Log in

View Full Version : Проблеми с 146 ti - помощ!!!



vladu
08-03-2006, 13:10
няма и седмица и мойта Алфа умря:(
като е студена пали върви и няма проблеми. Като позагрее почва да прекъсва/накъсва, губи мощност и по някое време просто спира. Давам газ - няма никой. Трябва да я угася и запаля на ново за да тръгне. Казаха ми, че и липсва един цилиндър, че е запушена дюза, свещи ... тия дни ще ме преглеждат ... Но бих искал да прочета ако някой е имал подобни премеждия как се е оправил. Благодаря за съветите предварително и естествено съм тук да отговоря на всеки уточняващ въпрос... :frown:

Fulmine
08-03-2006, 14:23
кофти колега!! Тая Алфа има една сонда, не че разбирам много, ама, провери я.

ShoxXx
08-03-2006, 14:25
Карал съм веднъж Алфа с подобен проблем. При нея номера беше, че както си работи и изведнъж не може да качи повече от 1300об/мин. Настискаш педала до дупка, правиш, струваш, но повече от 1300об/мин не качва и изведнъж сама се оправяше, а понякога трябваше и да я загасиш и да изчакаш малко. Също прекъсваше и проблема се оказа дебитомер.

vladu
08-03-2006, 14:31
Карал съм веднъж Алфа с подобен проблем. При нея номера беше, че както си работи и изведнъж не може да качи повече от 1300об/мин. Настискаш педала до дупка, правиш, струваш, но повече от 1300об/мин не качва и изведнъж сама се оправяше, а понякога трябваше и да я загасиш и да изчакаш малко. Също прекъсваше и проблема се оказа дебитомер.

това е доста близо до мойта тъжна истина - така е прекъсва, и колкото и да даваш газ обороти не качва... :(

ShoxXx
08-03-2006, 14:48
Според мен е свързано главно с инжекциона и на една диагностика ще си покаже най-добре...
Така като се замисля може и свещи да са...така че ремонта за сега е неопределен какво ще включва.

PEPINKO
08-03-2006, 15:38
колега и при мен го има този проблем.страното е че при мен го прави само когато я карам на бензин.смених сондата,дюзите ги чистих и нищо.говорих с познати и те ме посъветваха да си проверя комутатора/плочката в делкото/,но незнам къде да го направя.

vladu
08-03-2006, 15:50
колега и при мен го има този проблем.страното е че при мен го прави само когато я карам на бензин.смених сондата,дюзите ги чистих и нищо.говорих с познати и те ме посъветваха да си проверя комутатора/плочката в делкото/,но незнам къде да го направя.
на бензин де на бензин, аз газ с газ не карам, но подозирам че преди мен е карана предимно на метан.
тъпото е, че други оплаквания няма - не държи високи обороти на празен ход, звучи добре двигателя(не само мое мнение - аз така да се каже нищо не вдевам, ама ми харесва, а преди да я купя чух поне 7-8 ТС които хич не ми харесваха), може би имам повишен разход но това за 200 км си е чиста спекула...

MONI
08-03-2006, 15:51
И аз си мисля че без диагностика няма да стане ясно.......

vladu
08-03-2006, 15:55
И аз си мисля че без диагностика няма да стане ясно.......
да мине женския празник и това ще е първото, което ще направя...
тъкмо ще знам какво да взема на жената - ако се окаже дебитомер ще и взема дебитомер за празника ... за съжаление се шегувам ...

Mury
08-03-2006, 19:00
колега и при мен го има този проблем.страното е че при мен го прави само когато я карам на бензин.смених сондата,дюзите ги чистих и нищо.говорих с познати и те ме посъветваха да си проверя комутатора/плочката в делкото/,но незнам къде да го направя.Колега твоята кола няма делко :idea: :wink:

Crusader
08-03-2006, 20:19
Ламбда!
Колега, един не много умен съвет, но поне ще знаеш дали е тя, изключи я и пак пробвай да я покараш.
Карането на газ им еб#@ва мамата.

ShoxXx
08-03-2006, 20:22
Ламбда!
Колега, един не много умен съвет, но поне ще знаеш дали е тя, изключи я и пак пробвай да я покараш.
Карането на газ им еб#@ва мамата.
И компютъра влиза в авариен режим и става боза...

