлината но това се забелязва само вечер толкова е слаба светлината през деня тази аномалия ъпсурт да се види

joint_1551
23-01-2014, 23:56
О боже, и ти ли имаш този проблем с лампичката и на моята 33-ка е така, и не знам, от какво се получава, мерим акумолатора всичко си зарежда Ок, но това пак си светка..

TishO
24-01-2014, 08:06
ще взема да пробвам друго табло понеже имам 2-3 излишни вземе пък да е от таблото този проблем ако се оправи ще измислим нещо и за теб

kolev
24-01-2014, 10:18
не е таблото. или крушката е с ниска мощност или нещо става по реле регулатора.

joint_1551
24-01-2014, 12:18
Еми надявам се да се оправи, мога и аз да взема едното от таблата ти, стига вече това "червеното да не ми свети" , че го гледам от доста време вече. :D

TishO
24-01-2014, 20:37
бялата вече има нов бензинов филтър хидравлична рейка 16клапанов двигател и инсталация тези дни ако има време почвам да редя инжекцията и да опъвам кабели за помпата и ел таблото

mordohy
24-01-2014, 22:33
Боби днеска наложих дисковете от кадета върху дисковете от 33-ката и за съжаление се оказа прав със абсолютно един и същ диаметър са :brickwall: както и да е апарати ще намеря те не са проблем поне умрели опели много :grin: днеска почнах да връзвам ел. инсталацията в коша и имам един датчик на дросела от към пасажерската страна някой знае ли какъв кабел отива до него мисля че имам един кафяв които стига до другата глава и мисля че на карба се хващаше пак някъде покреи дроселите и един двуцветен който стига до датчика за който питам чудя се дали при карба не е от другата страна ако някой има на идея да сподели моля....

Генератора не успява да подаде необходимата мощност. На Имолата генератора беше добре и за това не слагах стария от 145, но преди месец и на мен започна да ми свети слабо, в такт на музиката. Сложих си динамото от 145 и заспа. Изобщо махайте ги тия стари бошови недоразумения!



Имам и един проблем на черната когато запаля и на ниските обороти съвсем леко незабележимо дори през деня ми свети лампата за акумулатора колкото повече се качват оборотите толкова повече се увеличава светлината но това се забелязва само вечер толкова е слаба светлината през деня тази аномалия ъпсурт да се види


динамо

TishO
25-01-2014, 20:31
Въпрос.....

Коя шлаувка е за идващия бензин от резервоара бялата или черната :calc:

mordohy
26-01-2014, 11:51
Въпрос.....

Коя шлаувка е за идващия бензин от резервоара бялата или черната :calc:
При мене е синята:cheers:
Легни от долу и виж коя идва от помпата!

TishO
26-01-2014, 14:14
няма как да стане пак обяснявам че преправям карб към инжекцион

TishO
04-02-2014, 21:21
Въпрос!!!!!!!!

Кой от двата клапана е за входящото гориво със вакума или без вакума?????

п.с. моля кажете че е тоз без вакума защото вече го вързах :mrgreen:

Bobi_33
04-02-2014, 22:10
Въпрос!!!!!!!!

Кой от двата клапана е за входящото гориво със вакума или без вакума?????

п.с. моля кажете че е тоз без вакума защото вече го вързах :mrgreen:

Това с вакуум е регулатор, другото е демпфер - води се, че гаси трептения ввъ налягането (ала-бала) той е на входа на горивната рейка, другото с вакуума е регулатора. Той седи на изхода на горивната рейка. Ограничава горивото в системата, задържа 3 бара, останалото пуска обратно към резервоара.

Така работи горивната система.

TishO
05-02-2014, 01:02
супер много ми олекна значи :kicking: остана ми само да вържа помпата отзаде и да пусна двата кабела единия директно на помпата и другият до плюс след контат свалих работещ и палещ перфектно двигател да видим сега кви ще ги :dyrvo_v_kenefa:

---------- Post added at 01:02 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

БЛАГОДАРЯ БОБИ !!!!!!!

