View Full Version : Спирачките на 155-проблем голям!!!!
Hristian37
01-03-2006, 15:02
Здравейте,проблеми ми беше 4е бяха блокирали задните спирачки - и водачите и апаратите и ръчната.Изяде накладките за едно ходене и врщане до Пловдив. Свалих ги и двата почистих ги раздвижих ги смених им гумените маншони и почнаха да се завиват почти на ръка(буталцата) лостчетата на ръчната и тях ги оправих и водачите също - станах като от завода:). Обаче след това ги сложих с нови накладки обезваздуших ги и задните и предните и.............. педала има ход 1см без серво и 2 със серво - изключително е твърд,колата спира много трудно.Иначе ръчната е убиец. Но преди с блокиралите задни спирачки имаше по хубави спирачки и педали си беше мекичък и по средата хващаше. На колегата TRENDS - 155цата е с блокирали задни спирачки (вижда се щото дисковета са му ръждясали) и има много по хубави спирачки от моята 155( на баща ми е),а е само на предни.Съмнявам се в разпределителя,да не е глатнал въздух.Как да проверя дали работи?Как да го управя давайте акъли, че баща ми, ми наду главата че съм му преебал колата
Hristian37
01-03-2006, 21:15
никой ли не знае??????????
голямата риба
01-03-2006, 21:18
направи същата процедура и с разпределителя на спирачното усилие който се намира на задният мост
Hristian37
01-03-2006, 21:55
направи същата процедура и с разпределителя на спирачното усилие който се намира на задният мост
мерси много за отговора ама уточни се моля ти се- има ли на разпределителя пробка за обезвъздушаване ако има как да го направя-по -точно моля ти се колега
направи същата процедура и с разпределителя на спирачното усилие който се намира на задният мост
мерси много за отговора ама уточни се моля ти се- има ли на разпределителя пробка за обезвъздушаване ако има как да го направя-по -точно моля ти се колега
Мисля че колегата има предвид да свалиш разпределителя и кубаво да изчистиш буталцата в него после нагласи пружинката да е много леко стегната и после обезвъздуши пак, от апаратите, на разпределителя не би трябвало да има пробка. :roll:
А и задните спирачки се скапват от неработещ разпределител, тъй като не пропуска и отзад всичко клеясва.
Hristian37
02-03-2006, 11:08
gigi-както си писал, задните спирачки ми работят и имам 4увството,4е хващат даже преди предните.А за разпределителя не ми се сваля,защото преди имахме 33ка и един майстор ми каза като тебе-да го сваля -2дена го свалях, скъсах тръбички и като го разглобих си беше супер,даже и на Настев го носих и той ми каза,че му няма нищо.А относно 155цата както писах преди да почна тази операция си имаше супер спирачки-е неможе за един ден докато раздижвах апаратите да клеяса и блокира......
pepo_ludia
03-03-2006, 01:40
Ас имах саштия проблем!При мен се разре6и с 1ч,обездушаване на спирачките!Но след като доливаш спирачна течност исчакаи известно време че се появяват мехурчета и ги вкарваш в системата?Просто иска тарпение и малко време!
Hristian37
04-03-2006, 18:50
ми обясни как да обезвъздушавам - на само тек ли или с помпане, задържане и отвиване на пробката
Hristian37
04-03-2006, 23:12
Утре ще ги мъча с ТРЕНДС, макар че съм сигурен че няма да псотигна нищо,но ако постигна ще пиша ако ли не се самоубивам :priest: :guillotine:
pepo_ludia
05-03-2006, 16:10
При мен беше помпане до безкрай,и обезвъздушаване чрез пробката!И това на всиако едно колело!Не виарвах,че е толкоз трудно но е факт! Имам опит от една ;Регата:... А сигорен ли си,че не ти смуче ваздух от апаратите?Демек в момента всички ли колела ти спират?ако ти спират всички значи обезвъздушаване му е маиката! Пожелавам ти касмет!
