View Full Version : Ремъка не се върти
Здравейте,
Бях изън града, карах колата с около 20 км/ч по един черен път, светна лампичката на компютъра (приличаща на свещ) и колата изгасна.
Пробвах да я запаля 3-4 пъти, нищо! Чуваше се, че нещо се върти, но само пристъргваше.
После един пич, мина пробвахме пак и каза, че ремъка не се върти.
Закарахме я с пътна помощ в сервиза и майстора каза, че е много вероятно да има счупени клапани.
Може ли някой да обясни, какво е станало, какви са последствията и колко горе-долу ще струва ремонта?
Благодаря ви предварително!
Колега,максималния брой клапани,които може да си изкривил са 4 !Разбира се има и изключения,но както го описваш може и да са по-малко.Ще трябва да смениш рмък,ролки,гарнитура на главата,както и ремонта и.В общ технически раздел има теми със сервизите,както и цените на частите!
Успех
А двигателя трябва ли да се разглобява, за да се провери колко са изкривените клапани?
И още един, може би тъп въпрос, като се сменят тези части, дали ще си работи нормално колата?
Сваля се само главата и ремонта не е особено тежък.Всъщност без гарнитурата и клапаните си е едно обикновенно обслужване,което е трябвало да го направиш!
thecleaner
07-09-2009, 00:07
Колега,максималния брой клапани,които може да си изкривил са 4 !Разбира се има и изключения,но както го описваш може и да са по-малко.Ще трябва да смениш рмък,ролки,гарнитура на главата,както и ремонта и.В общ технически раздел има теми със сервизите,както и цените на частите!
Успех
Обясни как макс може да са 4 клапана, че ми стана интересно.
И на мен ми стана интересно.. + това не се знае дали няма да има изненади и по бутала.
"Доктора" пък постави диагноза мин 5 клапана по телефона, когато му се обадих да се гласи за ремонт. И на мен ми стана интересно как го изчисли...
"Доктора" пък постави диагноза мин 5 клапана по телефона, когато му се обадих да се гласи за ремонт. И на мен ми стана интересно как го изчисли...
Аз пък почувствах че са 3 клапана :devil:.
шегата на страна,но на мен лично мисе случи на такъв двигател да няма и един ударен клапан,а по ангренажния ремък нямаше и един зъб.Беше станал като пистов.Така че няма да ви коства нищо със една проба,освен 15-ина минутки.
Успех и късмет.
Казах 4,защото това е средния резултат от подобни простотии.Както казах,може и да са по-малко.Има положение,както посочи Xtrime7,при което да не се удари нито един.Никой не може да каже точно колко ще са.Просто си спамим!
Xtrime7,
Как се тества дали има счупени клапани? Да купя направо комплекта ангренажен ремък ли?
Furious 155
07-09-2009, 11:18
За да не се върти ремъка, сигурно шайбата на коляновия вал се е развила... whitepower мина през тоя ремонт на неговия тс и бяха ударени всичкоте 8 изпускателни клапана! :drinking:
За да не се върти ремъка, сигурно шайбата на коляновия вал се е развила... whitepower мина през тоя ремонт на неговия тс и бяха ударени всичкоте 8 изпускателни клапана! :drinking:
или се е скъсал ремъка:cussing::cussing:
Xtrime7,
Как се тества дали има счупени клапани? Да купя направо комплекта ангренажен ремък ли?
Да,купи го и майстора си знае работата.Нищо не губиш,а пък можеш и късмет да извадиш.
1.6 ТС
прескочи зъб на ангренажния и изкривих и 8те смукателни.
D-I-V-A-K-A
27-11-2011, 00:16
Да,купи го и майстора си знае работата.Нищо не губиш,а пък можеш и късмет да извадиш.
Абе какви са тия идей дето давате на човека? Как така, ще му се е прецакал ремука или се е скъсал, вие му казвате да слага нов, само да пробва дали му има нещо (това евентуално се пробва на ръка). Ако му има дори и малка повреда, работата може да стане много по-дебела. При някаъв подобен проблем с ангренаша, винаги се отваря главата, за да може да си сигурен, че всичко е изрядно, а не на принципа "проба, грешка", че незнам дали някой може да му извади на пича 2000лв. после да му плати ремонта, заради подобен съвет.
Колега, най-добре си отиди на майстор, да отвори мотора и да види какво е положението, не се хвърляй в допълнителни усложнения и разхищения на пари, и нерви. Успех и дано да е нещо дребно ;)
П.П. Най-малкото е,че от вуртенето на място на стартер, със сигурност си изкривил нещо, защото все някой клапан е останал отворен, така че не си прави експерименти ами ходи да го види човек който си разбира от работата ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.