TishO
16-02-2014, 19:30
бърз въпрос за помпата от коя страна дърпа от металната или от пластмасовата аз си мисля че дърпа от металната по дебелата и пуска от пластмасовата(по тясната) но не съм сигурен

Bobi_33
16-02-2014, 20:32
бърз въпрос за помпата от коя страна дърпа от металната или от пластмасовата аз си мисля че дърпа от металната по дебелата и пуска от пластмасовата(по тясната) но не съм сигурен

Така е както го мислиш. Даже трябва да има стрелка за посока на помпата. Всичко на света що е изпомпващ механизъм, е логично да засмуква от голям отвор и да изкарва през малък

TishO
16-02-2014, 22:42
3 помпи имам и на нито едната няма стрелка полирах ги от търкане да намеря стрелка и няма по едно жреме докато търках си мислех че ще излезе джинът на бензина и ще иска да ми изпълни 3 желания от търкане и лъскане :tooth:

глупав ми беше въпроса но като свалях помпата изобщо не гледах какво правя понеже бях със 38градуса температура и незнаех какво правя а и до сега помпите които съм сменял на 33-ката не съм гледал кой маркуч от къде идва и от къде отива

Боби благодаря за пореден път :respect:

TishO
17-02-2014, 19:16
чакам генерацията и паля
128067

128068

128069


:rip:


128070

128071

128072

ако на някои му трябва нещо от купето да казва

Speeder
17-02-2014, 21:49
Ако ти се занимава, може да свалиш разпънките към предните рогове.
Боби ми подари на мен, но в бъдеще яко някой прави стара 33ка и Спринт то ще са му полезни за усилване.

TishO
17-02-2014, 22:33
свалям ги :smartass:

Speeder
18-02-2014, 14:39
Имаш ли греда под двигателя от 33 16V ?
Мисля, че може да ми свърши добра работа.

TishO
18-02-2014, 23:55
не братле една имам и тя е на бялата имам 8клапанова мога да ти я подаря

Speeder
19-02-2014, 08:29
Мерси! Имам две 8 клапанови :-)

TishO
26-02-2014, 23:54
ако не си намериш 16 клапанова греда и 8клапанова става малко се преправя ама става ;)

Speeder
27-02-2014, 08:00
За момента така ще бъде.

TishO
27-02-2014, 18:18
запалих ама друго има гасне светне ли лампата веднага гасне сложа бензин добре а със карбовте си беше добре светва си караш си докъто стрелката залепне долу и тогаз гасне неразбирам какво става някой има ли си на идея защо може да го прави

mordohy
27-02-2014, 18:51
Ами уреда нещо не се разбира с таблото. Там рови!

TishO
27-02-2014, 19:11
имаше 20 лв бензин направих една права и захълцука сложих още 10 и сега е ```една черта преди средата

TishO
27-02-2014, 22:39
и друго махнах бакелитните гарнитури под дроселите и имам чувството че върви по малко въобразявам ли си или наистина е така и защо са направили дюзите да хвърлят във единия клапан повече от колкот във другия

drigata
28-02-2014, 12:43
и друго махнах бакелитните гарнитури под дроселите и имам чувството че върви по малко въобразявам ли си или наистина е така и защо са направили дюзите да хвърлят във единия клапан повече от колкот във другия

Защото този клапан отваря първи.
На 16в боксер двта клапана са разминати в отваряне и затваряне.
И да въобразяваш си като си махнал термо плочките.

kolev
28-02-2014, 13:53
и друго махнах бакелитните гарнитури под дроселите и имам чувството че върви по малко въобразявам ли си или наистина е така и защо са направили дюзите да хвърлят във единия клапан повече от колкот във другия

плочките не бих ги махнал , завихряне, смесообразуване.....
дюзите не хвърлят в клапаните, а преди тях. горивото и въздуха не влизат отделно в цилиндъра, а като смес.
за гасненето, ти нали човърка резервоара нещо. виж маркуча му вътре близко ли е до дъното.

TishO
28-02-2014, 23:26
Дрига мерси !!!

Колев... Не не се стигна до сваляне и човъркане на резервоара не съм го докосвал дори даже не съм отварял стария да видя вътре как са и ква е сондата

TishO
28-02-2014, 23:35
Предницата е регулирана и изпъната има значение със какви кормилни щанги си да се знае ако някой се интересува вече съм със другите със раздвижната гаика и гумите са събрани и не е рзкрачена грозно...128645


днеска поразглобих червената и открих защо се метнах във канавката тоест знаех защо но днес доказах тезата си :Tease:
128646
последците крив заден мост криво купе крива и остъ вътре във самия барабан