Crusader
08-03-2006, 20:26
Ламбда!
Колега, един не много умен съвет, но поне ще знаеш дали е тя, изключи я и пак пробвай да я покараш.
Карането на газ им еб#@ва мамата.
И компютъра влиза в авариен режим и става боза...
След което се ресетва Еку-то и бозата става резняк :wink:

boian
08-03-2006, 21:19
Мда, ресет до следващата боза. Между другото като сменях на мойта ламбда сондата /то беше една епопея-сега имам 3 сонди/, ми направи впечатление че при изключена ламбда компа не дава грешка, а отчита една средна стойност 0.45V и колата си върви. На мене ми се струва че може да е температурен датчик, бобина или запушен катализатор. Много кофти ми стана за тази красавица, ама тез талянци карат кат за последно :evil:

Crusader
08-03-2006, 21:55
И при мен беше така, с откачена върви ОК и гори малко над нормите, със закачена но прецакана, не върви и гори мноооого над нормата....писал съм в друга тема!


П.С. Как така имаш три? Работят ли и трите?

boian
08-03-2006, 22:06
Ами наложи се да си купя две сонди- първо си купих универсална Томко 95лв, сложиха я в сервиз където уж ще важи гаранцията, след което я закачих на екзаминера и ЕКУ-то показа 0.45v, при което звъня в магазина и казах че не работи и трябва да се смени. Много ядосан се обадих в Бош и си купих бошовска сонда 160-170лв и реших сам да я сменям. Слизам под колата и кво да видя- черния кабел за сигнала виси откачен, ония в сервиза не знам кво са правили. Закачих кабела и сондата перфект. Да, ама аз вече съм се заял с нея и я смених с бошовската. Та така имам една мързелива сонда, една на колата и една резерва.

gigi
08-03-2006, 23:37
Ами прилича на дебитомер, лошото е че може и да не го хване диагностиката. Също така температурен датчик, или не добра връзка с него. Свещи според мен е слабо вероятно. Сонда също ме съмнява. Това естествено по описаният от теб проблем, но на живо може да е друго. :roll: Пробвай това което казва Крусайдър и буксите на температурния датчик и дебитомера, като ги понапръскаш с ВД40 ако не се оправи диагностика и след това ще мислиме.

BatVas
09-03-2006, 00:22
Ами прилича на дебитомер, лошото е че може и да не го хване диагностиката. Също така температурен датчик, или не добра връзка с него. Свещи според мен е слабо вероятно. Сонда също ме съмнява. Това естествено по описаният от теб проблем, но на живо може да е друго. :roll: Пробвай това което казва Крусайдър и буксите на температурния датчик и дебитомера, като ги понапръскаш с ВД40 ако не се оправи диагностика и след това ще мислиме.

Да не напръскаш дебитомера (САМО БУКСИТЕ НЕ ДЕБИТОМЕРА) Абе Гиги така написано може да объркаш човека и да напръска и дебитомера 8) :!: :!: :!:

gigi
09-03-2006, 00:29
Ами прилича на дебитомер, лошото е че може и да не го хване диагностиката. Също така температурен датчик, или не добра връзка с него. Свещи според мен е слабо вероятно. Сонда също ме съмнява. Това естествено по описаният от теб проблем, но на живо може да е друго. :roll: Пробвай това което казва Крусайдър и буксите на температурния датчик и дебитомера, като ги понапръскаш с ВД40 ако не се оправи диагностика и след това ще мислиме.

Да не напръскаш дебитомера (САМО БУКСИТЕ НЕ ДЕБИТОМЕРА) Абе Гиги така написано може да объркаш човека и да напръска и дебитомера 8) :!: :!: :!:
Опа прав си че е леко объркващо :oops: Имах предвид само буксите. :wink:

Dodo 155
09-03-2006, 00:35
Ами прилича на дебитомер, лошото е че може и да не го хване диагностиката. Също така температурен датчик, или не добра връзка с него. Свещи според мен е слабо вероятно. Сонда също ме съмнява. Това естествено по описаният от теб проблем, но на живо може да е друго. :roll: Пробвай това което казва Крусайдър и буксите на температурния датчик и дебитомера, като ги понапръскаш с ВД40 ако не се оправи диагностика и след това ще мислиме.
Това е температурен датчик, който в даден момент се шашка и лъже ЕКУ-то :idea:
Ако беше дебитомер щеше да го прави и на студено :wink:

