View Full Version : много гори
колеги имам чувството че моя кораб гори доста повече от нормалното.Някой има ли идея къде да погледна и на какво да обърна повече внимание че така ше ме изяде напрао.иначе колата си работи перфектно върви си добре,мъ с 20лв я мина 50км я не про положение че не я ръчкам много.тук в петрич никой неможе да ми напраи свястна диагностика:surrender:
колата е 164 тс 2.0 90г тая на снимката на подписа
Това в какви режими на употреба?
ми по принцип градско и на млаки растояния до работата и обратно
Тя успява ли да загрее изобщо?
мииии не в повечето случай
Само ще ти кажа, че при 60 градуса инжекторното време е около 1.8-1.9 милисекунди, на загрял двигател е около 1.3 милисекунди. Тоест само оттам имаш разлика почти 40%. За да можеш да кажеш за разхода, покарай я на дълъг път при загрял двигател и тогава гледай за проблем.
ахам, мерси колега и приятели са ми казвали че е нормално на къси разтояния да гори доста повече ,но сега вече се убедих в това
Иначе нищо не пречи да прегледаш състояние на свещи, капачки, палци и прочие. Отделно хвани премери хлабина на клапани. :)
я виж ти.от хлабави клапани вдига ли разхода и горе долу с колко?
че на мен са ми хлабави няколко.и знаеш ли дали са с автоматични повдигачи или могат да се натегнат?
в смисъл трябва ли да се купува нещо или майстор само ги регулира?
Реглажни пулове трябват. Не знам колко вървят по магазините.
Сега погледнах - нещо като 3 лв. парчето.
моята извън градско пада да 11-12 (гас) градско гори 10л на час засечи си я колко време я караш и раздели на километрите.
Успех!
моята извън градско пада да 11-12 (гас) градско гори 10л на час засечи си я колко време я караш и раздели на минутите.
Успех!
Стига бе колега,мойта гореше около 9 извънградско газ като не и давам жар и около 12-13 градско :roll:
Не четете пак.
Човека ти е писал разход на час.
Ееее то да не е багер да засичаме разход на мото час ;)
И аз съм като Гришата 8,5 извънградско - 12-13 градско и това е ГАЗ на изпарител .
Иначе didod е прав - големият разход идва от факта ,че колата не може да загрее като хората .
Реглажа на клапаните е с пулове и е голям секс , разкача се веригата , свалят се разпределителните валове после трябва да се регират и делката - абе забавно е ;) аз от една година се каня да я вкарам зарегулиране на клапани .
Колега смени си въздушния филтър и разхода ще :sleepy:
Понеже днес профилактично си поръчах ламбда сонда, се сетих, че можеш, ако имаш такава, да я провериш и нея. :)
virusalfa
01-10-2009, 15:42
в смисъл трябва ли да се купува нещо или майстор само ги регулира?
Ако не щракат много не ги барай клапаните.Италианските автомобили обичат по-големи хлабини на клапаните по принцип.Не е причината хлабини на клапаните.По-скоро Л-сонда да имаш изгоряла.Иди в Сандански в двора на хлебозавода при Кирчо Газаджията,ще направи диагностиката.
моята е без ламбда сонда,клапаните не тракат много де(само малко) въздушния филтър ми е нов.предполагам че е от тея къси разтояния,и да по питам колко струват и стават ли от друг автомобил тея гумените пръстени(уплатнения) на смукателния колектор че са се нацепили
моята е без ламбда сонда,клапаните не тракат много де(само малко) въздушния филтър ми е нов.предполагам че е от тея къси разтояния,и да по питам колко струват и стават ли от друг автомобил тея гумените пръстени(уплатнения) на смукателния колектор че са се нацепили
10лв парчето на Стамболийски в София . Гришата беше сменял май . От друга кола не стават макар ,че мотора е почти идентичен с този на 2,0 Т.С. на 75-цата .
Да 10лв е парчето,ама си вземи и хубави скоби,че аз бях зел някакви си и ми се вадеха при най-малкото буфкане на газовата :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.