TishO
05-03-2014, 22:06
за вървенето не ми се е струвало не върви или поне не вървеше махнаг ограничителя на педала които беше развит до край тоест дроселите не са се отваряли толкова колкото трябва но след демонтажа на този ненужен и неприятен болт нещата се обърнаха коренно 33-ката побесня (сравнение със преди това) остава да видя защо се опитва да гасне и друго забелязах колата е запалена изгася мотора после завъртя пали от първия оборот на стартера ако я оставя един ден и после тръгна да я паля се налага да повъртя и то доста та си мисля че докато стои във покои бензина се връща във резервоара и затова първото палене е по трудно трябва ли да има някъкъв клаан по магистралата евентуално да предотврати това връщане на горивото ако е това разбирасе

---------- Post added at 22:06 ---------- Previous post was at 22:05 ----------

за вървенето не ми се е струвало не върви или поне не вървеше махнах ограничителя на педала които беше развит до край тоест дроселите не са се отваряли толкова колкото трябва но след демонтажа на този ненужен и неприятен болт нещата се обърнаха коренно 33-ката побесня (сравнение със преди това) остава да видя защо се опитва да гасне и друго забелязах колата е запалена изгася мотора после завъртя пали от първия оборот на стартера ако я оставя един ден и после тръгна да я паля се налага да повъртя и то доста та си мисля че докато стои във покои бензина се връща във резервоара и затова първото палене е по трудно трябва ли да има някъкъв клаан по магистралата евентуално да предотврати това връщане на горивото ако е това разбирасе

TishO
12-03-2014, 00:33
Защо като престои ден два и пали трудно ама трудно казвам със голямо въртене от какво може да е като запали веднъж няма проблеми после пали от четвърт

kolev
12-03-2014, 06:52
губиш налягане в бензиновите рейки. виж да не изпуска регулатора, включително и през вакум маркучето. провери и другите маркучи. по принцип налягането в рейките трябва да стои месеци дори при изгасен двигател. поне лесно ще го провериш.

mitaka_cs
12-03-2014, 17:53
Аз си сложих уред преди рейката и за по-малко от 30 мин след гасене налягането пада изцяло(от около 3 на празен ход до 0 бара)
На регулатора и уреда им вярвам...помпата ми е китайска, но с палене и в работен режим няма проблеми за сега.
Тишо виж помпа, налягане, и маркучите за карбураторите ако ползваш, диаметрите им да не са различни от тия за инжекция.

TishO
09-04-2014, 23:55
Диаметара на шлаувките е същия митак. Мисля да замеря налягането на помпата сега че се появява друг проблем.... Ако карам нормално няма проблем но като я изцепя 1-2 пъти и се получава недостик и гасне и правя така слизам земам един кабел и давам директен + на средното краче на релето за бензиновата помпа чува се как помпата почва да вие на сухо и след малко качва горичо и пълни дюзите сядам въртя ключът и пали от ряс инак помпата бачка през цялото време да кажеш че прекъсва не прекъсва пълна мистерия съм дали е от помпата???????????

TishO
26-07-2014, 19:06
има ли разлика във резервоарите на карбуратора и на инжекцията въпроса е идентични ли са засмукването на бензин от едно и също място по един и същи начин ли е или има някаква минимална разлика която ми създава такива ядове ще насека всичко с брадвата накрая и няма да се занимавам повече :dark2:

coca-cola
27-07-2014, 19:52
Свали си бенз помпата и виж да не и е задръстена цедката(подчертавам цедката на помпата не на сондата)успех.

TishO
28-07-2014, 00:47
направо смених помпата със такава която съм сигурен че работи както трябва дори е по високодебитна чудя се дали неможе нещо друго да ми прави проблема бензиновия филтър е чисто нов сега почвам да се съмнявам във клапана на входящия бензин на реиката може ли той да прави такива аномалии :furious:

TishO
30-07-2014, 01:17
днеска минах покреи колата и съсвсем случаино и внезапно реших да я препаля скочих вътре и докато врътна и запали без да се налага да подкачвам гориво с директен + към помпата което означава че системата си държи налягане двигателя работи перфектно форсира се добре и всичко е 6 докато не тръгна и не я изцепя и вече на трета забива муцуната и пак поема получава се недостик на гориво но от къде дали клапан или резервоара съм в мистерия моля кажете клапана как функционира и може ли да направи такава мизерия

TishO
24-08-2014, 18:52
Продавам qv-то до няколко дена пускам снимки и тема в раздела за продажби без роналките 1000лв може коментар или някакъв интересен бартер може и за мотор въпроси знаете къде и на 0896240495 тишо

Speeder
24-08-2014, 20:36
Ай стига, Тишо!
50 и кусур страници и продаваш...