До сега се чанчихме и няма оправия. Обезвъздушихме поне на 3 пъти всяко колело. Раздвижихме и регулатора отзад. Обедвъздушихме даже помпата (3 от 4-те тръбъчки - едната задна към ругулатора няма как да се бръкне до нея). При работеща на място кола педала не се различава по нищо от този на моята, но при спиране в движение - твърд е на кокъл, все едно натискаш спирачките на "Панцер" 408. Иначе спира, ама ебати и дървенията.
pepo_ludia
05-03-2006, 17:38
Странно,но вариантите вече са много!Помпа?Серво?Заштото ас смених и помпата и сервото,и няамаше начин да не се оправят!Така ми е много трудно да вникна в проблема,но штом и тази маниполациа си направил,остава проблем да е в помпата>има вазможност да се износило буталото за задните спирачки!Значи ас смених сервото заштото ми свиреше в купето при педала,а после се оказа че и помпата не ми дава достатачно налягане,и нея я смених!Карах една седмица и нямах добри спирачки,и след като ги обезвъздуших,колата кове на миясто!Мислиа си че не е лошо да я видиат в сервиз?Поне някои ште носи отговорност,после!А сега се сетих и за боклуци в системата!На старата ми кола това и беше проблема след като смених всичко,се оказа болкуци по системата?
virusalfa
05-03-2006, 19:36
Пробвай да смениш цялата спирачна течност,като обезвъздушиш в сервиз на апарат!
Hristian37
05-03-2006, 20:15
кажете някой хубав сервиз за алфа да я закарам. нямам ве4е идеи кво и стана на тая кола - по добре да си я бях оставил с блокирали апарати, имаше 100пъти по добри спирачки. Единствената останала идея е да се е запушил някой спирачен мъркуч??
Hristian37
05-03-2006, 23:27
Странно,но вариантите вече са много!Помпа?Серво?Заштото ас смених и помпата и сервото,и няамаше начин да не се оправят!Така ми е много трудно да вникна в проблема,но штом и тази маниполациа си направил,остава проблем да е в помпата>има вазможност да се износило буталото за задните спирачки!Значи ас смених сервото заштото ми свиреше в купето при педала,а после се оказа че и помпата не ми дава достатачно налягане,и нея я смених!Карах една седмица и нямах добри спирачки,и след като ги обезвъздуших,колата кове на миясто!Мислиа си че не е лошо да я видиат в сервиз?Поне някои ште носи отговорност,после!А сега се сетих и за боклуци в системата!На старата ми кола това и беше проблема след като смених всичко,се оказа болкуци по системата?
колега явно говориш за спирачната помпа да се е износлио буталото, но явно не си следил тръбичките колелата са вързани на кръст, не са на предни и задни. И кажи как да ги изчистя тези буклуци. И искам да ви питам има ли клубен сервиз, защото аз карам VW, и от тамошния форум намерих и клубния сервиз,Благодаря ви.
Hristian37
09-03-2006, 23:10
колеги, а възможно ли е да съм си купил някакви менте накладки, защото збаелязах 4е вътрешните и на двете задни-бяха износени все едно са опирали на фланеца на диска?
@ Hristian37
Не съм чул тука да има сервиз като на Vaskoto 1.
Почти във всички градове на Алфите се гледа като на извънземно.
За да са износени задните накладки и само едните - цилиндърчета или са блокирали, или водачите са клеясали.Също ивъжетата за ръчната или механизма да е клеясал и като опънеш ръчна да не се връщат после.Диска като се върти избутва накладките но недостатъчно. навремето имах 125Р и като ми бяха клеясали механизмите за ръчната в самият апарат се получаваше такъв резултат.
На Алфата не съм отварял задни спирачки и не знам какъв е механизма.
На 125 цата имаше 5 тарелчати пружини и те омекват с времето и не се връща достатъчно механизма след отпускане на ръчната.Освен това буталото беше на 2 части с резба - две бутала влизат едно в друго с резбаи вътре между двете са описаните тарелчати пружини.Възможно и на Алфата да е подобен механизма.
