Log in

View Full Version : Отзиви за шлайф базата на международния?



Abarth
29-08-2009, 02:06
Мисля да си правя там вала,та ако може да дадете отзиви за шлайфбазата интерсервиз на международния гараж,на мене ми вдъхнаха много доверие,но който има наблюдения и е работил с тях да каже :)

Stefan Caromov
29-08-2009, 11:40
Значи ,аз съм ходил в една шлайф база около княжево някъде беше по един павиран път и след един мост ,от дясната страна. Там работят едни на по 160 години дядовци . Като отидох да питам за шлайф , Дядо мраз ми вика
А бе момче ,донеси блока ,коляновия вал ,биелите и буталата както искаш . Ела след 3 дни и ще си го вземеш сглобен .
На въпросът ми ,ами ,ако не излезе на ремонт ,дядото само махна с ръка и каза ,че те си знаели работата. Наистина след 3 дни отидох ,блока ми беше сглобен ,биелите притегнати колкото трябва ,не съм и питал какво са правили ,само дето ми взеха -120 за вала и по 30 лв за лагер . Като занесох блока ,дядото само гледа и вика аааа фиат ,аха.

Да споделя ,алфата още движи и е вече на над 30000 км. А не излизаше на никой ремонт вала

Abarth
29-08-2009, 12:29
колега дай по точни координати :)

Stefan Caromov
29-08-2009, 12:59
колега дай по точни координати :)

Тука някой друг трябва да ти помогне ,защото въобще не мога да се сетя сега.Ще питам в понеделник и ,ако никой до тогав ане е написал къде се намира ,ще напиша аз

Ma7e4k0
30-08-2009, 00:51
колега дай по точни координати :)

Пиши по скайп, аз ходих там няколко пъти.Някаде имах визитка ама не мога да я намеря.

Bobi_33
30-08-2009, 11:44
Тая шлайф база (в Княжево) съм я ползвал още преди 13-14 години, както и други мои преятели. С времето се убедихме, че оттам трябва да се бяга надалеч, ма много надалеч. Оттам само и единствено проблеми съм имал. Работят зле, валовете ги връщат груби с незагладени шийки, за тях разлики от 6-7 стотни не са от значение. За справка 1 ремонт на вал за Боксер е 10 стотни или 1 десета. И ако е хлабав е добре, щото може и да е над размера със същите им допуски. Тогава стягаш и нама завъртане на вала.
Мой приятел остави блок за шлайф там. Върнаха му го след 3 седмици оттам с набита риза и загубени водаче на главата. Оправданието за ризата беше, че имало шупла :shock: .Просто някой от пияниците (а те там всички са такива) и изпуснал размера и престъргал повече.
Койта си мрази колата може да ходи там. За мен нищо не става от тях.

Abarth
30-08-2009, 12:28
Тая шлайф база (в Княжево) съм я ползвал още преди 13-14 години, както и други мои преятели. С времето се убедихме, че оттам трябва да се бяга надалеч, ма много надалеч. Оттам само и единствено проблеми съм имал. Работят зле, валовете ги връщат груби с незагладени шийки, за тях разлики от 6-7 стотни не са от значение. За справка 1 ремонт на вал за Боксер е 10 стотни или 1 десета. И ако е хлабав е добре, щото може и да е над размера със същите им допуски. Тогава стягаш и нама завъртане на вала.
Мой приятел остави блок за шлайф там. Върнаха му го след 3 седмици оттам с набита риза и загубени водаче на главата. Оправданието за ризата беше, че имало шупла :shock: .Просто някой от пияниците (а те там всички са такива) и изпуснал размера и престъргал повече.
Койта си мрази колата може да ходи там. За мен нищо не става от тях.

Дам и аз дочух същото от колегата VET,пре*бали са му няколко вала :roll: за международния само добри отзиви чувам,май там ще да е утре :)

Stefan Caromov
30-08-2009, 17:21
А в международния ,правят ли валове ,които не излизат на НИКАКЪВ ремонт и преправят ли лагери ,за да станат ?
Ние като ходихме до оня в княжево ,ни казаха ,че само там го правят това упражнение. Затова и там ходихме. Освен това ,аз лично съм с адски добри впечатления от дядовците ...3 дни и върнаха всичко сглобено и натегнато както трябва. Колата вече е на над 30 000 км и няма хлоп троп трак

Abarth
30-08-2009, 20:45
Аз си намерих перфектен колянов вал и го взех да не се занимавам с шлайф бази и да си тровя нервите :)

Bobi_33
31-08-2009, 01:15
А в международния ,правят ли валове ,които не излизат на НИКАКЪВ ремонт и преправят ли лагери ,за да станат ?
Ние като ходихме до оня в княжево ,ни казаха ,че само там го правят това упражнение. Затова и там ходихме. Освен това ,аз лично съм с адски добри впечатления от дядовците ...3 дни и върнаха всичко сглобено и натегнато както трябва. Колата вече е на над 30 000 км и няма хлоп троп трак

Ами правят си сами лагери от други лагери, примерно от Жигула (защото са по-дебели, но да не забравяме и с по-меко покритие). Лошото е, че на обороти всичко отива в кофата. Ако не вярваш си дай колата аз да и подавам газ и ти гарантирам, че ще роди до ден-два.

oem
31-08-2009, 09:27
Като каза правят си лагери. Свидетел съм едни познати ремонтират джигатели на мотоцклети. Знаете там за какви обороти става въпрос. Шлайфат валове и правят лагери от автомобили. И си карат моторите хората. До сега няма върната машина. Последно правиха един CBR900 мисля след 2000-та с изтропали лагери. И голям гърч го гърчат сега и поне не е изтропвал още. Звука на мотора е много мек, тих.