View Full Version : имам странен проблем???
KalinAlfista
05-09-2009, 02:30
Карам си по магистаралата със 200км около 1-2мин. изключвам от скорост и държи 1300-1700 оборота мениги и повечето държи 1700обр.после не подаржам 200км примерно 120км освобождавам я пак от скорост същатата работа....спирам на място наи близкият паркинг и оборотит се нормализирват 850 примерно....!стъпковият мотор е идеален..работи си...незнам какво може да е това..и само когато вдигна висока скорост само тогава задъража такива високи обороти....Алфа Ромео 1,6 твин спарк е колата с металният капак 97г.:sayjin:
Satanism
05-09-2009, 10:15
Карам си по магистаралата със 200км около 1-2мин. изключвам от скорост и държи 1300-1700 оборота мениги и повечето държи 1700обр.после не подаржам 200км примерно 120км освобождавам я пак от скорост същатата работа....спирам на място наи близкият паркинг и оборотит се нормализирват 850 примерно....!стъпковият мотор е идеален..работи си...незнам какво може да е това..и само когато вдигна висока скорост само тогава задъража такива високи обороти....Алфа Ромео 1,6 твин спарк е колата с металният капак 97г.:sayjin:
тая работа с оборотите по инерция още никой не я е открил как е лекува...кво ти пука, нали нищо й няма?
Моята менеше между 800 и 1400 като я пусна по инерция от време на време...
Sergey_gigov
05-09-2009, 11:46
мое скромно мнение че екуто -е обучаващо се и след като си карал бързо докато не изгасиш двигателя ще държи малко по- високи обороти -ако бъркам някой да ме поправи ,но и аз съм така -като я напържа малко повече и след това оборотитъе седят от 2500 до 3 к а МПХ си работи
KalinAlfista
06-09-2009, 13:16
преди като я купих нямаше такива проблеми....явно спортните филтри и спортната генерация по изпускателната система нещо не е наред или просто требва всичко да си е как то е излезла от завода.....и некои път като я запаля топла без да давам газ между 800-1000оброта почва да играят оборотите около 4-5секунди(звука е нещо подбно ан-ан-ан-ан-ан) извинявам се за израза но искам да бъда разбран....мерси
---------- Post added at 13:16 ---------- Previous post was at 13:15 ----------
мое скромно мнение че екуто -е обучаващо се и след като си карал бързо докато не изгасиш двигателя ще държи малко по- високи обороти -ако бъркам някой да ме поправи ,но и аз съм така -като я напържа малко повече и след това оборотитъе седят от 2500 до 3 к а МПХ си работимое мнение може да си прав много....щом при всички е така...:gruebel:
KalinAlfista
11-09-2009, 12:46
имали някои друг със сащият проблем.....?
DerMeister
11-09-2009, 12:50
Абе не знам, ама да освободиш от скорост на 200км/ч не е ли леко опасно?
Иначе би трябвало да ти поддържа някъде 1100-1200 об/мин... Но при тези високи скорости може би нещо се ошашква от големия приток на въздух. Пробвай с 40 дали го прави.
KalinAlfista
11-09-2009, 23:59
с 40 няма проблеми...имам спортен филтър дали не от него???
освен това,което ти каза Сатанис,от мен-карай си колата и не се занимавай с глупости.И моята при тия скорости се сбърква и се държи точно по тоя начин.
вие сте луди при тези скорости да изключвате на неутрална. :unsure:
KalinAlfista
14-09-2009, 17:46
още съм жив и здрав де да знам каде му е опасното да освобождавам от скорост с 200км....то още като я пуснеш и тя малко по малко си намаля.....хахахахахах
mimouzunov
14-09-2009, 18:35
Карам си по магистаралата със 200км около 1-2мин. изключвам от скорост и държи 1300-1700 оборота мениги и повечето държи 1700обр.после не подаржам 200км примерно 120км освобождавам я пак от скорост същатата работа....спирам на място наи близкият паркинг и оборотит се нормализирват 850 примерно....!стъпковият мотор е идеален..работи си...незнам какво може да е това..и само когато вдигна висока скорост само тогава задъража такива високи обороти....Алфа Ромео 1,6 твин спарк е колата с металният капак 97г.:sayjin:
Нещо ми се върти в главата ,че над определена скорост електрониката умишлено вдига оборотите на празен ход заради сервото...!!! Има разлика дали ще се спира при скорост 40 и при 200!!!:dj:
KalinAlfista
15-09-2009, 08:55
дали 1500 обр заради сервото????едва ли.....
Sergey_gigov
15-09-2009, 09:19
заради сервото -- не мисля - по вероятното е да прави по- богата смес -съответно да влиза и повече въздух - при тези високи обороти
KalinAlfista
15-09-2009, 09:25
ами със конус сам и може би да е така но преди не беше така.......
Sergey_gigov
15-09-2009, 09:29
ами със конус сам и може би да е така но преди не беше така.......