Hristian37
10-03-2006, 11:03
kris11, както вече писах, апаратите ги свалях и имаше основно почистване - сега буталцата се въртят почти на ръка, водачите също ги чистих и леглата им. А относно ръчната, понеже има блокирало жило съм я откачил от лоста, върната е в крайно положение, обаче оправия няма:(
голямата риба
10-03-2006, 11:22
kris11, както вече писах, апаратите ги свалях и имаше основно почистване - сега буталцата се въртят почти на ръка, водачите също ги чистих и леглата им. А относно ръчната, понеже има блокирало жило съм я откачил от лоста, върната е в крайно положение, обаче оправия няма:(
това тук виждам като евентуален проблем
има вероятност поради това, че не си дърпал ръчната
механизмите на ръчната не са се разпънали и поради тази причина накладките са далече от спирачният цилиндър
и при натискане на спирачният педал, голяма част от работният ход на педала отива за да нагнети количество течност която да избута накладките :roll:
kris11, както вече писах, апаратите ги свалях и имаше основно почистване - сега буталцата се въртят почти на ръка, водачите също ги чистих и леглата им. А относно ръчната, понеже има блокирало жило съм я откачил от лоста, върната е в крайно положение, обаче оправия няма:(
това тук виждам като евентуален проблем
има вероятност поради това, че не си дърпал ръчната
механизмите на ръчната не са се разпънали и поради тази причина накладките са далече от спирачният цилиндър
и при натискане на спирачният педал, голяма част от работният ход на педала отива за да нагнети количество течност която да избута накладките :roll:
Прав си кривчо :lol:
kris11, както вече писах, апаратите ги свалях и имаше основно почистване - сега буталцата се въртят почти на ръка, водачите също ги чистих и леглата им. А относно ръчната, понеже има блокирало жило съм я откачил от лоста, върната е в крайно положение, обаче оправия няма:(
това тук виждам като евентуален проблем
има вероятност поради това, че не си дърпал ръчната
механизмите на ръчната не са се разпънали и поради тази причина накладките са далече от спирачният цилиндър
и при натискане на спирачният педал, голяма част от работният ход на педала отива за да нагнети количество течност която да избута накладките :roll:
Тука си адски прав. Написаното от Християн , че е откачил жилото на ръчната съм го проспал :shock:
Hristian37
10-03-2006, 21:10
е и какво да правя сега- давайте акъл
е и какво да правя сега- давайте акъл
Ако не искаш да закачаш жилата върни апаратите във положението в което трябва да са когато не е дръпната ръчната :wink:
ivanimeg
23-05-2006, 11:34
аз сащо имах такъв проблем с задните спирачки.Значи отзад на този разпределител има прожина виж да не ти се е счупила защото моита беше скъсана и нямах никакви спирачки.
Hristian37
23-05-2006, 13:00
там си е пружината и е здрава- не е от нея
pepo_ludia
23-05-2006, 19:51
Основния проблем ти е,че си разкачил ръчната?????Вземи си ново жило,и го смени!На мен когато ми се износиха накладките се наложи да драпна ръчната няколко заба за да имам задни спирачки!Иначе педала ми беше малко ниско!Е не като про теб,но като се има предвид ръчната???
Hristian37
24-05-2006, 13:34
колеги, аз вече се отказах да се занимавам с алфата - явно не мога да я оправя и идеи нямам ве4е.Единственото което си мисля е обезвъздушаването - в смисъл че тръгвам от най далечното колело(задно дясно) и след това задно ляво. Но при условие 4е на помпата са вързани на кръст би трябвало следващото да е предно ляво. Незнам отчаян съм и ве4е неискам да се занимавам - такъв проблем има само при алфите.Преди с 33ката стана абсолютно същото - оправи се като махнах кантара и вирзах задните колелета на едно както при ладите и отделно предните - играх си 1 седмица, но просто с 155 пари да ми дават тази процедура няма да я правя :frown:
Днес проверявах цени 1 то жило - ляво или дясно е само 18 лв. Ще сменям лявото защото бронята му е ударена и доста корозирала. Вчера голям зор видях докато раздвижа механизма.
В "БулАвто" във варна срещу Метро проверих имат машина за смяна на спирачна течност /15 лв + стойността на спир. масло/ . Ще я направя тази процедура.
Някой знае ли сервиз в Бургас, за смяна на спирачна течност с машина.Държа да е с машина,за да съм сигурен,че ще е добре обезвъздушена след това.
mimouzunov
13-07-2010, 21:27
Някой знае ли сервиз в Бургас, за смяна на спирачна течност с машина.Държа да е с машина,за да съм сигурен,че ще е добре обезвъздушена след това.
Абре човек... откъде изнамери тая тема от преди 4-5 години!?
Пиши в общи приказки по-голям ефект ще има...
А за обезвъздушаването ,даже и да имаш малко въздух в системата след няколко дена каране ще си излезе сам :evil:
ТОВА СМЕЯ ДА ГО ТВЪРДЯ С ПЪЛНА СИЛА!!!При мен го тествах в реална обстановка....
Alfa User
13-07-2010, 23:15
Точно тука си е мястото да се пита по тоя проблем - "общите приказки" са си точно това - общи, и нищо повече.
