View Full Version : Проблем след смяня на гарнитура
niki.peev
30-08-2009, 16:16
Здравейте,колеги.На път за Варна духнах гарнитурата на главата (146 1.6 T.S),довлякох се как да е до града и мое приятелче ме заведе при неговият маистор.Той смени гарнитурата,беше пробила на първи цилиндър шлайфа главата,смени маслото и я направи.Два дена я карах и когато вдигнах капака от долу под колата локвичка масло.Беше текло от левият преден краи на пластмасовия капак точно до болта.Майстора беше оставил старата гарнитура на капака защото нова е доста скъпа,но се наложи да я смени.Пак два дена я карах и пак протече там,реших да я правя като се прибера.Тръгнах от Варна и на магистралата при едно изпреварване гледам отзад пуши яко беше на около 4000 оборота.Спрях нищо нередно не видях освен че маслото си капе сериозно и с около 80-90 км в час до 3000 оборота стигнах до Русе,не е пушила повече.Незнам какво да мисля,може ли ремъка да не е зацепен като хората,защо тече от капака при нова гарнитура...
Всяко мнение ще ми е от полза.
...Майстора беше оставил старата гарнитура на капака защото нова е доста скъпа,...
Всяко мнение ще ми е от полза.
нова е около 10 лв. може да тече, и при мен май е за смяна (при мен не тече, но има омасляване пак на същото място - в района на първи цилиндър, отпред към генерацията)...
niki.peev
30-08-2009, 21:29
Дали не трябва да почистя масления сепаратор,старото масло се беше попресякло и може да е затлачило сепаратора
Сепаратора е винаги полезно да се почисти.Колкото за пресеченото масло-то е като вица за банана.
Успех!
По-принцип предния ляв край на капака,си е болак на 16в ТС,оттам текат почти винаги:Suicide::Suicide::Suicide:Просто трябва да се изчисти много хубаво,и да се залепи със силикон:coolio::coolio::coolio:Като свалиш капака огледай да не е спукан,много хора го пукат при стягане:cussing::cussing::cussing:
Не е за силикон баце. Просто си купуваш оригиналната гарнитура на ФИАТ и нямаш грижи. И аз така. Сложих гарнитура AJUSA. И тече от там. Уж се пристяга идеално ама протича. Върнах я в магазина. Върнаха ми парите. От Христо от ямбол си поръчак оригинална 54 лв. с доставката и с отстъпката. На скоро сменях вариатора и сложих новата гарнитура. Няма и капка да текне.
Оригиналното си е оригинално! Още като я получих видях разликата. Много по мекичка е, материала е съвсем друг и качеството на изработка също.
Просто не си купувайте евтини гарнитури да нямате проблеми.
niki.peev
31-08-2009, 17:14
Ами тази е нова иструва 59лв,просто да се изядеш от яд,не мога да я върна защото съм в Русе,а я сменяха във Варна.
Ми... разбирам те. То няма и какво да направиш. Но само да ти кажа. Моята старата беше станала пластмасова. И не течеше. Пускаше съвсем леко м/у 2-ри и 3-ти цилиндър. Виках да взема нова. Питах тка в магазина каква марка да взема и те "вземи AJUSA, хубави са и са евтини". И текна като лейка с нея. 3 пъти я пристягах, махах и не и не. Слойих старата, тази я измих и я върнах в магазина. После като ми пристигна вариатора взех оригиналната. Нея я стегнах с новия ми дино ключ. Оказа, се даже, че стария е лъжел и е стягал повече. И не текна и грам. А и нали ти казах. Материала и е съвсем по различен. Оната AJUSA не можеше да се сплеска както се сплеска Фиатската.
Не е за силикон баце. Просто си купуваш оригиналната гарнитура на ФИАТ и нямаш грижи. И аз така. Сложих гарнитура AJUSA. И тече от там. Уж се пристяга идеално ама протича. Върнах я в магазина. Върнаха ми парите. От Христо от ямбол си поръчак оригинална 54 лв. с доставката и с отстъпката. На скоро сменях вариатора и сложих новата гарнитура. Няма и капка да текне.
Оригиналното си е оригинално! Още като я получих видях разликата. Много по мекичка е, материала е съвсем друг и качеството на изработка също.
Просто не си купувайте евтини гарнитури да нямате проблеми.щом казваш,ше си говориме пак след 2-3000 км.:info::info::info:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.