Роналите продаваш ли ги?

TishO
25-08-2014, 06:53
Продавам я Митак не мога да смогна на две иначе хич не ми се дава колата си е уникална но със парите от нея ще направя бялата а роналите все още има къде да ги сложа аз без боксерче няма да се оставя :balloon:

Kris
26-08-2014, 11:57
Уникална е спор няма:bouncing_smiley:

TishO
29-08-2014, 16:04
Уникална е спор няма:bouncing_smiley:

Ей спамер ще ти затворя капака на тоалетната чиния като дойда у вас.........

Kris
29-08-2014, 20:47
Затвори го, имаш 400 лв от мен ако ми я докараш :)

TishO
31-08-2014, 02:27
За 400стотака може само в рекарото да се утъркаш
:tooth:

TishO
21-09-2014, 15:17
момци няма на къде QV-то се продава просто немога да смогна http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411298289998524&slink=7kkvpd

DJ
21-09-2014, 16:15
момци няма на къде QV-то се продава просто немога да смогна http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411298289998524&slink=7kkvpd

Колега ако решиш да се разделяш с Ронал-а ме имай впредвид! :)

TishO
21-09-2014, 17:36
ронала остава за бялата

TishO
30-10-2014, 20:50
Отиде си :depressed:

138720

morrty
30-10-2014, 21:51
Мъката за едни е радост за други

Kris
31-10-2014, 00:23
Спорно е :sex:

morrty
31-10-2014, 07:07
Що ве, някои се радва на колата другия го е яд за нея и така.

TishO
01-11-2014, 17:42
Днес подкарах бялата стрела застраховах я смених скъсаните болтове на полуоската остана да реша проблема с горивото и да се изкърпи за боя

Kris
03-11-2014, 17:35
Екип 33 от ляво на дясно Kris, Plamen33, Perdaha, MAD, TishO :cheers:

TishO
03-11-2014, 18:04
Това за мен са едни от малкото хора от този форум на които може да имаш пълно доверие и да разчиташ на тях!!! Когато се съберем на едно място с тези образи съм истински щастлив че съм прихванал Алфа виросът и съм имал възможността да се запозная с тях благодаря ви Приятели че сте едни от истинските хора в този форум и сте толкова точни :respect:

morrty
03-11-2014, 19:21
Значи не познаваш ловешкия Екип 33.

---------- Post added at 17:21 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

Колко е размера на говорителите в таблото

juventinets
03-11-2014, 20:22
Вярно е.Може да сме само двама,ама сме като за 20:super:

TishO
03-11-2014, 23:17
ами то това е голяма част от варненската група аз и от скоро V@K@T@ сме си от Търговище тоест колкото Ловешката сме :gayfight:

morrty
04-11-2014, 06:37
Не е важно количеството, а качеството.

Pavloff
04-11-2014, 09:38
аз освен да сформирам бургаска ГРУПА 33 :-):-):-)

juventinets
05-11-2014, 18:36
Давай,защото е хубаво да има много екипи 33 от цялата страна.
Все пак няма да си кривя душата,че завиждам на варненци,че са толкова много....

TishO
05-11-2014, 18:40
Давай,защото е хубаво да има много екипи 33 от цялата страна.
Все пак няма да си кривя душата,че завиждам на варненци,че са толкова много....

Честно да ти кажа за завист си е и нищо че се се виждаме и си ходим по гости ама сега имам един шъмишленик ще се отешаваме с него :)


По темата от няколко дена карам бялата и май ще свалям резервоара инак съм много доволен ряска се като невидяла следва кърпене и след определен период от време боя но се чудя бяла ли да остане или да си стане истинска червена алфа...

Bobi_33
05-11-2014, 21:00
Е, София е уж голям град, ма групата от 33-каджии е от един човек - от мен. Други няма. Пълна трагедия. Аз вече като се движа насам-натам, не виждам 33-ки.

stelt
05-11-2014, 21:05
Записваме те в червената книга :)

Bobi_33
05-11-2014, 21:10
Записваме те в червената книга :)

:biggrin: Направо наистина съм си за там. Имам чувството, че като ме види някой с по-съвременна Алфичка, грам не закача, че и аз съм с Алфа.