Пиши в общи приказки по-голям ефект ще има...
А за обезвъздушаването ,даже и да имаш малко въздух в системата след няколко дена каране ще си излезе сам
ТОВА СМЕЯ ДА ГО ТВЪРДЯ С ПЪЛНА СИЛА!!!При мен го тествах в реална обстановка....
Но ако имаш "повече" въздух, няма да те спаси. И ще те призная за МНОГО смел да караш кола която знаеш, че има малко въздух в нейната спирачна система.
Защото, ако предположим че както си караш (докато си в процес на "обезвъздушаване") и ти изскочи някой дете ... набиваш спирачки! Но точно в този момент, вместо спирачна течност в някой от колелетата, влиза въздух, ефекта ще е отказване на спиране на това колело, следвано от завъртане на колата от лошия баланс на силите за спиране по колелетата. и в крайна сметка, риск да се закачи това дете отпред!
Така, че моя съвет НЕ ПРАВЕТЕ ТАКИВА РИСКОВИ ЕКСПЕРИМЕНТИ!!!
Ако вземем този случай като за пример -> заради едното "тъпо" обезвъздушаване, може да блъснете едно дете!!! Не се вкарвам във филми, но говоря факти! и повярвайте ми, понякога именно дребните и безобидни неща, от тях става голяма беля!
Поздрави и умната! /може и русата :P/
GOLD_STONE
25-07-2010, 21:15
и аз имам подобен проблем с 155 -цата както си работеха нормално спирачките без да имам някакви екстремни спирания педала ми се втвърди както при загасен автомобил и колата едвам спря за 200 м (замалко да стане ситуация) та някои може ли да ми каже каква може да е повредата??? При натискане педала е твърд и се чува някакъв шум нещо като изпускане на въздух и колата се дави оборотите започват да играят ,а когато пусна педала колата работи нормално .. ПЛС помогнете :angry:
и аз имам подобен проблем с 155 -цата както си работеха нормално спирачките без да имам някакви екстремни спирания педала ми се втвърди както при загасен автомобил и колата едвам спря за 200 м (замалко да стане ситуация) та някои може ли да ми каже каква може да е повредата??? При натискане педала е твърд и се чува някакъв шум нещо като изпускане на въздух и колата се дави оборотите започват да играят ,а когато пусна педала колата работи нормално .. ПЛС помогнете :angry:
има много писано за това, ползвай търсачката първо колега....сервото ти е изплющяло....:big_flowers:
Furious 155
26-07-2010, 21:19
Някой преборил ли е проблемът с луфтовете които се образуват с годините в супортите на спирачните апарати, защото аз отзад смених какво ли не, но дори и с нови водачи на износеното гнездо дрънка здраво и натиска върху накладката или не се получава или е силно усукана и педала е тегав на спирачката?
Знам, че няма оправия, но пробвай да кривнеш пружинките на накладките, твърдят, че имало успех. И на мен ми предстои подобна манипулация, дано стане. :)
Furious 155
26-07-2010, 22:43
Не, проблема е в износеността на отворите на супорта, там където влизат водачите! Единият отвор винаги е износен и водача дрънка в него. Това предизвиква неуспоредно движение на накладката към диска и оттам при мен и загряване по време на движение и недобро спиране по време на спиране...
Знам го, но пробвай да го държиш под напрежение с пружинките, ако е възможно. Всъщност си говоря наизуст, може да не се получи, но поне може да намали ефекта. Иначе тичай на стругар, там само може да се оправят хлабините или с нови апарати :) Доколкото знам, задните апарати от 146 стават с минимални усилия, lulin racing май беше правил това.
Някой преборил ли е проблемът с луфтовете които се образуват с годините в супортите на спирачните апарати, защото аз отзад смених какво ли не, но дори и с нови водачи на износеното гнездо дрънка здраво и натиска върху накладката или не се получава или е силно усукана и педала е тегав на спирачката?
Ванка, трябва да сложиш нови водачи, но правени за съответния отвор в апаратите.
Или с др думи - взимаш един райбер, райбероваш отворите и вече по размера на новите отвори си правиш нови водачи. Хубаво е все пак да спазваш някакви допуски в сглобката (да се получи ходова сглобка), за да не ти затягат водачите при загряване.
Ако ти се занимава де... ;)
Успех!
Furious 155
28-07-2010, 15:30
Май това е варианта на части които вече не се предлагат... СТРУГАР ми трябва другари!
