PDA

View Full Version : Ремъка не се върти



xymax
06-09-2009, 23:35
Здравейте,

Бях изън града, карах колата с около 20 км/ч по един черен път, светна лампичката на компютъра (приличаща на свещ) и колата изгасна.

Пробвах да я запаля 3-4 пъти, нищо! Чуваше се, че нещо се върти, но само пристъргваше.

После един пич, мина пробвахме пак и каза, че ремъка не се върти.

Закарахме я с пътна помощ в сервиза и майстора каза, че е много вероятно да има счупени клапани.

Може ли някой да обясни, какво е станало, какви са последствията и колко горе-долу ще струва ремонта?

Благодаря ви предварително!

mordohy
06-09-2009, 23:42
Колега,максималния брой клапани,които може да си изкривил са 4 !Разбира се има и изключения,но както го описваш може и да са по-малко.Ще трябва да смениш рмък,ролки,гарнитура на главата,както и ремонта и.В общ технически раздел има теми със сервизите,както и цените на частите!

Успех

xymax
06-09-2009, 23:47
А двигателя трябва ли да се разглобява, за да се провери колко са изкривените клапани?

И още един, може би тъп въпрос, като се сменят тези части, дали ще си работи нормално колата?

mordohy
06-09-2009, 23:51
Сваля се само главата и ремонта не е особено тежък.Всъщност без гарнитурата и клапаните си е едно обикновенно обслужване,което е трябвало да го направиш!

thecleaner
07-09-2009, 00:07
Колега,максималния брой клапани,които може да си изкривил са 4 !Разбира се има и изключения,но както го описваш може и да са по-малко.Ще трябва да смениш рмък,ролки,гарнитура на главата,както и ремонта и.В общ технически раздел има теми със сервизите,както и цените на частите!

Успех

Обясни как макс може да са 4 клапана, че ми стана интересно.

Mony
07-09-2009, 00:10
И на мен ми стана интересно.. + това не се знае дали няма да има изненади и по бутала.

xymax
07-09-2009, 00:19
"Доктора" пък постави диагноза мин 5 клапана по телефона, когато му се обадих да се гласи за ремонт. И на мен ми стана интересно как го изчисли...

Xtrime7
07-09-2009, 07:58
"Доктора" пък постави диагноза мин 5 клапана по телефона, когато му се обадих да се гласи за ремонт. И на мен ми стана интересно как го изчисли...

Аз пък почувствах че са 3 клапана :devil:.
шегата на страна,но на мен лично мисе случи на такъв двигател да няма и един ударен клапан,а по ангренажния ремък нямаше и един зъб.Беше станал като пистов.Така че няма да ви коства нищо със една проба,освен 15-ина минутки.
Успех и късмет.

mordohy
07-09-2009, 10:31
Казах 4,защото това е средния резултат от подобни простотии.Както казах,може и да са по-малко.Има положение,както посочи Xtrime7,при което да не се удари нито един.Никой не може да каже точно колко ще са.Просто си спамим!

xymax
07-09-2009, 10:38
Xtrime7,

Как се тества дали има счупени клапани? Да купя направо комплекта ангренажен ремък ли?

Furious 155
07-09-2009, 11:18
За да не се върти ремъка, сигурно шайбата на коляновия вал се е развила... whitepower мина през тоя ремонт на неговия тс и бяха ударени всичкоте 8 изпускателни клапана! :drinking:

Mury
07-09-2009, 12:20
За да не се върти ремъка, сигурно шайбата на коляновия вал се е развила... whitepower мина през тоя ремонт на неговия тс и бяха ударени всичкоте 8 изпускателни клапана! :drinking:

или се е скъсал ремъка:cussing::cussing:

Xtrime7
07-09-2009, 18:36
Xtrime7,

Как се тества дали има счупени клапани? Да купя направо комплекта ангренажен ремък ли?

Да,купи го и майстора си знае работата.Нищо не губиш,а пък можеш и късмет да извадиш.

Ivo_
26-11-2011, 18:37
1.6 ТС
прескочи зъб на ангренажния и изкривих и 8те смукателни.

D-I-V-A-K-A
27-11-2011, 00:16
Да,купи го и майстора си знае работата.Нищо не губиш,а пък можеш и късмет да извадиш.

Абе какви са тия идей дето давате на човека? Как така, ще му се е прецакал ремука или се е скъсал, вие му казвате да слага нов, само да пробва дали му има нещо (това евентуално се пробва на ръка). Ако му има дори и малка повреда, работата може да стане много по-дебела. При някаъв подобен проблем с ангренаша, винаги се отваря главата, за да може да си сигурен, че всичко е изрядно, а не на принципа "проба, грешка", че незнам дали някой може да му извади на пича 2000лв. после да му плати ремонта, заради подобен съвет.

Колега, най-добре си отиди на майстор, да отвори мотора и да види какво е положението, не се хвърляй в допълнителни усложнения и разхищения на пари, и нерви. Успех и дано да е нещо дребно ;)

П.П. Най-малкото е,че от вуртенето на място на стартер, със сигурност си изкривил нещо, защото все някой клапан е останал отворен, така че не си прави експерименти ами ходи да го види човек който си разбира от работата ;)