TishO
05-11-2014, 23:41
ти си един ама в клуба ти членуват 2 алфи :sex:

Ами честно да ти кажа аз обикалям доста надлъж и на шир България и съм забелязал че срещам стари алфи в по малките градове а когато срещна 33ка в някое селце то тя е 1ва или 2ра серия карана от някой изпит от живота дядо и в някой случай до него гордо стои неговия спътник в този проклет живот неговата бабичка гледката е много яка особенно през моите очи :kitty:

Pavloff
06-11-2014, 17:49
ти си един ама в клуба ти членуват 2 алфи :sex:

Ами честно да ти кажа аз обикалям доста надлъж и на шир България и съм забелязал че срещам стари алфи в по малките градове а когато срещна 33ка в някое селце то тя е 1ва или 2ра серия карана от някой изпит от живота дядо и в някой случай до него гордо стои неговия спътник в този проклет живот неговата бабичка гледката е много яка особенно през моите очи :kitty:


Тишка това за дядото и бабата е мн яко :bravo:

coca-cola
06-11-2014, 19:35
Мъкаааа в нашия пък град остана само една единствена самотна 33-КА ко да прая.Иначе АЛФИ бая ма АЛФИСТИ нк-нк:super:

mordohy
07-11-2014, 21:07
А в Перник сме трима. На околовръстното също засичам една първа серия в блестящ вид.

TishO
10-11-2014, 00:00
Тишка това за дядото и бабата е мн яко :bravo:

Понеже колата ми има един много странен проблем като я изцепя и забива муцуната все едно и свършва бензина това е без значение на коя скорост без значение на какви обороти като бях с карбовете го нямаше този проблем всичко огледано сменено и оправено да е както трябва проблема си остава има ли малко бензин горе долу тамъъън да светне лампата забива и почва да се мъчи все едно и свършва бензина ако съм сипал и имам на втората черта бензин тоест с повече бенз проблемът го няма :hmm: направо съм шах с пешката и си мисля вече че има разлика в сондите на резервоарите между карба и инжекцията в което няма смисъл но съм се решил да свалям резервоара имам резервоар от червената ми тя беше инжекция...

Днеска извадих сондата да видя дали всичко е наред странно цедката беше паднала а вътре в нея има някаква тръбичка до колкото можах да разбера това нормално ли е??? Идеята ми е този резервоар да го почистя да го шкурна и да го боядисам абе да си го ревизирам и да го сменя със сегашният ми обаче вътре имаше влага та въпросът ми е..

Със какво да почистя стария резервоар и по точно как чудех се със нафта да сипя едно кило и да я разклатя вътре дали ще свърши работа и щом е имало влага дали няма да покълне ръжда вътре или само да сменя сондите на сегашния си резервоар със тази от инжекцията?!?!?!?!??!

TishO
10-11-2014, 17:55
Сетих се друго бялата е стояла доста години неподвижно и после я купува предният и собственик и я стяга да върви обаче пък с карбовете не забиваше моцуната дали и този резервоар не е ръждилник вътре или някоя от преградите да се е освободил и вътре свободно да се мятка бензина

V@K@T@
10-11-2014, 22:08
Стига пита ами вземи го изчисти и пробвай. Пък после ще кажеш какво е станало. Аз мога да дойда да помагам. Ще давам кураж и направления отстрани с кафе и цигара :D

Perdaha
10-11-2014, 22:59
:kissy::kiss::hump: аз ще ти каза решението - махаме ти номерата и слагаме една нова кола и пак ги слагаме

Събев
11-11-2014, 21:51
ти си един ама в клуба ти членуват 2 алфи :sex:

Ами честно да ти кажа аз обикалям доста надлъж и на шир България и съм забелязал че срещам стари алфи в по малките градове а когато срещна 33ка в някое селце то тя е 1ва или 2ра серия карана от някой изпит от живота дядо и в някой случай до него гордо стои неговия спътник в този проклет живот неговата бабичка гледката е много яка особенно през моите очи :kitty:

Значи не си минавал през Димитровград в събота или неделя! Ако минаваш някой път и чуваш изстрели тръгвай към тях, аз стрелям с 33-ката.......:)

TishO
12-11-2014, 00:16
ahahahhahahahahhahahahaha

TishO
15-11-2014, 19:59
Направо съм туш преди 5-6 дена се прибрах спрях колата пред вкъщи изгасих слязох заключих...