Има и временен вариант с високотемпературна грес, тъпчеш я и уплътнява за някой месец, тубичката е около 7-8 кинта и ще я ползваш поне 5 години, ако ти се занимава де :)))
Rider_alfa155
28-07-2010, 17:05
При мен пък проблема е , че нямам задни спирачки нито ръчна, колелата задържат толкова слабо като натисна педала че ми трябва горедолу средно усилие за да превъртя колелата, а иначе ръчната държи само на равно място и то държи е смело казано, щом колата тръгва почти без да я усетя, чистих апарати сменях накладки какво ли не обаче.... казаха ми да сменя апартите, но за сега мисля че тези си работят добре
в смисъл като са свалени си работят
като ги монтирам колата не спира с тях
и ръчна няма
някакви идей????
Не помня дали не споменах по друг повод, ма и аз дигнах ръце от тракащи апарати, та бидоха сменени всичките с ATE и настана неимоверен кеф. Че и спира осезателно по-добре (ма тва може и от конкретните накладки да е). Стотина-двеста лева бяха апаратите, обаче не помня от ква "братовчедска" кола са свалени - мерси на съответните граждани, че ги изровиха и монтираха ;-)
Furious 155
28-07-2010, 21:03
Не помня дали не споменах по друг повод, ма и аз дигнах ръце от тракащи апарати, та бидоха сменени всичките с ATE и настана неимоверен кеф. Че и спира осезателно по-добре (ма тва може и от конкретните накладки да е). Стотина-двеста лева бяха апаратите, обаче не помня от ква "братовчедска" кола са свалени - мерси на съответните граждани, че ги изровиха и монтираха ;-)пусни проучване от какво са свалени!
и от пунто стават апарати.. ама зависи от кой за кой модел
Можеш ли да пуснеш някое фото на спирачките, да се помъча да отгатна от кой фиат са?!
Ето, непосредствено след монтажа, още натурално ръждиви :-) Ако правилно съм запомнил, идеята е апаратите да не са система Гърлинг, тъй като предполагала разбиване рано или късно, независимо от рециклажите. Тва трябва да са ATE.
don_pepone
21-04-2011, 08:01
Да събудя малко темата.
Напоследък забелязвам че задните ми спирачки хващат по-малко. и се чудя дали не мога да ги натегна малко, в смисъл разпределителят отзад имали пружина,която мога да опъна всеедно е понатоварена колата за да пуска повече спирачна течност отзад. Проблемът ми се появи след като сложих червени пружини ( по-твърди) и в същото време им подложих за да не " кляка" колата отзад а да е висока колкото в оригинален вид,но я карам предимно сам или с още един чувек и отзад не се товари,а и не кляка много и си мисля че затова задни взеха да не хващат идеално. Иначе съм проверявал да не са клеясали или блокирали- не са,сменяни са задните дискове и накладките преди няколко хиляди километра,сменях и спирачната течност миналото лято,общо взето всичко е изправно по спирачките,просто искам да усиля притока на спирачна течност отзад.
просто трябва да премахнеш кантара отзад;)
don_pepone
21-04-2011, 12:03
:) да махна всичко в него или да го премахна съвсем
Ето, непосредствено след монтажа, още натурално ръждиви :-) Ако правилно съм запомнил, идеята е апаратите да не са система Гърлинг, тъй като предполагала разбиване рано или късно, независимо от рециклажите. Тва трябва да са ATE.
На мен ми предстой подобна манипулация на предните спирачни апарати,след като е осъществя ще споделя.:drive:
:) да махна всичко в него или да го премахна съвсем
направо го отскубни:grandpa:
don_pepone
21-04-2011, 21:59
а тръбичките които влиат в него за спирачната течност.... или аз не мога да те разбера нещо,в смисъл говориш за онзи "разпределител на течността на задният мост нали ( да махна него ) иликантара е друго
а тръбичките които влиат в него за спирачната течност.... или аз не мога да те разбера нещо
слагат се 2 спирачни маркуча , за съединение или плочка която да свързва директно тръбите !
don_pepone
21-04-2011, 22:13
ахам ясно. а няма ли опаност да бърка АБС-а в смисъл да идва прекалено много налягането и постоянно да се задейства абс-а ( на задните колела)
ахам ясно. а няма ли опаност да бърка АБС-а в смисъл да идва прекалено много налягането и постоянно да се задейства абс-а ( на задните колела)
немисля!
