View Full Version : Прекъсвач прекалено рано
zdraveite mom4eta imam malak problem imam[ alfa 33 1.7 i e]tia e92 i prekasva4a udria na 6000 oborota:heavy_cry:
____________________________
Тук пишем на кирилица! by Kris
[QUOTE=GOGO 86;544945]zdraveite mom4eta imam malak problem imam[ alfa 33 1.7 i e]tia e92 i prekasva4a udria na 6000 oborota:heavy_cry:
[B][COLOR="SeaGreen"]
А според теб на колко трябва да бъде?
Моят е на 5500 ама не се оплаквам :shocking: !!! Пак има такива дето като мина покреи тях и питат това какво беше :hmm: Така че това ти е наи малкия проблем.Пък и така е по безопасно за двигателя ;-)
то толкова са ви верни и оборотомерите :Tease: , не разчитайте много много на тях.
Stranger65
18-08-2009, 22:55
Я си виж ограничителя на педала на газта. Аз съм го махнал този винт, че ми пречи
Тоя винт е да не си скъсаме жилото на газта или да изхвърчи скобата за реглажа.Колев го каза най-точно,ама кой да чете!:pokey:
като махнеш винта и ъгъла на дроселовата клапа стане по-голям от 90 градуса....... значи се затваря :tooth:
както каза колегата, по-бързо няма да се движиш.най-много да си изкъртиш скобата на жилото.
Stranger65
20-08-2009, 10:29
На моята няма какво да изкърта. 7000 си ги вдига и ги изключва крайния изключвател, който ми е на десния вал за дроселовите клапи. Той се и регулира в тесни граници
Kostadin`
20-08-2009, 11:21
На моята няма какво да изкърта. 7000 си ги вдига и ги изключва крайния изключвател, който ми е на десния вал за дроселовите клапи. Той се и регулира в тесни граници
Личи си колко ти е верен оборотомера,drigata беше казал,че на 33 1.7 16в СТОК прекъсвача е на 6882об/м.
33-то с чип ли е?????????? Защото ако не е ,само си мислиш ,че сменяш на 7200.Оригиналния софт е ограничен на 6882 оборота.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=507065#post507065 пост №14
Stranger65
21-08-2009, 10:24
Личи си колко ти е верен оборотомера,drigata беше казал,че на 33 1.7 16в СТОК прекъсвача е на 6882об/м.
Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
тия обороти са последната точка от картата на еку-то. след тях не знае нито колко гориво да вкара нито кога да го запали. тоя оборотомер е за ориентация,той не е прецизен уред.
Stranger65
21-08-2009, 13:18
тия обороти са последната точка от картата на еку-то. след тях не знае нито колко гориво да вкара нито кога да го запали. тоя оборотомер е за ориентация,той не е прецизен уред.
Много си е точен. Вдигал съм над 7000 и ме е измъквала от ситуации. Но тогава ми изключва крайния изключвател на оста на дроселовите клапи вдясно и компа спира да подава повече газ
Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
Ти няма ли да спреш да се заяждаш вече.Знаеш ли какво означава ремап на компютър,и знаеш ли как се извършва.
Имам 3-4 ремапнати 16 волтови и от там знам че рев лимитера е на 6882.И компютъра ограничава двигателя по обороти,а не по ТПС (това за което ти си писал от дясната ти страна на колата се нарича ТПС.На 33-те е от простия вид,т.е два прекъсвача,едния показва на екуто кога са затворени дроселите а другия кога надхвърлят 80%.)Няма такава кола която да е ограничена по ТПС.
Вземи да направиш клипче как минаваш 7000 оборота.
Хубаво е когато пишеш нещо да се обосноваваш с факти,къде си го прочел,видял,че ограничителя е от дясната страна на колата.
Моля,колегите да се консултират с по разбиращи от този господин, защото повечето му изказвания са некомпетенти.
А за колегата който пита за оборотите ако е 8 винтилов изключвателя е на 6200.Но като се има изпредвид амортизацията на обортомерите и особено на 33-те има два вида неточности.Едната е че обортомера "закъснява ",т.е обортомера показва 100-200 до 300 оборота по-малко.А другата че "избързва",т.е обортомера или по-точно стрелката му има инерция.И след като двигателя е достигнал критичните обороти,обортомера скача с 200-300 оборота нагоре от реалните показания.
Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
За какво верно си заяждаш с хора дето са разглобили и зглобили повечко боксери от тебе няма смисал агент да друг севиз ли си не те знам ама стига конфликти само цапаме раздела :dark2:
mimouzunov
31-08-2009, 22:03
Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
"Но тогава ми изключва крайния изключвател на оста на дроселовите клапи вдясно и компа спира да подава повече газ"
Това го прочетох към 10 пъти поне и немога да се съглася!!!!