Днес слизам със заредения акумулатор слагам го качвам се въртя аха само препали викам си добре от време на време го прави това все пак стара техника. Пак въртя въртя въртя и така стартера докато се измори. Сърпах я ... въртях още малко абе всичко си беше наред. Извадих свеща на първи и няма ток:humpx:
Сега какво правя бубина ли компютър ли или датчик на хол (датчик на маховика) в това се съмнявам дали е така или се заблуждавам как да разбера сега къде е проблема някакви идеи или съвети:info:

TishO
16-11-2014, 00:57
друго си мисля сега щом няма искра в лулите значи може да е само бубина ако е датчика на хол няма да работи просто правилно мотора ако е компютър пък трябва да има искра а да не бачкат дюзите нали така или се бъркам

morrty
16-11-2014, 08:37
Бъркаш май-може и датчика Хол да се е зацапал,скъсал кабел + влага и така.Няма ли сигнал от Хол, няма искра никаде.

juventinets
16-11-2014, 15:09
Ако първоначално се появява някаква искра,а след това се губи,бъди сигурен,че е датчика на Хол.За този датчик цял филм мога да направя.И как няма да е така,след като две години ми покъса нервите.Всичко се оправи след посещение на магазин за авточасти срещу 60лв. и филмът приключи.

TishO
16-11-2014, 16:45
нито в самото начало нито в самия край има искра а как мога да проверя бубината дали е тя

Bobi_33
16-11-2014, 18:03
По принцип бобина много трудно гори. По-скоро нейното управление.

juventinets
16-11-2014, 18:21
Понеже първоначално писа,че е препалила,реших,че това е познатият признак.Но дори и да няма никаква искра,пак може да е датчика.Мисълта ми беше,че този датчик понякога много трудно се "хваща".Трябва да си сигурен,че редовно подава импулси.

TishO
17-11-2014, 19:16
По принцип бобина много трудно гори. По-скоро нейното управление.

Управлението ли че какво управление има бубината

Bobi_33
17-11-2014, 20:45
Управлението ли че какво управление има бубината

Е как какво. То идва от ЕКУ-то. То определя кога да се подава искрата. Какъв да бъде аванса в кои обороти, според товара на ТПС-и и т.н. Имаш постоянно захранване от 12V, а другият - белият кабел подава импулсите. Но в точно определен момент.

TishO
17-11-2014, 21:22
Е как какво. То идва от ЕКУ-то. То определя кога да се подава искрата. Какъв да бъде аванса в кои обороти, според товара на ТПС-и и т.н. Имаш постоянно захранване от 12V, а другият - белият кабел подава импулсите. Но в точно определен момент.

ааа това... да схванах!

mordohy
18-11-2014, 10:45
Я виж първо дали идва плюса на бобината. Почвай от по-простото! Ама го мери, като откачиш минусовия и мериш плюса на минусовата клема. Така ще провериши бобоната. Може от влагата да е клеясала някоя клема.

TishO
22-11-2014, 19:35
Реле на бензиновата помпа :boxed:

---------- Post added at 19:35 ---------- Previous post was at 19:34 ----------

И имам една избила тапа на блока от горните долу ги смених всички ся горе е избила!!!! Размера същият ли е като на долните или горе са по малки????

TishO
23-11-2014, 15:48
Трябва ми реле с номер по бош 0332014112 (реле на бензиновата помпа който го има да казва цена и да праща до другата събота трябва да е запалила и да пътува вече

TishO
24-11-2014, 18:42
Водните тапи от долу на блока същите ли са като размер като тези от горе на блока :hmm:

Bobi_33
24-11-2014, 22:17
Водните тапи от долу на блока същите ли са като размер като тези от горе на блока :hmm:

Еднакви са.

TishO
25-11-2014, 21:33
:handshake:
Еднакви са.

TishO
16-02-2015, 12:30
някои има ли си на идея колко спирачна течност събират наще баби че май отдавна не е сменяна моята и е изяла гумичките на горната помпичка и така или иначе ще сменям помпа :)

V@K@T@
16-02-2015, 17:52
видя ли че проблема не е в съединителя бе чаршаф :D ... Глоба 1 кафе да ми донесеш довечера. Сега беше момента да се хвана на бас ама е го на :D :D :D

TishO
18-02-2015, 13:00
:sex:

TishO
30-03-2015, 08:42
малко пролетно освежаване направих филтри помпа съединител и масло castrol GTX купено и донесено от германия и ми е интересно дали имате някакво мнение за него дали ще е хубаво и едната гайка на колекторите съм я погубил каква да сложа някаква идея или да навия каквато намеря