Не мога да намеря, но Търтея беше постнал данни за този темп. датчик колко при каква температува показва, за да си го измери момчето :roll:

Crusader
09-03-2006, 00:58
Ами прилича на дебитомер, лошото е че може и да не го хване диагностиката. Също така температурен датчик, или не добра връзка с него. Свещи според мен е слабо вероятно. Сонда също ме съмнява. Това естествено по описаният от теб проблем, но на живо може да е друго. :roll: Пробвай това което казва Крусайдър и буксите на температурния датчик и дебитомера, като ги понапръскаш с ВД40 ако не се оправи диагностика и след това ще мислиме.
Това е температурен датчик, който в даден момент се шашка и лъже ЕКУ-то :idea:
Ако беше дебитомер щеше да го прави и на студено :wink:

Не мога да намеря, но Търтея беше постнал данни за този темп. датчик колко при каква температува показва, за да си го измери момчето :roll:


бе и аз мислех че е температурен датчик при мен ма не беше....

Bobo
09-03-2006, 01:54
Додо и Крусейдър - моля не правете такива заключения генерални че само глупости сте написали :idea:

Проблема може да е от хиляди неща :idea: Само не ми е ясно защо никой не се усъмни в дюзите може би никой от вас не е имал запушена дюза а пък и всеки си пише в тоя форум квото му е последно било на колата гледам :idea: Нема значение каква е колата и какъв е инжекциона за вас - пишете ли пишете ма се обзалагам че я има 2-ма дето да знаят я не (единия е Гиги). В тая тема нещо вярно има само в мнението на Боян и Гиги :wink:

БатВас - що бе кво ще стане с дебитомера ако го напръска :?: Ти май не помниш че твоя го чистих като го свалях точно с WD40 :shock:

Айде мислете малко преди да пишете че скоро ще ни турат у бисерите некаде в нета :lol:

МИР!!! и Умната :D

vladu
09-03-2006, 07:49
Додо и Крусейдър - моля не правете такива заключения генерални че само глупости сте написали :idea:

Проблема може да е от хиляди неща :idea: Само не ми е ясно защо никой не се усъмни в дюзите може би никой от вас не е имал запушена дюза а пък и всеки си пише в тоя форум квото му е последно било на колата гледам :idea: Нема значение каква е колата и какъв е инжекциона за вас - пишете ли пишете ма се обзалагам че я има 2-ма дето да знаят я не (единия е Гиги). В тая тема нещо вярно има само в мнението на Боян и Гиги :wink:

БатВас - що бе кво ще стане с дебитомера ако го напръска :?: Ти май не помниш че твоя го чистих като го свалях точно с WD40 :shock:

Айде мислете малко преди да пишете че скоро ще ни турат у бисерите некаде в нета :lol:

МИР!!! и Умната :D

прави ми впечатление, че тук почти за всеки проблем се почва със съмнения от запушен ауспух до зацапана предна емблема ... :( разбира се не е лесно да се каже ей така по моето недоклатено описание - сигурно изпускам 10-ина важни неща да спомена... но благодаря за мненията, прочетох си урока внимателно и естествено ще споделя решението когато стане ясно защо мойто алфа ме изостави ... лошото е, че по милите ни родни сервизи така се получава - сменяш едно по едно докато тръгне, а аз си държа на частите, които все пак работят :) пък и парите не ги изкарвам при сутрешното ... благодаря още веднъж хубаво е, че има тоя форум и вашите мнения...

BatVas
09-03-2006, 10:06
Додо и Крусейдър - моля не правете такива заключения генерални че само глупости сте написали :idea:

Проблема може да е от хиляди неща :idea: Само не ми е ясно защо никой не се усъмни в дюзите може би никой от вас не е имал запушена дюза а пък и всеки си пише в тоя форум квото му е последно било на колата гледам :idea: Нема значение каква е колата и какъв е инжекциона за вас - пишете ли пишете ма се обзалагам че я има 2-ма дето да знаят я не (единия е Гиги). В тая тема нещо вярно има само в мнението на Боян и Гиги :wink:

БатВас - що бе кво ще стане с дебитомера ако го напръска :?: Ти май не помниш че твоя го чистих като го свалях точно с WD40 :shock:

Айде мислете малко преди да пишете че скоро ще ни турат у бисерите некаде в нета :lol:

МИР!!! и Умната :D

Вътре си ми пръскал пластинката с ВД 40 :shock: :shock: :shock:

Bobo
09-03-2006, 12:15
Додо и Крусейдър - моля не правете такива заключения генерални че само глупости сте написали :idea:

Проблема може да е от хиляди неща :idea: Само не ми е ясно защо никой не се усъмни в дюзите може би никой от вас не е имал запушена дюза а пък и всеки си пише в тоя форум квото му е последно било на колата гледам :idea: Нема значение каква е колата и какъв е инжекциона за вас - пишете ли пишете ма се обзалагам че я има 2-ма дето да знаят я не (единия е Гиги). В тая тема нещо вярно има само в мнението на Боян и Гиги :wink:

БатВас - що бе кво ще стане с дебитомера ако го напръска :?: Ти май не помниш че твоя го чистих като го свалях точно с WD40 :shock:

Айде мислете малко преди да пишете че скоро ще ни турат у бисерите некаде в нета :lol:

МИР!!! и Умната :D

Вътре си ми пръскал пластинката с ВД 40 :shock: :shock: :shock:

Малии сега кво ще правиме :?: Пък да знаеш на някой съм им го чистил "пластинката" де с карбуратор клийнър малиииииииии тва е отровно даже :twisted:

vladu
09-03-2006, 12:51
Малии сега кво ще правиме :?: Пък да знаеш на някой съм им го чистил "пластинката" де с карбуратор клийнър малиииииииии тва е отровно даже :twisted:[/quote]

а мойта кога ще пръскаш :) за събота какво ще кажеш?

boian
09-03-2006, 13:19
Я сподели как точно да напръскам тази пластинка. Имам си карб клийнър :D

Bobo
09-03-2006, 13:25
Малии сега кво ще правиме :?: Пък да знаеш на някой съм им го чистил "пластинката" де с карбуратор клийнър малиииииииии тва е отровно даже :twisted:

а мойта кога ще пръскаш :) за събота какво ще кажеш?[/quote]

С теб нали се разбрахме звънкаш към 9:30 и се разбираме веднагически :lol:

Bobo
09-03-2006, 13:26
Я сподели как точно да напръскам тази пластинка. Имам си карб клийнър :D

Ами натискаш на карб клийнъра отгоре цръцката и цикаш по най долната част на платката която се вижда вътре в дебитомера :wink:

Не го слушай БатВас нема никви пластинки вътре има само платка :wink:

vladu
09-03-2006, 13:33
Малии сега кво ще правиме :?: Пък да знаеш на някой съм им го чистил "пластинката" де с карбуратор клийнър малиииииииии тва е отровно даже :twisted:

а мойта кога ще пръскаш :) за събота какво ще кажеш?

С теб нали се разбрахме звънкаш към 9:30 и се разбираме веднагически :lol:[/quote]

Мерси. Събота 9:30 съм ти звъннал.

boian
09-03-2006, 13:37
Цръцкам там дето има 2 жички на една пластинка ли? Щото нагоре е капсуловано. А как ме е бъз :?

Bobo
09-03-2006, 14:19
Цръцкам там дето има 2 жички на една пластинка ли? Щото нагоре е капсуловано. А как ме е бъз :?

Да там :idea: Ма който го е страх не ходи в гората а и ако колата си е наред недей пръскай къде требе и къде не требе :wink:

Crusader
09-03-2006, 22:01
Цръцкам там дето има 2 жички на една пластинка ли? Щото нагоре е капсуловано. А как ме е бъз :?



Споко нищо няа да стане, ма сега съм "напред с материала" за да обясняаам!

Crusader
10-03-2006, 22:33
*** го у Фиата - 22/100 градско по последни данни, а истинският Фиат на жената гори 6.8 градско и 6.2 на дълго /каран от мен и от тук до София не е падал под 130/

верно че алфонсо го газя зверки:oops: :oops: :oops: ама чак пък толкоз, май пак ще се връщаме на вариант 33-ка

Резултата на днешната диагностика:
"No present erors" и тва в комбинация с разход от 22/100 направо ме вбесява
:evil: :evil: :evil:

Bobo
10-03-2006, 22:56
*** го у Фиата - 22/100 градско по последни данни, а истинският Фиат на жената гори 6.8 градско и 6.2 на дълго /каран от мен и от тук до София не е падал под 130/