Ако сме на магистрала (примерно) със скорост 90км на 5-та предавка и натиснен педала до долу!? Според изписаното по-горе следва да се задеиства "краиния изключвател на оста на дроселовите клапи" (има ли вообще нещо такова в колата :gruebel:) и колата да спре да набира защото видете ли гаста е натисната до долу!?!>!?>!!!?? Няма такова нещо просто... :gruebel:
Абе що се занимавате с глупости!?:pokey:
Имам 3-4 ремапнати 16 волтови и от там знам че рев лимитера е на 6882.
Представям си как си ги ремапнал след като ползваш бъгава програма която смята прекъсвача по този начин :-) Другия път си купи лицензираната версия щото тая дето ползваш е пиратска и само трошиш колите на хората ;)
Представям си как си ги ремапнал след като ползваш бъгава програма която смята прекъсвача по този начин :-) Другия път си купи лицензираната версия щото тая дето ползваш е пиратска и само трошиш колите на хората ;)
И трите са в отлично здраве:-)
На тс си го чете правилно 7200,просто винтиловия боксер излиза като код на сейф;-)
Stranger65
01-09-2009, 22:00
Представям си как си ги ремапнал след като ползваш бъгава програма която смята прекъсвача по този начин :-) Другия път си купи лицензираната версия щото тая дето ползваш е пиратска и само трошиш колите на хората ;)
Бобо, не му обръщаи внимание на този "специалист". Не си струва да си хабиш нервите. Те не са се научили нормални гарнитури да слагат, нямат понятие от електроника, ама са Майстори
Бобо, не му обръщаи внимание на този "специалист". Не си струва да си хабиш нервите. Те не са се научили нормални гарнитури да слагат, нямат понятие от електроника, ама са Майстори
Аз със BOBO,нямам проблеми,до сега сме се разбирали някак,но това не твоя грижа,нали.
Виж ,за компетентноста ми не искам изобщо да коментирам,каквото трябва и на когото трябва съм го направил.
Много е лесно да съдиш,първо погледни и съди себе си,тогава другите около теб.
Спри да се заяждаш с мен,моля..................
Бобо, не му обръщаи внимание на този "специалист". Не си струва да си хабиш нервите. Те не са се научили нормални гарнитури да слагат, нямат понятие от електроника, ама са Майстори
Кой е майстор, кой не май не е толкова важно в тази тема.
Кажи сега за крайния изключвател на оста на дросела. Колегата mimouzunov попита нещо много интересно.
Stranger65
02-09-2009, 03:26
Кой е майстор, кой не май не е толкова важно в тази тема.
Кажи сега за крайния изключвател на оста на дросела. Колегата mimouzunov попита нещо много интересно.
Ще изчакам Дригата да обясни как работи ЕКУ-то в този случай ;)
говорим за еку мотроник 4.1 с най-простия тпс който всъщност е две ключета. пускам само картинките от сервизното, че всичко друго писано са глупости.
И трите са в отлично здраве:-)
На тс си го чете правилно 7200,просто винтиловия боксер излиза като код на сейф;-)
Мислиш ли че незнам за какво говоря? Ясно ми е ма някой ден и ти ще разбереш аз кво имам предвид ;)
Стига,бе колеги!Схеми,заяждания!Кажете му ,че е ключ,който подава сигнал за пълно натоварване,а не за ограничител и да се приключат нещата.Това го знам дори и аз,дето съм толкова на ти с електрониката по колите,колкото и с благоприличието.
И за десерт една стара арабска поговорка:
Случва се , един глупак да зададе такъв въпрос,че и десет мъдреци да не могат да му отговорят.
:meeting:
Стига,бе колеги!Схеми,заяждания!Кажете му ,че е ключ,който подава сигнал за пълно натоварване,а не за ограничител и да се приключат нещата.Това го знам дори и аз,дето съм толкова на ти с електрониката по колите,колкото и с благоприличието.
И за десерт една стара арабска поговорка:
Случва се , един глупак да зададе такъв въпрос,че и десет мъдреци да не могат да му отговорят.
:meeting:
:rotfl::respect:
Stranger65
03-09-2009, 08:32
Бобо, не се нерви. Чакай просто специалистите да кажат за какво става дума и се учи. Ама те замлъкнаха нещо за съжаление:sleepy:
Бобо, не се нерви. Чакай просто специалистите да кажат за какво става дума и се учи. Ама те замлъкнаха нещо за съжаление:sleepy:
Господине,сега не хвана кръстра,а змията!Изгаври се с един човек,който може да не е перфектен,но поне не е бил никога нелоялен.Ако Бобо не е специалист,кой ще наречеш такъв.Лош или добър,той е от нашите специялисти на форума,като Лисан,Дригара Хтрим,масларите и да ме простят останалите ,че не ги споменавам.Робигаз е също невероятен .Редно е да различаваш клисаря от първосвещенника!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.