DJ Vladic
21-04-2011, 23:49
Аз имам нещо като проблем, или е хронично. Самата кола спира сравнително добре. Обаче са доста ''мазни''. Педала хваща много по на ниско. Не искам да чувам за 'въздух в системата' или нещо такова. Педала е доста по мек от най-обикновения Голф или Нисан хеч бек. Дисковете и накладките са сменяни пред 10-на хиляди км. Също и маркучите са подновени. Изкажете някакво мнение. Не съм карал друга 155!
vaklinator
23-04-2011, 09:02
Изглежда, че 155 е колата с най-лошите спирачки.
Аз поне по-калпави не съм виждал.
митака-пловдив
23-04-2011, 20:39
Я сега да споделя един проблем и при мен,белким някой каже къде я боли :) Като оставим настрана че спирачките са дърво,все по-често ми се появява един много гаден проблем - педала потъва до дъно,и блокират предно дясно и задно ляво.А докато дойде момента да блокират двете колелета едваааам намалям и все едно цялата кола се "усуква" Ако веднага пусна и натисна пак педала,се връщат в нормално състояние (спират всичките колелета)
Пробвах да обезвъдушавам ( няма въздух,няма и подобрение) свалях клапана на сервото (работещ) и сложих чисто нов - ефект никакъв.Сервото мисля че е здраво,не съска и педала е мек.Разглобих апаратите и гледах за блокирали водачи - всичко е екстра!Миналата зима и сложих нови предни дискове,накладки и смених течноста с Тутела дот4.Сега мисля че е помпата,но ме съмнява защото по някога не го прави цял ден,а понякога ми къса нервите като на всяко второ спиране,педала потъва ( и ми се изправя косата :) )Забелязвам че ако натисна педала докато колата е на скорост и тогава я мина на свободна,не го прави това.А за мен това е спукано серво! Изобщо голяма дилема ми създава тая бракма :)
nicola 59
23-04-2011, 22:01
Пристъпваш в някоя морга взимаш серво и помпа слагаш ги и си готов, или разбираш че другата кола тази от моргата е имала още по лоши спирачки от твойте
митака-пловдив
24-04-2011, 01:38
И помпата и сервото са ми в мазето :)
Има ли значение дали да е с АБС или не?Защото тази която имам е била от Алфа без АБС.
vaklinator
24-04-2011, 04:32
И помпата и сервото са ми в мазето :)
Има ли значение дали да е с АБС или не?Защото тази която имам е била от Алфа без АБС.
Ако говориш за помпата и сервото - няма значени АБС-+
nicola 59
24-04-2011, 12:03
И помпата и сервото са ми в мазето :)
Има ли значение дали да е с АБС или не?Защото тази която имам е била от Алфа без АБС.
Не знам колега дали АБС има разлика ,но знам че има 2 размера серво единия по голям другото е по малко ,но незнам и от какво зависи кой размер е :go:
+ още една, ако мога така да се изразя, "забележка", слагайте си хубава спрачна течност по възможност дот 5.1. По-скъпа е с някакви левчета(под 10лв), но не сменяме течност 2 пъти годишно, че да го мислим, а е доста по-добра от дот4. Не само заради по-високата Т на кипене, а поради факта, че не разгражда гумените уплътнения(гумички на помпа, цилиндърчета и т.н.) и абсорбира много по-малко влага от въздуха, което пък води до много по-бавното ръждясване на спирачните тръбички. Та... не пестете пари за консумативи, зщото са си важни и най-дребните детайли. :)
П.П. Намесвам се в темата, зщото имам дедра, която практически си е същата спирачна система. :)
Свали задните маркучета и е много вероятно да са се разложили и запушили.
Всъщност залагам на това.
От там са ти клеясали и задните апарати.
За това и сега педала ти е твърд, защото работят само предните.
vaklinator
25-04-2011, 20:00
Свали задните маркучета и е много вероятно да са се разложили и запушили.
Всъщност залагам на това.
От там са ти клеясали и задните апарати.
За това и сега педала ти е твърд, защото работят само предните.
И аз си мисля за същото. Случвало ми се е ,но на друга кола.
митака-пловдив
30-04-2011, 19:08
В помпата имаше повече ръжда,отколкото по веждите на опел кадет :) Сервото е здраво,сложих помпа Бош,по-малка.Педала е дърво,все едно накладките са от варен бук,ама сега поне СПИРА :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.