верно че алфонсо го газя зверки:oops: :oops: :oops: ама чак пък толкоз, май пак ще се връщаме на вариант 33-ка

Резултата на днешната диагностика:
"No present erors" и тва в комбинация с разход от 22/100 направо ме вбесява
:evil: :evil: :evil:

Абе то грешките немат много общо с диагностиката!!!

boian
11-03-2006, 16:15
Кво е туй 22/100. Да не си я карал на задна само. Бобо е прав че отсъствието на записани грешки, не означава че нещо не се еб...ва. Просто компа е много умен и ги изолира със заводски стойности. Ще ти трябва по-сериозна диагностика, която да чете много повече параметри. На мойта като я закачих също нямаше записани грешки, дори и с откачена ламбда сонда, само дето графиката права линия. Даже имам чувството че гори по-малко от боксера. На извънградско със 140-160- 7.5, градско мисля че пада до под 10/100

vladu
13-03-2006, 19:55
та да почна с развръзката...
1. не знам кой, мамицата му, е решил, че трябва да измие двигателя - беше пълна с вода дори и на места дет е теоритично невъзможно, но да кажем, че свещите не се виждаха и буксите на инжекторите си бяха прилично пълни - толкова не съм подсушавал от последното наводнение у дома
2. не знам кой, пак гореспоменатия роднина, е турил на мойто алфа свещи Шампоан и е скъсал едната при затягане... та тя си хлабчеше там - бат бобо я замени веднага...
3. споменах ли за измиването на двигателя - имаше няква джаджа Lamdba control system - чарк от метановата уредба дет така беше изпращял, че вътре само жаби нямаше за сметка на изпомачкани елементи... но за сметка на това ламбда сондата беше откачена - бобо прилежно изкорми всичко и колата заприлича на себе си ... предстои махане на остатъка от метановата гняс...
4. предполагам, за да не дава грешки темп. датчик беше откачен ... да ви изсъхнат топките жабарски ...
5. може би най-съществената причина мойто алфонсо да кихаше така зле - мембраната на калпана за налягането на бензина беше сдала багажа и вместо да вдига налагането до 3 бара чрез вакуум кат загрее, просто бензина е бивал засмукван, което обяснява поведението на колата като загрее, както и приличния разход от 20-22/100(ако не съм се изразил правилно моля да ме коригирате, но аз така разбрах)
6. съмнения за ролка - няма кво да се съмняваме - смяна.
7. ремък, разбира се - и той с 6.
8. ламбдата е още под съмнение заедно с, май не споменах, че термостата е за смяна ...
9. колата тихо почива, разглобена надявам се, в клубния сервиз, а аз ще допълня списъка като ме осветлят за другите бъгове.
10. Благодаря ти, бат бобо, че и погледна под капака...
следва продължение ... полезно е да се прочете ако си купуваш кола нов внос от талянско.
11. присетих се - след като колата биде възстановена в прилична спортна форма се повозих 50-ина километра и ... прегрях ... :frown: за щастие без катастрофални последици, но явно перките ми не развъртат когат трябва ... нещо, което преди не и се беше случвало та и за това предстои разследване ...
12. разбит десен носач
13. умряла ламбда
и толкова... вече всичко и е ок

gigi
13-03-2006, 20:12
:big_whoops: :big_whoops:
Олеле :shock: :shock: Как е вървяла до сега :roll:
Дано не ти изникват други проблеми. Иначе като гледам май всички познаха по нещо неработещо.

Bobo
13-03-2006, 20:14
:big_whoops: :big_whoops:
Олеле :shock: :shock: Как е вървяла до сега :roll:
Дано не ти изникват други проблеми. Иначе като гледам май всички познаха по нещо неработещо.

А сега си представи какво не съм разглобил че е по-лесно :lol:

vladu
13-03-2006, 20:27
:big_whoops: :big_whoops:
Олеле :shock: :shock: Как е вървяла до сега :roll:
Дано не ти изникват други проблеми. Иначе като гледам май всички познаха по нещо неработещо.

ми жабаркса кола, правят ги да вървят и в вода, подобно на москвича правен за Сахара(но и за под вода за всеки случай)...

Crusader
13-03-2006, 21:45
Я ако обичате пак тва за мембраната на клапана за бензин, дайте малко инфо, къде се намира и как се разглабя, за да направя една проверчица :wink: че, май Бобо пак ще излезе прав!

vladu
13-03-2006, 21:59
Я ако обичате пак тва за мембраната на клапана за бензин, дайте малко инфо, къде се намира и как се разглабя, за да направя една проверчица :wink: че, май Бобо пак ще излезе прав!