ако си сложил по-голям конус нищо чудно -чувал съм за такова нещо и друг път
KalinAlfista
15-09-2009, 10:07
ако си сложил по-голям конус нищо чудно -чувал съм за такова нещо и друг път
голям е!!!
mimouzunov
15-09-2009, 17:58
заради сервото -- не мисля - по вероятното е да прави по- богата смес -съответно да влиза и повече въздух - при тези високи обороти
... От какво ще я прави тая по-богата смес?!!? Нали все пак има дебитомер които отчита колко въздух се засмуква от двигателя....
Двигателя си работи на ниски обороти (празен ход) само дето колата се движи ( по инерция) със 200 да кажем...
Ако си направите труда да питате Гугъл ,ще разберете ,че този ефект го има и при Форд и при Опел и къде ли не...
Бях чел преди време ,че именно заради спирачките ,вакума трябва да е подсигурен и презапасен когато ще се спира с висока скорост а самата кола нее на скорост!!!!
DerMeister
15-09-2009, 18:06
... От какво ще я прави тая по-богата смес?!!? Нали все пак има дебитомер които отчита колко въздух се засмуква от двигателя....
Двигателя си работи на ниски обороти (празен ход) само дето колата се движи ( по инерция) със 200 да кажем...
Ако си направите труда да питате Гугъл ,ще разберете ,че този ефект го има и при Форд и при Опел и къде ли не...
Бях чел преди време ,че именно заради спирачките ,вакума трябва да е подсигурен и презапасен когато ще се спира с висока скорост а самата кола нее на скорост!!!!
Проблемът на колегата е, че клати оборотите. На всички ни е ясно, че е нормално при движение на свободна да поддържа по-високи обороти от тези на място. На всички коли е така.
KalinAlfista
16-09-2009, 08:43
ами държи 1500 оборота...за секунди и отива на 1700...когато почна да намалям например да отбивам на некои паркинг...спирам на място и за нула време оборотите си застават на 800 900....незнам требва се кача на друга алфа 1.6 и да вдигна 200км да разбера как се даржи като поведение...разбирам оборотите да са 1100 1200 но 1700 са си доста може би???
didko_boy
16-09-2009, 10:24
сложи си кутията с филтъра (оригиналните + сандъка кото е отдолу в бронята) и пак пробвай , все пак сичките тея сандъци не са сложени да тежат на колата а да успокояват въздушната струя . Изкараи си главата през прозореца с 200км и си отвори устата и ще разбереш какво му е на въздушния филтър . Дроселовата клапа е с пружина и налягането на въздуха я преодолява , МПХто регулира и докато се наместят дросела и МПХто оборотите играят
Така си го обяснявам аз и спинкам спокойно , не ангажирам никой с мнението си
KalinAlfista
16-09-2009, 17:38
сложи си кутията с филтъра (оригиналните + сандъка кото е отдолу в бронята) и пак пробвай , все пак сичките тея сандъци не са сложени да тежат на колата а да успокояват въздушната струя . Изкараи си главата през прозореца с 200км и си отвори устата и ще разбереш какво му е на въздушния филтър . Дроселовата клапа е с пружина и налягането на въздуха я преодолява , МПХто регулира и докато се наместят дросела и МПХто оборотите играят
Така си го обяснявам аз и спинкам спокойно , не ангажирам никой с мнението сиимам направена кутия за спортният филтър да не зима топъл въздух..добре е изолиран...но може и да си прав
сложи си кутията с филтъра (оригиналните + сандъка кото е отдолу в бронята) и пак пробвай , все пак сичките тея сандъци не са сложени да тежат на колата а да успокояват въздушната струя . Изкараи си главата през прозореца с 200км и си отвори устата и ще разбереш какво му е на въздушния филтър . Дроселовата клапа е с пружина и налягането на въздуха я преодолява , МПХто регулира и докато се наместят дросела и МПХто оборотите играят
Така си го обяснявам аз и спинкам спокойно , не ангажирам никой с мнението си
Няма такова нещо, дроселовата клапа НЕ МОЖЕ да се отвори от налягане/вакум.
didko_boy
16-09-2009, 23:34
Няма такова нещо, дроселовата клапа НЕ МОЖЕ да се отвори от налягане/вакум.
добре бе бате , по голям си повече знаеш (логично е да НЕ СЕ ОТВАРЯ при вакуум или налягане , оста на дросела е в центъра и налягането ще натиска еднакво от двете страни на оста и ще си противодеиства , при условие че има и пружина НЯМА да се отвори клапата) обаче :laser: 2 месеца се борих с този проблем И НИЩО сега :on_da_beach: спинкам спокоино и не изключвам от скорост докато карам :goodnight:
П.П проблема е че са ни меките резервните гуми в багажниците и затова играят оборотите :blah: :blah: :blah:
---------- Post added at 20:34 ---------- Previous post was at 20:18 ----------
единственото което знам със сигурност е ,че колата когато я купих беше с 15-20 градуса аванс на всмукателния вал (спрямо зацепването с петите) колата вървеше като бясна и гореше малко СЛЕД зацепване с петите оборотите почнаха да играят от 2500 до 500 . оттогава съм правил поне 7-8 презацепвания НА ОКО стигнах до задоволителен резултат с тез обороти обаче вървенето не мога да оправя :sad:
KalinAlfista
16-09-2009, 23:42
моита е на предварение...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.