таака ще се опитам да ти го опиша - това е на края на рейката("тръбата" с 4-те разклониения по едно за всеки инжектор) вдясно има една алуминиева тапа, закрепена с 3-ъгълна скоба, с малка стърчаща тръбичка, която от своя страна влиза в малко черно маркуче. Та налягането в рейката е 2.5 бара на студено, кат загрееш или предполагам им по-сложна и обяснима зависимост маркучето(е не то самото разбира се) засмуква въздух вдигайки налягането в рейката до 3 бара ... така като сдаде багажа вместо да вдигне налягането и да се запуши, тя засмуква бензин, който иначе чинно би следвало да отиде в двигателя ... хайде пак ще помоля да коригирате ако не съм обяснил коректно ...

Crusader
13-03-2006, 22:25
Такаааа, ей топлия гараж хубу нещо! Ей ся го свялях тоя клапан ма той не пропуска в нито една посока, я ме светнете как трябва да се държи тоя клапан!

MONI
14-03-2006, 09:00
Мдаа това с удавените свещи беше първия проблем който възникна и при мен ....само за да си мислиш че двигателя е "чисто" нов правят ебати простиите с пароструйката.

vladu
14-03-2006, 09:27
Мдаа това с удавените свещи беше първия проблем който възникна и при мен ....само за да си мислиш че двигателя е "чисто" нов правят ебати простиите с пароструйката.
ми не знам къв лумпен требе да си за да си помислиш, че е чисто нов...
даже винаги съм си мислил, че има мин. коеф. 2х на това което показва километража за изминатите километри ...
отделно искам да споделя, че на баща ми грозния пасат е мит два пъти и той вода не задържа ... най-малкото не е имал проблеми.

pr_00f
14-03-2006, 09:39
Направо се чудя как се е движила тази кола изобщо. :roll:

gigi
14-03-2006, 11:56
Мдаа това с удавените свещи беше първия проблем който възникна и при мен ....само за да си мислиш че двигателя е "чисто" нов правят ебати простиите с пароструйката.
ми не знам къв лумпен требе да си за да си помислиш, че е чисто нов...
даже винаги съм си мислил, че има коеф. 2х на това което показва километража за изминатите километри ...
отделно искам да посделя, че на баща ми грозния пасат е мит два пъти и той вода не задържа ... най-малкото не е имал проблеми.
Двувалките задържат вода защото свеща е във дупка, ако пасата е 8 клапанов естествено че няма да задържа вода :wink:

Yon
14-03-2006, 12:01
Е тая вода не се ли изпарява, като загрее мотора!? От колко време я караш?

MONI
14-03-2006, 12:15
Е тая вода не се ли изпарява, като загрее мотора!? От колко време я караш?

Ми при мене се "обади" водата да речем по 1,5-2 месеца след като я взех......и даже един "капацитет" каза че Алфа си било нормално да има вода при свещите :shock: ...демек като минаваш през локви и т.н.

vladu
14-03-2006, 12:51
Е тая вода не се ли изпарява, като загрее мотора!? От колко време я караш?

ми на практика не съм я карал, на 60-70-ия км почна с леко замисляне и прекъсване и така 100-150 км... и това и беше. Колкото до изпарението - е сигурно се изпарява, но то това не е кафеварка ...
според мен проблемите са от бездарниците дет са я стопанисвали преди това, карането само на метан и измиването на двигателя ...

gigi
14-03-2006, 13:09
Е тая вода не се ли изпарява, като загрее мотора!? От колко време я караш?
Ми аз един път напълних на ланчата така с водица и почна да прекъсва след 10-тина км и докато открия какво и има след 100 теста водата си беше до горе. Та явно не се изпарява, а и докато не погледнеш свещите се чудиш какво става.

boian
14-03-2006, 13:26
Този проблем с водата го имах и аз, писах в темата "Заглъхва, дави се". Не се изпарява щото лулите на свещите много добре уплътняват. И още нещо- заредих бензин 95 с добавка на Кастрол от една бензиностанция в Шумен, всичко ОК. Вчера заредих във Варна на Петрол и пак почна да се замисля, да глъхне, пак старите магарии :?

Yon
14-03-2006, 16:29
Ако е така както казваш, защо не отидеш на ултразвукова вана

boian
14-03-2006, 16:33
Явно ще трябва ултразвук,ама първо горивния филтър да сменя

Bobo
14-03-2006, 22:15
Заглъхването и давенето определено не е от запушен инжектор :!: По-скоро от кофти бензин и гадни свещи - тая комбинация съсипва :wink: Според мен обаче ти трябва и диагностика за да се види дали някой от всичките датчици не ти е преебан :wink:

Crusader
16-03-2006, 22:30
Егати Фиата гаден след 22/100 градско /карам на газ/, реглаж у квалитетен сервиз /ползвал съм им услугите и по-рано/ днес ми направи 13/100 /пак на газ/ на дълго и то с 90-100 км. Разхода и на бензин е абсолютно същия!
Направо ми писна от тая кола, тва нама нищо общо с Алфите които съм карал до сега....направо мисля да се отърва от нея - егати гори кат Q4!

Bobo
16-03-2006, 23:57
Егати Фиата гаден след 22/100 градско /карам на газ/, реглаж у квалитетен сервиз /ползвал съм им услугите и по-рано/ днес ми направи 13/100 /пак на газ/ на дълго и то с 90-100 км. Разхода и на бензин е абсолютно същия!
Направо ми писна от тая кола, тва нама нищо общо с Алфите които съм карал до сега....направо мисля да се отърва от нея - егати гори кат Q4!

С тая газова уредба бъди спокоен и колата те мрази не само ти нея :!:

Като си и сложил газ какво очакваш да е перфектна и да върви като порше ли? Или може би газаджиите ти са факири и така са сложили газовата че колата вече им пречи :?:

Казал съм 1000 пъти който иска газова уредба да си купи Голф МОНОИНЖЕКЦИЯ че иначе газаджиите почват и голфове да мразят като са инжекцион :!:

Crusader
17-03-2006, 13:20
Тцъ, не е тва, за вървенето - върви! Поробвах я! По бърза е от 1.6 boxer и по- мощна и то доста! Оня ден се дръпнах с една 145-ца 1.6 boxer - мойта по бега, ма ГОРИ КАТ ЛАМЯ!
Ей сега след обяд ще се дръпна с един приятел с Е -36 316 /на бензин/, но съм почти сигурен че ще го бия - вчера той кара моята и го потвърди!
Тя ме мрази, пък аз ще я оборудвам с оригинални джанти от Ti - :lol: :lol: :lol:

Баси според 4 сервиза всичко е ОК: Бош гр. Плевен, Аутодетелина гр. Плвен, сервиз "Фобос" гр. Свищов, бат Венци - добър майстор и мой приятел, на целия град газовите той ги настройва!
Всички настройват на газанализатор, никой не пипа на ухо.

Данни от вчерашния газанализатор:

CO - 1.65
CO2 - 4.9
HC - 181
O2 - 12.4

:shock: :shock: :shock:
и продължава да ме размазва от разход!


П.П Тя нека пак си ме мрази, ма да свали малко разхода че..... :paddle:

Yon
17-03-2006, 13:31
Само на бензин ли ти е висок разхода? щото 13газ/100 извънградско също е множко според мен ако правилно съм разбрал :roll:

п.с. Компресия мерил ли си?

Crusader
17-03-2006, 14:02
И на газ и на бензин е висок! Ма на бенз е от ламбдата, преди да заспи ми правеше 7/100 бенз на дълго и 9-10 в града.
Компресия не съм мерил!

Yon
17-03-2006, 14:33
Странна работа... един приятел на едно типо двивалка имаше 2 атм. разлика в един от цилиндрите и от едно клапанче се беше "отчупило" парче като от торта :shock: Гореше много

ако всичко друго ти е в ред провери. то толкова дупки по главата на мотора.......

А и нагар може да има

boian
17-03-2006, 20:03
Що не вземеш да махнеш газовото, че на бензин като смениш сондата ще си по на сметка. Аз с Типо двувалка такива ядове съм брал заради газта-разход градско 16-18л/100, извънградско-12, така и го продадох, щото хвърлих 1000лв за диагностики и т.н. и нищо, компресия 12.5. А куриоза- Уно-то 1.5 моно ми гореше газ 6.5/100 извънградско и 8-9/100градско